Ik denk dat je hem beter kan negeren. Het enigste wat hij doet is gefrustreerd lopen trollen, hopende op reacties. Echt heel zielig.quote:Op zondag 10 april 2011 19:43 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik dat zeg
Ik zeg alleen dat het eigenlijk dus gewoon 1-2 had moeten zijn, en het in die zin onterecht is.
Klopt.quote:Op zondag 10 april 2011 19:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat je hem beter kan negeren. Het enigste wat hij doet is gefrustreerd lopen trollen, hopende op reacties. Echt heel zielig.
Zegt de nr1 met ook nog troll plaatjes...quote:Op zondag 10 april 2011 19:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat je hem beter kan negeren. Het enigste wat hij doet is gefrustreerd lopen trollen, hopende op reacties. Echt heel zielig.
Dat was toch op jou gericht?quote:Op zondag 10 april 2011 19:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zegt de nr1 met ook nog troll plaatjes...
u mad?quote:Op zondag 10 april 2011 19:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zegt de nr1 met ook nog troll plaatjes...
Niets persoonlijks hoorquote:
Pijnlijk irritantquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:20 schreef Saekerhett het volgende:
Utrecht als ze niet tegen Ajax moeten
Nu nog doelgerichter worden alleen (al mag hij tegen Ajax ook wel wat missers makenquote:Op vrijdag 15 april 2011 22:51 schreef BansheeBoy het volgende:
Assaïdi, wat een speler man. Echt een genot om naar hem te kijken.²
Mooi ook, stifje over de keeper al werd de bal nog wel aangeraakt door de keeper.quote:
Is te hopen van niet.. ik zit eerder te hopen op een kampioenswedstrijd tussen ajax en twentequote:Op zondag 10 april 2011 20:03 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Niets persoonlijks hoor
![]()
Al met al is natuurlijk Ajax de lachende 3e. Worden nog 4 spannende rondes.Misschien zelfs een AZ-Ajax-PSV senario van enkele jaren geleden..
Gelukkig mag het van jouquote:Op zaterdag 16 april 2011 15:03 schreef vaagjunior het volgende:
PSV mag van mij best wel verliezen op de 33e speeldag
Ik ben helaas momenteel niet in de beschikking van EL.....quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:27 schreef DaggerOne het volgende:
2x buitenspelgoals, die tweede raakte ie hem niet aan maar het was zeker hinderlijk.
Matic schampt de bal raakt hem wel.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:27 schreef DaggerOne het volgende:
2x buitenspelgoals, die tweede raakte ie hem niet aan maar het was zeker hinderlijk.
Dat is mooi PSV en Twente wil ik toch niet zien.quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
14:30 De Graafschap ? - ? FC Twente Enschede
14:30 Heracles Almelo ? - ? PSV Eindhoven
14:30 NEC Nijmegen ? - ? Ajax Amsterdam
Allemaal tegelijk...
Dit dusquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:31 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Dat is mooi PSV en Twente wil ik toch niet zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |