Sssssst!!!! Dit is de SC. Hier zijn we netjes..quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 23:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
misschien moet ik eens een shaggie van jou draaien 3/4 zware javaanse toch? ik denk als ik daar twee trekjes van neem ik meteen stop
quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 23:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Sssssst!!!! Dit is de SC. Hier zijn we netjes..
Zins wanneer?quote:Op zondag 10 april 2011 23:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Sssssst!!!! Dit is de SC. Hier zijn we netjes..
ik ook nietquote:Op zondag 10 april 2011 23:17 schreef bollokus het volgende:
[..]
zie je ik sta er helemaal niet opp!!!!
Ja wel hoor, had hem ook al heel snel gevonden...quote:Op zondag 10 april 2011 23:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
wist je niet dat Bollo al weken de gekroonde nummer 2 was
je moest wel lang zoeken he zo helemaal onder op die lijstquote:
je liegt.... stoute nikiquote:Op zondag 10 april 2011 23:21 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ja wel hoor, had hem ook al heel snel gevonden...
quote:Op zondag 10 april 2011 23:21 schreef bollokus het volgende:
[..]
je moest wel lang zoeken he zo helemaal onder op die lijst
ahum... 10 en hoger hebben geen levenquote:Op zondag 10 april 2011 23:23 schreef Niki.P het volgende:
[..]
O, ik ben niet stout! Jij bent gewoon verslaafd samen met Mark!! De rest van ons niet!
quote:Op zondag 10 april 2011 23:23 schreef Niki.P het volgende:
[..]
O, ik ben niet stout! Jij bent gewoon verslaafd samen met Mark!! De rest van ons niet!
Ik sta nog boven je hoor, alleen jij had 2 weken vakantie hee? dan ga je me denk ik wel voorbij!quote:Op zondag 10 april 2011 23:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ahum... 10 en hoger hebben geen levenen ik ben heel hard op weg om geen leven meer te hebben
heb jij de streams nog aanquote:Op zondag 10 april 2011 23:24 schreef Pearlbitch het volgende:
Dooie boel in streamersland trouwens. De SSt-streams zijn boring en Opaatje heeft z'n stream al helemaal niet aan.. Ik denk dat we hier vanavond maar es vroeg gaan slapen..
Je zit nog in de ontkenningsfase, helpen we je wel door heen, als je zo even niet kan posten merk je het van zelfquote:Op zondag 10 april 2011 23:24 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik sta nog boven je hoor, alleen jij had 2 weken vakantie hee? dan ga je me denk ik wel voorbij!
Die staan bij ons altijd aanquote:
dus ik heb nog een levenquote:Op zondag 10 april 2011 23:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ahum... 10 en hoger hebben geen levenen ik ben heel hard op weg om geen leven meer te hebben
opaatje vandaag geen voetbalquote:Op zondag 10 april 2011 23:24 schreef Pearlbitch het volgende:
Dooie boel in streamersland trouwens. De SSt-streams zijn boring en Opaatje heeft z'n stream al helemaal niet aan.. Ik denk dat we hier vanavond maar es vroeg gaan slapen..
ik mag hopen van niet, dat zou pas echt zielig zijn twee weken vakantie en twee weken streamenquote:Op zondag 10 april 2011 23:24 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik sta nog boven je hoor, alleen jij had 2 weken vakantie hee? dan ga je me denk ik wel voorbij!
maar mij ga je wel voorbijquote:Op zondag 10 april 2011 23:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik mag hopen van niet, dat zou pas echt zielig zijn twee weken vakantie en twee weken streamen
Kon je de nr 9 niet censureren? Ik ontken toch alles.... Je kunt ook niet even rustig een mango eten zonder dat er laster wordt gepubliceerd.quote:
ja dat is zielig jaquote:Op zondag 10 april 2011 23:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik mag hopen van niet, dat zou pas echt zielig zijn twee weken vakantie en twee weken streamen
Vast wel, maar nu het merendeel van de streamverslaafden bij SST zitten neemt Oop regelmatig een stream-snipperdagquote:
Jah dat is waar... Mischien zak je wel, gebeurde mij de afgelopen week ook opeens (ben ondertussen wel weer terug waar ik stond)quote:Op zondag 10 april 2011 23:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en dat hij gelijk heeft!quote:Op zondag 10 april 2011 23:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Vast wel, maar nu het merendeel van de streamverslaafden bij SST zitten neemt Oop regelmatig een stream-snipperdag
jou ook even kriebelen bolquote:Op zondag 10 april 2011 23:27 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja dat is zielig ja![]()
![]()
ik voel mezoooooo zielig![]()
![]()
![]()
![]()
En je bent nog wel een tijd vermist geweest...quote:Op zondag 10 april 2011 23:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Kon je de nr 9 niet censureren? Ik ontken toch alles.... Je kunt ook niet even rustig een mango eten zonder dat er laster wordt gepubliceerd.
ik zit mezlef op te vreten dat de vpnserver weer eens moeilijk doetquote:
Vanaf 16 mei begint het nieuwe streamseizoen bij Oopquote:
klopt ja.... we wilden PietPaniek al inschakelen en opsporing verzocht....quote:Op zondag 10 april 2011 23:27 schreef Niki.P het volgende:
[..]
En je bent nog wel een tijd vermist geweest...
quote:
Lol! Ik herhaal dat ik alles ontken, nothing to see people....quote:Op zondag 10 april 2011 23:27 schreef Niki.P het volgende:
[..]
En je bent nog wel een tijd vermist geweest...
oei, kunnen dus direct van SST naar Oop doorquote:Op zondag 10 april 2011 23:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Vanaf 16 mei begint het nieuwe streamseizoen bij Oop
kast is in zijn slot gevallen en batterij van de ipad is leegquote:Op zondag 10 april 2011 23:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
klopt ja.... we wilden PietPaniek al inschakelen en opsporing verzocht....Waar is Piet eigenlijk
quote:Op zondag 10 april 2011 23:29 schreef bollokus het volgende:
[..]
kast is in zijn slot gevallen en batterij van de ipad is leeg
Paniek om Piet ipv Paniekende Piet, geen idee, ik dacht dat hij iets vertelde over een druk weekend zo'n tig SC's terug.quote:Op zondag 10 april 2011 23:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
klopt ja.... we wilden PietPaniek al inschakelen en opsporing verzocht....Waar is Piet eigenlijk
MissJ. vandaag ook al geen ninja-bezoek zien brengenquote:Op zondag 10 april 2011 23:30 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Paniek om Piet ipv Paniekende Piet, geen idee, ik dacht dat hij iets vertelde over een druk weekend zo'n tig SC's terug.Ik had het gewoon even onverwacht druk hoor...
MissJ is aan het afhakenquote:Op zondag 10 april 2011 23:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
MissJ. vandaag ook al geen ninja-bezoek zien brengen
niet breien dusquote:
niet doen... je hebt hier een heel netwerk van vriendjes en vriendinnetjes om je heen... ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |