abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 20 april 2011 @ 15:45:50 #251
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_95763621
dat sowieso

ik zoek ook een wereldrecord wat ik met 3 vingers in mijn neus kan halen ... daarna zoek ik sponsoren _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_95763727
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 15:45 schreef sp3c het volgende:
dat sowieso

ik zoek ook een wereldrecord wat ik met 3 vingers in mijn neus kan halen ... daarna zoek ik sponsoren _O-
Je moet wel eerst even de publiciteit zien te halen met een zielig verhaal, anders gaat het niet werken :N
En een groep mensen die je onderweg voederen en laven en meenemen naar popconcerten etc.
O ja, en een dagblad die je wekelijkse column wil plaatsen.
Best veel werk nog eigenlijk.
  † In Memoriam † woensdag 20 april 2011 @ 15:51:39 #253
137949 Disana
pi_95763832
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 15:31 schreef sp3c het volgende:

[..]

van jou, in mijn post

[..]

ik lurk af en toe een beetje en vind het niet interessant genoeg om er op te reageren :')

maar nu zit ik op het balkon met een biertje te nixen en dit vond ik overdreven :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus het topic is niet interessant voor je, maar het is wel interessant mij eruit te pikken om te zeggen dat je onze manier van schrijven maar overdreven vindt. Tja, zo gaat het hier al heel lang, in het begin gaf ik Dekker nog het voordeel van de twijfel, maar al gauw bleek dat dit 'record' niets anders is dan een lange vakantie zonder inspanningen op kosten van anderen. Nou ja, dan ben je hier aan het goede adres, wij maken er wel gehakt van :)
pi_95763961
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 15:51 schreef Disana het volgende:

[..]

Dus het topic is niet interessant voor je, maar het is wel interessant mij eruit te pikken om te zeggen dat je onze manier van schrijven maar overdreven vindt. Tja, zo gaat het hier al heel lang, in het begin gaf ik Dekker nog het voordeel van de twijfel, maar al gauw bleek dat dit 'record' niets anders is dan een lange vakantie zonder inspanningen op kosten van anderen. Nou ja, dan ben je hier aan het goede adres, wij maken er wel gehakt van :)
Met een uitje :)
  Moderator woensdag 20 april 2011 @ 16:00:33 #255
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_95764144
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 15:51 schreef Disana het volgende:

[..]

nou weet je, laat ook maar :')

ik zal voortaan op de usernaam letten voor ik reageer ...
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_95768576
Maar goed, ondertussen is het kind onderweg naar de Galapagos, zal me benieuwen wat ze daarover te melden heeft en hoelang ze daar blijft hangen.
pi_95768821
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 16:00 schreef sp3c het volgende:

[..]

nou weet je, laat ook maar :')

ik zal voortaan op de usernaam letten voor ik reageer ...
We weten wie het zegt.. ;)
Dit stukje is idd iets beter dan het voorgaande. Het zegt zelfs iets over hoe de reis is geweest, dus zowaar iets dat je een reisverslagje zou kunnen noemen.
Het is minimaal, weliswaar..
pi_95769815
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 17:52 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

We weten wie het zegt.. ;)
Dit stukje is idd iets beter dan het voorgaande. Het zegt zelfs iets over hoe de reis is geweest, dus zowaar iets dat je een reisverslagje zou kunnen noemen.
Het is minimaal, weliswaar..
En waarachtig alweer een stukkie!! Twee dagen achter elkaar, we worden verwend :)
Maar ze schreef wel vaker over de reis zelf hoor. Byvoorbeeld over vliegende vissen in de boot. Of over vogelpoep.
pi_95775069
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 18:18 schreef spuitje het volgende:

[..]

En waarachtig alweer een stukkie!! Twee dagen achter elkaar, we worden verwend :)
Maar ze schreef wel vaker over de reis zelf hoor. Byvoorbeeld over vliegende vissen in de boot. Of over vogelpoep.
Ja maar niet over de doortocht door het kanaal.. Dat moet enerverend zijn geweest, het meest spannende stuk van haar reis tot dusver.. dus had ik juist daar wat inhoudelijks over de reis verwacht, over hoe het is om door dat kanaal te varen..
  woensdag 20 april 2011 @ 20:47:01 #260
250892 DE_krumpel
niet kreupel
pi_95777466
Ik volg dit interessante topic nu al een tijdje en ik ben serieus verbaasd wat ik hier nu lees na al die ophef dat laura solo een recordpoging wil zetten.
http://solozeilster.hyves(...)id=AD452XDT4O0GOSCCG

En dat interview als ik dat zo lees is ze niks meer dan een verwend kind :r
Die hele wereldschool is zo te lezen ook onzin aangezien ze zelf zegt er bijna niks ana te doen :')
ik wil dat kind niet meemaken als ze klaar is met haar `recordpoging`
  woensdag 20 april 2011 @ 21:21:52 #261
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_95779493
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 20:06 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ja maar niet over de doortocht door het kanaal.. Dat moet enerverend zijn geweest, het meest spannende stuk van haar reis tot dusver.. dus had ik juist daar wat inhoudelijks over de reis verwacht, over hoe het is om door dat kanaal te varen..
dat bewaart ze vast voor de film
pi_95779712
Misschien vindt ze zeilen wel niet meer zo leuk, na haar reis en Nederland is eigenlijk te koud...
Ze wil niet meer bij haar vader wonen.. Ik denk nog steeds dat dat hele solozeilen uiting geeft aan een soort van rebellie. De aandacht trekken door je af te zonderen, liever op je boot zitten dan thuis.. Tja..
pi_95779806
quote:
10s.gif Op woensdag 20 april 2011 21:21 schreef Marrije het volgende:

[..]

Waarom zegt ze dat dan niet gewoon? Kan ze geljjk een beetje teasen, goeie pr toch?
  woensdag 20 april 2011 @ 21:43:21 #264
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_95780780
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 21:26 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Waarom zegt ze dat dan niet gewoon? Kan ze geljjk een beetje teasen, goeie pr toch?
dat zou te vroeg zijn, ze wacht er vast mee tot een maandje voor haar terugkomst ofzo
pi_95789762
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 20:06 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ik ook, maar we werden zwaar teleurgesteld
pi_95789826
quote:
10s.gif Op woensdag 20 april 2011 21:21 schreef Marrije het volgende:

[..]

Er komt geen film, er komt een documantaire. En die moeten ze dan nog zien te slijten aan t.v. stations. Gedeeltelijk in scene gezet zoals bij de aankomst op.........? Heel geloofwaardig allemaal!
pi_95795019
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 00:26 schreef spuitje het volgende:

[..]

Er komt geen film, er komt een documantaire. En die moeten ze dan nog zien te slijten aan t.v. stations. Gedeeltelijk in scene gezet zoals bij de aankomst op.........? Heel geloofwaardig allemaal!
Dat was de aankomst op Sint Maarten :D

pi_95797085
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 00:26 schreef spuitje het volgende:

[..]

#
documentaire
Uitspraak: dokymɑnˈtɛːrə de -woord (mannelijk) documentaires Zelfst. Naamw. programma op televisie of radio over dingen die echt gebeurd zijn `een documentaire over armoede`
Gevonden op http://www.woorden.org/woord/documentaire

#
documentaire
Gaat over een onderwerp. Laat de werkelijkheid zien.
Gevonden op http://www.encyclo.nl/lokaal/10664

#
documentaire
[zelfstandig naamwoord]• film van bestaande of gebeurde dingen
vb:deze documentaire gaat over de oorlog in Ruanda
zelfstandig naamwoord: do-cu-men-tai-re
de documentaire
de documentaires

Daar kan geen documentaire van gemaakt worden zonder dat de waarheid geweld wordt aangedaan. Maar dan is het een heel slechte documentaire omdat deze niet aan de definitie voldoet. Ze kunnen er beter een speelfilm van maken. Dat mag fictie zijn.

Hoe zou je een eerlijke decumentaire over haar reis moeten noemen?
'Larie Lulkoek op haar bootje Snotpork' of 'Roodhaartje, de Schrik van de Zeven Sponsors?' of 'Het Feestmeisje, toch nog een beetje een record; Leeftijd is geen prestatie'
pi_95799271
Nog een leuke uit haar gastenboek :)
quote:
Hoi! Eindelijk eens een ECHT positieve site over de reis van Laura! Kijk maar: http://www.coolness.nl/laura.htm Veel sterkte!
bron
pi_95819035
En maar weer een stukkie op de motor

quote:
In tegenstelling tot gisteren was er vannacht totaal geen wind, en Guppy gleed zachtjes vergezeld met motorgeluid over de door de maan verlichte zee met 3,5 kn. Ik hoorde vannacht een bonk die erop duidde dat ik iets geraakt heb. Waarschijnlijk een boomstronk, daar drijven er meer van rond hier. Ik kan geen zichtbare schade vinden, omdat ik ook niet zo hard ging denk ik. Er is nu weer iets wind en Guppy vaart weer op sailpower. Het is gelukkig ook wat bewolkter, want overdag lijkt Guppy nu wel een oven met die zon recht boven me.
bron
pi_95913633
Voor wie het AD niet leest.............

bron: AD
  zondag 24 april 2011 @ 12:14:23 #272
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_95914180
Nu ons Laura weer onderweg is houdt zij dagelijks haar logboek bij.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
  zondag 24 april 2011 @ 12:24:23 #273
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_95914511
Even een vraagje aan de zeilkenners hier. Hoe moet ik zo'n toch zoals Laura doet nou inschatten? Is het moeilijk, vraagt het veel van je zeilkwaliteiten, wat is het zwaarste aspect van zo'n tocht?

Ik heb nul verstand van zeilen, maar zo uit de logboeken klinkt het allemaal niet zo spannend en is het 's nachts waken wel het zwaarst. Maar dat is vast niet de realiteit. Heeft Laura tot nog toe geluk gehad of is de route die ze gekozen heeft niet zo spannend of komt het zwaarste nog?

Niet dat ik haar nu een zware tocht gun, maar ergens was het in mijn verbeelding toch allemaal wel wat moeilijker en inspannender dan dit. Zoals zij het beschrijft is het iets wat iedereen makkelijk kan doen als je maar geld genoeg hebt.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_95914812
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 12:24 schreef livelink het volgende:
Even een vraagje aan de zeilkenners hier. Hoe moet ik zo'n toch zoals Laura doet nou inschatten? Is het moeilijk, vraagt het veel van je zeilkwaliteiten, wat is het zwaarste aspect van zo'n tocht?

Ik heb nul verstand van zeilen, maar zo uit de logboeken klinkt het allemaal niet zo spannend en is het 's nachts waken wel het zwaarst. Maar dat is vast niet de realiteit. Heeft Laura tot nog toe geluk gehad of is de route die ze gekozen heeft niet zo spannend of komt het zwaarste nog?

Niet dat ik haar nu een zware tocht gun, maar ergens was het in mijn verbeelding toch allemaal wel wat moeilijker en inspannender dan dit. Zoals zij het beschrijft is het iets wat iedereen makkelijk kan doen als je maar geld genoeg hebt.
Ik heb ook geen verstand van zeilen, misschien kun je dit even lezen, maakt het je wat dingen duidelijk.
Om voor het record in aanmerking te komen (wat overigens niet meer kan omdat men er bij het GBR niet meer aan doet) zou ze aan een aantal voorwaarden moeten voldoen. En dat doet ze allang niet meer. Als het record nog wel zou bestaan zou zij het niet op naam krijgen.
Toch blijven zij en haar fans verwijzen naar dat record en dat is een beetje jammer.
  zondag 24 april 2011 @ 13:05:02 #275
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_95915406
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 12:41 schreef spuitje het volgende:

[..]
Toch blijven zij en haar fans verwijzen naar dat record en dat is een beetje jammer.
Idd, in het krantenartikel heeft het erover dat ze 1 keer over de evenaar moet, want anders is het niet officieel...... ;(
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')