Pietje is geweldigquote:Op zondag 10 april 2011 23:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kahaarin vraagt om de COS van kokje te sluiten, en Pietje sluit die van kwaliteit
dat is dus precies het probleem. vandaar ook die 3 pakjes op een gegeven momentquote:Op zondag 10 april 2011 23:10 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik vind het knap , mij was het ook gelukt heb meer dan een jaar niet meer gerookt tot dat er klote breichten kwamen binnen de familie en ben gewoon weer begonnen. het is miertjes gedra en heb er nog steeds spijt van en moet ook weer stoppen maar nu sta ik er niet achter dus nog maar even het goede moment zoeken
Jamaar, jamaar, jamaar, ik keek gewoon naar de volgnummers, ik zeg wel niets meer.....quote:Op zondag 10 april 2011 23:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kahaarin vraagt om de COS van kokje te sluiten, en Pietje sluit die van kwaliteit
succes zal je steunenquote:Op zondag 10 april 2011 23:07 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ja maar ik ben bezig mark in te halendus moet heeeel veel posten heb geen tijd om te wachten
heul scherp Kahaarinquote:Op zondag 10 april 2011 23:12 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Jamaar, jamaar, jamaar, ik keek gewoon naar de volgnummers, ik zeg wel niets meer.....
je had gelijk... alleen waren ze in de COS van kokje al op de 2e paginaquote:Op zondag 10 april 2011 23:12 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Jamaar, jamaar, jamaar, ik keek gewoon naar de volgnummers, ik zeg wel niets meer.....
gewoon op elke poep en scheet hier in de SC reagerenquote:Op zondag 10 april 2011 23:13 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Bedankt, heb er niet heel veel vertrouwen in moet zo'n 10.000 post op hem in lopen...
Hmm, dan doen ze nu dus gewoon een SST-tje, niets is wat het lijkt.quote:Op zondag 10 april 2011 23:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
je had gelijk... alleen waren ze in de COS van kokje al op de 2e pagina
quote:Op zondag 10 april 2011 23:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, dan doen ze nu dus gewoon een SST-tje, niets is wat het lijkt.
Jaah!!quote:Op zondag 10 april 2011 23:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
gewoon op elke poep en scheet hier in de SC reageren
LOLquote:Op zondag 10 april 2011 23:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
en nu wil ik ook weten waar ik sta.... heb ik al een mijlpaal behaald ?quote:Op zondag 10 april 2011 23:13 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Bedankt, heb er niet heel veel vertrouwen in moet zo'n 10.000 post op hem in lopen...
ja zoveel rook ik niet, een pakje shag per week, maar ik kan het nu gewoon niet, ik kan al niet werken en moet meazelf de hele dag bezig houden als ik dan ook nog niet mag rokenquote:Op zondag 10 april 2011 23:12 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat is dus precies het probleem. vandaar ook die 3 pakjes op een gegeven moment
quote:Op zondag 10 april 2011 23:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en nu wil ik ook weten waar ik sta.... heb ik al een mijlpaal behaald ?
wat is je mijpaal aantal posts: 3592 (gemiddeld 95 per dag)quote:Op zondag 10 april 2011 23:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en nu wil ik ook weten waar ik sta.... heb ik al een mijlpaal behaald ?
zie je ik sta er helemaal niet opp!!!!quote:
een pakje shag per week is niet veel hoor...quote:Op zondag 10 april 2011 23:15 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja zoveel rook ik niet, een pakje shag per week, maar ik kan het nu gewoon niet, ik kan al niet werken en moet meazelf de hele dag bezig houden als ik dan ook nog niet mag roken
quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 23:17 schreef bollokus het volgende:
[..]
zie je ik sta er helemaal niet opp!!!!
quote:Op zondag 10 april 2011 23:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
dat was ook niet de bedoeling nu ik de hele dag stil zit wou ik niet meer gaan roken en tot nu towe lukt het aardigquote:Op zondag 10 april 2011 23:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
een pakje shag per week is niet veel hoor...
quote:
misschien moet ik eens een shaggie van jou draaien 3/4 zware javaanse toch? ik denk als ik daar twee trekjes van neem ik meteen stopquote:Op zondag 10 april 2011 23:18 schreef bollokus het volgende:
[..]
dat was ook niet de bedoeling nu ik de hele dag stil zit wou ik niet meer gaan roken en tot nu towe lukt het aardig
je moet er klaar voor zijn, precies wat je zegtquote:Op zondag 10 april 2011 23:15 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja zoveel rook ik niet, een pakje shag per week, maar ik kan het nu gewoon niet, ik kan al niet werken en moet meazelf de hele dag bezig houden als ik dan ook nog niet mag roken
heb je gevonden hoor!quote:Op zondag 10 april 2011 23:17 schreef bollokus het volgende:
[..]
zie je ik sta er helemaal niet opp!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |