Probeer de knopjes en en aanvinkrondjes maar eens uit. Lukt het dan niet, stuur ik je een handleiding per postduif.quote:
Postduif?quote:Op zondag 10 april 2011 20:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Probeer de knopjes en en aanvinkrondjes maar eens uit. Lukt het dan niet, stuur ik je een handleiding per postduif.
quote:
Ah dat is leuk!quote:Op zondag 10 april 2011 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Dat is nog eens wat andere koek dan je dansende kat met hand op de belly
![]()
![]()
Hier alles goed, ook met de keukenHoest met jou? Ben je erg druk geweest?
Hahaha ja daar kan ik mijn tanden en nagels wel in zettenquote:Op zondag 10 april 2011 20:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, je weet wel, die met die gespierde armen.
Neuh weinig speciaals, je moet alleen Ll even voor ons terugfluiten, dat is een beetje een eigenwijze kater geworden, misschien kun jij je kitty-charme gebruikenquote:
Haha Llquote:Op zondag 10 april 2011 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Neuh weinig speciaals, je moet alleen Ll even voor ons terugfluiten, dat is een beetje een eigenwijze kater geworden, misschien kun jij je kitty-charme gebruiken
Je viel in slaap?quote:Op zondag 10 april 2011 20:52 schreef -Miauw- het volgende:
Ik heb gisteravond Scream2 gezien. Wie was de de dader?
Ik geloof het jaquote:
Durfde niet te kijken omdat ik na een andere Scream al niet meer naar buiten durfde.quote:Op zondag 10 april 2011 20:52 schreef -Miauw- het volgende:
Ik heb gisteravond Scream2 gezien. Wie was de de dader?
Je kletstquote:Op zondag 10 april 2011 20:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Durfde niet te kijken omdat ik na een andere Scream al niet meer naar buiten durfde.
Mijn broer moest bij de deur gaan staan toen ik bier wilde gaan halen in de schuur.quote:
Hahaha, hmm ik zal vast ook wel zoiets gehad hebben toen ik 'm zag voor het eerst. Was een jaar of 16, 17. OMG wat is die film al oudquote:Op zondag 10 april 2011 20:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mijn broer moest bij de deur gaan staan toen ik bier wilde gaan halen in de schuur.
Deel 4 komt uit deze week dus je hebt nog wat in te halenquote:
De eerste is echt wel goed. Latere zijn iets minder, maar ook niet verkeerd.quote:
Je kunt ook gewoon een onderbroek aantrekken hoorquote:
nahhhhhh, niemand wilt mijn klokkenspel zienquote:Op zondag 10 april 2011 21:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon een onderbroek aantrekken hoor![]()
No need for the klokkenspel...
Ja, komt meteen binnen zwaaien DING DONG in your face!quote:Op zondag 10 april 2011 21:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nahhhhhh, niemand wilt mijn klokkenspel zien
Ik vind het te confronterend, Animal Cops ofzoquote:Op zondag 10 april 2011 21:07 schreef Bellatrix het volgende:
Mijn vader heeft Animal Planet opstaan.. Het is dat of Discovery of Nat Geo. Leuk, maar niet de hele dag.
Ja ook dat. En de hele tijd die reclames waarin je uitgemergelde dieren ziet, wordt je ook niet vrolijk van.quote:Op zondag 10 april 2011 21:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vind het te confronterend, Animal Cops ofzo
ik zal een plaatje posten!quote:Op zondag 10 april 2011 21:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, komt meteen binnen zwaaien DING DONG in your face!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Ik zoek een verklaring, maar zo'n hele dag. Ik kan er niets mee.quote:Op zondag 10 april 2011 21:07 schreef Bellatrix het volgende:
Mijn vader heeft Animal Planet opstaan.. Het is dat of Discovery of Nat Geo. Leuk, maar niet de hele dag.
nah, geen interesse, lijken mij niet zulke geweldige filmsquote:Op zondag 10 april 2011 21:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Deel 4 komt uit deze week dus je hebt nog wat in te halen![]()
Mocht je interesse hebben
Nee inderdaad.quote:Op zondag 10 april 2011 21:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik zoek een verklaring, maar zo'n hele dag. Ik kan er niets mee.
alweer?quote:Op zondag 10 april 2011 21:09 schreef DeZwabber het volgende:
discovery channel holt ook echt qua kwaliteit achteruit zeg
wij zetten soms als we weg gaan zachtjes de radio aan, zodat de parkiet niet zo alleen isquote:Op zondag 10 april 2011 21:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik zoek een verklaring, maar zo'n hele dag. Ik kan er niets mee.
IFAW oidquote:Op zondag 10 april 2011 21:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja ook dat. En de hele tijd die reclames waarin je uitgemergelde dieren ziet, wordt je ook niet vrolijk van.
Ja, mijn vader krijgt verlatingsangst als we te lang in een andere kamer zijn.quote:Op zondag 10 april 2011 21:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wij zetten soms als we weg gaan zachtjes de radio aan, zodat de parkiet niet zo alleen is
misschien is het zo iets?
quote:Op zondag 10 april 2011 21:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik zal een plaatje posten!Oh ook nog iets met een visluchtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With the stars as her umbrella
Hij is toch niet alleen, met allemaal characters om hem heen.quote:Op zondag 10 april 2011 21:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wij zetten soms als we weg gaan zachtjes de radio aan, zodat de parkiet niet zo alleen is
misschien is het zo iets?
Ach, ik houd wel van die spanning, ook al is het zo voorspelbaar als wat.quote:Op zondag 10 april 2011 21:09 schreef omearos het volgende:
[..]
nah, geen interesse, lijken mij niet zulke geweldige films
Vind je dat enger of even eng als de Hannibal serie?quote:Op zondag 10 april 2011 20:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mijn broer moest bij de deur gaan staan toen ik bier wilde gaan halen in de schuur.
die heb ik dan weer wel gezienquote:Op zondag 10 april 2011 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vind je dat enger of even eng als de Hannibal serie?
Qua horror heb ik maar 2 streepjes op de graadmeter: Eng en fokkingengalsikhiernietsnelwegrenstaatereenbloedlustigemaniakachterme.quote:Op zondag 10 april 2011 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vind je dat enger of even eng als de Hannibal serie?
Oh je zou Jinni.com eens moeten proberen. Kun je de filsm die je leuk vindt 'raten' en op basis daarvan krijg je een aardig advies. Bij mij klopt het welquote:Op zondag 10 april 2011 21:14 schreef omearos het volgende:
[..]
die heb ik dan weer wel gezien
Mijn filmsmaak is behoorlijk willekeurig geloof ik
O...k....quote:Op zondag 10 april 2011 21:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Qua horror heb ik maar 2 streepjes op de graadmeter: Eng en fokkingengalsikhiernietsnelwegrenstaatereenbloedlustigemaniakachterme.
Scream is ''Eng'' en Hannibal en The Ring zijn het laatste.
Er staat steeds vaker spul tegen dat maar moeilijk te lenen is van internet. Na zo'n 100 ratings.quote:Op zondag 10 april 2011 21:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh je zou Jinni.com eens moeten proberen. Kun je de filsm die je leuk vindt 'raten' en op basis daarvan krijg je een aardig advies. Bij mij klopt het wel
zal eens kijken, ken die site nietquote:Op zondag 10 april 2011 21:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh je zou Jinni.com eens moeten proberen. Kun je de filsm die je leuk vindt 'raten' en op basis daarvan krijg je een aardig advies. Bij mij klopt het wel
Leuke graadmeterquote:Op zondag 10 april 2011 21:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Qua horror heb ik maar 2 streepjes op de graadmeter: Eng en fokkingengalsikhiernietsnelwegrenstaatereenbloedlustigemaniakachterme.
Ja, dat is echt een hel iddquote:Op zondag 10 april 2011 21:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Er staat steeds vaker spul tegen dat maar moeilijk te lenen is van internet. Na zo'n 100 ratings.
Scream is categorie Amerikaans en popperig, Hannibal is idd een tikkie andersquote:Op zondag 10 april 2011 21:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oh dat zijn mijn categorieenquote:Op zondag 10 april 2011 21:20 schreef Bellatrix het volgende:
Op die site Jinni.com.
Mood.
''Witty''
''Stylized''
''Bleak''_!
quote:Op zondag 10 april 2011 21:21 schreef DeZwabber het volgende:
Hannibal is toch niet eng?
Trouwens, toen ik The Ring voor het eerst zag, had ik een tvtje in mijn kamer staan bij het voeteneind van mijn bed, niet aangesloten op de kabel maar alleen om dvdtjes te kijken. Soms trapte ik wel eens in mijn slaap tegen die tv en dan wilde hij nog wel eens aan springen...
Je kan je denk ik wel voorstellen dat als je The Ring hebt gezien, en je wordt wakker en je tv staat aan met ruis op het scherm, dat je je even de tering schrikt
De oude Omen's toch?quote:Op zondag 10 april 2011 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Scream is categorie Amerikaans en popperig, Hannibal is idd een tikkie anders![]()
Mijn favorieten zijn The Omen films
Hahahaquote:Op zondag 10 april 2011 21:21 schreef DeZwabber het volgende:
Trouwens, toen ik The Ring voor het eerst zag, had ik een tvtje in mijn kamer staan bij het voeteneind van mijn bed, niet aangesloten op de kabel maar alleen om dvdtjes te kijken. Soms trapte ik wel eens in mijn slaap tegen die tv en dan wilde hij nog wel eens aan springen...
Je kan je denk ik wel voorstellen dat als je The Ring hebt gezien, en je wordt wakker en je tv staat aan met ruis op het scherm, dat je je even de tering schrikt
Ja al die oudequote:Op zondag 10 april 2011 21:22 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
De oude Omen's toch?
Ik heb vroegah een klein stukje gezien maar ik vond het echt eng (14) en ik snap niet waarom mensen hun kind Damian noemen.
Omdat het zo'n duivels kind isquote:Op zondag 10 april 2011 21:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja al die oudeNiet die ene die een paar jaar geleden uit is gekomen...
![]()
Waarom kun je je kind niet Damian noemen?
Dan noem je hem DamJan, ala Sylviequote:
Sowieso domme reclames dat bedrijf. Frans Bauer, Natasja Froger, erg SBS6 ja.quote:Op zondag 10 april 2011 21:25 schreef Bellatrix het volgende:
Die reclames van de Nederlandse Energie Maatschappij zijn echt gemaakt met het doel Henk en Ingrid aan te spreken. Gooi er een paar buitenlandse gevaren in en hoppa.
Bijn aklaar geloof ik. Die Isabelle is wel érg kieskeurig.quote:Op zondag 10 april 2011 21:28 schreef Bellatrix het volgende:
Dance Battle opstaan.It better be good!
Zo spreken ze het uitquote:
Ja ik wil alleen Fireworks aflevering kijken.quote:
Damjan, neequote:Op zondag 10 april 2011 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zo spreken ze het uit
Ik vond het jaren geleden nog een toffe naam juist Damian, zou het niet zelf kiezen, maar vind het wel leuk.
666
Ik heb nooit begrepen wat er eng is aan The Ringquote:Op zondag 10 april 2011 21:21 schreef DeZwabber het volgende:
Ik vind Rachel zo stomquote:Op zondag 10 april 2011 21:29 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja ik wil alleen Fireworks aflevering kijken.
Ik moet even wat lenen van internet geloof ik.quote:Op zondag 10 april 2011 21:30 schreef omearos het volgende:
[..]
jij ook al?ik loop ook vreselijk achter
Kampersversie is datquote:Op zondag 10 april 2011 21:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Damjan, nee![]()
Damjan...
Damjan!
Damjan?
wat erg
Die Japanse versie..brrr.quote:Op zondag 10 april 2011 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb nooit begrepen wat er eng is aan The RingHet is voor mij bijna net als Scream, alleen is Scream meer een soap wat betreft verhaallijn.
ik ook, moet nog beginnen met seizoen 2quote:Op zondag 10 april 2011 21:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vind Rachel zo stom![]()
Ze is mij veel te zoetsappig.
[..]
Ik moet even wat lenen van internet geloof ik.
Damiejan, dat zegt Rafael natuurlijkquote:Op zondag 10 april 2011 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kampersversie is datGeen idee of Rafael het anders uitspreekt, Sylvie zegt het meestal zo
Oh, dan loop je wel erg achter jaquote:Op zondag 10 april 2011 21:32 schreef omearos het volgende:
[..]
ik ook, moet nog beginnen met seizoen 2
Terwijl Rafael de kamper is, niet Sylvie.quote:Op zondag 10 april 2011 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kampersversie is datGeen idee of Rafael het anders uitspreekt, Sylvie zegt het meestal zo
Ik doelde op de naamquote:Op zondag 10 april 2011 21:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Terwijl Rafael de kamper is, niet Sylvie.
Ja postcodeloterijendingesenmetwinnieooknogquote:
Oh ik kijk Dance Battlequote:Op zondag 10 april 2011 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja postcodeloterijendingesenmetwinnieooknog
*grmblgoedeopvoeding*quote:Op zondag 10 april 2011 21:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mijn muggen niet, die blijven altijd braaf buiten het netje
Ik had mijne vorige maand en het enige wat ik dacht "huh, het is MAART!!!!!!!".quote:
Yup.quote:
Haha, ze komen, volgens onderzoeken, op de gekste dingen afquote:Op zondag 10 april 2011 21:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat, of mijn bloed is gewoon niet zo lekker
Oh dat is wel heel vroeg jaquote:Op zondag 10 april 2011 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had mijne vorige maand en het enige wat ik dacht "huh, het is MAART!!!!!!!".![]()
En ook dat er iets mis is met m'n hor voor het raam
Die choreografen!quote:Op zondag 10 april 2011 21:42 schreef Bellatrix het volgende:
Ik word altijd zo melig van die huilende dansers. Zo kolderiek eigenlijk.
Die zwarte jongen loenst.quote:Op zondag 10 april 2011 21:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Die choreografen!
Maar die Isabelle![]()
Wel leullig voor diegene die als laatst moet en de teams zijn al vol![]()
Want die Cedric vind ik echt heel goed
Ja, hij wil eigenlijk Britney zijnquote:Op zondag 10 april 2011 21:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die zwarte jongen loenst.En die Stefano vind ik
Hij danst te gay. Ik vind het mooier als een man mannelijk danst.
quote:Op zondag 10 april 2011 21:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Die zwarte jongen loenst.En die Stefano vind ik
Hij danst te gay. Ik vind het mooier als een man mannelijk danst.
quote:Op zondag 10 april 2011 21:45 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, hij wil eigenlijk Britney zijnVan mij mag hij naar huis.
Die Cedric heeft een glazen oog geloof ik.
Nee dit meer.quote:
Ahhh ze is echt valsquote:Op zondag 10 april 2011 21:46 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind hem wel erg knap.
En sympathieker.
Ik word er zelfs soms bang van, wat ik allemaal aantref.quote:
Waar is die Isabella eigenlijk bekend van?quote:Op zondag 10 april 2011 21:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ahhh ze is echt vals![]()
Ik vind Cedric zoveel beter!
Trustenquote:
Geen idee, ik ken haar nietquote:Op zondag 10 april 2011 21:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Waar is die Isabella eigenlijk bekend van?
Ik lig nog een paar pagina's achter tbh.quote:Op zondag 10 april 2011 21:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je gaat me toch niet vertellen dat je het internet nog niet uit je hoofd weet?
Slaap lekkerquote:
Ik moest even de avatar checkenquote:Op zondag 10 april 2011 21:59 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik lig nog een paar pagina's achter tbh.
Drukke planning, maar wel leukquote:Op zondag 10 april 2011 22:14 schreef DeZwabber het volgende:
morgen naar school, aan project werken. dan 's middags op weg naar Friesland, naar m'n zusje omdat ik de volgende dag een rondleiding in een Philips fabriek heb daar. hoef ik dinsdag niet om 05:00 maar om 10:00 de deur uit![]()
alhoewel ze wel al m'n verjaardag wilt vieren, dus ik ben benieuwd in wat voor staat ik daar aan kom
wel leuk ja, maar heb woensdag ook nog een presentatie en moet mijn model daarvoor nog afmaken ergens tussen morgen en woensdagquote:
jup, uit die specifieke vestiging komen hun perfect-draft tap, de senseo, de wake-up light en de scheerapparatenquote:Op zondag 10 april 2011 22:27 schreef Bellatrix het volgende:
Er is een Philips fabriek in Friesland?Schokkend.
Beetje maat houden danquote:Op zondag 10 april 2011 22:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wel leuk ja, maar heb woensdag ook nog een presentatie en moet mijn model daarvoor nog afmaken ergens tussen morgen en woensdag
quote:Op zondag 10 april 2011 22:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
jup, uit die specifieke vestiging komen hun perfect-draft tap, de senseo, de wake-up light en de scheerapparaten![]()
het is ontwikkeling en productie, dus niet alleen maar een fabriek
Oh nu je het zegt, ik zit nog bij Lindaquote:
quote:Op zondag 10 april 2011 22:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh nu je het zegt, ik zit nog bij LindaIk moet nog minstens een uur rechtop voor ik voor pampus ga, ik heb zoveel gegeten vanavond
Nee ik heb een inhaalslag gehad, na een week weinig eten door het ziek zijn. Ik heb net nog wat extra piepers uit de kast getrokkenquote:
Ah lekker, blij dat je weer beter bent ook.quote:Op zondag 10 april 2011 22:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee ik heb een inhaalslag gehad, na een week weinig eten door het ziek zijn. Ik heb net nog wat extra piepers uit de kast getrokken![]()
Ik moest meteen aan je gourmetpost van gister denken
quote:Op zondag 10 april 2011 22:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, nu nog ergens 12 uur extra tijd injecteren en ik zit gebakken
Ik zie een bruggetje, hoe spontaan!quote:
Onbedoeld bruggetje.quote:Op zondag 10 april 2011 22:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[..]
Ik zie een bruggetje, hoe spontaan!
Ik ben nog niet helemaal beter, maar het eten is weer goed aan het gaan en het scherpe randje is er iig vanaf.quote:Op zondag 10 april 2011 22:44 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ah lekker, blij dat je weer beter bent ook.
quote:
Welke?quote:Op zondag 10 april 2011 22:47 schreef Pisces29 het volgende:
Zal ik S&S twittertweepen met m'n vraag die al een week open staat?
nog een copic-foto gemaakt?quote:Op zondag 10 april 2011 22:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben nog niet helemaal beter, maar het eten is weer goed aan het gaan en het scherpe randje is er iig vanaf.![]()
Ben nog wel zo slap als een vaatdoek, maar Zwab is ook een vaatdoekje, dus ik kan het handelen
Nee, ik heb er nog even aan gedacht vandaag, maar ik ben al zo ingekakt, ik ga het deze week proberen te doenquote:
Zwab knows, denk ikquote:
Ik heb nog een 0% Wieckse om te testen, maar dan omhels ik de pot na al het eten denk ikquote:Op zondag 10 april 2011 22:47 schreef Bellatrix het volgende:
Oké, ik ga een biertje pakken, past wel bij Spuiten en Slikken!
R'dam-Zuid? 1 pot natquote:Op zondag 10 april 2011 22:50 schreef DeZwabber het volgende:
S&S? vraag? hint?
edit: oh wacht, spuiten en slikken
vraag, geen idee
quote:
Dat was het enige minder aan stappen in Eindhoven; Bavaria.quote:
Ja is het ook.quote:Op zondag 10 april 2011 22:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat was het enige minder aan stappen in Eindhoven; Bavaria.
En toch denk ik dat als ik daar was opgegroeid ik niet beter wist en liefhebber was. Gewenning
Tomponyquote:
whehehe, in een cafe drink ik eigenlijk nooit sterke drank, alhoewel ik soms voor whisky een uitzondering maakquote:
Guinnessquote:Op zondag 10 april 2011 23:03 schreef DeZwabber het volgende:
ik drink bij het uitgaan tegenwoordig eigenlijk alleen nog maar guinness, of een of ander raar speciaalbiertje
Ik ook nietquote:
Nee joh, ik heb zulke roerige jaren achter de rug, die tijd is mooi geweestquote:
een cocktail die bestaat uit rum, rum, bruine rum, rum, strohrum, en nog watquote:
I'm in!quote:Op zondag 10 april 2011 23:11 schreef -Vaduz- het volgende:
We gaan echt nog eens samen linedancen hoor. Of gewoon een steak eten. En dan eet ik wel op wat bij jullie niet in de maag past.
ik heb tot nu toe altijd wel een irish pub binnen bereik gehadquote:Op zondag 10 april 2011 23:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
GuinnessJammer dat het nooit getapt werd waar ik ging stappen...
quote:Op zondag 10 april 2011 23:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
een cocktail die bestaat uit rum, rum, bruine rum, rum, strohrum, en nog wat
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zombie_%28cocktail%29
Ja ik ben nu over naar de linedancefase.quote:Op zondag 10 april 2011 23:11 schreef -Vaduz- het volgende:
We gaan echt nog eens samen linedancen hoor. Of gewoon een steak eten. En dan eet ik wel op wat bij jullie niet in de maag past.
Dat is skaten gecombineerd met dansen of wa.quote:Op zondag 10 april 2011 23:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja ik ben nu over naar de linedancefase.![]()
Whut, ik roep al die tijd INlinedancing?
quote:
quote:Het is een erg sterke cocktail en de hoeveelheid alcohol staat gelijk aan zeven Manhattan cocktails.
Ik ben wat gewend.quote:
Ik had toch al 4 of 5 slokken genomen.quote:Op zondag 10 april 2011 23:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan ga ik je de volgende keer aan de pure wodka zetten
Ik moet terug naar de basics, dat is nu wel duidelijkquote:Op zondag 10 april 2011 23:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat is skaten gecombineerd met dansen of wa.
die uitdrukking op je gezicht op de meet, "is dat echte wodka?quote:Op zondag 10 april 2011 23:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan ga ik je de volgende keer aan de pure wodka zetten
Ja.quote:Op zondag 10 april 2011 23:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
die uitdrukking op je gezicht op de meet, "is dat echte wodka?![]()
het was erg verleidelijk om te zeggen dat het kraanwater wasquote:Op zondag 10 april 2011 23:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja.Geen idee waarom ik dat vroeg want neppe wodka bestaat niet. Maar toch.
Miauw was toen straks even terugquote:
quote:Op zondag 10 april 2011 23:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
het was erg verleidelijk om te zeggen dat het kraanwater was
Mango porn, oh myquote:
*wijst naar TT*quote:
Nee, die liggen op bed.quote:
Dat is wel leuk als dat kanquote:Op zondag 10 april 2011 23:27 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, die liggen op bed.Maar we hebben het vaak genoeg samen gekeken.
Ja, moet ook gewoon kunnen. Er is niets natuurlijkers als seks!quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 23:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja, moet ook gewoon kunnen. Er is niets natuurlijkers als seks!
Appelschillenthee misschien.
En dat heb ik gemistquote:
Is dit een vast item?quote:
Ja een soap.quote:
Met de strijkplankquote:
quote:Op zondag 10 april 2011 23:39 schreef DeZwabber het volgende:
vanmiddag na het uitproberen van m'n nieuwe platen, deze lp nog maar eens opgegooid
Ik ken eigenlijk niet zoveel van ze... klinkt wel tof dezequote:Op zondag 10 april 2011 23:39 schreef DeZwabber het volgende:
vanmiddag na het uitproberen van m'n nieuwe platen, deze lp nog maar eens opgegooid
you can't be a pimp and a prostitute too!quote:Op zondag 10 april 2011 23:46 schreef Bellatrix het volgende:
white Americans, what?
nothing better to do?
why don't you kick yourself out
you're an immigrant too.
Die is mooi.quote:
Goedemorgen.quote:Op maandag 11 april 2011 09:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee, ik koppel zelf niet alles aan Peijnenburg.
Goedemorgen!
Zo naar het werk. Daarna de training, onderweg naar Geldrop even bij de Jumbo voor wat kleine boodschappen (iig brood). Avondeten heb ik gelukkig al in huis. En daarna wat uitrusten. En natuurlijk voor Sjefke zorgen.quote:
geen van beide, fietsen doe je op je fiets!quote:Op maandag 11 april 2011 11:21 schreef Pisces29 het volgende:
Moggeh![]()
![]()
Ik fietste net vanuit een zijstraatje en wist even niet meer of ik nou op de stoep of weg moest fietsen, ik ben echt nog niet beter![]()
quote:Op maandag 11 april 2011 11:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
geen van beide, fietsen doe je op je fiets!
beetje op de weg gaan fietsen, mallerd
[ afbeelding ]
ja, dat plaatje circuleert echt al minstens 6 of 7 jaar op internetquote:Op maandag 11 april 2011 13:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Das een golden oldie Zwab!
Ik heb een broodje kalfsvleeskroket op. Over 10 minuutjes iemand telefonisch bestoken met geniale vragen.
En de Aldi ben ik al geweest, later vanmiddag meer.
quote:Op maandag 11 april 2011 13:18 schreef -Vaduz- het volgende:
En de Aldi ben ik al geweest, later vanmiddag meer.
Mandje. Nee 13 euro, maar toch voor iemand in de bijstand is dit mooi meegenomenquote:Op maandag 11 april 2011 16:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Whehe, had je veel spul in je karretje liggen?
Nee, al had ik eventueel al eten voor morgen kunnen halen, maar in mijn hoofd had ik al zitten dat ik dat morgen doe. Ben dan toch weer in de buurt (Die desbetreffende Jumbo zit in EIndhoven op de Geldropsewegquote:Op maandag 11 april 2011 16:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik hoop niet dat je over dure dingen hebt nagedacht en toch maar liet liggen.
Al boeit dat natuurlijk totaal niet, zijstraatje.
GRATIES!!
Was er een actie Bos?quote:Op maandag 11 april 2011 16:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik hoop niet dat je over dure dingen hebt nagedacht en toch maar liet liggen.
Al boeit dat natuurlijk totaal niet, zijstraatje.
GRATIES!!
Bij de Jumbo is standaarde de 4de wachtende in de rij gratis.quote:Op maandag 11 april 2011 16:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Was er een actie Bos?
En wie is Sjefke?
een reuquote:Op maandag 11 april 2011 17:21 schreef Pisces29 het volgende:
Dat is een leuke actie van Jumbo![]()
![]()
En gezellig met SjefkeWat voor hondje is het?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is geen capuchonquote:Op maandag 11 april 2011 19:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Die bovenste vind ik erg cool, met die speciale capuchon.
Gewoon de vaste dingetjes in je patroon vasthouden ja. Dit is ook weer een uitdaging die je moet overwinnen.quote:Op maandag 11 april 2011 19:53 schreef Bos81 het volgende:
Even een lastige situatie. Voel me weer wat minder nu. Maar nu ben ik in een wat minder bekende omgeving, dus weet even minder goed wat te doen. Ja okee, ik kom hier wel vaker, maar dan is mijn vader hier enzo.
Weet dus even niet goed wat te doen, maar komt wel goed even doorbijten nu. Even weer thee drinken en sudoku's maken of lezen.
En misschien wel een verstandige keuze van mij om donderdag te gaan werken (normaal ben ik vrij). Okee ik krijg smiddags bezoek, maar dan zouden die uren ervoor killing zijn
Ok, nog meer ++ dan.quote:Op maandag 11 april 2011 19:59 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Het is geen capuchon
Een sjaalkraag heet het officieel.
Ja weet ik. En uiteindelijk komt het allemaal wel goed. Maar toch...quote:Op maandag 11 april 2011 20:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Gewoon de vaste dingetjes in je patroon vasthouden ja. Dit is ook weer een uitdaging die je moet overwinnen.
Hou vol Bos!quote:Op maandag 11 april 2011 20:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja weet ik. En uiteindelijk komt het allemaal wel goed. Maar toch...
Ja weet ik en ik sla me er vast wel doorheen. Zo ik ook deed toen het echt zeer slecht met me ging en er een opname dreigde. Nu ben ik ver weg van dat hoor.quote:Op maandag 11 april 2011 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hou vol Bos!En als je die leegte op een "vreemde" plek toch moeilijk vindt, dan misschien gaan werken wat je zelf al voorstelde
![]()
Doe je gebruikelijke dingen en hou de afleiding erin
goed bezigquote:Op maandag 11 april 2011 20:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja weet ik en ik sla me er vast wel doorheen. Zo ik ook deed toen het echt zeer slecht met me ging en er een opname dreigde. Nu ben ik ver weg van dat hoor.
Dankquote:Op maandag 11 april 2011 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
Leuke shirts Pgr, lekker nieuw spul voor de lente/zomer
Het is natuurlijk ook even spannend zo'n weekquote:Op maandag 11 april 2011 20:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja weet ik en ik sla me er vast wel doorheen. Zo ik ook deed toen het echt zeer slecht met me ging en er een opname dreigde. Nu ben ik ver weg van dat hoor.
Vanmorgen. Vrijdag komt hij terugquote:Op maandag 11 april 2011 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook even spannend zo'n weekWelke dag is je vader weg gegaan?
Ik vind het knap dat je het doet, het gaat je lukken!quote:
Ja we hadden dit al een tijdje geleden afgesproken, jammer dan van die terugval vorige week.quote:Op maandag 11 april 2011 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het knap dat je het doet, het gaat je lukken!
Misschien is het wel de ultieme test juist na zo'n weekquote:Op maandag 11 april 2011 21:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja we hadden dit al een tijdje geleden afgesproken, jammer dan van die terugval vorige week.
Ik had het al een paar keer gevraagd, hoest op je werk? Loopt het een beetje naar verwachting?quote:
Ja, maar zij zit vrijwel altijd op haar eigen kamer. Alleen maar om te eten of drinken komt ze beneden.quote:Op maandag 11 april 2011 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien is het wel de ultieme test juist na zo'n week![]()
In je eigen huis heb je een huisgenoot, deel je daar een woonkamer mee?
Ah okequote:Op maandag 11 april 2011 21:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar zij zit vrijwel altijd op haar eigen kamer. Alleen maar om te eten of drinken komt ze beneden.
Ikzelf wil er 's avonds nog wel zitten met een sudoku of leesboek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |