Wat kan hij leegtrekken? Je slaapkamer?quote:Wat moet je met zoiets? Ik heb hem weer online gezet, maar ben bang om het geld terug te storten. Dan is er contact over en weer en kan hij hem misschien leegtrekken.
Je zet er toch gewoon bij "terugstorting ongewenste betaling", dan wordt-ie echt niet opnieuw teruggeboekt.quote:Op zondag 10 april 2011 20:16 schreef eRKa het volgende:
Nou, als die starting niet gedekt is. Afkomstig uit dubieuze transactie, en ik stort het terug dan kan de eerste storting later weer terug gehaald worden.
Hoezo, heb je het via een automatische incasso gekregen dan?quote:Op zondag 10 april 2011 20:16 schreef eRKa het volgende:
Nou, als die storting niet gedekt is. Afkomstig uit dubieuze transactie, en ik stort het terug dan kan de eerste storting later weer terug gehaald worden.
Het gaat dan maar om 300euro, maar evengoed zonde.
Kan idd, als iemand met een cheque oid. had betaalt bij z'n bank.quote:Op zondag 10 april 2011 20:45 schreef eRKa het volgende:
Nee, werd gewoon gestort. Maar als de storting op mijn rekening niet gedekt is, dan kan die ook terug gehaald worden. Dan maak ik die 300euro terug over, witgewassen dus, en de eerste storting wordt teruggehaald want niet gedekt. Schijnt wel te kunnen.
Hoe bedoel je, niet gedekt... Je kunt alleen geld overmaken als je geld hebt (of rood kunt staan). Een gewone overschrijving kan niet teruggeboekt of gestorneerd worden.quote:Op zondag 10 april 2011 20:45 schreef eRKa het volgende:
Nee, werd gewoon gestort. Maar als de storting op mijn rekening niet gedekt is, dan kan die ook terug gehaald worden. Dan maak ik die 300euro terug over, witgewassen dus, en de eerste storting wordt teruggehaald want niet gedekt. Schijnt wel te kunnen.
Nou, drugsdealer zet geld op zijn rekening. Dat geld is illegaal verkregen, maar wordt overgeschreven naar mijn rekening. Achteraf komt aan het licht dat drugsgeld is overgeschreven. De bank kan het dan terughalen, heb ik gehoord.quote:Op zondag 10 april 2011 20:49 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, niet gedekt... Je kunt alleen geld overmaken als je geld hebt (of rood kunt staan). Een gewone overschrijving kan niet teruggeboekt of gestorneerd worden.
Heb je daar bronnen van? Banken halen namelijk niet zomaar geld terug...quote:Op zondag 10 april 2011 21:07 schreef eRKa het volgende:
[..]
Nou, drugsdealer zet geld op zijn rekening. Dat geld is illegaal verkregen, maar wordt overgeschreven naar mijn rekening. Achteraf komt aan het licht dat drugsgeld is overgeschreven. De bank kan het dan terughalen, heb ik gehoord.
Je kijkt teveel films.quote:Op zondag 10 april 2011 21:07 schreef eRKa het volgende:
[..]
Nou, drugsdealer zet geld op zijn rekening. Dat geld is illegaal verkregen, maar wordt overgeschreven naar mijn rekening. Achteraf komt aan het licht dat drugsgeld is overgeschreven. De bank kan het dan terughalen, heb ik gehoord.
http://www.fraudwatchers.org/forums/showthread.php?t=270quote:Op zondag 10 april 2011 21:12 schreef Sjeen het volgende:
Heb je daar bronnen van? Banken halen namelijk niet zomaar geld terug...
2005 in de VS... Betalen met cheques kun je hier al eeuwen niet meer.quote:Op zondag 10 april 2011 21:17 schreef _Arthur het volgende:
[..]
http://www.fraudwatchers.org/forums/showthread.php?t=270
Jawel hoor. Maar niet binnen Nederlandquote:Op zondag 10 april 2011 21:26 schreef Sjeen het volgende:
[..]
2005 in de VS... Betalen met cheques kun je hier al eeuwen niet meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |