Van afgelopen seizoen?quote:Op zondag 10 april 2011 20:53 schreef bollokus het volgende:
ben ondertussen de spuiten en slikken afleveringen maar aan het kijken
toch wel handig voor je dat internet of nietquote:Op zondag 10 april 2011 20:53 schreef bollokus het volgende:
ben ondertussen de spuiten en slikken afleveringen maar aan het kijken
nee, het nieuwe seizoen!quote:
dat is zeker makkelijkquote:Op zondag 10 april 2011 20:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
toch wel handig voor je dat internet of niet
ik ben nog aan het bijkomen van het feestje van gisteravondquote:
ik had m'n eigen feestje gisteravond, was ook gezelligquote:Op zondag 10 april 2011 21:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik ben nog aan het bijkomen van het feestje van gisteravond
en ook nog aan het bijkomen nu?quote:Op zondag 10 april 2011 21:12 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik had m'n eigen feestje gisteravond, was ook gezellig
Zal er wel mee te maken hebben dat de streams zo lekker interessant zijn, waardoor je de behoefte hebt om andere dingen te gaan doenquote:
oh, dat kan ook natuurlijkquote:Op zondag 10 april 2011 21:14 schreef superkokje het volgende:
[..]
Zal er wel mee te maken hebben dat de streams zo lekker interessant zijn, waardoor je de behoefte hebt om andere dingen te gaan doen
dat jaquote:Op zondag 10 april 2011 21:14 schreef superkokje het volgende:
[..]
Zal er wel mee te maken hebben dat de streams zo lekker interessant zijn, waardoor je de behoefte hebt om andere dingen te gaan doen
denk dat mark even zichzelf aan het toespreken is in de cos ofzoquote:Op zondag 10 april 2011 21:18 schreef Capt1caveman het volgende:
Als Mark alleen maar met zichzelf praat, is het hier verdacht druk, moet ik zeggen......
is de hele dag eigenlijk vrij goed gegaan, begin nu pas een beetje in te stortenquote:
ik heb ze niet eens aan staanquote:Op zondag 10 april 2011 21:14 schreef superkokje het volgende:
[..]
idem hier... en ik wil nog een uurtje of twee opblijven want anders ben ik morgen te vroeg wakker, en morgen wordt het ook een latertjequote:Op zondag 10 april 2011 21:19 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
is de hele dag eigenlijk vrij goed gegaan, begin nu pas een beetje in te storten
maakt bij mij niet uit hoe laat ik naar bed ga toch wel voor 0800n wakkerquote:Op zondag 10 april 2011 21:22 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
idem hier... en ik wil nog een uurtje of twee opblijven want anders ben ik morgen te vroeg wakker, en morgen wordt het ook een latertje
ik wordt pas 8 uur na het slapen gaan wakker, tenzij ik de wekker zet dan om 7 uurquote:Op zondag 10 april 2011 21:24 schreef superkokje het volgende:
[..]
maakt bij mij niet uit hoe laat ik naar bed ga toch wel voor 0800n wakker
dat had ik een paar jaar geleden ook, maar dat kwam meer door de kinderen. Maar die slapen tegenwoordig gelukkig een stuk langer, da's wel fijn in het weekendquote:Op zondag 10 april 2011 21:24 schreef superkokje het volgende:
[..]
maakt bij mij niet uit hoe laat ik naar bed ga toch wel voor 0800n wakker
heb er al jaren last van, en ben alleenquote:Op zondag 10 april 2011 21:25 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat had ik een paar jaar geleden ook, maar dat kwam meer door de kinderen. Maar die slapen tegenwoordig gelukkig een stuk langer, da's wel fijn in het weekend
dan ben jij gewoon een ochtend mens tochquote:Op zondag 10 april 2011 21:26 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb er al jaren last van, en ben alleen
Maar ik voel me zo slecht 's morgens. ook omdat ik vaak tot laat werkquote:Op zondag 10 april 2011 21:27 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dan ben jij gewoon een ochtend mens toch
quote:Op zondag 10 april 2011 21:30 schreef superkokje het volgende:
zie dat die foute emo film van stallone ook op rtl7 is
ja, gaat hem niet goed afquote:Op zondag 10 april 2011 21:30 schreef superkokje het volgende:
geen ochtend mens dus... heb je geen idee waardoor je dan altijd voor 8 uur wakker wordt?quote:Op zondag 10 april 2011 21:29 schreef superkokje het volgende:
[..]
Maar ik voel me zo slecht 's morgens. ook omdat ik vaak tot laat werk
ik kijk Air Force One op veronicaquote:Op zondag 10 april 2011 21:30 schreef superkokje het volgende:
ik weet ook al hoe het afloopt hoorquote:Op zondag 10 april 2011 21:32 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
idem, mja, is ook niet de eerste keer dat ik die zie
ik wou dat ik het wist, kan net zo goed 0600 zijn en lig dan te draaien tot een uur of 9. Ben dan blij dat ik me klaar kan maken voor werkquote:Op zondag 10 april 2011 21:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
geen ochtend mens dus... heb je geen idee waardoor je dan altijd voor 8 uur wakker wordt?
quote:Op zondag 10 april 2011 21:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik weet ook al hoe het afloopt hoor
nog steeds part 1quote:Op zondag 10 april 2011 21:34 schreef superkokje het volgende:
[..]
nog steeds deel 1 of is dit al deel 10
ik werd zeker een half jaar lang stipt om 5:15 wakker, bleek dat een vrachtwagenchauffeur zijn motor liet draaien als ie in het hotel een bakkie koffie ging drinkenquote:Op zondag 10 april 2011 21:33 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik wou dat ik het wist, kan net zo goed 0600 zijn en lig dan te draaien tot een uur of 9. Ben dan blij dat ik me klaar kan maken voor werk
quote:Op zondag 10 april 2011 21:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik werd zeker een half jaar lang stipt om 5:15 wakker, bleek dat een vrachtwagenchauffeur zijn motor liet draaien als ie in het hotel een bakkie koffie ging drinken
quote:Op zondag 10 april 2011 21:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik werd zeker een half jaar lang stipt om 5:15 wakker, bleek dat een vrachtwagenchauffeur zijn motor liet draaien als ie in het hotel een bakkie koffie ging drinken
dat soort geluiden heb ik geen last van, Ben opgegroeid met een startende vrachtwagen die geladen moest worden naast mijn slaapkamer raamquote:Op zondag 10 april 2011 21:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik dus op een sjacherijnige ochtend jas over mijn pyama aangetrokken en de chauffeur opgewacht.... komt ie met de halve keukenbrigade naar buiten omdat ze nog moesten lossenquote:
aja, das dus net zoiets als dat ik 's nachts wakker werd als de treinen niet meer redenquote:Op zondag 10 april 2011 21:37 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat soort geluiden heb ik geen last van, Ben opgegroeid met een startende vrachtwagen die geladen moest worden naast mijn slaapkamer raam
moet een best hotel zijn, zo vroeg beleverd wordenquote:Op zondag 10 april 2011 21:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik dus op een sjacherijnige ochtend jas over mijn pyama aangetrokken en de chauffeur opgewacht.... komt ie met de halve keukenbrigade naar buiten omdat ze nog moesten lossen
zoiets jaquote:Op zondag 10 april 2011 21:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
aja, das dus net zoiets als dat ik 's nachts wakker werd als de treinen niet meer reden
quote:Op zondag 10 april 2011 21:18 schreef Vultarian het volgende:
[..]
denk dat mark even zichzelf aan het toespreken is in de cos ofzo
zou ik echt niet weten... ze noemen zichzelf van 3-5 sterren. Heb er nooit geslapen, en het restaurant vind ik overpriced.quote:Op zondag 10 april 2011 21:38 schreef superkokje het volgende:
[..]
moet een best hotel zijn, zo vroeg beleverd worden
daaronder zou ik helemaal niet willen slapen... ik schrok op mijn werk altijd al van die helicopters die van soesterberg afkwamenquote:Op zondag 10 april 2011 21:41 schreef Ceetje.. het volgende:
waar wij wonen is aangemerkt als laagvlieggebied voor de luchtmacht. Ze oefenen altijd in het donker. Maar waarom ze dan altijd pas vanaf 23.00 uur laag moeten gaan vliegen, is mij een compleet raadsel. In de winter is het al veel vroeger donker. Maar da's toch wel schrikken hoor als er een paar van die grote legerhelicopters erg laag over je huis komen gevlogen, dat maakt een teringherrie
je hebt er alleen maar last van. Paar jaar geleden hebben we door zo'n laagvliegende helicopter bijna een week zonder stroom gezeten, midden in de winter. Moeten ze bezuinigen bij het leger, dan bezuinig maar op die nachtelijke laagvliegvluchten, ze richten er alleen maar schade mee aanquote:Op zondag 10 april 2011 21:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
daaronder zou ik helemaal niet willen slapen... ik schrok op mijn werk altijd al van die helicopters die van soesterberg afkwamen
zou wel een beetje raar zijn ja om daar te gaan slapen als je er zo dicht bij woontquote:Op zondag 10 april 2011 21:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zou ik echt niet weten... ze noemen zichzelf van 3-5 sterren. Heb er nooit geslapen, en het restaurant vind ik overpriced.
Oja dat herinner ik mij... snap uberhaupt niet waarom ze in nl vliegen. ze werken toch met de oosterburen samen, die hebben veel meer minder bebouwd gebiedquote:Op zondag 10 april 2011 21:44 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
je hebt er alleen maar last van. Paar jaar geleden hebben we door zo'n laagvliegende helicopter bijna een week zonder stroom gezeten, midden in de winter. Moeten ze bezuinigen bij het leger, dan bezuinig maar op die nachtelijke laagvliegvluchten, ze richten er alleen maar schade mee aan
zit wat in...quote:Op zondag 10 april 2011 21:44 schreef Vultarian het volgende:
[..]
zou wel een beetje raar zijn ja om daar te gaan slapen als je er zo dicht bij woont
moest een keer iemand 's avonds laat thuisbrengen, die hier in de polder woont. Ik rijd dus die polderweg in en schrok me kapot, hing er een helicopter met van die felle lampen nog geen meter boven het wegdek iets van 25 meter voor mijn autoquote:Op zondag 10 april 2011 21:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oja dat herinner ik mij... snap uberhaupt niet waarom ze in nl vliegen. ze werken toch met de oosterburen samen, die hebben veel meer minder bebouwd gebied
die kan je nog altijd de nek omdraaien en in de pot stoppenquote:Op zondag 10 april 2011 21:47 schreef bollokus het volgende:
hai bin ich wieder![]()
hier is het smorgens ook altijd een drukte die verdomde haan en zo
hanensoep van makenquote:Op zondag 10 april 2011 21:47 schreef bollokus het volgende:
hai bin ich wieder![]()
hier is het smorgens ook altijd een drukte die verdomde haan en zo
quote:Op zondag 10 april 2011 21:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
die kan je nog altijd de nek omdraaien en in de pot stoppen![]()
quote:
das niet normaalquote:Op zondag 10 april 2011 21:48 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
moest een keer iemand 's avonds laat thuisbrengen, die hier in de polder woont. Ik rijd dus die polderweg in en schrok me kapot, hing er een helicopter met van die felle lampen nog geen meter boven het wegdek iets van 25 meter voor mijn auto
oh, ja, ook belangrijk anders heb je geen verse eitjes meer voor ontbijtquote:Op zondag 10 april 2011 21:49 schreef bollokus het volgende:
[..]
[..]
neuh heb er maar 1 om te zorgen dat ik weer kuikentjes krijg
We wonen toch niet in hetzelfde gebied? Woon tegenwoordig niet meer in het buitengebied, Maar ben opgegroeid bij de kaderschool vd luchtmacht en een militair vliegveld. VCroeger kwamen daar nog dc 10 en straaljagers. tegenwoordig alleen nog apaches van de luchtmobielequote:Op zondag 10 april 2011 21:41 schreef Ceetje.. het volgende:
waar wij wonen is aangemerkt als laagvlieggebied voor de luchtmacht. Ze oefenen altijd in het donker. Maar waarom ze dan altijd pas vanaf 23.00 uur laag moeten gaan vliegen, is mij een compleet raadsel. In de winter is het al veel vroeger donker. Maar da's toch wel schrikken hoor als er een paar van die grote legerhelicopters erg laag over je huis komen gevlogen, dat maakt een teringherrie
paar weken geleden was er een oefening hier in de uiterwaarden, met luchtmacht, landmacht en alles, inclusief schieten enzo, ook 's avonds na 23.00 uur. Het hele dorp stond op de dijk om te kijken, was wel lachen. Maar dat laagvliegen is echt aso idd, je schrikt je echt een slag in de rondte, neem dat van mij aan. Het lijkt wel of er een ufo op je afkomtquote:Op zondag 10 april 2011 21:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
das niet normaalhier maar een keer 's avonds een politie-helicopter met schijnwerpers om een boefje te traceren gezien.
bij volkel is dat altijd mooi ........ komt er weer een straaljager bijna met zijn wielen op het dak van je autoquote:Op zondag 10 april 2011 21:52 schreef superkokje het volgende:
[..]
We wonen toch niet in hetzelfde gebied? Woon tegenwoordig niet meer in het buitengebied, Maar ben opgegroeid bij de kaderschool vd luchtmacht en een militair vliegveld. VCroeger kwamen daar nog dc 10 en straaljagers. tegenwoordig alleen nog apaches van de luchtmobiele
was dat bij julliequote:Op zondag 10 april 2011 21:44 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
je hebt er alleen maar last van. Paar jaar geleden hebben we door zo'n laagvliegende helicopter bijna een week zonder stroom gezeten, midden in de winter. Moeten ze bezuinigen bij het leger, dan bezuinig maar op die nachtelijke laagvliegvluchten, ze richten er alleen maar schade mee aan
bommelerwaard heet het hierquote:Op zondag 10 april 2011 21:52 schreef superkokje het volgende:
[..]
We wonen toch niet in hetzelfde gebied? Woon tegenwoordig niet meer in het buitengebied, Maar ben opgegroeid bij de kaderschool vd luchtmacht en een militair vliegveld. VCroeger kwamen daar nog dc 10 en straaljagers. tegenwoordig alleen nog apaches van de luchtmobiele
quote:Op zondag 10 april 2011 21:44 schreef Vultarian het volgende:
[..]
zou wel een beetje raar zijn ja om daar te gaan slapen als je er zo dicht bij woont
ach, mark had meteen een aggregaat geregeld, en het was eigenlijk wel lachen. Omdat aggregaat alleen de verwarming en telefoon aan kon, hebben we elke avond met de buren gebbqd en zo toch nog iets gehad aan het ontdooiende vlees in de diepvriezen. Was wel een gezellige week eerlijk gezegdquote:
van de nood een deugd maken heet datquote:Op zondag 10 april 2011 21:56 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ach, mark had meteen een aggregaat geregeld, en het was eigenlijk wel lachen. Omdat aggregaat alleen de verwarming en telefoon aan kon, hebben we elke avond met de buren gebbqd en zo toch nog iets gehad aan het ontdooiende vlees in de diepvriezen. Was wel een gezellige week eerlijk gezegd
hoeft ook niet hoor... filmpjes van flashbox kijken en je bent bijquote:Op zondag 10 april 2011 21:58 schreef kahaarin het volgende:
Pfff, er is nu officieel niet meer terug te lezen als je het een weekend druk hebt... Enfin, goedenavond samen.Bij de buren is het niet zo spannend geloof ik.
Haai Kahaarin, nee de COSsen bij lezen is onbegonnen werk, maar de streamverslag en filmhoekje wordt aardig bijgehouden..quote:Op zondag 10 april 2011 21:58 schreef kahaarin het volgende:
Pfff, er is nu officieel niet meer terug te lezen als je het een weekend druk hebt... Enfin, goedenavond samen.Bij de buren is het niet zo spannend geloof ik.
Inderdaad. Ik kook electrisch, dus koken ging niet, mijn buren hebben hetzelfde. Toen zei Mark: maar we hebben toch een gas bbq. Was erg gezellig, fakkels en vuurkorven erbij, allemaal dik aangekleed, kratje bier, flessen wijn, het was echt een feestweek. Tijdens de laatste bbq sprong het licht weer aan. Dat was echt een domper op de feestvreugde toen, dat weet ik nog welquote:Op zondag 10 april 2011 21:56 schreef superkokje het volgende:
[..]
van de nood een deugd maken heet dat
oja en de streamverslagen van Niki lezen natuurlijkquote:Op zondag 10 april 2011 21:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
hoeft ook niet hoor... filmpjes van flashbox kijken en je bent bij
quote:Op zondag 10 april 2011 21:58 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Haai Kahaarin, nee de COSsen bij lezen is onbegonnen werk, maar de streamverslag en filmhoekje wordt aardig bijgehouden..
quote:Op zondag 10 april 2011 21:58 schreef kahaarin het volgende:
hai kahaarinquote:Op zondag 10 april 2011 21:58 schreef kahaarin het volgende:
Kahaarinquote:Op zondag 10 april 2011 21:58 schreef kahaarin het volgende:
quote:Op zondag 10 april 2011 21:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
hoeft ook niet hoor... filmpjes van flashbox kijken en je bent bij
Lol, heel fijn, thnx.quote:Op zondag 10 april 2011 21:58 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Haai Kahaarin, nee de COSsen bij lezen is onbegonnen werk, maar de streamverslag en filmhoekje wordt aardig bijgehouden..
quote:Op zondag 10 april 2011 21:59 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik kook electrisch, dus koken ging niet, mijn buren hebben hetzelfde. Toen zei Mark: maar we hebben toch een gas bbq. Was erg gezellig, fakkels en vuurkorven erbij, allemaal dik aangekleed, kratje bier, flessen wijn, het was echt een feestweek. Tijdens de laatste bbq sprong het licht weer aan. Dat was echt een domper op de feestvreugde toen, dat weet ik nog wel
volgens mij is er weinig loos daarquote:Op zondag 10 april 2011 22:04 schreef bollokus het volgende:
is er bij de buren nog iets te doenof zal ik gewoon de volgende uitzending starten
je kan gewoon verder spuiten en slikken hoor Bolquote:Op zondag 10 april 2011 22:04 schreef bollokus het volgende:
is er bij de buren nog iets te doenof zal ik gewoon de volgende uitzending starten
Ik heb de streams uitgedaan iig.quote:Op zondag 10 april 2011 22:04 schreef bollokus het volgende:
start jij de volgende uitzending maarquote:Op zondag 10 april 2011 22:04 schreef bollokus het volgende:
Veel plezier!quote:Op zondag 10 april 2011 22:07 schreef bollokus het volgende:
lijkt me duidelijk, volgende uitzending is weer gestart... misschien leer ik nog wat
het is best grappig .... och je moet gtoch iets het is helaas niet meer wat het geweest isquote:
je mist sofietjequote:Op zondag 10 april 2011 22:14 schreef bollokus het volgende:
[..]
het is best grappig .... och je moet gtoch iets het is helaas niet meer wat het geweest is
quote:
ik zal je zeggen, heb alles bij elkaar misschien drie afleveringen gezienquote:Op zondag 10 april 2011 22:15 schreef bollokus het volgende:
[..]
en stiekem fil ook .... het was leuker nu is het soms een beetje plat
toen ze echt alle drugs gingen testen en zo was het best gaaf om te zien van die reacties en sow.... (ben zelf niet zo iemand die alles probeert )quote:Op zondag 10 april 2011 22:16 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik zal je zeggen, heb alles bij elkaar misschien drie afleveringen gezien
Ik keek vroeger altijd S & S alleen vond de eerder seizoenen leuker...quote:Op zondag 10 april 2011 22:14 schreef bollokus het volgende:
[..]
het is best grappig .... och je moet gtoch iets het is helaas niet meer wat het geweest is
haha ik zie nu in de intro dat sofia er in zit, bedoelde je die ik bedoel gewoon soof van bnnquote:
Inmijn leven nog nooit iets van drugs gebruikt. Enige wat ik kan herinneren wat ik gezien heb, is dat fil die actrice een beurt gafquote:Op zondag 10 april 2011 22:18 schreef bollokus het volgende:
[..]
toen ze echt alle drugs gingen testen en zo was het best gaaf om te zien van die reacties en sow.... (ben zelf niet zo iemand die alles probeert )
jan ik dus ook, misschien komt het omdat wij jonger zijnquote:Op zondag 10 april 2011 22:19 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik keek vroeger altijd S & S alleen vond de eerder seizoenen leuker...
ik bedoelde sst soofquote:Op zondag 10 april 2011 22:19 schreef bollokus het volgende:
[..]
haha ik zie nu in de intro dat sofia er in zit, bedoelde je die ik bedoel gewoon soof van bnn
ja die staat ook in het voorfilmpje zag ikquote:
tja blowen heb ik wel eens geprobeerd maar dat is het ook wel de rest durf ik gewoon niet wat me ook niet boeit trouwensquote:Op zondag 10 april 2011 22:19 schreef superkokje het volgende:
[..]
Inmijn leven nog nooit iets van drugs gebruikt. Enige wat ik kan herinneren wat ik gezien heb, is dat fil die actrice een beurt gaf
Ik ook niet (geen drugs gebruikt) als je alcohol tenminste niet meetelt (sommige mensen doen dat)quote:Op zondag 10 april 2011 22:19 schreef superkokje het volgende:
[..]
Inmijn leven nog nooit iets van drugs gebruikt. Enige wat ik kan herinneren wat ik gezien heb, is dat fil die actrice een beurt gaf
roken en alcohol tel ik voor het gemak niet mee, anders ben ik een zware junk geweestquote:Op zondag 10 april 2011 22:22 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik ook niet (geen drugs gebruikt) als je alcohol tenminste niet meetelt (sommige mensen doen dat)
quote:Op zondag 10 april 2011 22:24 schreef MaryMouse het volgende:
ik wel hoor.... maar ik tel een joint en alcohol niet mee... en die waren allemaal voorgeschreven door het ziekenhuis
Ik heb nog nooit ene joint gerookt maar dat is niet uit princiepen of zo, gewoon nooit de behoefte gehad ook alleen maar 2 hijsjes van een sigaretje genomen toen ik dronken was...quote:Op zondag 10 april 2011 22:26 schreef bollokus het volgende:
[..]
ach ja ik vind een blowtje roken allemaal nog niet zo erg, je moet er gewoon niet in doorslaan dat is met alles volgens mij
ik heb mijjn eerste jointje gerookt daarna zo stoned dat ik 2 uur rond gefietst heb en daarna lag te rillen in bed omdat ik geen geen jas aan had. toen was het vrij snel klaarquote:Op zondag 10 april 2011 22:28 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit ene joint gerookt maar dat is niet uit princiepen of zo, gewoon nooit de behoefte gehad ook alleen maar 2 hijsjes van een sigaretje genomen toen ik dronken was...
quote:Op zondag 10 april 2011 22:26 schreef Vultarian het volgende:
blowen heb ik wel beetje erg veel gedaan maar verder niet
quote:Op zondag 10 april 2011 22:30 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik heb mijjn eerste jointje gerookt daarna zo stoned dat ik 2 uur rond gefietst heb en daarna lag te rillen in bed omdat ik geen geen jas aan had. toen was het vrij snel klaarmaar vind de geur lekker!
Vindt koffie ook lekker om te ruiken maar smerig om te drinken...quote:Op zondag 10 april 2011 22:30 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik heb mijjn eerste jointje gerookt daarna zo stoned dat ik 2 uur rond gefietst heb en daarna lag te rillen in bed omdat ik geen geen jas aan had. toen was het vrij snel klaarmaar vind de geur lekker!
quote:Op zondag 10 april 2011 22:30 schreef bollokus het volgende:
[..]
zo lekker, mag het alleen niet meer zoveel hebbenquote:Op zondag 10 april 2011 22:32 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Vindt koffie ook lekker om te ruiken maar smerig om te drinken...
jeetje je hebt echt een ommezwaai gemaakt hequote:Op zondag 10 april 2011 22:33 schreef superkokje het volgende:
[..]
zo lekker, mag het alleen niet meer zoveel hebben, leefde erop
dat is ook iets wat je moet leren drinken volgens mij, ik kan niet zonder als ik wakker word eerst een peukje en koffiequote:Op zondag 10 april 2011 22:32 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Vindt koffie ook lekker om te ruiken maar smerig om te drinken...
ik vind dat heerlijk en zo een tufje ook wel maar dat stoned wordenquote:Op zondag 10 april 2011 22:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die geur
ik had een favoriete coffeeshop alhier waar ik gewoon voor mijn biertje kwam en de geur opsnuiven... enne ik was meer een spacecake typje
Ja klopt, heb het laatst geprobeerd met meer melk dan koffie en heel veel suiker, was best te drinken!quote:Op zondag 10 april 2011 22:35 schreef bollokus het volgende:
[..]
dat is ook iets wat je moet leren drinken volgens mij, ik kan niet zonder als ik wakker word eerst een peukje en koffie
mij moet je ook niet aanspreken voordat ik mijn eerste koffie en peuk op heb hoor.quote:Op zondag 10 april 2011 22:35 schreef bollokus het volgende:
[..]
dat is ook iets wat je moet leren drinken volgens mij, ik kan niet zonder als ik wakker word eerst een peukje en koffie
Ik weet nog vroeger toen ik klein was er bij mij om de hoek en in de straat van mij school een coffeeshop was en we daar altijd heel hard langs renden omdat we het vonden stinkenquote:Op zondag 10 april 2011 22:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die geur
ik had een favoriete coffeeshop alhier waar ik gewoon voor mijn biertje kwam en de geur opsnuiven... enne ik was meer een spacecake typje
Lol, idd, zo'n hekel aan mensen die 's morgens meteen 5 kwartiet in een uur gaan kletsen voordat ik mijn koffie op heb.quote:Op zondag 10 april 2011 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
mij moet je ook niet aanspreken voordat ik mijn eerste koffie en peuk op heb hoor.
zo gaat dat, ik moet er niks in hebben ... niet meerquote:Op zondag 10 april 2011 22:36 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ja klopt, heb het laatst geprobeerd met meer melk dan koffie en heel veel suiker, was best te drinken!
quote:Op zondag 10 april 2011 22:36 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ja klopt, heb het laatst geprobeerd met meer melk dan koffie en heel veel suiker, was best te drinken!
mij kun jer voor wakker maken, maar ben zelde sjaggie dus jaquote:Op zondag 10 april 2011 22:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
mij moet je ook niet aanspreken voordat ik mijn eerste koffie en peuk op heb hoor.
quote:Op zondag 10 april 2011 22:37 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik weet nog vroeger toen ik klein was er bij mij om de hoek en in de straat van mij school een coffeeshop was en we daar altijd heel hard langs renden omdat we het vonden stinken
quote:Op zondag 10 april 2011 22:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
had in de USA altijd ruzie met mijn collega's over de koffie... zij drinken die heel erg slap en ik zette altijd gewoon een hollands bakkie... ik mocht uiteindelijk geen koffie meer zetten
yepquote:Op zondag 10 april 2011 22:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
jeetje je hebt echt een ommezwaai gemaakt he
Aaah!!quote:Op zondag 10 april 2011 22:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
had in de USA altijd ruzie met mijn collega's over de koffie... zij drinken die heel erg slap en ik zette altijd gewoon een hollands bakkie... ik mocht uiteindelijk geen koffie meer zetten
quote:Op zondag 10 april 2011 22:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 april 2011 22:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, idd, zo'n hekel aan mensen die 's morgens meteen 5 kwartiet in een uur gaan kletsen voordat ik mijn koffie op heb.
Maar dat is ook niet ongezond!quote:Op zondag 10 april 2011 22:39 schreef superkokje het volgende:
[..]
yep
kan wel zeggen dat ik bijna alcoholist ben geweest, 7 dagen in de week op de kop, roken als een ketter, tot 3 jaar terug 3 pakjes per dag,5 jaar terug nog 135 kg en tot vorig jaar 20 koppen koffie op een dag. Niet echt een gezonde leefstijl zullen we maar zeggen.
Het enige dat ik n og niet eb opgegeven is sex
gelukkig het lekkerste nog niet opgegevenquote:Op zondag 10 april 2011 22:39 schreef superkokje het volgende:
[..]
yep
kan wel zeggen dat ik bijna alcoholist ben geweest, 7 dagen in de week op de kop, roken als een ketter, tot 3 jaar terug 3 pakjes per dag,5 jaar terug nog 135 kg en tot vorig jaar 20 koppen koffie op een dag. Niet echt een gezonde leefstijl zullen we maar zeggen.
en zo slechtquote:Op zondag 10 april 2011 22:39 schreef bollokus het volgende:
[..]
hier in frankriojk is het ook echt super slecht, je moet ook booit smiddags een koffie vragen als je bij buren op bezoek bent. die gasten zetten koffie en warmen het gewoon op met magnetron of op het vuur. dus oude koffie
quote:Op zondag 10 april 2011 22:39 schreef superkokje het volgende:
[..]
yep
dat is echt erg... dus pak je maar en eau de viequote:
ninja editquote:
ik vind hetr knap als je zo overal mee kunt stoppen als je weet dat je te ver gaatquote:
ik wou het, en antwoord geven dat hij het vragen is op het goede antwoord maar was net te laatquote:Op zondag 10 april 2011 22:42 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik zag hem ookHad hem bijna te vroeg ge quote!
Het was dat of een groot risico lopen dat alles stopt. Was aardig op weg zal ik maar zeggenquote:Op zondag 10 april 2011 22:43 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik vind hetr knap als je zo overal mee kunt stoppen als je weet dat je te ver gaat
dat dus... herkenbaar... alleen het stoppen met roken wil bij mij nog niet echt lukkenquote:Op zondag 10 april 2011 22:45 schreef superkokje het volgende:
[..]
Het was dat of een groot risico lopen dat alles stopt. Was aardig op weg zal ik maar zeggen
werkte daarbij ook nog 50 tot 70 uur p. week
Lol, dan was je idd een wandelende risicofactorenbom. Goed dat je dat zelf ook hebt gezien en er wat aan hebt gedaan.quote:Op zondag 10 april 2011 22:45 schreef superkokje het volgende:
[..]
Het was dat of een groot risico lopen dat alles stopt. Was aardig op weg zal ik maar zeggen
maar dan nog moet je die stap zetten.quote:Op zondag 10 april 2011 22:45 schreef superkokje het volgende:
[..]
Heb helaas een heel slecht voorbeeld gehad wat deze factoren kunnen betekenen maar die stap zetten is moeilijk,is in stappen gegaan, met roken als laatste, maar dat hebben juliie meegekregen, Schik in je werk dat is het voornaamste, daarom werk ik nog steeds veel hoewel ook dat roofbouw kan wordenquote:Op zondag 10 april 2011 22:47 schreef bollokus het volgende:
[..]
maar dan nog moet je die stap zetten.
ik zeg niet dat ik gezond ben (rook en drink graag een biertje of wijntje of wat dan ook) maar kan het gelukkig goed onder controle houden. en dat werken ja als boer ben je eigenlijk nooit klaar met werken maar daar kies je bewust voor ... vrienden zeggen wel eens jij hebt geen werk maar een way of life en ik heb er schik in
Die vrouwvriendelijke? waar Sofia het over had dat ze tegen was??quote:Op zondag 10 april 2011 22:50 schreef bollokus het volgende:
in s &s nu gewoon een stukje over liefdevolle P0rn
eigenlijk wil ik je nu even kriebelen maar kan het smiley niet meer vindenquote:Op zondag 10 april 2011 22:52 schreef superkokje het volgende:
[..]
Heb helaas een heel slecht voorbeeld gehad wat deze factoren kunnen betekenen maar die stap zetten is moeilijk,is in stappen gegaan, met roken als laatste, maar dat hebben juliie meegekregen, Schik in je werk dat is het voornaamste, daarom werk ik nog steeds veel hoewel ook dat roofbouw kan worden
Lautje? Die wil ik ook wel doenquote:Op zondag 10 april 2011 22:57 schreef Ireth het volgende:
Mensen, have fun met onze sukkelssokkelstaanders. Morgen weer vroeg dag hiero dus ik nok hem! Ik ga een Lautje doen
quote:Op zondag 10 april 2011 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
eigenlijk wil ik je nu even kriebelen maar kan het smiley niet meer vinden
dat is maar je moet met je gedachten er toch 100% achter stan anders lukt het gewoon niks, bijvoorbeeld met roken je kunt pleisters plakken wat je wil maar je moet wel willen anders stop je gewoon niet!quote:Op zondag 10 april 2011 22:52 schreef superkokje het volgende:
[..]
Heb helaas een heel slecht voorbeeld gehad wat deze factoren kunnen betekenen maar die stap zetten is moeilijk,is in stappen gegaan, met roken als laatste, maar dat hebben juliie meegekregen, Schik in je werk dat is het voornaamste, daarom werk ik nog steeds veel hoewel ook dat roofbouw kan worden
quote:Op zondag 10 april 2011 23:00 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Die vrouwvriendelijke? waar Sofia het over had dat ze tegen was??
Ja het is maar ingewikkeld twee COSsen bij houden en hier jullie ook nog een beetje in de gaten houdenquote:
Ik vind het maar smerig allemaal.. Ik stem ook niet voor niets altijd SGP..quote:Op zondag 10 april 2011 23:04 schreef bollokus het volgende:
[..]
die ja.................. ik weet niet wat ik er van met denken
Volgens mij is er geen modje meer actief...quote:Op zondag 10 april 2011 23:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
duurde weer zo gruwelijk lang,zal de mijne wel weer dichtgaan
oplossing: de COS niet openenquote:Op zondag 10 april 2011 23:05 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ja het is maar ingewikkeld twee COSsen bij houden en hier jullie ook nog een beetje in de gaten houden
quote:Op zondag 10 april 2011 23:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vind het maar smerig allemaal.. Ik stem ook niet voor niets altijd SGP..
Ik denk dat Kokje het gewonnen heeft van Kwaliteit (ondanks dat kwaliteit eerder opende).. ik wacht gewoon hier tot de strijd beslist isquote:Op zondag 10 april 2011 23:05 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ja het is maar ingewikkeld twee COSsen bij houden en hier jullie ook nog een beetje in de gaten houden
Lol, klopt, soms zit je zomaar verkeerd idd.quote:Op zondag 10 april 2011 23:04 schreef Pearlbitch het volgende:
Edit: zit hier in de SC zie ik net
Komt dus door het gelazer met die verspringende topics op de forumhomepage.
helemaal mee eens, heb niks gebruikt, maar heb er weel een paar jaar over gedaan om zover te komen als nu. Hiervoor nooit langer dan een week volgehouden. Rookte al twee jaar niet meer op mijn werk, dus dat scheelde alquote:Op zondag 10 april 2011 23:04 schreef bollokus het volgende:
[..]
dat is maar je moet met je gedachten er toch 100% achter stan anders lukt het gewoon niks, bijvoorbeeld met roken je kunt pleisters plakken wat je wil maar je moet wel willen anders stop je gewoon niet!
quote:
Ja maar ik ben bezig mark in te halenquote:Op zondag 10 april 2011 23:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik denk dat Kokje het gewonnen heeft van Kwaliteit (ondanks dat kwaliteit eerder opende).. ik wacht gewoon hier tot de strijd beslist is
quote:
ik vind het knap , mij was het ook gelukt heb meer dan een jaar niet meer gerookt tot dat er klote breichten kwamen binnen de familie en ben gewoon weer begonnen. het is miertjes gedra en heb er nog steeds spijt van en moet ook weer stoppen maar nu sta ik er niet achter dus nog maar even het goede moment zoekenquote:Op zondag 10 april 2011 23:07 schreef superkokje het volgende:
[..]
helemaal mee eens, heb niks gebruikt, maar heb er weel een paar jaar over gedaan om zover te komen als nu. Hiervoor nooit langer dan een week volgehouden. Rookte al twee jaar niet meer op mijn werk, dus dat scheelde al
geeft niets kokje.... de jouwe is nog openquote:Op zondag 10 april 2011 23:10 schreef superkokje het volgende:
[..]
klopt, maar had al een cap op clipbord staan
quote:Op zondag 10 april 2011 23:07 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ja maar ik ben bezig mark in te halendus moet heeeel veel posten heb geen tijd om te wachten
Pietje is geweldigquote:Op zondag 10 april 2011 23:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kahaarin vraagt om de COS van kokje te sluiten, en Pietje sluit die van kwaliteit
dat is dus precies het probleem. vandaar ook die 3 pakjes op een gegeven momentquote:Op zondag 10 april 2011 23:10 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik vind het knap , mij was het ook gelukt heb meer dan een jaar niet meer gerookt tot dat er klote breichten kwamen binnen de familie en ben gewoon weer begonnen. het is miertjes gedra en heb er nog steeds spijt van en moet ook weer stoppen maar nu sta ik er niet achter dus nog maar even het goede moment zoeken
Jamaar, jamaar, jamaar, ik keek gewoon naar de volgnummers, ik zeg wel niets meer.....quote:Op zondag 10 april 2011 23:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kahaarin vraagt om de COS van kokje te sluiten, en Pietje sluit die van kwaliteit
succes zal je steunenquote:Op zondag 10 april 2011 23:07 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ja maar ik ben bezig mark in te halendus moet heeeel veel posten heb geen tijd om te wachten
heul scherp Kahaarinquote:Op zondag 10 april 2011 23:12 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Jamaar, jamaar, jamaar, ik keek gewoon naar de volgnummers, ik zeg wel niets meer.....
je had gelijk... alleen waren ze in de COS van kokje al op de 2e paginaquote:Op zondag 10 april 2011 23:12 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Jamaar, jamaar, jamaar, ik keek gewoon naar de volgnummers, ik zeg wel niets meer.....
gewoon op elke poep en scheet hier in de SC reagerenquote:Op zondag 10 april 2011 23:13 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Bedankt, heb er niet heel veel vertrouwen in moet zo'n 10.000 post op hem in lopen...
Hmm, dan doen ze nu dus gewoon een SST-tje, niets is wat het lijkt.quote:Op zondag 10 april 2011 23:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
je had gelijk... alleen waren ze in de COS van kokje al op de 2e pagina
quote:Op zondag 10 april 2011 23:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, dan doen ze nu dus gewoon een SST-tje, niets is wat het lijkt.
Jaah!!quote:Op zondag 10 april 2011 23:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
gewoon op elke poep en scheet hier in de SC reageren
LOLquote:Op zondag 10 april 2011 23:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
en nu wil ik ook weten waar ik sta.... heb ik al een mijlpaal behaald ?quote:Op zondag 10 april 2011 23:13 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Bedankt, heb er niet heel veel vertrouwen in moet zo'n 10.000 post op hem in lopen...
ja zoveel rook ik niet, een pakje shag per week, maar ik kan het nu gewoon niet, ik kan al niet werken en moet meazelf de hele dag bezig houden als ik dan ook nog niet mag rokenquote:Op zondag 10 april 2011 23:12 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat is dus precies het probleem. vandaar ook die 3 pakjes op een gegeven moment
quote:Op zondag 10 april 2011 23:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en nu wil ik ook weten waar ik sta.... heb ik al een mijlpaal behaald ?
wat is je mijpaal aantal posts: 3592 (gemiddeld 95 per dag)quote:Op zondag 10 april 2011 23:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en nu wil ik ook weten waar ik sta.... heb ik al een mijlpaal behaald ?
zie je ik sta er helemaal niet opp!!!!quote:
een pakje shag per week is niet veel hoor...quote:Op zondag 10 april 2011 23:15 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja zoveel rook ik niet, een pakje shag per week, maar ik kan het nu gewoon niet, ik kan al niet werken en moet meazelf de hele dag bezig houden als ik dan ook nog niet mag roken
quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 23:17 schreef bollokus het volgende:
[..]
zie je ik sta er helemaal niet opp!!!!
quote:Op zondag 10 april 2011 23:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
dat was ook niet de bedoeling nu ik de hele dag stil zit wou ik niet meer gaan roken en tot nu towe lukt het aardigquote:Op zondag 10 april 2011 23:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
een pakje shag per week is niet veel hoor...
quote:
misschien moet ik eens een shaggie van jou draaien 3/4 zware javaanse toch? ik denk als ik daar twee trekjes van neem ik meteen stopquote:Op zondag 10 april 2011 23:18 schreef bollokus het volgende:
[..]
dat was ook niet de bedoeling nu ik de hele dag stil zit wou ik niet meer gaan roken en tot nu towe lukt het aardig
je moet er klaar voor zijn, precies wat je zegtquote:Op zondag 10 april 2011 23:15 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja zoveel rook ik niet, een pakje shag per week, maar ik kan het nu gewoon niet, ik kan al niet werken en moet meazelf de hele dag bezig houden als ik dan ook nog niet mag roken
heb je gevonden hoor!quote:Op zondag 10 april 2011 23:17 schreef bollokus het volgende:
[..]
Sssssst!!!! Dit is de SC. Hier zijn we netjes..quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 23:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
misschien moet ik eens een shaggie van jou draaien 3/4 zware javaanse toch? ik denk als ik daar twee trekjes van neem ik meteen stop
quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 23:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Sssssst!!!! Dit is de SC. Hier zijn we netjes..
Zins wanneer?quote:Op zondag 10 april 2011 23:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Sssssst!!!! Dit is de SC. Hier zijn we netjes..
ik ook nietquote:Op zondag 10 april 2011 23:17 schreef bollokus het volgende:
[..]
Ja wel hoor, had hem ook al heel snel gevonden...quote:Op zondag 10 april 2011 23:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
wist je niet dat Bollo al weken de gekroonde nummer 2 was
je moest wel lang zoeken he zo helemaal onder op die lijstquote:
je liegt.... stoute nikiquote:Op zondag 10 april 2011 23:21 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ja wel hoor, had hem ook al heel snel gevonden...
quote:Op zondag 10 april 2011 23:21 schreef bollokus het volgende:
[..]
je moest wel lang zoeken he zo helemaal onder op die lijst
ahum... 10 en hoger hebben geen levenquote:Op zondag 10 april 2011 23:23 schreef Niki.P het volgende:
[..]
O, ik ben niet stout! Jij bent gewoon verslaafd samen met Mark!! De rest van ons niet!
quote:Op zondag 10 april 2011 23:23 schreef Niki.P het volgende:
[..]
O, ik ben niet stout! Jij bent gewoon verslaafd samen met Mark!! De rest van ons niet!
Ik sta nog boven je hoor, alleen jij had 2 weken vakantie hee? dan ga je me denk ik wel voorbij!quote:Op zondag 10 april 2011 23:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ahum... 10 en hoger hebben geen levenen ik ben heel hard op weg om geen leven meer te hebben
heb jij de streams nog aanquote:Op zondag 10 april 2011 23:24 schreef Pearlbitch het volgende:
Dooie boel in streamersland trouwens. De SSt-streams zijn boring en Opaatje heeft z'n stream al helemaal niet aan.. Ik denk dat we hier vanavond maar es vroeg gaan slapen..
Je zit nog in de ontkenningsfase, helpen we je wel door heen, als je zo even niet kan posten merk je het van zelfquote:Op zondag 10 april 2011 23:24 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik sta nog boven je hoor, alleen jij had 2 weken vakantie hee? dan ga je me denk ik wel voorbij!
Die staan bij ons altijd aanquote:
dus ik heb nog een levenquote:Op zondag 10 april 2011 23:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ahum... 10 en hoger hebben geen levenen ik ben heel hard op weg om geen leven meer te hebben
opaatje vandaag geen voetbalquote:Op zondag 10 april 2011 23:24 schreef Pearlbitch het volgende:
Dooie boel in streamersland trouwens. De SSt-streams zijn boring en Opaatje heeft z'n stream al helemaal niet aan.. Ik denk dat we hier vanavond maar es vroeg gaan slapen..
ik mag hopen van niet, dat zou pas echt zielig zijn twee weken vakantie en twee weken streamenquote:Op zondag 10 april 2011 23:24 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik sta nog boven je hoor, alleen jij had 2 weken vakantie hee? dan ga je me denk ik wel voorbij!
maar mij ga je wel voorbijquote:Op zondag 10 april 2011 23:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik mag hopen van niet, dat zou pas echt zielig zijn twee weken vakantie en twee weken streamen
Kon je de nr 9 niet censureren? Ik ontken toch alles.... Je kunt ook niet even rustig een mango eten zonder dat er laster wordt gepubliceerd.quote:
ja dat is zielig jaquote:Op zondag 10 april 2011 23:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik mag hopen van niet, dat zou pas echt zielig zijn twee weken vakantie en twee weken streamen
Vast wel, maar nu het merendeel van de streamverslaafden bij SST zitten neemt Oop regelmatig een stream-snipperdagquote:
Jah dat is waar... Mischien zak je wel, gebeurde mij de afgelopen week ook opeens (ben ondertussen wel weer terug waar ik stond)quote:Op zondag 10 april 2011 23:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en dat hij gelijk heeft!quote:Op zondag 10 april 2011 23:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Vast wel, maar nu het merendeel van de streamverslaafden bij SST zitten neemt Oop regelmatig een stream-snipperdag
jou ook even kriebelen bolquote:Op zondag 10 april 2011 23:27 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja dat is zielig ja![]()
![]()
ik voel mezoooooo zielig![]()
![]()
![]()
![]()
En je bent nog wel een tijd vermist geweest...quote:Op zondag 10 april 2011 23:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Kon je de nr 9 niet censureren? Ik ontken toch alles.... Je kunt ook niet even rustig een mango eten zonder dat er laster wordt gepubliceerd.
ik zit mezlef op te vreten dat de vpnserver weer eens moeilijk doetquote:
Vanaf 16 mei begint het nieuwe streamseizoen bij Oopquote:
klopt ja.... we wilden PietPaniek al inschakelen en opsporing verzocht....quote:Op zondag 10 april 2011 23:27 schreef Niki.P het volgende:
[..]
En je bent nog wel een tijd vermist geweest...
quote:
Lol! Ik herhaal dat ik alles ontken, nothing to see people....quote:Op zondag 10 april 2011 23:27 schreef Niki.P het volgende:
[..]
En je bent nog wel een tijd vermist geweest...
oei, kunnen dus direct van SST naar Oop doorquote:Op zondag 10 april 2011 23:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Vanaf 16 mei begint het nieuwe streamseizoen bij Oop
kast is in zijn slot gevallen en batterij van de ipad is leegquote:Op zondag 10 april 2011 23:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
klopt ja.... we wilden PietPaniek al inschakelen en opsporing verzocht....Waar is Piet eigenlijk
quote:Op zondag 10 april 2011 23:29 schreef bollokus het volgende:
[..]
kast is in zijn slot gevallen en batterij van de ipad is leeg
Paniek om Piet ipv Paniekende Piet, geen idee, ik dacht dat hij iets vertelde over een druk weekend zo'n tig SC's terug.quote:Op zondag 10 april 2011 23:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
klopt ja.... we wilden PietPaniek al inschakelen en opsporing verzocht....Waar is Piet eigenlijk
MissJ. vandaag ook al geen ninja-bezoek zien brengenquote:Op zondag 10 april 2011 23:30 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Paniek om Piet ipv Paniekende Piet, geen idee, ik dacht dat hij iets vertelde over een druk weekend zo'n tig SC's terug.Ik had het gewoon even onverwacht druk hoor...
MissJ is aan het afhakenquote:Op zondag 10 april 2011 23:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
MissJ. vandaag ook al geen ninja-bezoek zien brengen
niet breien dusquote:
niet doen... je hebt hier een heel netwerk van vriendjes en vriendinnetjes om je heen... ikquote:
Ja wij houden ook van je hoor Bollo!!quote:Op zondag 10 april 2011 23:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
niet doen... je hebt hier een heel netwerk van vriendjes en vriendinnetjes om je heen... ikMissJ voor het ons alleen laten
quote:
Nog 10 te gaanquote:Op zondag 10 april 2011 23:41 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Moet het toch nog even halen voor ik naar bed ga!
zou bijna flieft op jou wordenquote:Op zondag 10 april 2011 23:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
niet doen... je hebt hier een heel netwerk van vriendjes en vriendinnetjes om je heen... ikMissJ voor het ons alleen laten
quote:
quote:
nee, het werd me denk ik te spannendquote:Op zondag 10 april 2011 23:45 schreef superkokje het volgende:
[..]
![]()
kon je de spanning niet mneer aan
Spannond!quote:Op zondag 10 april 2011 23:44 schreef bollokus het volgende:
ik zie piet online komen op skype zal hij nog van zich laten horen ????
quote:Op zondag 10 april 2011 23:44 schreef bollokus het volgende:
Kan vast niet lang durenquote:Op zondag 10 april 2011 23:44 schreef bollokus het volgende:
hij heeft echt tijd teveelquote:Op zondag 10 april 2011 23:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
jij weet ook echt van iedereen waar ie uithangt he
quote:Op zondag 10 april 2011 23:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
jij weet ook echt van iedereen waar ie uithangt he
dat dus, ik zit te typen op mijn toetsenbord de letters zijn er al vanafquote:
quote:
Misschien ene nieuwe een met hooftletters en puntenquote:Op zondag 10 april 2011 23:47 schreef bollokus het volgende:
[..]
dat dus, ik zit te typen op mijn toetsenbord de letters zijn er al vanaf
ik zal je niet storen hoorquote:Op zondag 10 april 2011 23:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
nu durf ik ineens niet meer naar de wc te gaan
ik zal alles twiitere twattere en faceboekuhquote:Op zondag 10 april 2011 23:47 schreef Niki.P het volgende:
[..]
We zullen hem missen de komende dagen, weten we niet meer wat iedereen aan het doen is
mijn oude toetsenbord .... neuh die fgaat nooooooit wegbquote:Op zondag 10 april 2011 23:48 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Misschien ene nieuwe een met hooftletters en punten
niets is wat het lijkt, ben eigenlijk een heel teruggetrokken en verlegen mennekequote:
je vergeet foursquare en youtubequote:Op zondag 10 april 2011 23:48 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik zal alles twiitere twattere en faceboekuh
die dooen mijn telefoon nog noiet... ja mijn oude die de drinkbak op de bodem zagquote:
quote:
quote:
ik ga je volguhquote:Op zondag 10 april 2011 23:48 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik zal alles twiitere twattere en faceboekuh
ik volg alquote:
Bol weerquote:Op zondag 10 april 2011 23:51 schreef Niki.P het volgende:
Hunter dat je bent(je weet wie ik bedoel)
Wat lief van je!quote:Op zondag 10 april 2011 23:52 schreef bollokus het volgende:
zo niki speciaal voor jou toch fff de lapo en fipo gepakt
quote:Op zondag 10 april 2011 23:52 schreef bollokus het volgende:
zo niki speciaal voor jou toch fff de lapo en fipo gepakt
quote:Op zondag 10 april 2011 23:51 schreef Niki.P het volgende:
Hunter dat je bent(je weet wie ik bedoel)
We begrijpen je nog!quote:Op zondag 10 april 2011 23:54 schreef bollokus het volgende:
mijn oude toetsenbord is nog niet o slecht
je kan die knoppen toch ondertussen blind vindenquote:Op zondag 10 april 2011 23:54 schreef bollokus het volgende:
quote:Op zondag 10 april 2011 23:54 schreef bollokus het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |