Je moet wel eerst even de publiciteit zien te halen met een zielig verhaal, anders gaat het niet werkenquote:Op woensdag 20 april 2011 15:45 schreef sp3c het volgende:
dat sowieso
ik zoek ook een wereldrecord wat ik met 3 vingers in mijn neus kan halen ... daarna zoek ik sponsoren
quote:Op woensdag 20 april 2011 15:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
van jou, in mijn post
[..]
ik lurk af en toe een beetje en vind het niet interessant genoeg om er op te reageren
maar nu zit ik op het balkon met een biertje te nixen en dit vond ik overdrevenDus het topic is niet interessant voor je, maar het is wel interessant mij eruit te pikken om te zeggen dat je onze manier van schrijven maar overdreven vindt. Tja, zo gaat het hier al heel lang, in het begin gaf ik Dekker nog het voordeel van de twijfel, maar al gauw bleek dat dit 'record' niets anders is dan een lange vakantie zonder inspanningen op kosten van anderen. Nou ja, dan ben je hier aan het goede adres, wij maken er wel gehakt vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met een uitjequote:Op woensdag 20 april 2011 15:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus het topic is niet interessant voor je, maar het is wel interessant mij eruit te pikken om te zeggen dat je onze manier van schrijven maar overdreven vindt. Tja, zo gaat het hier al heel lang, in het begin gaf ik Dekker nog het voordeel van de twijfel, maar al gauw bleek dat dit 'record' niets anders is dan een lange vakantie zonder inspanningen op kosten van anderen. Nou ja, dan ben je hier aan het goede adres, wij maken er wel gehakt van
nou weet je, laat ook maarquote:Op woensdag 20 april 2011 15:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus het topic is niet interessant voor je, maar het is wel interessant mij eruit te pikken om te zeggen dat je onze manier van schrijven maar overdreven vindt. Tja, zo gaat het hier al heel lang, in het begin gaf ik Dekker nog het voordeel van de twijfel, maar al gauw bleek dat dit 'record' niets anders is dan een lange vakantie zonder inspanningen op kosten van anderen. Nou ja, dan ben je hier aan het goede adres, wij maken er wel gehakt van
We weten wie het zegt..quote:Op woensdag 20 april 2011 16:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou weet je, laat ook maar
ik zal voortaan op de usernaam letten voor ik reageer ...
En waarachtig alweer een stukkie!! Twee dagen achter elkaar, we worden verwendquote:Op woensdag 20 april 2011 17:52 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
We weten wie het zegt..
Dit stukje is idd iets beter dan het voorgaande. Het zegt zelfs iets over hoe de reis is geweest, dus zowaar iets dat je een reisverslagje zou kunnen noemen.
Het is minimaal, weliswaar..
Ja maar niet over de doortocht door het kanaal.. Dat moet enerverend zijn geweest, het meest spannende stuk van haar reis tot dusver.. dus had ik juist daar wat inhoudelijks over de reis verwacht, over hoe het is om door dat kanaal te varen..quote:Op woensdag 20 april 2011 18:18 schreef spuitje het volgende:
[..]
En waarachtig alweer een stukkie!! Twee dagen achter elkaar, we worden verwend![]()
Maar ze schreef wel vaker over de reis zelf hoor. Byvoorbeeld over vliegende vissen in de boot. Of over vogelpoep.
dat bewaart ze vast voor de filmquote:Op woensdag 20 april 2011 20:06 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ja maar niet over de doortocht door het kanaal.. Dat moet enerverend zijn geweest, het meest spannende stuk van haar reis tot dusver.. dus had ik juist daar wat inhoudelijks over de reis verwacht, over hoe het is om door dat kanaal te varen..
dat zou te vroeg zijn, ze wacht er vast mee tot een maandje voor haar terugkomst ofzoquote:Op woensdag 20 april 2011 21:26 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Waarom zegt ze dat dan niet gewoon? Kan ze geljjk een beetje teasen, goeie pr toch?
Ik ook, maar we werden zwaar teleurgesteldquote:Op woensdag 20 april 2011 20:06 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ja maar niet over de doortocht door het kanaal.. Dat moet enerverend zijn geweest, het meest spannende stuk van haar reis tot dusver.. dus had ik juist daar wat inhoudelijks over de reis verwacht, over hoe het is om door dat kanaal te varen..
Er komt geen film, er komt een documantaire. En die moeten ze dan nog zien te slijten aan t.v. stations. Gedeeltelijk in scene gezet zoals bij de aankomst op.........? Heel geloofwaardig allemaal!quote:
Dat was de aankomst op Sint Maartenquote:Op donderdag 21 april 2011 00:26 schreef spuitje het volgende:
[..]
Er komt geen film, er komt een documantaire. En die moeten ze dan nog zien te slijten aan t.v. stations. Gedeeltelijk in scene gezet zoals bij de aankomst op.........? Heel geloofwaardig allemaal!
#quote:Op donderdag 21 april 2011 00:26 schreef spuitje het volgende:
[..]
Er komt geen film, er komt een documantaire. En die moeten ze dan nog zien te slijten aan t.v. stations. Gedeeltelijk in scene gezet zoals bij de aankomst op.........? Heel geloofwaardig allemaal!
quote:Hoi! Eindelijk eens een ECHT positieve site over de reis van Laura! Kijk maar: http://www.coolness.nl/laura.htm Veel sterkte!
bron
quote:In tegenstelling tot gisteren was er vannacht totaal geen wind, en Guppy gleed zachtjes vergezeld met motorgeluid over de door de maan verlichte zee met 3,5 kn. Ik hoorde vannacht een bonk die erop duidde dat ik iets geraakt heb. Waarschijnlijk een boomstronk, daar drijven er meer van rond hier. Ik kan geen zichtbare schade vinden, omdat ik ook niet zo hard ging denk ik. Er is nu weer iets wind en Guppy vaart weer op sailpower. Het is gelukkig ook wat bewolkter, want overdag lijkt Guppy nu wel een oven met die zon recht boven me.
bron
Ik heb ook geen verstand van zeilen, misschien kun je dit even lezen, maakt het je wat dingen duidelijk.quote:Op zondag 24 april 2011 12:24 schreef livelink het volgende:
Even een vraagje aan de zeilkenners hier. Hoe moet ik zo'n toch zoals Laura doet nou inschatten? Is het moeilijk, vraagt het veel van je zeilkwaliteiten, wat is het zwaarste aspect van zo'n tocht?
Ik heb nul verstand van zeilen, maar zo uit de logboeken klinkt het allemaal niet zo spannend en is het 's nachts waken wel het zwaarst. Maar dat is vast niet de realiteit. Heeft Laura tot nog toe geluk gehad of is de route die ze gekozen heeft niet zo spannend of komt het zwaarste nog?
Niet dat ik haar nu een zware tocht gun, maar ergens was het in mijn verbeelding toch allemaal wel wat moeilijker en inspannender dan dit. Zoals zij het beschrijft is het iets wat iedereen makkelijk kan doen als je maar geld genoeg hebt.
Idd, in het krantenartikel heeft het erover dat ze 1 keer over de evenaar moet, want anders is het niet officieel......quote:Op zondag 24 april 2011 12:41 schreef spuitje het volgende:
[..]
Toch blijven zij en haar fans verwijzen naar dat record en dat is een beetje jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |