Op de een of andere manier komt dit toch wat serieuzer over dan een kipje die met een bootje genaamd guppy de wereld wil rond gaan zeilen.quote:Op 24 januari 2011 stap ik op mijn fiets om binnen 80 dagen van Caïro (Egypte) naar Kaapstad (Zuid-Afrika) te rijden, door tien verschillende landen, 11.200 kilometer in totaal. Het wordt een recordpoging; Guinness World Records™ heeft deze poging al officieel erkend. Ik hoop hiermee het record van avonturier Ralph Tuijn te verbreken. Dit staat op 80 dagen, 6 uur en 7 minuten.
Was dat niet die gast die met het OV door heel Nederland ging, en verdwaalde in Lelystad oid?quote:Op maandag 24 januari 2011 12:41 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
Iets voor die jongen die met zijn scooter door heel Nederland wou.
Lolwhut???quote:Op maandag 24 januari 2011 12:44 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Was dat niet die gast die met het OV door heel Nederland ging, en verdwaalde in Lelystad oid?
Dat weet ik niet, die van die scooter was van van het weekend.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:44 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Was dat niet die gast die met het OV door heel Nederland ging, en verdwaalde in Lelystad oid?
Maar wordt hij wel de jongste?quote:Op maandag 24 januari 2011 12:38 schreef fruityloop het volgende:
Van Caïro naar Kaapstad fietsen. Je moet het maar bedenken.
[..]
Op de een of andere manier komt dit toch wat serieuzer over dan een kipje die met een bootje genaamd guppy de wereld wil rond gaan zeilen.
Hij doet het zo te lezen gewoon eerlijk op basis van de benodigde tijd, zonder tussenstops/vakanties op de Nederlandse Antillen.quote:
Het belangrijkste is natuurlijk het doorfietsen, je moet daar inderdaad niet al te lang blijven. Maar dit is iig nog voor een goed doel, da's al meer dan dat zeiltrutje heeft te bieden aan haar sponsors. En als Simavi het bedrag verdubbelt, is het zo te lezen wel een legitiem iets.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:25 schreef LudoSanders het volgende:
Lekker door midden Afrika op de fiets, puik plan!
Ik ken een jongen die kwam met zijn scooter vanuit Antwerpen naar Driehuisquote:Op maandag 24 januari 2011 12:41 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
Iets voor die jongen die met zijn scooter door heel Nederland wou.
Jaloers.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:30 schreef DeMoppersmurf het volgende:
Waar komt al die haat jegens het zeilmeisje toch vandaan.
Jaloezie.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:30 schreef DeMoppersmurf het volgende:
Waar komt al die haat jegens het zeilmeisje toch vandaan.
Laura knap?quote:Op maandag 24 januari 2011 18:55 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Jaloezie.
De meeste fokkers zijn dikke lelijkerds lijkbleek die nooit buiten komen en zitten zonder geld. Het zeilmeisje is knap, heeft rijke ouders en zeilt de hele wereld rond, terwijl fokkers met een ranzige dr. Oetker pizza zinloze teksten aan het typen zijn en geen leven hebben.
Overigens reken ik mezelf hier ook toe, moet ik eerlijk bekennen (ik heb ook geen leven, ben lelijk, kom nooit buiten en heb arme ouders en zal nooit een vriendin krijgen, net als alle anderen hier op fok).
Maar jij neemt een meisje dat roept dat ze zou krassen als ze haar zin niet zou krijgen dus wel serieus?quote:Op maandag 24 januari 2011 18:55 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Jaloezie.
De meeste fokkers zijn dikke lelijkerds lijkbleek die nooit buiten komen en zitten zonder geld. Het zeilmeisje is knap, heeft rijke ouders en zeilt de hele wereld rond, terwijl fokkers met een ranzige dr. Oetker pizza zinloze teksten aan het typen zijn en geen leven hebben.
Overigens reken ik mezelf hier ook toe, moet ik eerlijk bekennen (ik heb ook geen leven, ben lelijk, kom nooit buiten en heb arme ouders en zal nooit een vriendin krijgen, net als alle anderen hier op fok).
Ach, veilig fietsen is in het gros van de Afrikaanse landen wel een utopie, lijkt me.quote:Op maandag 24 januari 2011 23:49 schreef tjoptjop het volgende:
Ik vraag me af wat de route is, Sudan lijkt me nou niet echt heel veilig momenteel
Goed idee, laten we jeugdzorg opheffen, alle kinderen in een zeilbootje de wereld rondquote:Op maandag 24 januari 2011 23:35 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Laura knap?
Hmm dat is nieuws voor mij.
Voor de rest ben ik pro zeilmeisje en anti-jeugdzorg!
Ik hoop van harte dat ze het haalt!
Zo lang het niet het zachte gefluit van kogels is inderdaad, is het met een stel oordopjes wel op te lossen.quote:
De meeste hebben volgens mij niks tegen haar reis op zich. Alleen al die aanvaringen met autoriteiten en verhalen die niet blijken te kloppen.. Dat geeft erg veel stof tot discussie: Is Laura een heldin, rolmodel en symbool van vrijheid of een verwend blaag, wonderkind of een meisje met problemen en hoe zitten de familieverhoudingen in elkaar?quote:Op maandag 24 januari 2011 18:55 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Jaloezie.
De meeste fokkers zijn dikke lelijkerds lijkbleek die nooit buiten komen en zitten zonder geld. Het zeilkmeisje is knap, heeftrijke ouders en zeiltvaart de hele wereld rond, af en toe een stukje, als ze er zin in heeft en het weer mooi is. terwijl fokkers met een ranzige dr. Oetker pizza zinloze teksten aan het typen zijn en geen leven hebben.
En in dit geval is het een volwassen kerel, met een goed plan, en een goed doel waar hij het voor doet.quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:27 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
De meeste hebben volgens mij niks tegen haar reis op zich. Alleen al die aanvaringen met autoriteiten en verhalen die niet blijken te kloppen.. Dat geeft erg veel stof tot discussie: Is Laura een heldin, rolmodel en symbool van vrijheid of een verwend blaag, wonderkind of een meisje met problemen en hoe zitten de familieverhoudingen in elkaar?
Eigenlijk is het heel flauw, maar het is intrigrerend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |