Dat Excelsior voor staat in breda vind ik toch ernstigquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:13 schreef Geo3kant het volgende:
Jahaa met VVV die afgemaakt wordt kan Willem 2 morgen gaan stunten in de kuip ..
Excelsior is gevaarlijk.. en ik gun NAC niks, vanwege de manier waarop hun uitwedstrijden spelenquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat Excelsior voor staat in breda vind ik toch ernstig
Dat doet PSV toch ook?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:16 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Excelsior is gevaarlijk.. en ik gun NAC niks, vanwege de manier waarop hun uitwedstrijden spelenkomen totaal niet om te voetballen. (en ik heb gewed dat excelsior gaat winnen, vandaar)
haphap.. zegt meneer dat ik overal Ajax bij betrek, hypocriet dat je bentquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:17 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat doet PSV toch ook?
Maar al die middenmoters maken me niet zoveel uit. Zolang het geen invloed heeft op de top 3.
Af en toe moet ik gewoon even de spanning van me af schrijven hé!quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:19 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
haphap.. zegt meneer dat ik overal Ajax bij betrek, hypocriet dat je bent![]()
All's fair in love and war toch?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:23 schreef Geo3kant het volgende:
Hier word ik ook zo moe van.. als iemand dat op straat of in de kroeg doet ga je echt niet tegen de grond.. vuile mietjes, noemen ze dan een mannen sport
Waarom niet? Ze spelen goed en leuk.. ze hebben wel punten van beide onze ploegen afgepakt maar toch ik gun ze wel europees voetbal..quote:
Ik vind het een club van niets. Ook al spelen ze goed voetbal. Volgend jaar staan ze weer 15e en vernederen ze ons in Europa.quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:25 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Waarom niet? Ze spelen goed en leuk.. ze hebben wel punten van beide onze ploegen afgepakt maar toch ik gun ze wel europees voetbal..
Tja klopt maar dat is vaker, Heracles vorig jaar etc.. maar ik gun ze dan eigenlijk wel het meeste wat erin zit.. komt niet vaak voorquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik vind het een club van niets. Ook al spelen ze goed voetbal. Volgend jaar staan ze weer 15e en vernederen ze ons in Europa.
Dat inderdaad. Ado is tenminste een club met passie en inzet. In tegenstelling tot AZquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:25 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Waarom niet? Ze spelen goed en leuk.. ze hebben wel punten van beide onze ploegen afgepakt maar toch ik gun ze wel europees voetbal..
ADOquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:29 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Ado is tenminste een club met passie en inzet. In tegenstelling tot AZ.
AZ is echt zo'n henk en ingrid clubquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:30 schreef Smoofie het volgende:
[..]
ADOSorry hoor, maar AZ vind ik meer hebben dat de tokkies van ADO.
ADO is meer een henk en ingrind club wat op PVV stemtquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:30 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
AZ is echt zo'n henk en ingrid club
Ja hoorde ik ook, ik dacht dat het door fokkers of GSers verzonnen was of zoquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:33 schreef Smoofie het volgende:
Henk en Ingrid. Ik lach al als ik die namen hoor, laatst ook iemand van de PVV over het verlagen van de loonbelastingen en verhogen BTW. Zei die : "Henk en Ingrid gaan hier last van krijge :'')!
Nee man, de Graafschap wint gewoon van twente hoorquote:Op zondag 17 april 2011 10:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Vorige week had ik gelijk
Heracles, Twente, Ajax deze keer
Hij komt wel echt over als een sympathieke gast daarquote:Op zondag 17 april 2011 11:59 schreef ajacied4lf het volgende:
http://www.eredivisie.nl/video/play/35577
inderdaadquote:Op zondag 17 april 2011 13:14 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Zo net nog even die goal van Kah zitten kijken, echt wel érg vet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |