Jup, die zitten in mijn eerste bento die vandaag meegaat naar het werkquote:Op zondag 17 april 2011 23:58 schreef Inu het volgende:
En bij de Action hebben ze van die leuke siliconen vormpjes toch? Heb vandaag bij de Xenos al koekjesvormpjes gekocht
Ziet er erg lekker uit!!!quote:Op maandag 18 april 2011 08:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jup, die zitten in mijn eerste bento die vandaag meegaat naar het werkDit is em geworden:
[ afbeelding ]
In het grote bakje zitten tomaatjes, een eitje (wat te klein was voor mijn vormpje blijkbaar) en zeewiersalade met sojaboontjes. In de andere zit rijst met gekleurde en sesamzaadjes met wasabi en plum smaak en komkommer en een kippenflesje met sojasaus
![]()
Marijke aan de Bentoquote:Op maandag 18 april 2011 08:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jup, die zitten in mijn eerste bento die vandaag meegaat naar het werkDit is em geworden:
[ afbeelding ]
Chickie!quote:Op maandag 18 april 2011 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Marijke aan de BentoEn wat heb je een superlieve roze
Dat vond ik ook, dat ie wat klein wasquote:Op dinsdag 19 april 2011 11:25 schreef Cat22 het volgende:
Mijn bestelling is al binnen!![]()
![]()
Wat lijkt die bento klein zeg.Maar als hij vol zit met eten dan zal dat vast ruim voldoende zijn.
Alleen jammer dat er in plaats van mijn sausflesjes een pakje broodsnijvormpjes inzat. Mailtje naar Jlist is verstuurd, eens kijken hoe goed ze zijn met klantenservice.
Ook al zijn het 'restjes', het zal toch een feestje zijn om te eten morgenquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:20 schreef tombolafan het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, eerste bento
Nog een beetje karig, puur van restjes;
kerstomaatjes, brie, aardappelsalade met paprika en tomaatje, en ei en tomaatjes
Op mn werk heb ik nog soep en broodjes ter aanvulling
Ja!quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook al zijn het 'restjes', het zal toch een feestje zijn om te eten morgen
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:20 schreef tombolafan het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, eerste bento
kerstomaatjes, brie, aardappelsalade met paprika en tomaatje, en ei en tomaatjes
Ik wil zo graag minikoekjes en snoepjes in mijn bento duwen. Maar dat is onzin want die zijn er in ruime mate op het werk.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja!
En beter dan een twix uit de automaat iig
En ik zie het ook nog wel gebeuren dat ik hier genoeg aan heb over de dag, dat die soep/brood niet eens nodig is
Ik krijg er trek van, ziet er heerlijk uit Tomboquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:20 schreef tombolafan het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, eerste bento
Ziet er tof en lekker uitquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:20 schreef tombolafan het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, eerste bento
Ik heb die vormpjes ook gekocht, maar ze passen nét niet in het bovenste bakje van mijn bento. iets te hoog waardoor het deksel niet goed sluit. Dat wordt dus bijknippen, want verder zijn ze helemaal prima.quote:Op zondag 17 april 2011 23:58 schreef Inu het volgende:
En bij de Action hebben ze van die leuke siliconen vormpjes toch? Heb vandaag bij de Xenos al koekjesvormpjes gekocht
Mooiquote:Op woensdag 20 april 2011 19:23 schreef Cat22 het volgende:
Mijn bento van vandaag (allereerste!)
[ afbeelding ]
Erin zit: Eitje in de vorm van een, bitterkoekjesbavarois, sojabonen. En in de onderste bak een macaronisalade met rauwe wortelbloemetjes (omdat het kán).
De sojaboontjes heb ik tussendoor opgesnoept en de rest tijdens de lunch. Was precies genoeg.![]()
Inmiddels ook bericht van Jlist: ik krijg de flesjes nagestuurd en de foute zending mag ik houden. Netjes dus.
Thermo is handig.quote:Op woensdag 20 april 2011 19:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mooi
Mijn bento is een rond bakje en die twee andere zijn op elkaar gestapeld net zo hoog als die ronde, de ronde is thermo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |