eigenlijk wil ik je nu even kriebelen maar kan het smiley niet meer vindenquote:Op zondag 10 april 2011 22:52 schreef superkokje het volgende:
[..]
Heb helaas een heel slecht voorbeeld gehad wat deze factoren kunnen betekenen maar die stap zetten is moeilijk,is in stappen gegaan, met roken als laatste, maar dat hebben juliie meegekregen, Schik in je werk dat is het voornaamste, daarom werk ik nog steeds veel hoewel ook dat roofbouw kan worden
Lautje? Die wil ik ook wel doenquote:Op zondag 10 april 2011 22:57 schreef Ireth het volgende:
Mensen, have fun met onze sukkelssokkelstaanders. Morgen weer vroeg dag hiero dus ik nok hem! Ik ga een Lautje doen
quote:Op zondag 10 april 2011 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
eigenlijk wil ik je nu even kriebelen maar kan het smiley niet meer vinden
dat is maar je moet met je gedachten er toch 100% achter stan anders lukt het gewoon niks, bijvoorbeeld met roken je kunt pleisters plakken wat je wil maar je moet wel willen anders stop je gewoon niet!quote:Op zondag 10 april 2011 22:52 schreef superkokje het volgende:
[..]
Heb helaas een heel slecht voorbeeld gehad wat deze factoren kunnen betekenen maar die stap zetten is moeilijk,is in stappen gegaan, met roken als laatste, maar dat hebben juliie meegekregen, Schik in je werk dat is het voornaamste, daarom werk ik nog steeds veel hoewel ook dat roofbouw kan worden
quote:Op zondag 10 april 2011 23:00 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Die vrouwvriendelijke? waar Sofia het over had dat ze tegen was??
Ja het is maar ingewikkeld twee COSsen bij houden en hier jullie ook nog een beetje in de gaten houdenquote:
Ik vind het maar smerig allemaal.. Ik stem ook niet voor niets altijd SGP..quote:Op zondag 10 april 2011 23:04 schreef bollokus het volgende:
[..]
die ja.................. ik weet niet wat ik er van met denken
Volgens mij is er geen modje meer actief...quote:Op zondag 10 april 2011 23:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
duurde weer zo gruwelijk lang,zal de mijne wel weer dichtgaan
oplossing: de COS niet openenquote:Op zondag 10 april 2011 23:05 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ja het is maar ingewikkeld twee COSsen bij houden en hier jullie ook nog een beetje in de gaten houden
quote:Op zondag 10 april 2011 23:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vind het maar smerig allemaal.. Ik stem ook niet voor niets altijd SGP..
Ik denk dat Kokje het gewonnen heeft van Kwaliteit (ondanks dat kwaliteit eerder opende).. ik wacht gewoon hier tot de strijd beslist isquote:Op zondag 10 april 2011 23:05 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ja het is maar ingewikkeld twee COSsen bij houden en hier jullie ook nog een beetje in de gaten houden
Lol, klopt, soms zit je zomaar verkeerd idd.quote:Op zondag 10 april 2011 23:04 schreef Pearlbitch het volgende:
Edit: zit hier in de SC zie ik net
Komt dus door het gelazer met die verspringende topics op de forumhomepage.
helemaal mee eens, heb niks gebruikt, maar heb er weel een paar jaar over gedaan om zover te komen als nu. Hiervoor nooit langer dan een week volgehouden. Rookte al twee jaar niet meer op mijn werk, dus dat scheelde alquote:Op zondag 10 april 2011 23:04 schreef bollokus het volgende:
[..]
dat is maar je moet met je gedachten er toch 100% achter stan anders lukt het gewoon niks, bijvoorbeeld met roken je kunt pleisters plakken wat je wil maar je moet wel willen anders stop je gewoon niet!
quote:
Ja maar ik ben bezig mark in te halenquote:Op zondag 10 april 2011 23:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik denk dat Kokje het gewonnen heeft van Kwaliteit (ondanks dat kwaliteit eerder opende).. ik wacht gewoon hier tot de strijd beslist is
quote:
ik vind het knap , mij was het ook gelukt heb meer dan een jaar niet meer gerookt tot dat er klote breichten kwamen binnen de familie en ben gewoon weer begonnen. het is miertjes gedra en heb er nog steeds spijt van en moet ook weer stoppen maar nu sta ik er niet achter dus nog maar even het goede moment zoekenquote:Op zondag 10 april 2011 23:07 schreef superkokje het volgende:
[..]
helemaal mee eens, heb niks gebruikt, maar heb er weel een paar jaar over gedaan om zover te komen als nu. Hiervoor nooit langer dan een week volgehouden. Rookte al twee jaar niet meer op mijn werk, dus dat scheelde al
geeft niets kokje.... de jouwe is nog openquote:Op zondag 10 april 2011 23:10 schreef superkokje het volgende:
[..]
klopt, maar had al een cap op clipbord staan
quote:Op zondag 10 april 2011 23:07 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ja maar ik ben bezig mark in te halendus moet heeeel veel posten heb geen tijd om te wachten
Pietje is geweldigquote:Op zondag 10 april 2011 23:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kahaarin vraagt om de COS van kokje te sluiten, en Pietje sluit die van kwaliteit
dat is dus precies het probleem. vandaar ook die 3 pakjes op een gegeven momentquote:Op zondag 10 april 2011 23:10 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik vind het knap , mij was het ook gelukt heb meer dan een jaar niet meer gerookt tot dat er klote breichten kwamen binnen de familie en ben gewoon weer begonnen. het is miertjes gedra en heb er nog steeds spijt van en moet ook weer stoppen maar nu sta ik er niet achter dus nog maar even het goede moment zoeken
Jamaar, jamaar, jamaar, ik keek gewoon naar de volgnummers, ik zeg wel niets meer.....quote:Op zondag 10 april 2011 23:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kahaarin vraagt om de COS van kokje te sluiten, en Pietje sluit die van kwaliteit
succes zal je steunenquote:Op zondag 10 april 2011 23:07 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ja maar ik ben bezig mark in te halendus moet heeeel veel posten heb geen tijd om te wachten
heul scherp Kahaarinquote:Op zondag 10 april 2011 23:12 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Jamaar, jamaar, jamaar, ik keek gewoon naar de volgnummers, ik zeg wel niets meer.....
je had gelijk... alleen waren ze in de COS van kokje al op de 2e paginaquote:Op zondag 10 april 2011 23:12 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Jamaar, jamaar, jamaar, ik keek gewoon naar de volgnummers, ik zeg wel niets meer.....
gewoon op elke poep en scheet hier in de SC reagerenquote:Op zondag 10 april 2011 23:13 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Bedankt, heb er niet heel veel vertrouwen in moet zo'n 10.000 post op hem in lopen...
Hmm, dan doen ze nu dus gewoon een SST-tje, niets is wat het lijkt.quote:Op zondag 10 april 2011 23:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
je had gelijk... alleen waren ze in de COS van kokje al op de 2e pagina
quote:Op zondag 10 april 2011 23:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, dan doen ze nu dus gewoon een SST-tje, niets is wat het lijkt.
Jaah!!quote:Op zondag 10 april 2011 23:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
gewoon op elke poep en scheet hier in de SC reageren
LOLquote:Op zondag 10 april 2011 23:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
en nu wil ik ook weten waar ik sta.... heb ik al een mijlpaal behaald ?quote:Op zondag 10 april 2011 23:13 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Bedankt, heb er niet heel veel vertrouwen in moet zo'n 10.000 post op hem in lopen...
ja zoveel rook ik niet, een pakje shag per week, maar ik kan het nu gewoon niet, ik kan al niet werken en moet meazelf de hele dag bezig houden als ik dan ook nog niet mag rokenquote:Op zondag 10 april 2011 23:12 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat is dus precies het probleem. vandaar ook die 3 pakjes op een gegeven moment
quote:Op zondag 10 april 2011 23:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en nu wil ik ook weten waar ik sta.... heb ik al een mijlpaal behaald ?
wat is je mijpaal aantal posts: 3592 (gemiddeld 95 per dag)quote:Op zondag 10 april 2011 23:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en nu wil ik ook weten waar ik sta.... heb ik al een mijlpaal behaald ?
zie je ik sta er helemaal niet opp!!!!quote:
een pakje shag per week is niet veel hoor...quote:Op zondag 10 april 2011 23:15 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja zoveel rook ik niet, een pakje shag per week, maar ik kan het nu gewoon niet, ik kan al niet werken en moet meazelf de hele dag bezig houden als ik dan ook nog niet mag roken
quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 23:17 schreef bollokus het volgende:
[..]
zie je ik sta er helemaal niet opp!!!!
quote:Op zondag 10 april 2011 23:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
dat was ook niet de bedoeling nu ik de hele dag stil zit wou ik niet meer gaan roken en tot nu towe lukt het aardigquote:Op zondag 10 april 2011 23:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
een pakje shag per week is niet veel hoor...
quote:
misschien moet ik eens een shaggie van jou draaien 3/4 zware javaanse toch? ik denk als ik daar twee trekjes van neem ik meteen stopquote:Op zondag 10 april 2011 23:18 schreef bollokus het volgende:
[..]
dat was ook niet de bedoeling nu ik de hele dag stil zit wou ik niet meer gaan roken en tot nu towe lukt het aardig
je moet er klaar voor zijn, precies wat je zegtquote:Op zondag 10 april 2011 23:15 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja zoveel rook ik niet, een pakje shag per week, maar ik kan het nu gewoon niet, ik kan al niet werken en moet meazelf de hele dag bezig houden als ik dan ook nog niet mag roken
heb je gevonden hoor!quote:Op zondag 10 april 2011 23:17 schreef bollokus het volgende:
[..]
zie je ik sta er helemaal niet opp!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |