+1quote:Op zondag 10 april 2011 19:44 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Ik kan haar ook niet meer zien en horen
ik ook niet, echt waar, kheb heel veel geduld, maar ik word haar echt helemaal zat. vooral als ze zo hyper begint te piepen ,brrrrrrrquote:Op zondag 10 april 2011 19:44 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Bij mij staan alle streams op mute. Eerst mijn eten maar eens rustig laten zakken.quote:Op zondag 10 april 2011 19:44 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Kortom: Ook de regie stem niet meer serieus nemen.....quote:Op zondag 10 april 2011 19:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Italië geweest, ik geloof je op je woord.
[..]
Klopt, klopt en klopt.
Ik zie Joanna dan ook veeeeeeeeeeeeeeeeel liever. Moet af en toe wel om haar lachenquote:Op zondag 10 april 2011 19:45 schreef Stability het volgende:
[..]
ik ook niet, echt waar, kheb heel veel geduld, maar ik word haar echt helemaal zat. vooral als ze zo hyper begint te piepen ,brrrrrrr
ik moet jo ook niet, maar indd ik zie haar liever dan die bonestaak met dr grote bekquote:Op zondag 10 april 2011 19:46 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ik zie Joanna dan ook veeeeeeeeeeeeeeeeel liever. Moet af en toe wel om haar lachen
Laat maar komen.quote:Op zondag 10 april 2011 19:46 schreef Day het volgende:
Ik voel nu al een paar dagen een enorme clash tussen jo en laura aankomen.
liever vandaag dan morgenquote:
Ze denken dat streamers achterlijk zijn en vertouwen op de tv-kijkers. Mooi dat Flashbox het filmpje heeft.quote:Op zondag 10 april 2011 19:46 schreef Capt1caveman het volgende:
Eerst is het hele verliezende team genomineerd, en nu ineens niet meer......
laura moet weer lekker op bed gaan liggenquote:Op zondag 10 april 2011 19:48 schreef Uberchica het volgende:
Voelt Laura zich geen vijfde wiel aan de wagen? Zit daar maar te kijken naar het kersverse stelletje.
Dat is helemaal waar!quote:Op zondag 10 april 2011 19:49 schreef Darklight het volgende:
ze zijn toch wel leuker dan eMo en Maik(en laura en alex)
Ik kan alleen die hoogmoedswaanzin van Jo niet meer aanhorenquote:Op zondag 10 april 2011 19:49 schreef Darklight het volgende:
ze zijn toch wel leuker dan eMo en Maik(en laura en alex)
Ja en IK vind dat je kan zien dat ze het leuk met elkaar hebben, de lol en het plagen met elkaar.quote:Op zondag 10 april 2011 19:48 schreef Diamonds28 het volgende:
Leuk hoor hoe Jo en Flip niet verliefd aan het doen zijn hahha
ze wacht op het moment dat ze karim mag masseren , die sloeriequote:Op zondag 10 april 2011 19:49 schreef Darklight het volgende:
[..]
laura moet weer lekker op bed gaan liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |