Vier finales, vier keer winnen en hopen op een misstap van PSV. Gaat het dan toch nog lukken?quote:AMSTERDAM - Frank de Boer wilde zondag na de zege van Ajax op FC Groningen (2-0) niets weten van een mogelijke dertigste landstitel voor zijn club.
''Het is mooi dat FC Twente twee punten heeft verloren'', doelde de Ajax-trainer op het gelijke spel van de regerend kampioen tegen Roda JC (1-1).
''Daardoor hebben we in eigen hand of we tweede worden. Voor de eerste plaats blijven we afhankelijk van PSV.''
De Boer: ''De laatste vier competitieduels worden vier finales. De laatste finale is op de slotdag tegen FC Twente. Pas als we alles winnen, moeten we kijken hoe PSV het heeft gedaan. Dan zien we wel.''
Echt, weg met Mounir. Kom op zeg. Nog een seizoen met die lelijke nageboorte trek ik niet.quote:Op zondag 10 april 2011 20:22 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Geen Mertens en Dost. Dost vind ik nog te licht en voor Mertens betaal je te veel. Laat dan lekker Mounir in de spits staan en koop een Verhoek + nog een goede middenvelder.
Zou Assaidi duur zijn?
Goeie supporter.quote:Op zondag 10 april 2011 20:30 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik schat 1% kans. Maximaal. Ik zie echt niet in waarom Ajax nog kampioen zou moeten worden. En mocht PSV nog punten verliezen zie ik ons keihard genomen worden door Twente. Ik heb bij dit Ajax de laatste jaren vaak de wilskracht gemist om echt ergens voor te gaan en ik zie dat niet in 4 wedstrijden veranderen.
Zodra PSV nog een keer gelijkspeelt heeft Ajax het volledig in eigen hand. Als ze winnen van Twente staan ze daarboven, tenzij Twente nu opeens monsterzeges neer gaat zetten. Gezien de 88ste minuut winnende doelpuntstrategie van de Tukkers lijkt dat me onwaarschijnlijk.quote:Op zon88dag 10 april 2011 20:30 schreef Vjenne12345 het volgende:
Twente heeft in principe alles nog in eigen hand. Volgend weekend zou de huidige top 3 zomaar weer punten kunnen verspelen. De Graafschap kan lastig worden voor Twente en Heracles kan zomaar winnen van PSV. Vervolgens is NEC uit gewoon een lastige wedstrijd voor ons.
Precies, we hebben gewoon zware versterkingen nodig. Wie dit jaar kampioen wordt is echt de kampioen van de armoede.quote:Op zondag 10 april 2011 20:33 schreef Saekerhett het volgende:
Stel dat je eventueel kampioen zou worden, dan nog is dit seizoen qua prestatie veel minder goed dan vorig seizoen. Het is meer dat Twente en PSV ook een stuk zwakker zijn geworden.
Inderdaad, ze zullen het nu toch laten lopen omdat ze zich nooit meer kunnen terugvechten in de EL. Maar toch.. We mogen blijven hopen!quote:Op zondag 10 april 2011 20:33 schreef Morendo het volgende:
Eigenlijk wel jammer dat Twente en PSV 'uitgeschakeld' zijn voor de EL. Als ze nu beiden met slechts 2-1 verloren hadden, dan speelden ze nog een loodzware wedstrijd. Maar goed, ik ben zeer in mijn nopjes met vandaag.
Moet je nagaan als je geen kampioen wordt.quote:Op zondag 10 april 2011 20:34 schreef Morendo het volgende:
[..]
Precies, we hebben gewoon zware versterkingen nodig. Wie dit jaar kampioen wordt is echt de kampioen van de armoede.
Dan nog zal de mentale knauw volgende week ook wel doordreunen.quote:Op zondag 10 april 2011 20:34 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Inderdaad, ze zullen het nu toch laten lopen omdat ze zich nooit meer kunnen terugvechten in de EL. Maar toch.. We mogen blijven hopen!
Boeiendquote:Op zondag 10 april 2011 20:33 schreef Saekerhett het volgende:
Stel dat je eventueel kampioen zou worden, dan nog is dit seizoen qua prestatie veel minder goed dan vorig seizoen. Het is meer dat Twente en PSV ook een stuk zwakker zijn geworden.
PSV speelt sowieso zonder Bouma en zonder Toivonen (?) Dus laten we hopen dat ze punten verspelen. Winnen wij dan vervolgens dan hebben we opeens het kampioenschap weer in eigen hand.quote:Op zondag 10 april 2011 20:35 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dan nog zal de mentale knauw volgende week ook wel doordreunen.
Rikquote:Op zondag 10 april 2011 20:36 schreef Morendo het volgende:
Als we nu nog kampioen worden dan heeft Rikkie toch iets moois neergezet.
"Het bouwen wierp zijn vruchten af."quote:Op zondag 10 april 2011 20:36 schreef Morendo het volgende:
Dat zou wel het meest ultieme ramp scenario zijn, kampioen worden en hem behouden. Hij is namelijk ook degene die de portemonnee trekt voor de aankopen en dan zie ik dat deze zomer (die belangrijker is dan ooit) volledig in de soep lopen.quote:Op zondag 10 april 2011 20:36 schreef Morendo het volgende:
Daar zat ik ook al aan te denken ja. Laten we hopen dat onze supporters blijven volhouden,w at er ook gebeurt. Een kampioenswedstrijd spelen met 'Rick rot op' zou het ultieme scenario zijn.quote:Op zondag 10 april 2011 20:41 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dat zou wel het meest ultieme ramp scenario zijn, kampioen worden en hem behouden. Hij is namelijk ook degene die de portemonnee trekt voor de aankopen en dan zie ik dat deze zomer (die belangrijker is dan ooit) volledig in de soep lopen.
Rommedahl en Pantelic hadden ze nooit mogen laten vertrekken; dit seizoen mis je gewoon zo'n soort spelers. Rommedahl was erg nuttig als invaller en Pantelic was een spits die andere spelers beter maakte en geregeld zelf doelpuntjes meepikte.quote:Op zondag 10 april 2011 20:34 schreef Morendo het volgende:
[..]
Precies, we hebben gewoon zware versterkingen nodig. Wie dit jaar kampioen wordt is echt de kampioen van de armoede.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |