Vier finales, vier keer winnen en hopen op een misstap van PSV. Gaat het dan toch nog lukken?quote:AMSTERDAM - Frank de Boer wilde zondag na de zege van Ajax op FC Groningen (2-0) niets weten van een mogelijke dertigste landstitel voor zijn club.
''Het is mooi dat FC Twente twee punten heeft verloren'', doelde de Ajax-trainer op het gelijke spel van de regerend kampioen tegen Roda JC (1-1).
''Daardoor hebben we in eigen hand of we tweede worden. Voor de eerste plaats blijven we afhankelijk van PSV.''
De Boer: ''De laatste vier competitieduels worden vier finales. De laatste finale is op de slotdag tegen FC Twente. Pas als we alles winnen, moeten we kijken hoe PSV het heeft gedaan. Dan zien we wel.''
Echt, weg met Mounir. Kom op zeg. Nog een seizoen met die lelijke nageboorte trek ik niet.quote:Op zondag 10 april 2011 20:22 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Geen Mertens en Dost. Dost vind ik nog te licht en voor Mertens betaal je te veel. Laat dan lekker Mounir in de spits staan en koop een Verhoek + nog een goede middenvelder.
Zou Assaidi duur zijn?
Goeie supporter.quote:Op zondag 10 april 2011 20:30 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik schat 1% kans. Maximaal. Ik zie echt niet in waarom Ajax nog kampioen zou moeten worden. En mocht PSV nog punten verliezen zie ik ons keihard genomen worden door Twente. Ik heb bij dit Ajax de laatste jaren vaak de wilskracht gemist om echt ergens voor te gaan en ik zie dat niet in 4 wedstrijden veranderen.
Zodra PSV nog een keer gelijkspeelt heeft Ajax het volledig in eigen hand. Als ze winnen van Twente staan ze daarboven, tenzij Twente nu opeens monsterzeges neer gaat zetten. Gezien de 88ste minuut winnende doelpuntstrategie van de Tukkers lijkt dat me onwaarschijnlijk.quote:Op zon88dag 10 april 2011 20:30 schreef Vjenne12345 het volgende:
Twente heeft in principe alles nog in eigen hand. Volgend weekend zou de huidige top 3 zomaar weer punten kunnen verspelen. De Graafschap kan lastig worden voor Twente en Heracles kan zomaar winnen van PSV. Vervolgens is NEC uit gewoon een lastige wedstrijd voor ons.
Precies, we hebben gewoon zware versterkingen nodig. Wie dit jaar kampioen wordt is echt de kampioen van de armoede.quote:Op zondag 10 april 2011 20:33 schreef Saekerhett het volgende:
Stel dat je eventueel kampioen zou worden, dan nog is dit seizoen qua prestatie veel minder goed dan vorig seizoen. Het is meer dat Twente en PSV ook een stuk zwakker zijn geworden.
Inderdaad, ze zullen het nu toch laten lopen omdat ze zich nooit meer kunnen terugvechten in de EL. Maar toch.. We mogen blijven hopen!quote:Op zondag 10 april 2011 20:33 schreef Morendo het volgende:
Eigenlijk wel jammer dat Twente en PSV 'uitgeschakeld' zijn voor de EL. Als ze nu beiden met slechts 2-1 verloren hadden, dan speelden ze nog een loodzware wedstrijd. Maar goed, ik ben zeer in mijn nopjes met vandaag.
Moet je nagaan als je geen kampioen wordt.quote:Op zondag 10 april 2011 20:34 schreef Morendo het volgende:
[..]
Precies, we hebben gewoon zware versterkingen nodig. Wie dit jaar kampioen wordt is echt de kampioen van de armoede.
Dan nog zal de mentale knauw volgende week ook wel doordreunen.quote:Op zondag 10 april 2011 20:34 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Inderdaad, ze zullen het nu toch laten lopen omdat ze zich nooit meer kunnen terugvechten in de EL. Maar toch.. We mogen blijven hopen!
Boeiendquote:Op zondag 10 april 2011 20:33 schreef Saekerhett het volgende:
Stel dat je eventueel kampioen zou worden, dan nog is dit seizoen qua prestatie veel minder goed dan vorig seizoen. Het is meer dat Twente en PSV ook een stuk zwakker zijn geworden.
PSV speelt sowieso zonder Bouma en zonder Toivonen (?) Dus laten we hopen dat ze punten verspelen. Winnen wij dan vervolgens dan hebben we opeens het kampioenschap weer in eigen hand.quote:Op zondag 10 april 2011 20:35 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dan nog zal de mentale knauw volgende week ook wel doordreunen.
Rikquote:Op zondag 10 april 2011 20:36 schreef Morendo het volgende:
Als we nu nog kampioen worden dan heeft Rikkie toch iets moois neergezet.
"Het bouwen wierp zijn vruchten af."quote:Op zondag 10 april 2011 20:36 schreef Morendo het volgende:
Dat zou wel het meest ultieme ramp scenario zijn, kampioen worden en hem behouden. Hij is namelijk ook degene die de portemonnee trekt voor de aankopen en dan zie ik dat deze zomer (die belangrijker is dan ooit) volledig in de soep lopen.quote:Op zondag 10 april 2011 20:36 schreef Morendo het volgende:
Daar zat ik ook al aan te denken ja. Laten we hopen dat onze supporters blijven volhouden,w at er ook gebeurt. Een kampioenswedstrijd spelen met 'Rick rot op' zou het ultieme scenario zijn.quote:Op zondag 10 april 2011 20:41 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dat zou wel het meest ultieme ramp scenario zijn, kampioen worden en hem behouden. Hij is namelijk ook degene die de portemonnee trekt voor de aankopen en dan zie ik dat deze zomer (die belangrijker is dan ooit) volledig in de soep lopen.
Rommedahl en Pantelic hadden ze nooit mogen laten vertrekken; dit seizoen mis je gewoon zo'n soort spelers. Rommedahl was erg nuttig als invaller en Pantelic was een spits die andere spelers beter maakte en geregeld zelf doelpuntjes meepikte.quote:Op zondag 10 april 2011 20:34 schreef Morendo het volgende:
[..]
Precies, we hebben gewoon zware versterkingen nodig. Wie dit jaar kampioen wordt is echt de kampioen van de armoede.
Hij gaat weg, naar al dat liegen en bedriegen van hem.quote:Op zondag 10 april 2011 20:41 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dat zou wel het meest ultieme ramp scenario zijn, kampioen worden en hem behouden. Hij is namelijk ook degene die de portemonnee trekt voor de aankopen en dan zie ik dat deze zomer (die belangrijker is dan ooit) volledig in de soep lopen.
Duur mannetje denk ik zo...quote:Op zondag 10 april 2011 20:46 schreef Saekerhett het volgende:
Ik wil Strootman wel op het middenveld zien. Tenminste fysiek, in tegenstelling tot kabouter Anita, hakbeer Enoh en zachte Demy.
Die zal Utrecht echt nog niet laten gaan. Beter laten ze Mertens ook in Utrecht trouwens, denk niet dat hij bij Ajax uit zal blinken en bovendien veel te duur.quote:Op zondag 10 april 2011 20:46 schreef Saekerhett het volgende:
Ik wil Strootman wel op het middenveld zien. Tenminste fysiek, in tegenstelling tot kabouter Anita, hakbeer Enoh en zachte Demy.
Mertens hoef ik ook niet.quote:Op zondag 10 april 2011 20:47 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Die zal Utrecht echt nog niet laten gaan. Beter laten ze Mertens ook in Utrecht trouwens, denk niet dat hij bij Ajax uit zal blinken en bovendien veel te duur.
Een linksbuiten en centrumspits voor de basis. Een jongen die zowel centraal in de verdediging/linksback kan staan. Chivu zou daarvoor een droomaankoop zijn. Een echte versterking voor het middenveld zou niet verkeerd zijn. Verder een breedteaankoop voor de flank/spitspositie wellicht.quote:Op zondag 10 april 2011 20:42 schreef enfusi0n het volgende:
Dus die 'zware versterkingen' zijn zeker nodig. Wie zie jij graag komen naar Ajax?
Boeiend manquote:Op zondag 10 april 2011 20:34 schreef Morendo het volgende:
[..]
Inderdaad liever kampioen van de armoede dan het kampioenschap wéér mislopen.quote:Op zondag 10 april 2011 20:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Boeiend man
Die 3e ster is belangrijker dan kampioen van de armoede te zijn hoor voor mij
Natuurlijk, maar het mag geen zand in de ogen strooien. Niemand mag denken, 'oh we zijn kampioen, dus we zijn er'. Met dit elftal kun je toch niet aankomen in de Champions League? En met deze selectie kun je al helemaal niet op drie vlakken strijden, volgend jaar.quote:Op zondag 10 april 2011 20:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Boeiend man
Is Oleguer niet transfervrij komende zomer of zit ik nou helemaal verkeerd?quote:Op zondag 10 april 2011 20:48 schreef Morendo het volgende:
[..]
Een linksbuiten en centrumspits voor de basis. Een jongen die zowel centraal in de verdediging/linksback kan staan. Chivu zou daarvoor een droomaankoop zijn. Een echte versterking voor het middenveld zou niet verkeerd zijn. Verder een breedteaankoop voor de flank/spitspositie wellicht.
- Oleguer en Mounir mogen sowieso vertrekken.
Al worden we kampioen met slecht voetbal, 50 punten en een doelsaldo van +3 omdat iedereen van iedereen wint, kampioen is kampioen. Maar ik kijk alleen naar het voetbal zelf, dat is minder geworden en daar moet in de zomer wat aan gedaan worden.quote:Op zondag 10 april 2011 20:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Boeiend man
Anita was vandaag echt drama.quote:Op zondag 10 april 2011 20:46 schreef Saekerhett het volgende:
Zou kunnen. Hij vangt overigens wel een miljoen euro per jaar, dus dat is een dure jongen van de loonlijst af.quote:Op zondag 10 april 2011 20:50 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Is Oleguer niet transfervrij komende zomer of zit ik nou helemaal verkeerd?
Dit dusquote:Op zondag 10 april 2011 20:50 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Al worden we kampioen met slecht voetbal, 50 punten en een doelsaldo van +3 omdat iedereen van iedereen wint, kampioen is kampioen. Maar ik kijk alleen naar het voetbal zelf, dat is minder geworden en daar moet in de zomer wat aan gedaan worden.
Niemand zegt dat we er dan zijn, ik wil godverdomme gewoon weereens kampioen worden manquote:Op zondag 10 april 2011 20:50 schreef Morendo het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar het mag geen zand in de ogen strooien. Niemand mag denken, 'oh we zijn kampioen, dus we zijn er'. Met dit elftal kun je toch niet aankomen in de Champions League? En met deze selectie kun je al helemaal niet op drie vlakken strijden, volgend jaar.
Ik ook! Ik ben 'one of the good guys'.quote:Op zondag 10 april 2011 20:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niemand zegt dat we er dan zijn, ik wil godverdomme gewoon weereens kampioen worden man
Volgens Wiki loopt zijn contract deze zomer af. Er staat weliswaar in zijn contract een optie tot verlenging van 1 jaar, maar die zal niet gelicht worden.quote:Op zondag 10 april 2011 20:50 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Is Oleguer niet transfervrij komende zomer of zit ik nou helemaal verkeerd?
Een eenzijdige optie hopelijk?quote:Op zondag 10 april 2011 20:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Volgens Wiki loopt zijn contract deze zomer af. Er staat weliswaar in zijn contract een optie tot verlenging van 1 jaar, maar die zal niet gelicht worden.
Gelukkig maar!quote:Op zondag 10 april 2011 20:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Volgens Wiki loopt zijn contract deze zomer af. Er staat weliswaar in zijn contract een optie tot verlenging van 1 jaar, maar die zal niet gelicht worden.
Het is duidelijk en logisch dat ie weg zal moeten ja, toch kan ik niet echt een hekel aan hem hebben. Nooit heeft hij zich op wat voor manier dan ook negatief uitgelaten over Ajax of trainers.quote:Op zondag 10 april 2011 20:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Gelukkig maar!
Las laatst dat hij 1 van de topverdieners is met ruim 1 miljoen aan salaris
Wegwezen met hem
Je hoeft niet altijd je negatief uit te laten om overbodig te zijn hoor.quote:Op zondag 10 april 2011 20:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het is duidelijk en logisch dat ie weg zal moeten ja, toch kan ik niet echt een hekel aan hem hebben. Nooit heeft hij zich op wat voor manier dan ook negatief uitgelaten over Ajax of trainers.![]()
Overigens werd vandaag mijn verjaardagswens nog bijna ingewilligd!
De tieten van Jojoortje zien?quote:Op zondag 10 april 2011 20:59 schreef peaceman het volgende:
Overigens werd vandaag mijn verjaardagswens nog bijna ingewilligd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |