Dat laatste dacht ik dus ook.quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:41 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen ja.
Weinig over de tocht, wel wat meer over anderen.. Ze heeft zowaar buiten geslapen met een linehandler waar ze goed bevriend mee is geraakt.
Hoe doet ze dat toch? Al die goeie vrienden in een paar dagen tijd.
Maar het blijft een beetje nietszeggend. Ik heb geen enkel beeld van hoe het is om door het Panama Kanaal te varen. En dat is toch waar je op hoopt bij een reisverslag..
Soms, worden er later wel eens wat tekstjes gewijzigd in dat weblog van Laura. De sloompies hebben dat waarschijnlijk nog niet opgemerkt, maar ik welquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het vooral overbodig. Maar als jij ons graag wilt vertellen wat we al twee dagen weten, dan ga je je gang maar. Ook voor de sloompies is er een plekje.
Onozelquote:Op vrijdag 15 april 2011 15:12 schreef spuitje het volgende:
[..]
Dat laatste dacht ik dus ook.
Maar ik denk dat de negatieve reacties haar een beetje tegenvallen. Want ook al verschijnen ze niet in haar gastenboek, ze zijn er natuurlijk wel! Kijk maar naar haar Hyves: 6 van de 20 mensen die hun stem hebben uitgebracht vinden haar onozel (zo staat het er echt!)
[ afbeelding ]
En hij had nog 1 a 2 dagen sneller kunnen zijn, maar hij heeft ergens een stukje touristische route genomen dacht ik.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:03 schreef Disana het volgende:
[..]
LOL
Ik zie net een recordpoging die mijn bewondering wel waard is:
Van Caïro naar Kaapstad fietsen
Ik vind 80 dagen al een hele prestatie, die zet flink door en zet de prestatie voorop. Daar kan feestende Laura een puntje aan zuigen. Mooie site ook, echt heel verzorgd.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:14 schreef fruityloop het volgende:
[..]
En hij had nog 1 a 2 dagen sneller kunnen zijn, maar hij heeft ergens een stukje touristische route genomen dacht ik.
Volgens mij heb ik iets over hem gezien op t.v. Heb diep respect voor hem maar hij liever dan ik!quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:14 schreef fruityloop het volgende:
[..]
En hij had nog 1 a 2 dagen sneller kunnen zijn, maar hij heeft ergens een stukje touristische route genomen dacht ik.
En hij heeft er ook een fatsoenlijke stichting voor opgericht, met een donatie constructie via een soort open-source organisatie, waar je als kleiner goed doel een compleet donatie pakket, dus met e-commerce achtige betaaloplossingen en controles, in kan richten. Zeg maar een stukje professionaliteit wat ik bij Laura toch wat minder zie..quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind 80 dagen al een hele prestatie, die zet flink door en zet de prestatie voorop. Daar kan feestende Laura een puntje aan zuigen. Mooie site ook, echt heel verzorgd.
Netjes.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:33 schreef fruityloop het volgende:
En hij heeft er ook een fatsoenlijke stichting voor opgericht, met een donatie constructie via een soort open-source organisatie, waar je als kleiner goed doel een compleet donatie pakket, dus met e-commerce achtige betaaloplossingen en controles, in kan richten. Zeg maar een stukje professionaliteit wat ik bij Laura toch wat minder zie..
Als ik me het goed herinner is er voor LD ook een stichting in het leven geroepen, maar weet het eerlijk gezegd niet zeker.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:33 schreef fruityloop het volgende:
[..]
En hij heeft er ook een fatsoenlijke stichting voor opgericht, met een donatie constructie via een soort open-source organisatie, waar je als kleiner goed doel een compleet donatie pakket, dus met e-commerce achtige betaaloplossingen en controles, in kan richten. Zeg maar een stukje professionaliteit wat ik bij Laura toch wat minder zie..
Geld...........en je weet het:quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:39 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik snap nog steeds niet ze haar deze reis laten maken.
Ze mist zo grote delen van haar ontwikkeling en sociaal lijkt ze al niet zo sterk te zijn ...
Misschien had de kinderbescherming met hun argumenten toch wel wat gelijk achteraf gezien? Volgens mij "doet ze maar wat", oftewel ze gedraagd zich als een 15jarige puber.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:41 schreef spuitje het volgende:
[..]
Als ik me het goed herinner is er voor LD ook een stichting in het leven geroepen, maar weet het eerlijk gezegd niet zeker.
Deze fietser had als doel het steunen van een bepaald project in een gebied in Afrika waar hij heeft gewoond. LD heeft als hoofddoel het steunen van zich zelf en als bij-doel het steunen van Sea Shepherd en dat maakt voor mij toch wel een heel verschil.
Bovendien heeft deze fietser een enorme prestatie geleverd en daarom is bewondering (o.i.d.) op zijn plaats. LD heeft in mijn ogen tot nu toe weinig tot niets gepresteerd. Maar misschien waren mijn verwachtingen ook te hoog gespannen. Ze is tenslotte nog maar 15.
Dat deed pa allang. Denk maar aan het feit dat zijn boot niet op een bepaalde plek mocht blijven liggen. LD en haar klasgenootjes werden toen ingezet om te protesteren en zie: boot mocht blijven liggen! Anders zou LD misschien wel naar een andere school moeten en dat was zielig.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:53 schreef Disana het volgende:
Ik heb zelf niet het gevoel dat ze 'maar wat doet'. Volgens mij doet ze precies waar ze op uit was: ongehinderd feest vieren en van mensen profiteren. Dat is door haar en pa in een mooi zeiljasje gegoten, maar volgens mij maken beiden een lange neus naar de maatschappij.
Nou ja inderdaad, ik bedoel maar, die twee weten best wat ze doen: de maatschappij uitmelken met mininale tegenprestatie. Zo vader zo dochter.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:05 schreef spuitje het volgende:
[..]
Dat deed pa allang. Denk maar aan het feit dat zijn boot niet op een bepaalde plek mocht blijven liggen. LD en haar klasgenootjes werden toen ingezet om te protesteren en zie: boot mocht blijven liggen! Anders zou LD misschien wel naar een andere school moeten en dat was zielig.
Of aan het feit dat pa naar Engeland werd geroepen omdat volgens de engelse autoriteiten zijn dochter te jong was om alleen terug te varen. Pa weigerde in eerste instantie, kwam toch toen hij inzag dat het niet anders kon en liet alsnog zijn dochter alleen terug varen!
LD mocht niet alleen uitvaren in Nederland dus ging pa mee naar Portugal. Daar mocht ze ook niet alleen uitvaren dus ging pa mee naar Gibraltar.
Ach, zo'n fietsjongetjequote:Op vrijdag 15 april 2011 15:03 schreef Disana het volgende:
[..]
LOL
Ik zie net een recordpoging die mijn bewondering wel waard is:
Van Caïro naar Kaapstad fietsen
Tja, jij valt niet op jongetjes hequote:Op vrijdag 15 april 2011 18:39 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ach, zo'n fietsjongetje
Ik heb deze week op maandag en vrijdag naar mijn werk gefietst. Volgende week probeer ik dat elke dag te doen. Als je al die tochten bij elkaar optelt zit ik in een jaar wel zo'n beetje in Kaapstad, en dan ben ik geen pro.
Zullen we het nu weer over zeilmeisjes hebben?
Beetje karig inderdaad. Zes foto's en twee alinea's. Misschien heeft Dick na het kanaal het schip weer verlaten en heeft hij dit online gezet, of er komt een boek of dvd waarin het hele verhaal staat en zien we nu alleen maar kleine stukjes.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:33 schreef spuitje het volgende:
[..]
Tja, jij valt niet op jongetjes he![]()
Maar vertel eens, wat vind jij nu van het verslag van LD over het Panamakanaal?
Dat idee heb ik al langer.. Dat vader en dochter heel verschillende ideeën hebben over deze onderneming.quote:Op vrijdag 15 april 2011 15:12 schreef spuitje het volgende:
Denk dat ze nog steeds in een spagaat zit en dat dat onderhand behoorlijk pijnlijk begint te worden! Een solo-zeilreis is het allang niet meer, en dat weet ze donders goed, maar ze moet wel doorzetten nu want anders gaat ze ten eerste af als een gieter en ten tweede komt er dan geen geld meer binnen.
Je zult maar 15 zijn en die last op je schouders hebben!
Ben ik gek of heeft ze haar haar rood geverfd?quote:Op zaterdag 16 april 2011 13:34 schreef spuitje het volgende:
Vandaag een heel artikel in het AD maar het is slecht gescand.
En ze gaat wel 40 mijn varen naar een eilandje. Volgens haar eigen zeggen best te doen in 1 dag.
Dat moet Laura zelf zijn, zij is de enige die "profiant" al eerder in haar weblog zo wist te (mis)spellenquote:Op zaterdag 16 april 2011 13:44 schreef Disana het volgende:
LOL, zo'n stukje van 'Klazien' kan toch niet serieus gemeend zijn? Profiant?
Biecht maar op, wie van jullie is het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |