quote:Op zondag 10 april 2011 18:39 schreef meneertje1972 het volgende:
Laura's grootste angst is dat Alex haar op staat te wachten op Schiphol
Ik zie het al helemaal voor mequote:Op zondag 10 april 2011 18:40 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Met zo'n grote bos helium ballonnen in de vorm van hartjes en een hele fanfare band
Stiekem was ik best benieuwd ja... :pquote:
Ik heb het haar volgens mij ook eens horen smoezen tegen alex in bed, in het discotheek durft ze alleen aan de zijkant te dansen.quote:Op zondag 10 april 2011 18:39 schreef Urb het volgende:
[..]
Heeft ze het al eerder over gehad, toen ze het hadden over wat ze opgeschreven hadden als grootste angsten tijdens de casting.
discotheek? laura? zou het niet de kerkbijeenkomstavond zijn? met piano muziek enzo?quote:Op zondag 10 april 2011 18:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb het haar volgens mij ook eens horen smoezen tegen alex in bed, in het discotheek durft ze alleen aan de zijkant te dansen.
Wat een dwaas in de studio, met die snoepketting om.quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 18:43 schreef Stability het volgende:
[..]
discotheek? laura? zou het niet de kerkbijeenkomstavond zijn? met piano muziek enzo?
Zie het ongeveer zo voor je: K/G buigt voorover, Laura staat erachter met een emmer, beetje ala dit:quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 18:43 schreef Stability het volgende:
[..]
discotheek? laura? zou het niet de kerkbijeenkomstavond zijn? met piano muziek enzo?
Misschien de kinderdisco...quote:Op zondag 10 april 2011 18:43 schreef Stability het volgende:
[..]
Ik lag echt in een deuk toen ik hem zag..Heb hem nog even verdedigt hier maar die kettingquote:Op zondag 10 april 2011 18:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat een dwaas in de studio, met die snoepketting om.
Herken ik zelf ook welquote:Op zondag 10 april 2011 18:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb het haar volgens mij ook eens horen smoezen tegen alex in bed, in het discotheek durft ze alleen aan de zijkant te dansen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |