abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91792890
Van Caïro naar Kaapstad fietsen. Je moet het maar bedenken. :D

quote:
Op 24 januari 2011 stap ik op mijn fiets om binnen 80 dagen van Caïro (Egypte) naar Kaapstad (Zuid-Afrika) te rijden, door tien verschillende landen, 11.200 kilometer in totaal. Het wordt een recordpoging; Guinness World Records™ heeft deze poging al officieel erkend. Ik hoop hiermee het record van avonturier Ralph Tuijn te verbreken. Dit staat op 80 dagen, 6 uur en 7 minuten.
Op de een of andere manier komt dit toch wat serieuzer over dan een kipje die met een bootje genaamd guppy de wereld wil rond gaan zeilen. ;)
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_91793001
Iets voor die jongen die met zijn scooter door heel Nederland wou.
  maandag 24 januari 2011 @ 12:43:02 #3
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_91793074
Succes, ik ken de wegen in zuid egypte en soedan. Heel veel succes.

Dan kun je toch beter met guppy in de batkuip dobberen.
pi_91793138
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 12:41 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
Was dat niet die gast die met het OV door heel Nederland ging, en verdwaalde in Lelystad oid?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 24 januari 2011 @ 12:45:36 #5
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_91793195
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 12:44 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Was dat niet die gast die met het OV door heel Nederland ging, en verdwaalde in Lelystad oid?
Lolwhut??? :o _O-
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  maandag 24 januari 2011 @ 12:46:42 #6
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_91793240
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 12:44 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Dat weet ik niet, die van die scooter was van van het weekend.
pi_91793572
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 12:38 schreef fruityloop het volgende:
Van Caïro naar Kaapstad fietsen. Je moet het maar bedenken. :D

[..]

Op de een of andere manier komt dit toch wat serieuzer over dan een kipje die met een bootje genaamd guppy de wereld wil rond gaan zeilen. ;)
Maar wordt hij wel de jongste?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_91794655
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 12:54 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Maar wordt hij wel de jongste?
Hij doet het zo te lezen gewoon eerlijk op basis van de benodigde tijd, zonder tussenstops/vakanties op de Nederlandse Antillen. _O-
pi_91794856
Lekker door midden Afrika op de fiets, puik plan!
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_91794965
quote:
14s.gif Op maandag 24 januari 2011 13:25 schreef LudoSanders het volgende:
Lekker door midden Afrika op de fiets, puik plan!
Het belangrijkste is natuurlijk het doorfietsen, je moet daar inderdaad niet al te lang blijven. Maar dit is iig nog voor een goed doel, da's al meer dan dat zeiltrutje heeft te bieden aan haar sponsors. En als Simavi het bedrag verdubbelt, is het zo te lezen wel een legitiem iets.
  maandag 24 januari 2011 @ 13:30:02 #11
330526 DeMoppersmurf
Ik haat FOK!kers
pi_91795073
Waar komt al die haat jegens het zeilmeisje toch vandaan.
Geen familie van moppermurp.
pi_91795431
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 12:41 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
Ik ken een jongen die kwam met zijn scooter vanuit Antwerpen naar Driehuis :')
Omdat 'ie zijn vader wilde zien.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-01-2011 13:38:03 ]
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 24 januari 2011 @ 13:39:35 #13
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_91795523
quote:
10s.gif Op maandag 24 januari 2011 13:30 schreef DeMoppersmurf het volgende:
Jaloers.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  maandag 24 januari 2011 @ 18:55:32 #14
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_91811455
quote:
10s.gif Op maandag 24 januari 2011 13:30 schreef DeMoppersmurf het volgende:
Jaloezie.

De meeste fokkers zijn dikke lelijkerds lijkbleek die nooit buiten komen en zitten zonder geld. Het zeilmeisje is knap, heeft rijke ouders en zeilt de hele wereld rond, terwijl fokkers met een ranzige dr. Oetker pizza zinloze teksten aan het typen zijn en geen leven hebben.

Overigens reken ik mezelf hier ook toe, moet ik eerlijk bekennen (ik heb ook geen leven, ben lelijk, kom nooit buiten en heb arme ouders en zal nooit een vriendin krijgen, net als alle anderen hier op fok). :'(
  maandag 24 januari 2011 @ 23:35:47 #15
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_91828721
quote:
6s.gif Op maandag 24 januari 2011 18:55 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Jaloezie.

De meeste fokkers zijn dikke lelijkerds lijkbleek die nooit buiten komen en zitten zonder geld. Het zeilmeisje is knap, heeft rijke ouders en zeilt de hele wereld rond, terwijl fokkers met een ranzige dr. Oetker pizza zinloze teksten aan het typen zijn en geen leven hebben.

Overigens reken ik mezelf hier ook toe, moet ik eerlijk bekennen (ik heb ook geen leven, ben lelijk, kom nooit buiten en heb arme ouders en zal nooit een vriendin krijgen, net als alle anderen hier op fok). :'(
Laura knap?
Hmm dat is nieuws voor mij.

Voor de rest ben ik pro zeilmeisje en anti-jeugdzorg!
Ik hoop van harte dat ze het haalt!
pi_91828960
quote:
6s.gif Op maandag 24 januari 2011 18:55 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Jaloezie.

Maar jij neemt een meisje dat roept dat ze zou krassen als ze haar zin niet zou krijgen dus wel serieus?
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_91829487
Ik vraag me af wat de route is, Sudan lijkt me nou niet echt heel veilig momenteel
pi_91829767
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 23:49 schreef tjoptjop het volgende:
Ik vraag me af wat de route is, Sudan lijkt me nou niet echt heel veilig momenteel
Ach, veilig fietsen is in het gros van de Afrikaanse landen wel een utopie, lijkt me.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  dinsdag 25 januari 2011 @ 00:26:35 #19
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_91831359
Frank van Rijn heeft nog door Ethiopië gefietst. Het was hem niet zo goed bevallen.

"Als een gesel teistert de gevreesde bonka-bonka-bonka-muziek het binnenplaatsje van het Saba-hotel in Adwa en bonkt door tot in de kamers die langs dat binnenplaatsje liggen, dus ook tot in die van mij. Vanmiddag toen het allemaal nog aardig was, ben ik hier aangekomen na een paar andere hotelletjes in het plaatsje verworpen te hebben wegens te luide muziek en gebrek aan sfeer. Ik vroeg de vrouw die bezig was het binnenplaatsje aan te vegen of ze een kamer voor me had. Die had ze inderdaad, meerdere zelfs, maar iets acceptabels bleek er in het rijtje krotten helaas niet te vinden te zijn. Omdat het binnenplaatsje van het hotel er niet onsfeervol uitzag, nam ik uiteindelijk genoegen met een onacceptabele kamer, wat eigenlijk een contradictie is. Het onacceptabele, niet alleen van mijn kamer maar van het hele hotel, was ook hier de muziek, die weeïg door het hotel dweilde, het acceptabele dat de dweilende muziek minder luid was dan in de andere gelegenheden van Adwa."
Non possumus non loqui
pi_91831837
Ach, als dat het enige negatieve is :P
pi_91835955
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 23:35 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Laura knap?
Hmm dat is nieuws voor mij.

Voor de rest ben ik pro zeilmeisje en anti-jeugdzorg!
Ik hoop van harte dat ze het haalt!
Goed idee, laten we jeugdzorg opheffen, alle kinderen in een zeilbootje de wereld rond *O* :')
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_91836157
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 00:40 schreef tjoptjop het volgende:
Ach, als dat het enige negatieve is :P
Zo lang het niet het zachte gefluit van kogels is inderdaad, is het met een stel oordopjes wel op te lossen.
pi_91891406
quote:

[..]

Jaloezie.

De meeste fokkers zijn dikke lelijkerds lijkbleek die nooit buiten komen en zitten zonder geld. Het zeilkmeisje is knap, heeftrijke ouders en zeiltvaart de hele wereld rond, af en toe een stukje, als ze er zin in heeft en het weer mooi is. terwijl fokkers met een ranzige dr. Oetker pizza zinloze teksten aan het typen zijn en geen leven hebben.

De meeste hebben volgens mij niks tegen haar reis op zich. Alleen al die aanvaringen met autoriteiten en verhalen die niet blijken te kloppen.. Dat geeft erg veel stof tot discussie: Is Laura een heldin, rolmodel en symbool van vrijheid of een verwend blaag, wonderkind of een meisje met problemen en hoe zitten de familieverhoudingen in elkaar?
Eigenlijk is het heel flauw, maar het is intrigrerend.
pi_91891510
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 13:27 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

De meeste hebben volgens mij niks tegen haar reis op zich. Alleen al die aanvaringen met autoriteiten en verhalen die niet blijken te kloppen.. Dat geeft erg veel stof tot discussie: Is Laura een heldin, rolmodel en symbool van vrijheid of een verwend blaag, wonderkind of een meisje met problemen en hoe zitten de familieverhoudingen in elkaar?
Eigenlijk is het heel flauw, maar het is intrigrerend.
En in dit geval is het een volwassen kerel, met een goed plan, en een goed doel waar hij het voor doet. ^O^
pi_91891602
10 km per uur op basis van 14 uur per dag. Lijkt wel te doen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')