Door Sharonquote:Op zondag 10 april 2011 18:17 schreef Wazigwijfke het volgende:
Het geheim van Maik is toch al geraden? Waarom staat ie vetgedrukt? En door wie was die ook alweer geraden?
toppie hoorquote:Op zondag 10 april 2011 18:17 schreef Sunshine1974 het volgende:
Shit! Per ongeluk lapo en een topic geopend...
Hoop dat alles goed is gegaan... Ben nog een beetje Fok maagd.
Jawel hoor, en gefeliciteerd.quote:Op zondag 10 april 2011 18:17 schreef Sunshine1974 het volgende:
Klopt zal maandag wel in de daily komen.quote:Op zondag 10 april 2011 18:18 schreef Sunshine1974 het volgende:
[..]
Maar dat is officieel nog niet bekend toch?
quote:Op zondag 10 april 2011 18:18 schreef Urb het volgende:
[..]
Jawel hoor, en gefeliciteerd.![]()
Mijne kan dicht, deze was op tijd dus maar vond m'n TT zo leuk.
Sorry!quote:Op zondag 10 april 2011 18:18 schreef Urb het volgende:
[..]
Jawel hoor, en gefeliciteerd.![]()
Mijne kan dicht, deze was op tijd dus maar vond m'n TT zo leuk.
niks mis meequote:Op zondag 10 april 2011 18:17 schreef Sunshine1974 het volgende:
Dus Sharon is a rich bitchquote:Op zondag 10 april 2011 18:19 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Klopt zal maandag wel in de daily komen.
En geen geheim meer gelukkig voor haar!quote:Op zondag 10 april 2011 18:20 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ja ze had het er laats met Gerard en Karim over ze had iets van 34 duizend
ze heeft er alleen niks aan want Jo en Flip moeten hoe dan ook de finale in, met geer denk ik.quote:Op zondag 10 april 2011 18:20 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ja ze had het er laats met Gerard en Karim over ze had iets van 34 duizend
Dit valt wrs ook onder het kopje "niks is wat het lijkt".quote:Op zondag 10 april 2011 18:14 schreef Flashbox het volgende:
kijken bij 2:22
Het verliezende team staan allemaal genomineerd
ja, om te vretenquote:Op zondag 10 april 2011 18:22 schreef Sunshine1974 het volgende:
Iedereen druk met eten behalve Luira weer eens niet.
Is zij ooit wel eens in de keuken geweest?
Yep idd, keek hem eerder vandaag al terug omdat ik iets opving dat ze altijd samen moeten slapen en Jo en Flip tot 4 uur buiten hebben gelegen maar dat word niet echt duidelijk gezegd daar dus zal wel niet zo streng zijn ( of gewoon niet streng voor de kindjes van godquote:Op zondag 10 april 2011 18:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit valt wrs ook onder het kopje "niks is wat het lijkt".
Volgens heeft dat luie wicht tot nu toe 1 keer gekooktquote:Op zondag 10 april 2011 18:22 schreef Sunshine1974 het volgende:
Ze doet meer in de keuken dan Mo, Maik, Joanna en Flip though, niet veel meer maar toch.quote:Op zondag 10 april 2011 18:22 schreef Sunshine1974 het volgende:
Niet normaal na al die weken!quote:Op zondag 10 april 2011 18:24 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Volgens heeft dat luie wicht tot nu toe 1 keer gekookt
en dat was dan ook nog van woede zeker?quote:Op zondag 10 april 2011 18:24 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Ze heeft 3 keer gekookt, vaker dan Jo en Mo...quote:Op zondag 10 april 2011 18:24 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Eens!quote:Op zondag 10 april 2011 18:24 schreef Urb het volgende:
[..]
Ze doet meer in de keuken dan Mo, Maik, Joanna en Flip though, niet veel meer maar toch.
Ja zitten en vretenquote:Op zondag 10 april 2011 18:24 schreef Urb het volgende:
[..]
Ze doet meer in de keuken dan Mo, Maik, Joanna en Flip though, niet veel meer maar toch.
quote:Op zondag 10 april 2011 18:24 schreef knagsje het volgende:
[..]
en dat was dan ook nog van woede zeker?
quote:Op zondag 10 april 2011 18:25 schreef Stability het volgende:
zo , ik ben er weer..dat was een lekker badje !
kvoel me weer helemaal nieuw , alles weer strak in de plooi
Oooooooooooooo door een bad krijg ik weer een strak velletje!!!!! * Gaat morgen een bad kopen *quote:Op zondag 10 april 2011 18:25 schreef Stability het volgende:
zo , ik ben er weer..dat was een lekker badje !
kvoel me weer helemaal nieuw , alles weer strak in de plooi
En het waren er al niet zo veel. Ze heeft sowieso 1 hele grote fan. Alex! Maar die post hier dan weer niet.quote:Op zondag 10 april 2011 18:26 schreef Candyfreak het volgende:
Wie is hier eigenlijk nog Laura fan? Volgens mij niet zoveel meer
Der Tante "jewweethetnie"of zoiets en nog 1 aanhanger met kerkschoenenquote:Op zondag 10 april 2011 18:26 schreef Candyfreak het volgende:
Nooit geweest!quote:Op zondag 10 april 2011 18:26 schreef Candyfreak het volgende:
Haar nicht die kickt op wat over Laura geschreven wordt zei ze . Ze zei ik weet hoe ze echt is?quote:Op zondag 10 april 2011 18:26 schreef Candyfreak het volgende:
Dit is geen RLS maar een klucht en nog slecht geacteert ook. Hummie heeft haar beste tijd gehad, al eeuwen geleden.quote:Op zondag 10 april 2011 18:23 schreef Urb het volgende:
Yep idd, keek hem eerder vandaag al terug omdat ik iets opving dat ze altijd samen moeten slapen en Jo en Flip tot 4 uur buiten hebben gelegen maar dat word niet echt duidelijk gezegd daar dus zal wel niet zo streng zijn ( of gewoon niet streng voor de kindjes van god)
Vraag me af of ze dan onderling moeten nomineren of iets dergelijks... het leek me al vreemd want ze lijken niet meer dan 3 genomineerden te willen hebben tot nu toe.
quote:Op zondag 10 april 2011 18:26 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Oooooooooooooo door een bad krijg ik weer een strak velletje!!!!! * Gaat morgen een bad kopen *
nog steeds fanquote:Op zondag 10 april 2011 18:26 schreef Candyfreak het volgende:
Ik en volgens mij ben ik niet de enige en heeft ze er meer dan Mo en Maik..quote:Wie is hier eigenlijk nog Laura fan? Volgens mij niet zoveel meer
Kerkschoenen!quote:Op zondag 10 april 2011 18:27 schreef mangalie het volgende:
[..]
Der Tante "jewweethetnie"of zoiets en nog 1 aanhanger met kerkschoenen
Nou leuk voor drquote:Op zondag 10 april 2011 18:27 schreef delfse het volgende:
[..]
Haar nicht die kickt op wat over Laura geschreven wordt zei ze . Ze zei ik weet hoe ze echt is?
Dit dus.quote:
Never nooit niet fan. HOu niet van pruilende meiden die 18 uur per dag horizontaal gestrekt gaan en dan nog klagen dat ze moe zijnquote:Op zondag 10 april 2011 18:26 schreef Candyfreak het volgende:
Hoe vaak hebben ze al gekibbeld over dat ze minder klef moesten zijn, en was er niet veel later van dat soort caps te vindenquote:Op zondag 10 april 2011 18:27 schreef Chuckster het volgende:
Hebben ze het weer goedgemaakt ofzo?
[ afbeelding ]
Je herkent veel van jezelf in Luie Laura?quote:Op zondag 10 april 2011 18:27 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik en volgens mij ben ik niet de enige en heeft ze er meer dan Mo en Maik..
Flipse wil wel knuffelen en kroelen en geil kijken in de camera maar zoenen gaat hem te ver. Vindt hij ordinair. Zoals hij naar Jo kijkt is fatsoenlijk bedoelt ie?quote:Op zondag 10 april 2011 18:27 schreef Chuckster het volgende:
Hebben ze het weer goedgemaakt ofzo?
[ afbeelding ]
plus 1quote:Op zondag 10 april 2011 18:28 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Never nooit niet fan. HOu niet van pruilende meiden die 18 uur per dag horizontaal gestrekt gaan en dan nog klagen dat ze moe zijn
quote:Op zondag 10 april 2011 18:29 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Flipse wil wel knuffelen en kroelen en geil kijken in de camera maar zoenen gaat hem te ver. Vindt hij ordinair. Zoals hij naar Jo kijkt is fatsoenlijk bedoelt ie?
Juuuuulius, juuuuuuulius die staat z'n mannetje wel... Juuuulius, juuuuliusquote:Op zondag 10 april 2011 18:29 schreef muzas het volgende:
NA-NA-NA-NA-NA POLION![]()
Juliuuuss...
NA-Na-NA-POLEON
SSEEESSSAAAR!!!!![]()
Ik denk inderdaad dat Laura de gene is waar in ik me het meest herken, ze is teminste een beetje gewoon...quote:Op zondag 10 april 2011 18:29 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Je herkent veel van jezelf in Luie Laura?
nee dan hoorde je dit:quote:Op zondag 10 april 2011 18:29 schreef PoezeligDing het volgende:
Echt hè, dat zouden die anderen niet voor elkaar krijgen, na weet ik veel hoelang (uren? ) nog elkaar weten te vermaken.
Oe en ik een Sharonquote:Op zondag 10 april 2011 18:29 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat Laura de gene is waar in ik me het meest herken, ze is teminste een beetje gewoon...
quote:10 april 2011 om 18:11
Philip is gewoon bang voor zijn reputatie van vrijgezelle barman. Als hij voor de tv-camera's een relatie met Joanna zou krijgen is hij natuurlijk niet meer interessant voor 15/16jarige pubermeisjes die op vrijdag- of zaterdagavond door de knietjes willen zakken om de bon te voldoen.
procenten, nominatities, me moeder, tyfus, ik ben moequote:Op zondag 10 april 2011 18:30 schreef Stability het volgende:
[..]
nee dan hoorde je dit:
ja ja ja ja jank.........kla kla kla klaag
Je ziet zo op de streams hoe ze echt is je kan dit niet 7 weken spelen dit luie en achterbakse karakter. Op haar dagboekfilm groet ze alex en 4 anderen zegt ze ik hou van jullie. Arme Alexquote:Op zondag 10 april 2011 18:27 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Nou leuk voor dr
Ik hoef het niet te weten
hier scoor je geen punten mee denk ik...quote:Op zondag 10 april 2011 18:29 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat Laura de gene is waar in ik me het meest herken, ze is teminste een beetje gewoon...
Ja Gerard. Karim doet leuk mee (volger)quote:
Ik vind haar veel saaier dan gewoontjes... En ze hangt de hele dag sorry maar ik denk niet dat jij of iemand anders haar na kan doen.quote:Op zondag 10 april 2011 18:29 schreef Niki.P het volgende:
[..]
3 uurquote:Op zondag 10 april 2011 18:29 schreef PoezeligDing het volgende:
Echt hè, dat zouden die anderen niet voor elkaar krijgen, na weet ik veel hoelang (uren? ) nog elkaar weten te vermaken.
Wist ik toen ik het posten... Maar ja toch heb ik het maar gepost!quote:Op zondag 10 april 2011 18:31 schreef knagsje het volgende:
[..]
hier scoor je geen punten mee denk ik...
Doodgewoon idd, als in living dead.quote:Op zondag 10 april 2011 18:29 schreef Niki.P het volgende:
Dat moeten zij zeker !quote:
Je hoeft geen medelijden met Alex te hebben hoor.quote:Op zondag 10 april 2011 18:31 schreef delfse het volgende:
[..]
Je ziet zo op de streams hoe ze echt is je kan dit niet 7 weken spelen dit luie en achterbakse karakter. Op haar dagboekfilm groet ze alex en 4 anderen zegt ze ik hou van jullie. Arme Alex
Geloof er niks van dat jij 18 uur pd horizontaal ligtquote:Op zondag 10 april 2011 18:31 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Wist ik toen ik het posten... Maar ja toch heb ik het maar gepost!
Ik fluit het nu, stuk leuker om te doenquote:Op zondag 10 april 2011 18:32 schreef muzas het volgende:
kak...ik heb het in m'n hoofd...
na-na-na-POLEON!! [ afbeelding ]
jij zit tenminste uren recht op....om de streams te kijken !!! laura ligt alleen maarquote:Op zondag 10 april 2011 18:31 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Je bent tenminste eerlijkquote:Op zondag 10 april 2011 18:31 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Pfff nou uhm laura....quote:Op zondag 10 april 2011 18:31 schreef Sunshine1974 het volgende:
[..]
Ik vind haar veel saaier dan gewoontjes... En ze hangt de hele dag sorry maar ik denk niet dat jij of iemand anders haar na kan doen.
Zo hé, wauw! Petje af boor de leukste heren daar!quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 18:26 schreef Candyfreak het volgende:
Klopt ik lig wel wat minder... het is gewoon dat ik me zoizo niet herken in een van de andere vrouwen..quote:Op zondag 10 april 2011 18:32 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Geloof er niks van dat jij 18 uur pd horizontaal ligten je mag voor je mening uitkomen hoor, ik vind je nog wel lief
Je bent wel eerlijkquote:Op zondag 10 april 2011 18:31 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ja dat is nu wel maar het is te hopen dat hij snel weer op deze wereld komt en ziet hoe lui en gierig mens het is . Maar dat gaat niet gebeuren denk ik.quote:Op zondag 10 april 2011 18:32 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Je hoeft geen medelijden met Alex te hebben hoor.Die is volmaakt gelukkig in zijn luchtkasteel en zijn jonkvrouwe
ze wordt al moe als ze dit lijstje zou moeten lezenquote:Pfff nou uhm laura....
Ze zegt geen lieve dingen
Ze maakt geen grappige opmerkingen
Ze ziet niet dingen vanuit aparte invalshoeken
Ze toont geen initiatief
Ze toont geen bewondering
Ze kan niet eens raar uit de hoek komen
Ze toont geen levenslust
Ze heeft geen passie
Ze draagt wibrahemdjes, pofjasjes, roezelrokjes en kerkschoenen!quote:Op zondag 10 april 2011 18:33 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Pfff nou uhm laura....
Ze toont geen initiatief
Ze toont geen levenslust
Ze heeft geen passie
Zo kan ik nog wel even doorgaan
quote:Op zondag 10 april 2011 18:33 schreef Chuckster het volgende:
"En dit is drrrrrrrrrrrrrrriieee.... bonnnggggggg boooooooooooooooooongggggg"
Aldus Baas Gerard
Als je maar geen froezelrokjes en kerkschoenen draagtquote:Op zondag 10 april 2011 18:34 schreef Niki.P het volgende:
Yeeeh iedereen vind me nog wel aardig ondanks dat ik heb zegt dat ik me het meest herken in Laura!!!!!
En je vergeet erbij te vermelden dat ze heel goed mee kan bewegen op "jij bent de zon" van Jopquote:Op zondag 10 april 2011 18:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze draagt wibrahemdjes, pofjasjes, roezelrokjes en kerkschoenen!
en niet lacht als een piepende caviaquote:Op zondag 10 april 2011 18:35 schreef mangalie het volgende:
[..]
Als je maar geen froezelrokjes en kerkschoenen draagt
ja een keer en had ze veeeel te weinig gemaaktquote:Op zondag 10 april 2011 18:22 schreef Sunshine1974 het volgende:
quote:Op zondag 10 april 2011 18:33 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Klopt ik lig wel wat minder... het is gewoon dat ik me zoizo niet herken in een van de andere vrouwen..
Ben wel heel blij dat je me nog lief vind!!
Saaier dan Luira kan niet! Maar ik begrijp je punt maar ik vind Sharon ook een gewone nuchtere meid met veel meer initatief!quote:Op zondag 10 april 2011 18:33 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Klopt ik lig wel wat minder... het is gewoon dat ik me zoizo niet herken in een van de andere vrouwen..
Ben wel heel blij dat je me nog lief vind!!
Ik heb een tijd lang Alex lief gevondenquote:Op zondag 10 april 2011 18:34 schreef Niki.P het volgende:
Yeeeh iedereen vind me nog wel aardig ondanks dat ik heb zegt dat ik me het meest herken in Laura!!!!!
Ben je vandaag al 1 keer opgestaan om iets te doen eigenlijk?quote:Op zondag 10 april 2011 18:34 schreef Niki.P het volgende:
Niet heel onbelangrijk, we hebben nog geen tieten gezienquote:Op zondag 10 april 2011 18:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Heb ik allebei niet in mijn kast liggen (en er ligt toch aardig wat)quote:Op zondag 10 april 2011 18:35 schreef mangalie het volgende:
[..]
Als je maar geen froezelrokjes en kerkschoenen draagt
Hoe ze gister ook overdreven reageerde tegen Joanne na haar opmerking dat ze gevoelens voor Flip heeft... Als dat haar humor is dan snap ik waarom ze naast haar familie en vrienden geen fans heeftquote:Op zondag 10 april 2011 18:33 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Pfff nou uhm laura....
Ze toont geen initiatief
Ze toont geen levenslust
Ze heeft geen passie
Zo kan ik nog wel even doorgaan
Ik heb dat niet gezien...quote:Op zondag 10 april 2011 18:35 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
En je vergeet erbij te vermelden dat ze heel goed mee kan bewegen op "jij bent de zon" van Jop
ja want ze is gierig , dan hou je geen rekening met anderen hequote:Op zondag 10 april 2011 18:35 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja een keer en had ze veeeel te weinig gemaakt
Waarom vind ik dat niet raar?quote:Op zondag 10 april 2011 18:35 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ja een keer en had ze veeeel te weinig gemaakt
wat herken je in jezelf van lau dan ?quote:Op zondag 10 april 2011 18:35 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Heb ik allebei niet in mijn kast liggen (en er ligt toch aardig wat)
quote:Op zondag 10 april 2011 18:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
als laura hard lacht, piept ze als een caviaquote:
Kijkt altijd chagerijnig.quote:Op zondag 10 april 2011 18:34 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ontevreden is een beter woord.quote:
Ik ook met af en toe een zwak momentje voor Joquote:Op zondag 10 april 2011 18:35 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ik heb een tijd lang Alex lief gevondenMaar na dat gehang, gezoen, gefriemel, geroddel ben ik afgehaakt
Nu is en blijft het voor mij GERARD!! ( dat was hij al in week 2) daarna Kariempie en sharonneke
Volgens mij is een nog grote angst van haar: optreden in het openbaar.quote:Op zondag 10 april 2011 18:37 schreef Stability het volgende:
wel heel toevallig dat laura's grootste angst opeens dansen in een grote groep is...
zou ze de beelden van gisteravond hebben gezien?
Achzo...Ja dat komt natuurlijk omdat ze dan al haar kaakspieren moet gebruiken..Normal gaapt ze alleenquote:Op zondag 10 april 2011 18:36 schreef Stability het volgende:
[..]
als laura hard lacht, piept ze als een cavia
of dat ze niet kan liggen...quote:Op zondag 10 april 2011 18:38 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Volgens mij is een nog grote angst van haar: optreden in het openbaar.
Wat een dom wicht is het, bah
dan zit echt in het juiste programmaquote:Op zondag 10 april 2011 18:38 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Volgens mij is een nog grote angst van haar: optreden in het openbaar.
Wat een dom wicht is het, bah
Dat heb ik ook met Jo, een soort van haat liefde verhoudingquote:Op zondag 10 april 2011 18:37 schreef Sunshine1974 het volgende:
[..]
Ik ook met af en toe een zwak momentje voor Jo
Hey, mijn sst echtgenote XXXXXquote:Op zondag 10 april 2011 18:36 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
wat herken je in jezelf van lau dan ?
Ze hadden het daar vanmorgen ook al over dat ze dat had aangeven voor het programma, en dat ze het misschien daarom hadden gedaan, ze hadden ook in het huis al eerder gezegd (zeiden de mede-bewoners)quote:Op zondag 10 april 2011 18:37 schreef Stability het volgende:
wel heel toevallig dat laura's grootste angst opeens dansen in een grote groep is...
Heeft ze het al eerder over gehad, toen ze het hadden over wat ze opgeschreven hadden als grootste angsten tijdens de casting.quote:Op zondag 10 april 2011 18:37 schreef Stability het volgende:
En die wordt me toch een portie waarheidquote:Op zondag 10 april 2011 18:39 schreef meneertje1972 het volgende:
Laura's grootste angst is dat Alex haar op staat te wachten op Schiphol
Tja toch moeilijk zoiets!quote:Op zondag 10 april 2011 18:39 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met Jo, een soort van haat liefde verhouding
quote:Op zondag 10 april 2011 18:39 schreef meneertje1972 het volgende:
Ben bang dat ook die angst gaat uitkomen... (of het moet niet mogen van de productie, maar ik denk dat ze Alex een camera laten meenemen)quote:Op zondag 10 april 2011 18:39 schreef meneertje1972 het volgende:
Met haar ketting om!quote:Op zondag 10 april 2011 18:39 schreef meneertje1972 het volgende:
Met zo'n grote bos helium ballonnen in de vorm van hartjes en een hele fanfare bandquote:Op zondag 10 april 2011 18:39 schreef meneertje1972 het volgende:
Die mag ze waarschijnlijk niet af doen, net zoals ze gister die achterlijke broek moest aanhouden voor de continuïteit van de beelden ( redactie heeft zelf nog niet door dat hun knip en plakwerk heul niet deugt, maar dat terzijde)quote:Op zondag 10 april 2011 18:38 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ze is wel gek op AlexZe draagt nog steeds zijn trouwring
Ik zie het al helemaal voor mequote:Op zondag 10 april 2011 18:40 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Met zo'n grote bos helium ballonnen in de vorm van hartjes en een hele fanfare band
Stiekem was ik best benieuwd ja... :pquote:
Ik heb het haar volgens mij ook eens horen smoezen tegen alex in bed, in het discotheek durft ze alleen aan de zijkant te dansen.quote:Op zondag 10 april 2011 18:39 schreef Urb het volgende:
[..]
Heeft ze het al eerder over gehad, toen ze het hadden over wat ze opgeschreven hadden als grootste angsten tijdens de casting.
discotheek? laura? zou het niet de kerkbijeenkomstavond zijn? met piano muziek enzo?quote:Op zondag 10 april 2011 18:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb het haar volgens mij ook eens horen smoezen tegen alex in bed, in het discotheek durft ze alleen aan de zijkant te dansen.
Wat een dwaas in de studio, met die snoepketting om.quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 18:43 schreef Stability het volgende:
[..]
discotheek? laura? zou het niet de kerkbijeenkomstavond zijn? met piano muziek enzo?
Zie het ongeveer zo voor je: K/G buigt voorover, Laura staat erachter met een emmer, beetje ala dit:quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 18:43 schreef Stability het volgende:
[..]
discotheek? laura? zou het niet de kerkbijeenkomstavond zijn? met piano muziek enzo?
Misschien de kinderdisco...quote:Op zondag 10 april 2011 18:43 schreef Stability het volgende:
[..]
Ik lag echt in een deuk toen ik hem zag..Heb hem nog even verdedigt hier maar die kettingquote:Op zondag 10 april 2011 18:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat een dwaas in de studio, met die snoepketting om.
Herken ik zelf ook welquote:Op zondag 10 april 2011 18:42 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb het haar volgens mij ook eens horen smoezen tegen alex in bed, in het discotheek durft ze alleen aan de zijkant te dansen.
Dat doet ie voor de liefde hoorquote:Op zondag 10 april 2011 18:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat een dwaas in de studio, met die snoepketting om.
Dat mag hier toch?quote:Op zondag 10 april 2011 18:44 schreef Urb het volgende:
[..]
Herken ik zelf ook wel![]()
En wss vele anderen, zelfs mensen die haar erom afzeiken.![]()
Die ketting trok ik echt niet!quote:Op zondag 10 april 2011 18:44 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik lag echt in een deuk toen ik hem zag..Heb hem nog even verdedigt hier maar die ketting
quote:Op zondag 10 april 2011 18:45 schreef mangalie het volgende:
Karim praat tegen zijn Dick: je komt live op tv yeahhhhh
quote:Op zondag 10 april 2011 18:46 schreef Chanel5 het volgende:
Karim moet nodig plassen maar spreekt "beneden" toe dat tie nog ffkes moet wachten en straks on air komt.
[ link | afbeelding ]
Tuurlijk, alleen een beetje hypocriet.quote:Op zondag 10 april 2011 18:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat mag hier toch?
En ik durf het zelf lekker wel!
quote:Op zondag 10 april 2011 18:45 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Dat doet ie voor de liefde hoorHij slaapt met die ketting, douchet met die ketting. Die ketting groeit strax nog vast in zijn huid
Kom op zeg! Ik typ alleen dat ik het haar heb horen smoezen tegen alex.quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 18:45 schreef mangalie het volgende:
Karim praat tegen zijn Dick: je komt live op tv yeahhhhh
Flip zingt/zong er ook graag over..Iets minder de laatste week..Maar niemand vond het leuk dus staakte hij zijn plaspoepsongsquote:
Maik weet wel meer dingen nietquote:Op zondag 10 april 2011 18:50 schreef Chanel5 het volgende:
Hahaha Maik denkt dat ze de beelden van hun naakt niet uitzenden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik haat gluiperds........
ze wou buiten slapen toch? ( ze bedoelt dat ze bij karim wil blijven )quote:Op zondag 10 april 2011 18:50 schreef akveor het volgende:
Laura is bang dat het een frisse avond word. Nou meid vroeg naar bed dan maar.
Dat gokt ze...quote:Op zondag 10 april 2011 18:50 schreef PoezeligDing het volgende:
Hoe weet Laura dat het fragment van Gerard is uitgezonden toen hij naakt in het zwembad sprong?
Voel je toch niet zo aangesproken, jij Joanna!quote:Op zondag 10 april 2011 18:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kom op zeg! Ik typ alleen dat ik het haar heb horen smoezen tegen alex.
quote:Op zondag 10 april 2011 18:50 schreef knagsje het volgende:
Rarara wat zit er straks in geer zijn emmertje?Hoooooowdyho!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ook!quote:Op zondag 10 april 2011 18:50 schreef Niki.P het volgende:
Ben stiekem wel benieuwd naar hoe ze nou uiteindelijk gaan plassen...
Ja, ze plakken een plakkertje voor je piemol. Hij moest eens weten wat er allemaal te vinden is op het Inet.quote:Op zondag 10 april 2011 18:50 schreef Chanel5 het volgende:
Hahaha Maik denkt dat ze de beelden van hun naakt niet uitzenden.
Ja maar ja maar... we gaan niet tongelen, er kijken streamers mee!quote:Op zondag 10 april 2011 18:51 schreef Urb het volgende:
[..]
Voel je toch niet zo aangesproken, jij Joanna!![]()
Dan krijgt Mo waarschijnlijk een zenuwinzinkingquote:Op zondag 10 april 2011 18:51 schreef Wazigwijfke het volgende:
Maik zit in team Sharon he? Stel dat hij genomineerd staat en er dan uit gaat. Krijgen we dan weer 3 dagen gejank en gekrijs? Dan weet ik dat vast, dan zet ik mijn tv voor 3 dagen op mute
gewoon leuter uit de broek en laten lopen die handelquote:Op zondag 10 april 2011 18:50 schreef Niki.P het volgende:
Ben stiekem wel benieuwd naar hoe ze nou uiteindelijk gaan plassen...
Oh oke.quote:
Ja ik ook maar stiekem hoop ik er toch op! Erg he?quote:Op zondag 10 april 2011 18:51 schreef Wazigwijfke het volgende:
Maik zit in team Sharon he? Stel dat hij genomineerd staat en er dan uit gaat. Krijgen we dan weer 3 dagen gejank en gekrijs? Dan weet ik dat vast, dan zet ik mijn tv voor 3 dagen op mute
quote:Op zondag 10 april 2011 18:51 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja maar ja maar... we gaan niet tongelen, er kijken streamers mee!
Daarom, ik lig in een deuk!quote:Op zondag 10 april 2011 18:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, ze plakken een plakkertje voor je piemol. Hij moest eens weten wat er allemaal te vinden is op het Inet.
echt hoor, die moet een missie krijgen !!!!!! en dan nog erger dan wat gerard en karim nu doenquote:
NOG een mislukte missie dan!! Die lau kan niet echt veel he?quote:Op zondag 10 april 2011 18:53 schreef Stability het volgende:
[..]
echt hoor, die moet een missie krijgen !!!!!! en dan nog erger dan wat gerard en karim nu doen
wat zal ik lachen dan
bij falen gelijk op de stoel....en kluis naar karim of gerardquote:Op zondag 10 april 2011 18:54 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
NOG een mislukte missie dan!! Die lau kan niet echt veel he?
Ja hallo, ik moet van ver komen en moet nog 80 koffers pakkenquote:Op zondag 10 april 2011 18:53 schreef Chuckster het volgende:
Maik wil dat we uit het vliegtuig springen met parachutes, iedereen naar Schiphol..... NUUUUHUUUU!!!
We vertrekken om half 10
Dat ging wrs over de introductie van SST.quote:
Heeft eMo gezegd tegen Maik, dat voor het progamma begon dat alle pers en de forums alvast naar het huis mochten kijken.quote:
wist ik ook nietquote:
Ze zal wel slapend rijk willen worden...quote:Op zondag 10 april 2011 18:53 schreef knagsje het volgende:
[..]
lautje houdt nergens van, ja geld dat dan weer wel
quote:Op zondag 10 april 2011 18:55 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ja hallo, ik moet van ver komen en moet nog 80 koffers pakkenKan het niet een paar uur later?
Ik zal een 2e vlucht regelen, komt goed, zie je dan!quote:Op zondag 10 april 2011 18:55 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ja hallo, ik moet van ver komen en moet nog 80 koffers pakkenKan het niet een paar uur later?
Hij bedoelde als deze battle er opzit. Wil die zittend douchen en uitslapen.quote:Op zondag 10 april 2011 18:55 schreef Chanel5 het volgende:
Hmmm douchen voordat ik naar bed ga zegt Karim, ze weten toch niet hoelang dit duurt? of verlult hij zich?
quote:Op zondag 10 april 2011 18:55 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Liggend werk is ook nog een optiequote:Op zondag 10 april 2011 18:56 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze zal wel slapend rijk willen worden...
En stiekem neemt ze elke keer een hap zeker?quote:Op zondag 10 april 2011 18:57 schreef Niki.P het volgende:
Kijk mensen Laura helpt met koken (oke ze raspt de kaas maar toch)
Wauw! Kan flash daar alvast een filmpje van maken voor later als bewijs?quote:Op zondag 10 april 2011 18:57 schreef Niki.P het volgende:
Ze is er al mee gestopt en de ramen gaan lappen met Joquote:Op zondag 10 april 2011 18:58 schreef Sunshine1974 het volgende:
[..]
Wauw! Kan flash daar alvast een filmpje van maken voor later als bewijs?
Mwa dit filmpje stond 11 Feb al online dus kunnen ze nog gezien hebben toch? Hmm of net niet mss.quote:Op zondag 10 april 2011 18:56 schreef superkokje het volgende:
[..]
wist ik ook niet![]()
moet door de stem over ons gesproken zijn , anders hebben ze het niet zo vaak over fok de laatste dagen
is niks stiekem aan, heeft het gemeld 'heb zin in kaas'quote:Op zondag 10 april 2011 18:57 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
En stiekem neemt ze elke keer een hap zeker?
Ze helpt wel vaker meequote:Op zondag 10 april 2011 18:57 schreef Niki.P het volgende:
Ja die heeft altijd zin aan kaasquote:Op zondag 10 april 2011 18:58 schreef superkokje het volgende:
[..]
is niks stiekem aan, heeft het gemeld 'heb zin in kaas'
IKEA, de ideale werkgever voor Luira.quote:Op zondag 10 april 2011 18:59 schreef Mokum020 het volgende:
Matrassentester bij IKEA is een optie natuurlijk
Ik dacht meer aan beter bedquote:Op zondag 10 april 2011 19:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
IKEA, de ideale werkgever voor Luira.![]()
quote:
Ben wel benieuwd of ze komt posten dan als ze er uit is net als Guido en Jurien...quote:Op zondag 10 april 2011 19:01 schreef Je_Psychiater het volgende:
Monique is een fervent fokster (ik vraag me alleen af of ze dat straks nog is als ze leest hoe sommige medefokkers over haar schrijven).
Die smiley is wel toepasselijk Laurquote:Op zondag 10 april 2011 19:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 april 2011 19:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Een trauma als je daar een bed koopt en je krijgt Luira erbijquote:Op zondag 10 april 2011 19:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Of schone slaapster in de Eftelingquote:Op zondag 10 april 2011 18:59 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Matrassentester bij IKEA is een optie natuurlijk
Veel overeenkomsten, Laura mist ook wat schroefjesquote:Op zondag 10 april 2011 19:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Deze 2 ookquote:Op zondag 10 april 2011 19:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Die smiley is wel toepasselijk Laur
Wat een kansloos gelul zeg, wel een goede poging van de betreffende fokkers er wat van te maken,....quote:
Of een matras met de afdruk van een lantaarnpaal erinquote:Op zondag 10 april 2011 19:03 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Een trauma als je daar een bed koopt en je krijgt Luira erbij
quote:Op zondag 10 april 2011 19:04 schreef Chuckster het volgende:
[..]
Veel overeenkomsten, Laura mist ook wat schroefjes
Laat schone er maar af er zijn veel knappere meiden dan die slang.quote:Op zondag 10 april 2011 19:03 schreef Sunshine1974 het volgende:
[..]
Of schone slaapster in de Efteling
quote:Op zondag 10 april 2011 19:04 schreef Sunshine1974 het volgende:
[..]
Of een matras met de afdruk van een lantaarnpaal erin
quote:Op zondag 10 april 2011 19:04 schreef Sunshine1974 het volgende:
[..]
Of een matras met de afdruk van een lantaarnpaal erin
Ik hoop dat Mo hier weggehouden word voor haarzelf eerlijk gezegd.quote:Op zondag 10 april 2011 19:01 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd of ze komt posten dan als ze er uit is net als Guido en Jurien...
Idd, anders komt ze hier krijsen met de capslock aan als ze ziet wat mensen van haar vindenquote:Op zondag 10 april 2011 19:05 schreef Urb het volgende:
[..]
Ik hoop dat Mo hier weggehouden word voor haarzelf eerlijk gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |