abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 15 april 2011 @ 15:11:38 #76
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_95544047
Wat een onnozele discussie.
Wat maakt het nou uit of je wel of niet plaatjes post in dit topic?
Dit topic ging toch over Laura Dekker?

There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_95544068
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 14:41 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ik heb het gelezen ja.
Weinig over de tocht, wel wat meer over anderen.. Ze heeft zowaar buiten geslapen met een linehandler waar ze goed bevriend mee is geraakt.
Hoe doet ze dat toch? Al die goeie vrienden in een paar dagen tijd.
Maar het blijft een beetje nietszeggend. Ik heb geen enkel beeld van hoe het is om door het Panama Kanaal te varen. En dat is toch waar je op hoopt bij een reisverslag..
Dat laatste dacht ik dus ook.
Maar ik denk dat de negatieve reacties haar een beetje tegenvallen. Want ook al verschijnen ze niet in haar gastenboek, ze zijn er natuurlijk wel! Kijk maar naar haar Hyves: 6 van de 20 mensen die hun stem hebben uitgebracht vinden haar onozel (zo staat het er echt!)

Dat zegt toch wel iets denk ik. Het was de enige "negatieve" mogelijkheid die je kon kiezen. Opvallend vind ik ook dat maar 1 persoon haar aardig vindt?
Denk dat ze nog steeds in een spagaat zit en dat dat onderhand behoorlijk pijnlijk begint te worden! Een solo-zeilreis is het allang niet meer, en dat weet ze donders goed, maar ze moet wel doorzetten nu want anders gaat ze ten eerste af als een gieter en ten tweede komt er dan geen geld meer binnen.
Je zult maar 15 zijn en die last op je schouders hebben!
pi_95544069
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 15:09 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik vind het vooral overbodig. Maar als jij ons graag wilt vertellen wat we al twee dagen weten, dan ga je je gang maar. Ook voor de sloompies is er een plekje.
Soms, worden er later wel eens wat tekstjes gewijzigd in dat weblog van Laura. De sloompies hebben dat waarschijnlijk nog niet opgemerkt, maar ik wel :Y

En daarom maak ik dan een screenshotje van het originele bericht.
pi_95544163
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 15:12 schreef spuitje het volgende:

[..]

Dat laatste dacht ik dus ook.
Maar ik denk dat de negatieve reacties haar een beetje tegenvallen. Want ook al verschijnen ze niet in haar gastenboek, ze zijn er natuurlijk wel! Kijk maar naar haar Hyves: 6 van de 20 mensen die hun stem hebben uitgebracht vinden haar onozel (zo staat het er echt!)
[ afbeelding ]

Onozel _O-
pi_95544177
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 15:03 schreef Disana het volgende:

[..]

LOL

Ik zie net een recordpoging die mijn bewondering wel waard is:

Van Caïro naar Kaapstad fietsen
En hij had nog 1 a 2 dagen sneller kunnen zijn, maar hij heeft ergens een stukje touristische route genomen dacht ik.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  † In Memoriam † vrijdag 15 april 2011 @ 15:19:52 #81
137949 Disana
pi_95544373
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 15:14 schreef fruityloop het volgende:

[..]

En hij had nog 1 a 2 dagen sneller kunnen zijn, maar hij heeft ergens een stukje touristische route genomen dacht ik.
Ik vind 80 dagen al een hele prestatie, die zet flink door en zet de prestatie voorop. Daar kan feestende Laura een puntje aan zuigen. Mooie site ook, echt heel verzorgd.
pi_95544624
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 15:14 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik iets over hem gezien op t.v. Heb diep respect voor hem maar hij liever dan ik!
pi_95544960
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 15:19 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik vind 80 dagen al een hele prestatie, die zet flink door en zet de prestatie voorop. Daar kan feestende Laura een puntje aan zuigen. Mooie site ook, echt heel verzorgd.
En hij heeft er ook een fatsoenlijke stichting voor opgericht, met een donatie constructie via een soort open-source organisatie, waar je als kleiner goed doel een compleet donatie pakket, dus met e-commerce achtige betaaloplossingen en controles, in kan richten. Zeg maar een stukje professionaliteit wat ik bij Laura toch wat minder zie..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  † In Memoriam † vrijdag 15 april 2011 @ 15:37:40 #84
137949 Disana
pi_95545103
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 15:33 schreef fruityloop het volgende:

En hij heeft er ook een fatsoenlijke stichting voor opgericht, met een donatie constructie via een soort open-source organisatie, waar je als kleiner goed doel een compleet donatie pakket, dus met e-commerce achtige betaaloplossingen en controles, in kan richten. Zeg maar een stukje professionaliteit wat ik bij Laura toch wat minder zie..
Netjes.

Het is niet alleen professionaliteit die bij Laura ontbreekt, het is ook transparantie en het fatsoen afspraken met sponsors na te leven. Het voor wat hoort wat principe lijkt bij haar volledig te ontbreken terwijl ze al feestend de wereld rond gaat.
  vrijdag 15 april 2011 @ 15:39:19 #85
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_95545157
Ik snap nog steeds niet ze haar deze reis laten maken.
Ze mist zo grote delen van haar ontwikkeling en sociaal lijkt ze al niet zo sterk te zijn ...
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_95545231
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 15:33 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Als ik me het goed herinner is er voor LD ook een stichting in het leven geroepen, maar weet het eerlijk gezegd niet zeker.
Deze fietser had als doel het steunen van een bepaald project in een gebied in Afrika waar hij heeft gewoond. LD heeft als hoofddoel het steunen van zich zelf en als bij-doel het steunen van Sea Shepherd en dat maakt voor mij toch wel een heel verschil.
Bovendien heeft deze fietser een enorme prestatie geleverd en daarom is bewondering (o.i.d.) op zijn plaats. LD heeft in mijn ogen tot nu toe weinig tot niets gepresteerd. Maar misschien waren mijn verwachtingen ook te hoog gespannen. Ze is tenslotte nog maar 15.
pi_95545385
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 15:39 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik snap nog steeds niet ze haar deze reis laten maken.
Ze mist zo grote delen van haar ontwikkeling en sociaal lijkt ze al niet zo sterk te zijn ...
Geld...........en je weet het:
"Geld wat dom is, maakt recht wat krom is".
pi_95545609
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 15:41 schreef spuitje het volgende:

[..]

Als ik me het goed herinner is er voor LD ook een stichting in het leven geroepen, maar weet het eerlijk gezegd niet zeker.
Deze fietser had als doel het steunen van een bepaald project in een gebied in Afrika waar hij heeft gewoond. LD heeft als hoofddoel het steunen van zich zelf en als bij-doel het steunen van Sea Shepherd en dat maakt voor mij toch wel een heel verschil.
Bovendien heeft deze fietser een enorme prestatie geleverd en daarom is bewondering (o.i.d.) op zijn plaats. LD heeft in mijn ogen tot nu toe weinig tot niets gepresteerd. Maar misschien waren mijn verwachtingen ook te hoog gespannen. Ze is tenslotte nog maar 15.
Misschien had de kinderbescherming met hun argumenten toch wel wat gelijk achteraf gezien? Volgens mij "doet ze maar wat", oftewel ze gedraagd zich als een 15jarige puber.
  † In Memoriam † vrijdag 15 april 2011 @ 15:53:54 #89
137949 Disana
pi_95545757
Ik heb zelf niet het gevoel dat ze 'maar wat doet'. Volgens mij doet ze precies waar ze op uit was: ongehinderd feest vieren en van mensen profiteren. Dat is door haar en pa in een mooi zeiljasje gegoten, maar volgens mij maken beiden een lange neus naar de maatschappij.
pi_95546202
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 15:53 schreef Disana het volgende:
Ik heb zelf niet het gevoel dat ze 'maar wat doet'. Volgens mij doet ze precies waar ze op uit was: ongehinderd feest vieren en van mensen profiteren. Dat is door haar en pa in een mooi zeiljasje gegoten, maar volgens mij maken beiden een lange neus naar de maatschappij.
Dat deed pa allang. Denk maar aan het feit dat zijn boot niet op een bepaalde plek mocht blijven liggen. LD en haar klasgenootjes werden toen ingezet om te protesteren en zie: boot mocht blijven liggen! Anders zou LD misschien wel naar een andere school moeten en dat was zielig.

Of aan het feit dat pa naar Engeland werd geroepen omdat volgens de engelse autoriteiten zijn dochter te jong was om alleen terug te varen. Pa weigerde in eerste instantie, kwam toch toen hij inzag dat het niet anders kon en liet alsnog zijn dochter alleen terug varen!

LD mocht niet alleen uitvaren in Nederland dus ging pa mee naar Portugal. Daar mocht ze ook niet alleen uitvaren dus ging pa mee naar Gibraltar.
  † In Memoriam † vrijdag 15 april 2011 @ 16:05:48 #91
137949 Disana
pi_95546222
LOL, dit vind ik nou knap, iemand die 'ziet' dat Laura door het kanaal vaart:

Zelf zie ik na 3,5 minuut nog niets, maar inderdaad, na 4.08 minuut ligt daar een bootje naast twee andere te dobberen. Aan boord is niemand te zien.
  † In Memoriam † vrijdag 15 april 2011 @ 16:12:38 #92
137949 Disana
pi_95546485
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 16:05 schreef spuitje het volgende:

[..]

Dat deed pa allang. Denk maar aan het feit dat zijn boot niet op een bepaalde plek mocht blijven liggen. LD en haar klasgenootjes werden toen ingezet om te protesteren en zie: boot mocht blijven liggen! Anders zou LD misschien wel naar een andere school moeten en dat was zielig.

Of aan het feit dat pa naar Engeland werd geroepen omdat volgens de engelse autoriteiten zijn dochter te jong was om alleen terug te varen. Pa weigerde in eerste instantie, kwam toch toen hij inzag dat het niet anders kon en liet alsnog zijn dochter alleen terug varen!

LD mocht niet alleen uitvaren in Nederland dus ging pa mee naar Portugal. Daar mocht ze ook niet alleen uitvaren dus ging pa mee naar Gibraltar.
Nou ja inderdaad, ik bedoel maar, die twee weten best wat ze doen: de maatschappij uitmelken met mininale tegenprestatie. Zo vader zo dochter.
pi_95551612
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 15:03 schreef Disana het volgende:

[..]

LOL

Ik zie net een recordpoging die mijn bewondering wel waard is:

Van Caïro naar Kaapstad fietsen
Ach, zo'n fietsjongetje :')
Ik heb deze week op maandag en vrijdag naar mijn werk gefietst. Volgende week probeer ik dat elke dag te doen. Als je al die tochten bij elkaar optelt zit ik in een jaar wel zo'n beetje in Kaapstad, en dan ben ik geen pro.
Zullen we het nu weer over zeilmeisjes hebben?
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_95553754
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 18:39 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Ach, zo'n fietsjongetje :')
Ik heb deze week op maandag en vrijdag naar mijn werk gefietst. Volgende week probeer ik dat elke dag te doen. Als je al die tochten bij elkaar optelt zit ik in een jaar wel zo'n beetje in Kaapstad, en dan ben ik geen pro.
Zullen we het nu weer over zeilmeisjes hebben?
Tja, jij valt niet op jongetjes he :N
Maar vertel eens, wat vind jij nu van het verslag van LD over het Panamakanaal?
pi_95554097
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 19:33 schreef spuitje het volgende:

[..]

Tja, jij valt niet op jongetjes he :N
Maar vertel eens, wat vind jij nu van het verslag van LD over het Panamakanaal?
Beetje karig inderdaad. Zes foto's en twee alinea's. Misschien heeft Dick na het kanaal het schip weer verlaten en heeft hij dit online gezet, of er komt een boek of dvd waarin het hele verhaal staat en zien we nu alleen maar kleine stukjes.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_95555918
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 15:12 schreef spuitje het volgende:

Denk dat ze nog steeds in een spagaat zit en dat dat onderhand behoorlijk pijnlijk begint te worden! Een solo-zeilreis is het allang niet meer, en dat weet ze donders goed, maar ze moet wel doorzetten nu want anders gaat ze ten eerste af als een gieter en ten tweede komt er dan geen geld meer binnen.
Je zult maar 15 zijn en die last op je schouders hebben!
Dat idee heb ik al langer.. Dat vader en dochter heel verschillende ideeën hebben over deze onderneming.
Het kan best de recalcitrantie tegen de pers verklaren. Ze weet dat ze goed voor de dag moet komen in de pers om de sponsors te promoten, maar dat was mss. niet haar eigen doel.
Het doel van golddicker is duidelijk: Hij hoopt binnen te lopen door de gesponsorde reis van dochterlief maximaal uit te buiten.
Riek en Dick sr. werken daar vrolijk aan mee, terwijl Babs niet durfde te zeggen dat ze die onderneming maar niks vond.
Ik vind het niet vreemd dat Laura er vaker alleen op uitging.. Wat een familie!
Het meisje heeft iets tragisch, dat heb ik al vaker gezegd..
pi_95579171
Vandaag een heel artikel in het AD maar het is slecht gescand.
En ze gaat wel 40 mijn varen naar een eilandje. Volgens haar eigen zeggen best te doen in 1 dag. :P
  † In Memoriam † zaterdag 16 april 2011 @ 13:43:27 #98
137949 Disana
pi_95579443
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 13:34 schreef spuitje het volgende:
Vandaag een heel artikel in het AD maar het is slecht gescand.
En ze gaat wel 40 mijn varen naar een eilandje. Volgens haar eigen zeggen best te doen in 1 dag. :P
Ben ik gek of heeft ze haar haar rood geverfd? :D
  † In Memoriam † zaterdag 16 april 2011 @ 13:44:54 #99
137949 Disana
pi_95579491
LOL, zo'n stukje van 'Klazien' kan toch niet serieus gemeend zijn? Profiant?

Biecht maar op, wie van jullie is het?
pi_95579943
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 april 2011 13:44 schreef Disana het volgende:
LOL, zo'n stukje van 'Klazien' kan toch niet serieus gemeend zijn? Profiant?

Biecht maar op, wie van jullie is het?
Dat moet Laura zelf zijn, zij is de enige die "profiant" al eerder in haar weblog zo wist te (mis)spellen :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')