Jij bent de laatste jaren gewoon nogal verwend met oogstrelend voetbal, je moet je doelen en verwachtingen eens bijstellen.quote:
Ik ben de laatste jaren verwend met oogstrelend voetbal?quote:Op zondag 10 april 2011 14:52 schreef Stofje het volgende:
[..]
Jij bent de laatste jaren gewoon nogal verwend met oogstrelend voetbal, je moet je doelen en verwachtingen eens bijstellen.
quote:Op zondag 10 april 2011 14:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ben de laatste jaren verwend met oogstrelend voetbal?Van wie?
Van Ajax, dit jaar is het gewoon allemaal ietsje minder, maar voorgaande jaren was het topniveau, dat weet jij ook.quote:Op zondag 10 april 2011 14:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nooit van sarcasme gehoord?quote:Op zondag 10 april 2011 14:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Soms moet je gewoon simpel blijven hé.quote:Op zondag 10 april 2011 14:53 schreef napoleonfour het volgende:
Weinig inspiratie nubreektmijnklomp ?
Ruilen voor Berg? Voor de laatste 4 wedstrijden dan...quote:Op zondag 10 april 2011 14:56 schreef Ronaldsen het volgende:
Die Janko is ook een faalhaas, wat een trage stijve hark is dat
Als die maar gewassen isquote:Op zondag 10 april 2011 14:56 schreef Stofje het volgende:
[..]
Een enorme joekeloeris ja, maar dan ook echt enórm!
Is dat niet de slogan van de sponsor van de ene clubje uit brabant?quote:Op zondag 10 april 2011 14:56 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Soms moet je gewoon simpel blijven hé.
Nou dat gaat iets te verquote:Op zondag 10 april 2011 14:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ruilen voor Berg? Voor de laatste 4 wedstrijden dan...
Vast welquote:Op zondag 10 april 2011 14:58 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Nou dat gaat iets te ver
Staat Berg weer in de basis straks?
De racist.quote:Op zondag 10 april 2011 14:59 schreef BansheeBoy het volgende:
El Hamdaoui speelt erg goed, jammer alleen dat de Jong hem structureel overslaat.²
Anita vergeet jequote:Op zondag 10 april 2011 14:59 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat een geweldige jeugdopleiding hebben we ook, Aras, Eriksen en Boilesen
Eerst wel.quote:Op zondag 10 april 2011 15:01 schreef Ronaldsen het volgende:
Wordt mounir nog uitgefloten eigenlijk? Of deze week niet?
Dat vinden er wel meer, maar we hebben m pas 2 halve wedstrijden gezien nu.quote:Op zondag 10 april 2011 15:02 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind die Boilesen trouwens veel beter dan Blind.²
Idd, laten we niet te snel onze conclusies trekken.quote:Op zondag 10 april 2011 15:03 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat vinden er wel meer, maar we hebben m pas 2 halve wedstrijden gezien nu.
sinds wanneer kunnen ze corners nemenquote:
Arme Theoquote:Op zondag 10 april 2011 15:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nu weer
2x grote kans expres missen...
Oooo diequote:Op zondag 10 april 2011 15:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die andere Janssen die volgend naar bij Twente zit...
Dit is eigenlijk hetzelfde als bij verhuurde spelersquote:
Daar dacht Vertonghen een paar jaar geleden bij RKC anders over hoorquote:Op zondag 10 april 2011 15:07 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk hetzelfde als bij verhuurde spelers
quote:Op zondag 10 april 2011 15:05 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ] Feyenoord!!!!!! [ afbeelding ]
Giechel, wat een naam he.quote:
Hoorde mijn buurman heel hard schreeuwen. Maar ff snel overgeschakeld naar Twente. Dat was dus echt wel een penalty hoorquote:Op zondag 10 april 2011 15:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
3x dat Twente al makkelijk gaat liggen...
Ga naar het stadion en vertel het ze!!quote:Op zondag 10 april 2011 15:17 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
El ham doet een keer iets fout gelijk gefluit. Doe eens niet dan mensen
Mjaquote:Op zondag 10 april 2011 15:19 schreef Ronaldsen het volgende:
Tot zover Boudewijn zenden zegt die reporter in de grolsch veste
Hij viel zelf manquote:Op zondag 10 april 2011 15:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hoorde mijn buurman heel hard schreeuwen. Maar ff snel overgeschakeld naar Twente. Dat was dus echt wel een penalty hoor
Hij heeft natuurlijk gewoon gelijk. Met een schuwarez stonden we nu voor. Het ontbeert aan creativiteit bij Ajax spelers op hamlap en eriksen na.quote:Op zondag 10 april 2011 15:25 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
"Als er een Suarez tussen had gelopen was het al 1/2 - 0 geweest."
Oh, toch wel.
Met een Messi, Ronaldo en Xavi stonden we ook voor.quote:Op zondag 10 april 2011 15:27 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk gewoon gelijk. Met een schuwarez stonden we nu voor. Het ontbeert aan creativiteit bij Ajax spelers op hamlap en eriksen na.
"PSV verder achterop in titelstrijd" lijkt me een veel beter bericht.quote:Op zondag 10 april 2011 15:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik wil om half 7 zien:
"PSV geeft Heerenveen pak slaag en verbreekt record Feyenoord-thuis"
Oh, toch wel?quote:Op zondag 10 april 2011 15:27 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk gewoon gelijk. Met een schuwarez stonden we nu voor. Het ontbeert aan creativiteit bij Ajax spelers op hamlap en eriksen na.
nopequote:Op zondag 10 april 2011 15:37 schreef Joachim het volgende:
pff, die had er wel in gemogen bij twente
Gast, bok toch op met je mounfetisj.quote:Op zondag 10 april 2011 15:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Als de Moun nou ook nog scoort heeft hij een perfecte wedstrijd gespeeld.²
quote:Op zondag 10 april 2011 15:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
Isaksson
Manolev - Marcelo - Bouma - Pieters
Hutchinson - Bakkal - Engelaar
Labyad - Lens - Dzsudzsák
Bank
Cássio Ramos, Maza, Berg, Toivonen, Wuytens, Nijland en Zeefuik.
Eindelijk
Support Roda!quote:Op zondag 10 april 2011 15:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom kijk ik trouwens niet Ajax als ik weet dat Twente toch gaat winnen?
Dan heb je slecht beeld.quote:
Serieus ja?quote:Op zondag 10 april 2011 15:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Doet een panenka pingel en keeper vangt simpel...
quote:Op zondag 10 april 2011 15:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kregen ze weer een penalty??quote:Op zondag 10 april 2011 15:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik ben het eens met bijna al je posts.. Maar nu stel je me teleurquote:
Valt wel mee.quote:Op zondag 10 april 2011 15:44 schreef Paul-89 het volgende:
Oej dat kon weleens flink fout zijn bij Duplan, zag er raar uit.
Livescore.com en dan scrollen, 5 sec werkquote:Op zondag 10 april 2011 15:45 schreef RijstNatie het volgende:
wat zijn de tussenstanden en hoe speelt twente?
Doe je 818 het niet?quote:Op zondag 10 april 2011 15:45 schreef RijstNatie het volgende:
wat zijn de tussenstanden en hoe speelt twente?
Ja dar moeten ze ookquote:Op zondag 10 april 2011 15:44 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja, want Twente moet het van de penals hebben.
En dan zeuren wij bij PSV over Berg.quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 15:45 schreef starla het volgende:
[..]
Het net van een leeg doel niet kunnen raken.
Dat is 100x erger manquote:Op zondag 10 april 2011 15:46 schreef SoddimoKolehmainen het volgende:
[..]
En dan zeuren wij bij PSV over Berg.
Ik heb liever dat Ajax of Twente kampioen worden.quote:Op zondag 10 april 2011 15:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ben het eens met bijna al je posts.. Maar nu stel je me teleur
Klopt, maar ajax met Suarez waarschijnlijk ook.quote:Op zondag 10 april 2011 15:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat is 100x erger manMet Reis waren we nu al kampioen...
Ik heb liever dat Heracles kampioen wordquote:Op zondag 10 april 2011 15:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb liever dat Ajax of Twente kampioen worden.²
Stonden voordat luis verkocht werd 1ste??quote:Op zondag 10 april 2011 15:47 schreef SoddimoKolehmainen het volgende:
[..]
Klopt, maar ajax met Suarez waarschijnlijk ook.
Het is ook onzin als er wordt gezegd dat jullie met Reis allang kampioen waren geworden.quote:Op zondag 10 april 2011 15:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Stonden voordat luis verkocht werd 1ste??
waren we ookquote:Op zondag 10 april 2011 15:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Het is ook onzin als er wordt gezegd dat jullie met Reis allang kampioen waren geworden.
Eh al had Reis er 1 gemaakt, dat is nog 10x zoveel rendement als Bergquote:Op zondag 10 april 2011 15:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Het is ook onzin als er wordt gezegd dat jullie met Reis allang kampioen waren geworden.
Inderdaad. Hoewel ik Reis wel graag erbij had gehad.quote:Op zondag 10 april 2011 15:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
10x0=1?quote:Op zondag 10 april 2011 15:50 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
[..]
Eh al had Reis er 1 gemaakt, dat is nog 10x zoveel rendement als Berg
quote:Op zondag 10 april 2011 15:51 schreef Jojoortje het volgende:
Als PSV maar niet de lachende derde wordt vandaag![]()
![]()
![]()
Als hij die kansen van Berg had gehad hadden we nu 6-9 punten meerquote:Op zondag 10 april 2011 15:49 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Twente wint vast wel...quote:Op zondag 10 april 2011 15:51 schreef Jojoortje het volgende:
![]()
![]()
Wat zou dat mooi zijnquote:Op zondag 10 april 2011 15:51 schreef Jojoortje het volgende:
![]()
![]()
Laten we het hopen.quote:
God wat dom lullen... Als als als.. Boeien, het is zoals het nu is.quote:Op zondag 10 april 2011 15:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Als hij die kansen van Berg had gehad hadden we nu 6-9 punten meer
Wtf, je hebt gewoon gelijk.quote:Op zondag 10 april 2011 15:52 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
God wat dom lullen... Als als als.. Boeien, het is zoals het nu is.
Jah, wachten op de 1-0 daarquote:Op zondag 10 april 2011 15:52 schreef rulerofdeath het volgende:
Hoe gaat het met fct? Voetballen ze nog een beetje redelijk?
Nah niet echtquote:Op zondag 10 april 2011 15:52 schreef rulerofdeath het volgende:
Nee, op karakter, niet op techniek.quote:Op zondag 10 april 2011 15:52 schreef rulerofdeath het volgende:
Ik zag hem laatst een plantsoen in Eindhoven binnen fietsen, maar hij kon niet vinden wat ie zocht.quote:
Je hebt gelijk. Twente kennende 88' Janssen (pen.).quote:Op zondag 10 april 2011 15:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Met 0-0 de laatste 20 minuten in, in Enschede? Doe toch maar die 0-1
Blijkbaar wel, hij heeft zijn basisplaat gevondenquote:Op zondag 10 april 2011 15:55 schreef SoddimoKolehmainen het volgende:
[..]
Ik zag hem laatst een plantsoen in Eindhoven binnen fietsen, maar hij kon niet vinden wat ie zocht.
quote:
Je zei ook dat PSV ging winnen van Twente vorige weekquote:Op zondag 10 april 2011 15:58 schreef Jojoortje het volgende:
Hoe vaak moet ik het nog zeggen? Twente wint niet.
hoevaak moet ik het nog zeggen? Twente win welquote:Op zondag 10 april 2011 15:58 schreef Jojoortje het volgende:
Hoe vaak moet ik het nog zeggen? Twente wint niet.
Dat dacht ik jaquote:Op zondag 10 april 2011 15:58 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Je zei ook dat PSV ging winnen van Twente vorige week
Altijd als je dat zegt gebeurd het,, dus doe maar even nietquote:Op zondag 10 april 2011 15:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
hoevaak moet ik het nog zeggen? Twente win wel
precies.quote:Op zondag 10 april 2011 15:58 schreef kapiteintje het volgende:
Gooi lekker die Simon en Cabral erin. Het staat toch 4-0.
Moehahaquote:Op zondag 10 april 2011 15:59 schreef Happel het volgende:
Kan ik verdomme een keer niet. Gaan ze gewoon voetballen, stelletje klootviolen.
quote:Op zondag 10 april 2011 16:00 schreef ajacied4lf het volgende:
WIJ WORDEN GEWOON KAMPIOEN!!!::D:D:D:D
Nounou zeg, iedereen kan toch punten laten liggen. Roda speelt best goed.quote:Op zondag 10 april 2011 16:01 schreef Ascendancy het volgende:
Godverdomme Twente. Nu niet alles opeens weg gaan gooien
True. Dit seizoen is nog lang niet beslistquote:Op zondag 10 april 2011 16:02 schreef starla het volgende:
[..]
Nounou zeg, iedereen kan toch punten laten liggen. Roda speelt best goed.
In deze fase van de competitie kun je geen punten laten liggen.quote:Op zondag 10 april 2011 16:02 schreef starla het volgende:
[..]
Gaat tussen Twente en Ajax inderdaadquote:Op zondag 10 april 2011 16:02 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
True. Dit seizoen is nog lang niet beslist
Tuurlijk.quote:Op zondag 10 april 2011 16:02 schreef starla het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 april 2011 16:03 schreef Stiggie het volgende:
Kom op Roda, maak PSV en Ajax gelukkig vandaag!
Wat een dooddoener, het is niet gewenst, maar het gebeurt wel. PSV tegen Twente, Ajax tegen Ado, Twente tegen Roda...quote:Op zondag 10 april 2011 16:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
In deze fase van de competitie kun je geen punten laten liggen.
daar heb je die arrogante neuzen weer. jullie staan nog 3dequote:Op zondag 10 april 2011 16:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Gaat tussen Twente en Ajax inderdaad
Echt?quote:Op zondag 10 april 2011 16:03 schreef Dj_Day-V het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |