Probeer de knopjes en en aanvinkrondjes maar eens uit. Lukt het dan niet, stuur ik je een handleiding per postduif.quote:
Postduif?quote:Op zondag 10 april 2011 20:40 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Probeer de knopjes en en aanvinkrondjes maar eens uit. Lukt het dan niet, stuur ik je een handleiding per postduif.
quote:
Ah dat is leuk!quote:Op zondag 10 april 2011 20:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Dat is nog eens wat andere koek dan je dansende kat met hand op de belly
![]()
![]()
Hier alles goed, ook met de keukenHoest met jou? Ben je erg druk geweest?
Hahaha ja daar kan ik mijn tanden en nagels wel in zettenquote:Op zondag 10 april 2011 20:47 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, je weet wel, die met die gespierde armen.
Neuh weinig speciaals, je moet alleen Ll even voor ons terugfluiten, dat is een beetje een eigenwijze kater geworden, misschien kun jij je kitty-charme gebruikenquote:
Haha Llquote:Op zondag 10 april 2011 20:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Neuh weinig speciaals, je moet alleen Ll even voor ons terugfluiten, dat is een beetje een eigenwijze kater geworden, misschien kun jij je kitty-charme gebruiken
Je viel in slaap?quote:Op zondag 10 april 2011 20:52 schreef -Miauw- het volgende:
Ik heb gisteravond Scream2 gezien. Wie was de de dader?
Ik geloof het jaquote:
Durfde niet te kijken omdat ik na een andere Scream al niet meer naar buiten durfde.quote:Op zondag 10 april 2011 20:52 schreef -Miauw- het volgende:
Ik heb gisteravond Scream2 gezien. Wie was de de dader?
Je kletstquote:Op zondag 10 april 2011 20:57 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Durfde niet te kijken omdat ik na een andere Scream al niet meer naar buiten durfde.
Mijn broer moest bij de deur gaan staan toen ik bier wilde gaan halen in de schuur.quote:
Hahaha, hmm ik zal vast ook wel zoiets gehad hebben toen ik 'm zag voor het eerst. Was een jaar of 16, 17. OMG wat is die film al oudquote:Op zondag 10 april 2011 20:58 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Mijn broer moest bij de deur gaan staan toen ik bier wilde gaan halen in de schuur.
Deel 4 komt uit deze week dus je hebt nog wat in te halenquote:
De eerste is echt wel goed. Latere zijn iets minder, maar ook niet verkeerd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |