Hey kerel, ik kan je muziek hier horen man, does zachter!quote:Op zondag 10 april 2011 16:08 schreef mr-green het volgende:
[..]
je moet eens weten hoe zij muziek maken
luek hor zo een garp makequote:Op zondag 10 april 2011 16:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hey kerel, ik kan je muziek hier horen man, does zachter!
JMJ is toch wel electronisch?quote:Op zondag 10 april 2011 16:08 schreef mr-green het volgende:
[..]
je moet eens weten hoe zij muziek maken
wma is al -1, maar we zullen kijken of programma's meewerkenquote:Op zondag 10 april 2011 16:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-QQGKWTVT8PX8.wma
beoordeel mijn jingle aub
Woon je vlak bij hem?quote:Op zondag 10 april 2011 16:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gelukkig snapt Green waarom ik die grap maakte
ik ben een visquote:Op zondag 10 april 2011 16:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
wma is al -1, maar we zullen kijken of programma's meewerken
quote:Op zondag 10 april 2011 16:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gelukkig snapt Green waarom ik die grap maakte
quote:Op zondag 10 april 2011 16:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-QQGKWTVT8PX8.wma
beoordeel mijn jingle aub
Mr Green!!quote:
Dat was een stille hint hoorquote:
Eens. Ik zou naar hun concert gaan maar ik was ziek.quote:Op zondag 10 april 2011 16:17 schreef naatje_1 het volgende:
Moss is één van de beste Nederlandse producten.
Dat weet ikquote:Op zondag 10 april 2011 16:19 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Eens. Ik zou naar hun concert gaan maar ik was ziek.
quote:
In de wereld, ja. Zoveel mensen zijn er ziek aan. Dat mag echt wel minder.quote:Op zondag 10 april 2011 16:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik vind trouwens dat het wel wat minder kan en mag met dat ge-aids en ge-kanker..
Kanker vind ik altijd ook maar zozo maar aids ?quote:Op zondag 10 april 2011 16:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik vind trouwens dat het wel wat minder kan en mag met dat ge-aids en ge-kanker..
/carequote:Op zondag 10 april 2011 16:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
Het is #carequote:
Waar is dan normaal volgens jou, hè!quote:
Let niet op Lama hij komt nooit buitenquote:Op zondag 10 april 2011 16:40 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Waar is dan normaal volgens jou, hè!
Kheb nog nooit #care gezienquote:Op zondag 10 april 2011 16:40 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Waar is dan normaal volgens jou, hè!
quote:Op zondag 10 april 2011 16:52 schreef Snuf. het volgende:
Het is niet DE Editors. Het is gewoon Editors
Ik werd uitgelachen door Lama en Snuf dat ik Epke cool vond enzoquote:Op zondag 10 april 2011 16:54 schreef naatje_1 het volgende:
kunnen we misschien een overwinningsliedje draaien? Ebke is de nummer 1
De Staat heeft als enige Neerlands product op Glastonbury 2010 gestaan!quote:Op zondag 10 april 2011 16:59 schreef mr-green het volgende:
de staat vind ik dan weer minder. Maar zal eens kijken wat ik kan draaien
En terechtquote:Op zondag 10 april 2011 16:54 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ik werd uitgelachen door Lama en Snuf dat ik Epke cool vond enzo
Wat een faal, kan makkelijk automatisch.quote:Op zondag 10 april 2011 17:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Moet elk topic opnieuw met de hand
Beetje gemiste optie als ik het zo zie, het moet met de hand centraal gezet worden..quote:Op zondag 10 april 2011 17:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Moet elk topic opnieuw met de hand
ze heeft connectiesquote:
Verkapte Loesje aanvraagquote:Op zondag 10 april 2011 17:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ze heeft connectiesde vriend van de opa van de ex van haar vriendin heeft banden met de broer van de vader van een vriend van de drummer van de band.
En de velgen van de spaken van de wielen van de fiets van Piet van pa, zijn zojuist gepasseerd!quote:Op zondag 10 april 2011 17:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ze heeft connectiesde vriend van de opa van de ex van haar vriendin heeft banden met de broer van de vader van een vriend van de drummer van de band.
Gelieve het topic niet als twitter te gebruiken. #modjeswordenandersboosquote:Op zondag 10 april 2011 17:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
Nu eerst Noodles, niemand komt tussen mij en m'n Noodles!
Was radio gerelateerd! Want dan moet ik even weglopen van de pc!quote:Op zondag 10 april 2011 17:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gelieve het topic niet als twitter te gebruiken. #modjeswordenandersboos
Fokken met de liefste koelkast #houvanhemquote:Op zondag 10 april 2011 17:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gelieve het topic niet als twitter te gebruiken. #modjeswordenandersboos
Jij boef.quote:Op zondag 10 april 2011 17:15 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Fokken met de liefste koelkast #houvanhem
Ik wilde een grove grap maken, ik deed het niet.quote:Op zondag 10 april 2011 17:15 schreef naatje_1 het volgende:
Door de positieve energie die onzin radio uitstraalt is de laptop van mijn zusje weer hersteld.
Pics van je laptopquote:Op zondag 10 april 2011 17:15 schreef naatje_1 het volgende:
Door de positieve energie die onzin radio uitstraalt is de laptop van mijn zusje weer hersteld.
Met je KUT UIquote:Op zondag 10 april 2011 17:14 schreef Driepink het volgende:
zo, ik haat zondagen, maar vandaag was echt een verschrikkelijk mooie dag! En dat zelfs zonder radio.
Nee hoor over mono zn minipiemelquote:Op zondag 10 april 2011 17:16 schreef naatje_1 het volgende:
ALL THE, SMALL THINGS
Dit liedje gaat over mij
quote:Op zondag 10 april 2011 17:16 schreef naatje_1 het volgende:
ALL THE, SMALL THINGS
Dit liedje gaat over mij
Alleen Mono, ik ben over het algemeen wat kleinerquote:Op zondag 10 april 2011 17:17 schreef sharr het volgende:
Huh heeft iedereen op fok ineens een kleine piemel?
Dat is altijd al zo geweest toch?quote:Op zondag 10 april 2011 17:17 schreef sharr het volgende:
Huh heeft iedereen op fok ineens een kleine piemel?
Ik wou geen details.quote:Op zondag 10 april 2011 17:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alleen Mono, ik ben over het algemeen wat kleiner
Heb ik hier nietquote:Op zondag 10 april 2011 17:18 schreef Driepink het volgende:
[..]
IK HEB EEN PRACHTIGE UI JA! WAAR IS DE JOUWES DAN GODVERDORIE!
Ik word er een beetje naar vanquote:Op zondag 10 april 2011 17:18 schreef Driepink het volgende:
[..]
IK HEB EEN PRACHTIGE UI JA! WAAR IS DE JOUWES DAN GODVERDORIE!
quote:Op zondag 10 april 2011 17:19 schreef sharr het volgende:
[..]
Staat in jouw sig de lengte van jouw piemel?
[..]
In milimetersquote:Op zondag 10 april 2011 17:19 schreef sharr het volgende:
[..]
Faalquote:Op zondag 10 april 2011 17:19 schreef mr-green het volgende:
[..]
ja die wilde ik draaien blijkt het sweet home alabama te zijn
[..]
2 keer LCD, 2 keer FF inmiddelsquote:Op zondag 10 april 2011 17:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh, ik dacht dat het not done was 2 keer dezelfde band te draaien?
Maakt het voor mij ook makkeljker als dat wel gewoon kan..
er zijn geen regels bij ONZ radioquote:Op zondag 10 april 2011 17:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh, ik dacht dat het not done was 2 keer dezelfde band te draaien?
Maakt het voor mij ook makkeljker als dat wel gewoon kan..
Doe ik wel.quote:Op zondag 10 april 2011 17:24 schreef Driepink het volgende:
[..]
geen idee, geen radio luisteren iig
hja maar dat je kan thuis ook, en jij smst ook nooit terugquote:
Ik heb de elfde weer tegoed. Da's om precies te zijn morgenquote:Op zondag 10 april 2011 17:26 schreef Driepink het volgende:
[..]
hja maar dat je kan thuis ook, en jij smst ook nooit terugik gaat weer even andere topics doorbladeren, ajuu
Als je dit niets vind, dan zijn er altijd andere soorten stijlen en djs te vinden hehquote:
en de 12e is het opquote:Op zondag 10 april 2011 17:27 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik heb de elfde weer tegoed. Da's om precies te zijn morgen
qft.quote:
ik wil ook geen mayo OP de patat, ik wil het ernaastquote:Op zondag 10 april 2011 17:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Haten op Pilu is als haten op mayo op je patat.
quote:Op zondag 10 april 2011 17:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Toch maar ff wat zon meegepakt net
nu fokken tot 24:00
Jij snapt het. Het is geen friet, tevens.quote:Op zondag 10 april 2011 17:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Haten op Pilu is als haten op mayo op je patat.
Er op is lekkerder. Puntzak ftw!quote:Op zondag 10 april 2011 17:31 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik wil ook geen mayo OP de patat, ik wil het ernaast
Ik vind het dan zo vervelend dat je dan zo'n hele grote klodder op 1 patatje hebt en op andere helemaal niks meerquote:
Het is wat onhandiger maar wel lekkerder.quote:Op zondag 10 april 2011 17:33 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik vind het dan zo vervelend dat je dan zo'n hele grote klodder op 1 patatje hebt en op andere helemaal niks meer
Flauwe grapquote:
knight baggy zal dat zijnquote:Op zondag 10 april 2011 17:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het is wat onhandiger maar wel lekkerder.
@sinterklaas: hoe heet dat nummer van 047 wat jij laatst aanvroeg met die vocoder er in?
Aangevraagdquote:Op zondag 10 april 2011 17:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
knight baggy zal dat zijn
Dit is 12th Planet & Datsikquote:Op zondag 10 april 2011 17:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
bazennummer
en sinds wanneer maakt pendulum dubstep, ze worden steeds kutter
Hij was ook vanmorgen al aangevraagd, soort van wakker worden plaatjequote:Op zondag 10 april 2011 17:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind dit nummer ook totaal niet sterk. Niet eens boeiend zelfs.
nee slappe hap inderdaadquote:Op zondag 10 april 2011 17:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind dit nummer ook totaal niet sterk. Niet eens boeiend zelfs.
hoe obscuur wil je?quote:Op zondag 10 april 2011 17:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
als iemand nog wat WTF obscure muziek heeft, namen
als het maar een obscuur genre is wat niemand kent, bijvoorbeeld grindcore gemixt met saxofonen ofzoquote:
Jungle By Night is de naam van de band. Kijk maar of je daar wat van vind en dan mag je zelf kiezen welke titel het beste bekt.quote:Op zondag 10 april 2011 17:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
als het maar een obscuur genre is wat niemand kent, bijvoorbeeld grindcore gemixt met saxofonen ofzo
quote:Op zondag 10 april 2011 17:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jungle By Night is de naam van de band. Kijk maar of je daar wat van vind en dan mag je zelf kiezen welke titel het beste bekt.
Wat is er ??quote:Op zondag 10 april 2011 17:45 schreef djkoelkast het volgende:
Restart aangevraagd, het is nu gewoon afwachten.
quote:Op zondag 10 april 2011 17:46 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Sorry ben zo lui, net een uur buiten gelopen
Ben al bezig hoorquote:Op zondag 10 april 2011 17:50 schreef djkoelkast het volgende:
Pilu is met sharr aan de hossel![]()
Denk niet dat hij veel kan doen, maar hij kan allicht kijken.
Dat hoeft niet altijd zo te zijn..quote:Op zondag 10 april 2011 17:54 schreef Driepink het volgende:
[..]
PiLu komt niet in sharr
"verkeerde gaatje lul!"
QFTquote:Op zondag 10 april 2011 17:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat hoeft niet altijd zo te zijn..
Iemand anders heeft op de server lopen klotenquote:Op zondag 10 april 2011 17:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
99% uptime is altijd nog bijna 4 dagen per jaar down
Als in?quote:Op zondag 10 april 2011 17:56 schreef sharr het volgende:
[..]
Iemand anders heeft op de server lopen kloten
Iemand probeerde the chmodden, toen werkte een programma niet meer, toen deed hij een reboot, en toen kwam de server niet meer online.quote:
Ah zo.quote:Op zondag 10 april 2011 18:01 schreef sharr het volgende:
[..]
Iemand probeerde the chmodden, toen werkte een programma niet meer, toen deed hij een reboot, en toen kwam de server niet meer online.
Preciesquote:Op zondag 10 april 2011 18:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ah zo.
Wat een debielHoe kun je chmodden nou verkloten?
Mensen die niet snappen dat chmodden makkelijk isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We moeten wachten. Iemand anders heeft de server, die door meerdere mensen met meerdere doeleinden wordt gebruikt, gesloopt met een wel heel domme actie.quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 18:03 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Mensen die niet snappen dat chmodden makkelijk isHet is hetzelfde als chinees opwarmen in de magnetron en het laten verbranden zo erg dat je je magnetron de deur uit moet doen en dat 'ie vervolgens stuk is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeg maar.
En hoe lang is zeker niet duidelijk?quote:Op zondag 10 april 2011 18:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
We moeten wachten. Iemand anders heeft de server, die door meerdere mensen met meerdere doeleinden wordt gebruikt, gesloopt met een wel heel domme actie.
Hij zou niet eens op die server moeten komenquote:Op zondag 10 april 2011 18:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
We moeten wachten. Iemand anders heeft de server, die door meerdere mensen met meerdere doeleinden wordt gebruikt, gesloopt met een wel heel domme actie.
Bedankt voor de uitleg voor domme mensenquote:Op zondag 10 april 2011 18:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het is hetzelfde als chinees opwarmen in de magnetron en het laten verbranden zo erg dat je je magnetron de deur uit moet doen en dat 'ie vervolgens stuk is.
Zeg maar.
Kan 5 minuten zijn kan 5 uur zijn, ik heb geen idee, buiten dat het niet mijn server is staat hij ook nog eens helemaal in frankrijkquote:Op zondag 10 april 2011 18:05 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
En hoe lang is zeker niet duidelijk?
quote:Op zondag 10 april 2011 18:05 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Bedankt voor de uitleg voor domme mensen
quote:Op zondag 10 april 2011 18:05 schreef sharr het volgende:
[..]
Hij zou niet eens op die server moeten komen
Maarja, mensen zijn ongeduldig en kunnen niet wachten tot ik online kom.
Ditquote:Op zondag 10 april 2011 18:05 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Bedankt voor de uitleg voor domme mensen
Chillingzquote:Op zondag 10 april 2011 18:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kan 5 minuten zijn kan 5 uur zijn, ik heb geen idee, buiten dat het niet mijn server is staat hij ook nog eens helemaal in frankrijk
Lijkt me niet nodig voor dat eventjes.quote:Op zondag 10 april 2011 18:08 schreef naatje_1 het volgende:
en we hebben niet een of andere noodserver die we aan kunnen zwengelen?
De testservers kunnen we gebruiken?quote:Op zondag 10 april 2011 18:08 schreef naatje_1 het volgende:
en we hebben niet een of andere noodserver die we aan kunnen zwengelen?
Zelfde serverquote:Op zondag 10 april 2011 18:08 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
De testservers kunnen we gebruiken?![]()
quote:Op zondag 10 april 2011 18:08 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
De testservers kunnen we gebruiken?![]()
Hij heeft toch niet echt de root zitten chmodden? Want dan kun je het schudden en wordt het een lange nachtquote:
Nou. en.quote:Op zondag 10 april 2011 18:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zelfde server
En max 2 luisteraars
x2 = 4quote:Op zondag 10 april 2011 18:09 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Nou. en.
Kunnen tenminste 2 mensen luisteren
de root chmodden!!! no fuckin way!quote:Op zondag 10 april 2011 18:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij heeft toch niet echt de root zitten chmodden? Want dan kun je het schudden en wordt het een lange nacht
Nope. Maar heb een reboot aangevraagd, en normaal is dat binnen 2 minuten gedaan.quote:Op zondag 10 april 2011 18:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij heeft toch niet echt de root zitten chmodden? Want dan kun je het schudden en wordt het een lange nacht
Dat kan gewoon, maar als je recursively vanaf de root alle bestanden gaat chmodden naar een andere user dan ben je klaar.quote:
Jah neeh natuurlijk, recursively wel natuurlijkquote:Op zondag 10 april 2011 18:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat kan gewoon, maar als je recursively vanaf de root alle bestanden gaat chmodden naar een andere user dan ben je klaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3,1415926535897932384626433
quote:Op zondag 10 april 2011 18:11 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Jah neeh natuurlijk, recursively wel natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar het is niet gebeurd. Ik gokte maar wat.
Pilu zit op sharrs accountquote:Op zondag 10 april 2011 18:12 schreef naatje_1 het volgende:
Waarom spreekt sharr in een taal die ik niet kan begrijpen, zij is een meisje, dat hoort niet... Van koelkast kan je het verwachten, want dit is zijn vak, maar sharr...
ah dat verklaart waarom sharr nog niet heeft gezegd dat ik een kleine penis hebquote:
Jij snapt niet dat pizzalucht bij sharr zit (of omgekeerd)quote:Op zondag 10 april 2011 18:12 schreef naatje_1 het volgende:
Waarom spreekt sharr in een taal die ik niet kan begrijpen, zij is een meisje, dat hoort niet... Van koelkast kan je het verwachten, want dit is zijn vak, maar sharr...
Dat vind ik wel hoogst opmerkelijk jaquote:Op zondag 10 april 2011 18:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij snapt niet dat pizzalucht bij sharr zit (of omgekeerd)
Oh een file check. Ja dat duurt vaak wel een uurtje.quote:Op zondag 10 april 2011 18:15 schreef sharr het volgende:
"Because in hard reboot disks are nit dismounted, it's very probable that Linux will check their content. It may take from several minutes to several hours in case of complicated RAID installations. This is why it's more advisable to use soft reboot. "
Laten we hopen van niet
forceren mag je ook gewoon zeggen, of is forcen iets anders?quote:Op zondag 10 april 2011 18:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Oh een file check. Ja dat duurt vaak wel een uurtje.
Omdat hij zo lang niet gecheckt is gaat ie een check forcen tijdens de boot.
Boot, opstarten, zelfde verhaal. ICTers, waaronder ik, gebruiken veel engelse termen.quote:Op zondag 10 april 2011 18:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
forceren mag je ook gewoon zeggen, of is forcen iets anders?
Bestandscontrole forcerenquote:Op zondag 10 april 2011 18:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
forceren mag je ook gewoon zeggen, of is forcen iets anders?
In het NL krijg je van die wazige omschrijvingen, daarom hou ik het maar gewoon op wat dat ding op het scherm gooit.quote:Op zondag 10 april 2011 18:17 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Boot, opstarten, zelfde verhaal. ICTers, waaronder ik, gebruiken veel engelse termen.
ik weet, ik weet. Maar zoiets als rebooten klinkt logischer in het nederlands dan forcen, vind ikquote:Op zondag 10 april 2011 18:17 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Boot, opstarten, zelfde verhaal. ICTers, waaronder ik, gebruiken veel engelse termen.
Oeioeioeiquote:Op zondag 10 april 2011 18:21 schreef sharr het volgende:
Server herstart, zelfde verhaal als een paar dagen geleden met een andere server:
wel ping, geen SSH. Moet ik het OS weer geen herinstalleren
oh, hoe snel is dat OS geherinstalleerd? Want ik heb alleen ervaring met windows dingen en die duren minstens een uur voordat die geïnstalleerd zijn...quote:Op zondag 10 april 2011 18:21 schreef sharr het volgende:
Server herstart, zelfde verhaal als een paar dagen geleden met een andere server:
wel ping, geen SSH. Moet ik het OS weer geen herinstalleren
Boot nu in rescue mode, even alles overzetten en dan weer herinstalleren.quote:Op zondag 10 april 2011 18:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Oeioeioei![]()
Heb jij een backup van de config en alles?
16 minuten.quote:Op zondag 10 april 2011 18:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
oh, hoe snel is dat OS geherinstalleerd? Want ik heb alleen ervaring met windows dingen en die duren minstens een uur voordat die geïnstalleerd zijn...
Oh ok, dan ga ik ook niks regelen voor de tussentijd. Ik laat Draakje gewoon autoconnecten en als er muziek is hoor ik het vanzelf wel en dan gaan we kijken hoe laat het is en wie er op dat moment aan de beurt is.quote:Op zondag 10 april 2011 18:23 schreef sharr het volgende:
[..]
Boot nu in rescue mode, even alles overzetten en dan weer herinstalleren.
Denk een uurtje in totaal.
joe, lees eens waar hier over gesproken wordtquote:Op zondag 10 april 2011 18:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
HET LUKT ME NIET OM IN TE TUNEN
quote:Op zondag 10 april 2011 18:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
joe, lees eens waar hier over gesproken wordt
quote:Op zondag 10 april 2011 18:26 schreef ToT het volgende:
De tunein van de OP doet het niet meer!
Edit: Spuit 11!
Ja, kan. Gisteren gedaan. Kutresolutie, kutbesturing en geen hol aan.quote:Op zondag 10 april 2011 18:27 schreef naatje_1 het volgende:
hmm, ik zou bezig gaan met kijken of ik android op een laptop kan installeren, dan is nu een handig moment, lijkt me.
ik weet dat het kan, maar ik wilde het proberenquote:Op zondag 10 april 2011 18:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja, kan. Gisteren gedaan. Kutresolutie, kutbesturing en geen hol aan.
Hij pakte mijn Geforce niet eens en het is een core2duo maar sloom dat alles gingquote:Op zondag 10 april 2011 18:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik weet dat het kan, maar ik wilde het proberenMaar dat bespaart mij weer wat werk
Nouja, ik zou best in zijn voor een PC scherm met zo'n interface... Aangezien ik altijd wel een soort van startbalk aan wil hebben, maar als die startbalk maar 1 tot 4 knoppen zou bevatten, zou ik dat fijner vinden.quote:
androits zijn wel baasquote:Op zondag 10 april 2011 18:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nouja, ik zou best in zijn voor een PC scherm met zo'n interface... Aangezien ik altijd wel een soort van startbalk aan wil hebben, maar als die startbalk maar 1 tot 4 knoppen zou bevatten, zou ik dat fijner vinden.
angry birdsquote:Op zondag 10 april 2011 18:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
androits zijn wel baas
al die spelletjes
ik heb geen toestel, maar ik heb het op toestellen van anderen gezien en gespeeldquote:Op zondag 10 april 2011 18:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
download 'fruit ninja'
das pas
bij dealextreme heb je zon ding voor 100 euro, vriend van me heeft er een en werkt allemaal primaquote:Op zondag 10 april 2011 18:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik heb geen toestel, maar ik heb het op toestellen van anderen gezien en gespeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |