Probeer de knopjes en en aanvinkrondjes maar eens uit. Lukt het dan niet, stuur ik je een handleiding per postduif.quote:
Postduif?quote:Op zondag 10 april 2011 20:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Probeer de knopjes en en aanvinkrondjes maar eens uit. Lukt het dan niet, stuur ik je een handleiding per postduif.
quote:
Ah dat is leuk!quote:Op zondag 10 april 2011 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Dat is nog eens wat andere koek dan je dansende kat met hand op de belly
![]()
![]()
Hier alles goed, ook met de keukenHoest met jou? Ben je erg druk geweest?
Hahaha ja daar kan ik mijn tanden en nagels wel in zettenquote:Op zondag 10 april 2011 20:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, je weet wel, die met die gespierde armen.
Neuh weinig speciaals, je moet alleen Ll even voor ons terugfluiten, dat is een beetje een eigenwijze kater geworden, misschien kun jij je kitty-charme gebruikenquote:
Haha Llquote:Op zondag 10 april 2011 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Neuh weinig speciaals, je moet alleen Ll even voor ons terugfluiten, dat is een beetje een eigenwijze kater geworden, misschien kun jij je kitty-charme gebruiken
Je viel in slaap?quote:Op zondag 10 april 2011 20:52 schreef -Miauw- het volgende:
Ik heb gisteravond Scream2 gezien. Wie was de de dader?
Ik geloof het jaquote:
Durfde niet te kijken omdat ik na een andere Scream al niet meer naar buiten durfde.quote:Op zondag 10 april 2011 20:52 schreef -Miauw- het volgende:
Ik heb gisteravond Scream2 gezien. Wie was de de dader?
Je kletstquote:Op zondag 10 april 2011 20:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Durfde niet te kijken omdat ik na een andere Scream al niet meer naar buiten durfde.
Mijn broer moest bij de deur gaan staan toen ik bier wilde gaan halen in de schuur.quote:
Hahaha, hmm ik zal vast ook wel zoiets gehad hebben toen ik 'm zag voor het eerst. Was een jaar of 16, 17. OMG wat is die film al oudquote:Op zondag 10 april 2011 20:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mijn broer moest bij de deur gaan staan toen ik bier wilde gaan halen in de schuur.
Deel 4 komt uit deze week dus je hebt nog wat in te halenquote:
De eerste is echt wel goed. Latere zijn iets minder, maar ook niet verkeerd.quote:
Je kunt ook gewoon een onderbroek aantrekken hoorquote:
nahhhhhh, niemand wilt mijn klokkenspel zienquote:Op zondag 10 april 2011 21:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon een onderbroek aantrekken hoor![]()
No need for the klokkenspel...
Ja, komt meteen binnen zwaaien DING DONG in your face!quote:Op zondag 10 april 2011 21:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nahhhhhh, niemand wilt mijn klokkenspel zien
Ik vind het te confronterend, Animal Cops ofzoquote:Op zondag 10 april 2011 21:07 schreef Bellatrix het volgende:
Mijn vader heeft Animal Planet opstaan.. Het is dat of Discovery of Nat Geo. Leuk, maar niet de hele dag.
Ja ook dat. En de hele tijd die reclames waarin je uitgemergelde dieren ziet, wordt je ook niet vrolijk van.quote:Op zondag 10 april 2011 21:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vind het te confronterend, Animal Cops ofzo
ik zal een plaatje posten!quote:Op zondag 10 april 2011 21:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, komt meteen binnen zwaaien DING DONG in your face!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Ik zoek een verklaring, maar zo'n hele dag. Ik kan er niets mee.quote:Op zondag 10 april 2011 21:07 schreef Bellatrix het volgende:
Mijn vader heeft Animal Planet opstaan.. Het is dat of Discovery of Nat Geo. Leuk, maar niet de hele dag.
nah, geen interesse, lijken mij niet zulke geweldige filmsquote:Op zondag 10 april 2011 21:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Deel 4 komt uit deze week dus je hebt nog wat in te halen![]()
Mocht je interesse hebben
Nee inderdaad.quote:Op zondag 10 april 2011 21:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik zoek een verklaring, maar zo'n hele dag. Ik kan er niets mee.
alweer?quote:Op zondag 10 april 2011 21:09 schreef DeZwabber het volgende:
discovery channel holt ook echt qua kwaliteit achteruit zeg
wij zetten soms als we weg gaan zachtjes de radio aan, zodat de parkiet niet zo alleen isquote:Op zondag 10 april 2011 21:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik zoek een verklaring, maar zo'n hele dag. Ik kan er niets mee.
IFAW oidquote:Op zondag 10 april 2011 21:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja ook dat. En de hele tijd die reclames waarin je uitgemergelde dieren ziet, wordt je ook niet vrolijk van.
Ja, mijn vader krijgt verlatingsangst als we te lang in een andere kamer zijn.quote:Op zondag 10 april 2011 21:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wij zetten soms als we weg gaan zachtjes de radio aan, zodat de parkiet niet zo alleen is
misschien is het zo iets?
quote:Op zondag 10 april 2011 21:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik zal een plaatje posten!Oh ook nog iets met een visluchtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
With the stars as her umbrella
Hij is toch niet alleen, met allemaal characters om hem heen.quote:Op zondag 10 april 2011 21:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wij zetten soms als we weg gaan zachtjes de radio aan, zodat de parkiet niet zo alleen is
misschien is het zo iets?
Ach, ik houd wel van die spanning, ook al is het zo voorspelbaar als wat.quote:Op zondag 10 april 2011 21:09 schreef omearos het volgende:
[..]
nah, geen interesse, lijken mij niet zulke geweldige films
Vind je dat enger of even eng als de Hannibal serie?quote:Op zondag 10 april 2011 20:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mijn broer moest bij de deur gaan staan toen ik bier wilde gaan halen in de schuur.
die heb ik dan weer wel gezienquote:Op zondag 10 april 2011 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vind je dat enger of even eng als de Hannibal serie?
Qua horror heb ik maar 2 streepjes op de graadmeter: Eng en fokkingengalsikhiernietsnelwegrenstaatereenbloedlustigemaniakachterme.quote:Op zondag 10 april 2011 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vind je dat enger of even eng als de Hannibal serie?
Oh je zou Jinni.com eens moeten proberen. Kun je de filsm die je leuk vindt 'raten' en op basis daarvan krijg je een aardig advies. Bij mij klopt het welquote:Op zondag 10 april 2011 21:14 schreef omearos het volgende:
[..]
die heb ik dan weer wel gezien
Mijn filmsmaak is behoorlijk willekeurig geloof ik
O...k....quote:Op zondag 10 april 2011 21:15 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Qua horror heb ik maar 2 streepjes op de graadmeter: Eng en fokkingengalsikhiernietsnelwegrenstaatereenbloedlustigemaniakachterme.
Scream is ''Eng'' en Hannibal en The Ring zijn het laatste.
Er staat steeds vaker spul tegen dat maar moeilijk te lenen is van internet. Na zo'n 100 ratings.quote:Op zondag 10 april 2011 21:15 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh je zou Jinni.com eens moeten proberen. Kun je de filsm die je leuk vindt 'raten' en op basis daarvan krijg je een aardig advies. Bij mij klopt het wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |