ja dat is zielig jaquote:Op zondag 10 april 2011 23:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik mag hopen van niet, dat zou pas echt zielig zijn twee weken vakantie en twee weken streamen
Vast wel, maar nu het merendeel van de streamverslaafden bij SST zitten neemt Oop regelmatig een stream-snipperdagquote:
Jah dat is waar... Mischien zak je wel, gebeurde mij de afgelopen week ook opeens (ben ondertussen wel weer terug waar ik stond)quote:Op zondag 10 april 2011 23:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik mag hopen van niet, dat zou pas echt zielig zijn twee weken vakantie en twee weken streamen
en dat hij gelijk heeft!quote:Op zondag 10 april 2011 23:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Vast wel, maar nu het merendeel van de streamverslaafden bij SST zitten neemt Oop regelmatig een stream-snipperdag
jou ook even kriebelen bolquote:Op zondag 10 april 2011 23:27 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja dat is zielig ja![]()
![]()
ik voel mezoooooo zielig![]()
![]()
![]()
![]()
En je bent nog wel een tijd vermist geweest...quote:Op zondag 10 april 2011 23:26 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Kon je de nr 9 niet censureren? Ik ontken toch alles.... Je kunt ook niet even rustig een mango eten zonder dat er laster wordt gepubliceerd.
ik zit mezlef op te vreten dat de vpnserver weer eens moeilijk doetquote:
Vanaf 16 mei begint het nieuwe streamseizoen bij Oopquote:
klopt ja.... we wilden PietPaniek al inschakelen en opsporing verzocht....quote:Op zondag 10 april 2011 23:27 schreef Niki.P het volgende:
[..]
En je bent nog wel een tijd vermist geweest...
quote:
Lol! Ik herhaal dat ik alles ontken, nothing to see people....quote:Op zondag 10 april 2011 23:27 schreef Niki.P het volgende:
[..]
En je bent nog wel een tijd vermist geweest...
oei, kunnen dus direct van SST naar Oop doorquote:Op zondag 10 april 2011 23:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Vanaf 16 mei begint het nieuwe streamseizoen bij Oop
kast is in zijn slot gevallen en batterij van de ipad is leegquote:Op zondag 10 april 2011 23:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
klopt ja.... we wilden PietPaniek al inschakelen en opsporing verzocht....Waar is Piet eigenlijk
quote:Op zondag 10 april 2011 23:29 schreef bollokus het volgende:
[..]
kast is in zijn slot gevallen en batterij van de ipad is leeg
Paniek om Piet ipv Paniekende Piet, geen idee, ik dacht dat hij iets vertelde over een druk weekend zo'n tig SC's terug.quote:Op zondag 10 april 2011 23:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
klopt ja.... we wilden PietPaniek al inschakelen en opsporing verzocht....Waar is Piet eigenlijk
MissJ. vandaag ook al geen ninja-bezoek zien brengenquote:Op zondag 10 april 2011 23:30 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Paniek om Piet ipv Paniekende Piet, geen idee, ik dacht dat hij iets vertelde over een druk weekend zo'n tig SC's terug.Ik had het gewoon even onverwacht druk hoor...
MissJ is aan het afhakenquote:Op zondag 10 april 2011 23:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
MissJ. vandaag ook al geen ninja-bezoek zien brengen
niet breien dusquote:
niet doen... je hebt hier een heel netwerk van vriendjes en vriendinnetjes om je heen... ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |