pas nadat ie bij mij is geweestquote:
Oeh, nice!quote:Op zondag 10 april 2011 20:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Goed zo! Ik ben vandaag nog in Ockenburgh geweest.
Natuurlijk, geen probleem.quote:
Ockenburgh is mooi ja. Was je er al es eerder geweest? Volgende keer moet je zeker de Bosjes van Poot / Westduinpark bezoeken. Ook erg mooi.quote:
discutabele naamquote:Op zondag 10 april 2011 20:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Natuurlijk, geen probleem.Ik pas wel vaker op kinderen.
[..]
Ockenburgh is mooi ja. Was je er al es eerder geweest? Volgende keer moet je zeker de Bosjes van Poot / Westduinpark bezoeken. Ook erg mooi.
Wat dacht je van Bennebroek?quote:Op zondag 10 april 2011 20:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Utrecht staat dan ook op de lijst der genomineerden.
Nop, was de eerste keerquote:Op zondag 10 april 2011 20:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Natuurlijk, geen probleem.Ik pas wel vaker op kinderen.
[..]
Ockenburgh is mooi ja. Was je er al es eerder geweest? Volgende keer moet je zeker de Bosjes van Poot / Westduinpark bezoeken. Ook erg mooi.
Tof!quote:Op zondag 10 april 2011 20:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Utrecht staat dan ook op de lijst der genomineerden.
Welnee, gewoon vernoemd naar de jachtopziener van Elisabeth van Saksen.quote:
Homo zitten toch ergens andersquote:Op zondag 10 april 2011 20:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee, gewoon vernoemd naar de jachtopziener van Elisabeth van Saksen.
Dat is zeker een mooi park. En altijd vrij rustig omdat het zo mooi verborgen ligt achter de huizen. Je moet echt weten dat het er ligt. Ook nog in het stinzenbos geweest?quote:Op zondag 10 april 2011 20:20 schreef Yuki het volgende:
Ik vond vooral dat stuk hei in het bos erg mooi. En het park ertegenover, bij die kinderboerderij, was ook heel erg mooi
waar ken je wel iemand?quote:Op zondag 10 april 2011 20:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat ken ik niet, en ik ken niemand die daar woont, dus liever niet.
En nu zo dat we het begrijpen?quote:Op zondag 10 april 2011 20:23 schreef Niekess het volgende:
Verdorie, zie ik iemand die me nog wel wat lijkt is het nog wel een harde type.
Nee, alleen het park en Ockenburgh. Best veel gewandeld, ondanks mijn slippersquote:Op zondag 10 april 2011 20:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is zeker een mooi park. En altijd vrij rustig omdat het zo mooi verborgen ligt achter de huizen. Je moet echt weten dat het er ligt. Ook nog in het stinzenbos geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |