Jij bent de laatste jaren gewoon nogal verwend met oogstrelend voetbal, je moet je doelen en verwachtingen eens bijstellen.quote:
Ik ben de laatste jaren verwend met oogstrelend voetbal?quote:Op zondag 10 april 2011 14:52 schreef Stofje het volgende:
[..]
Jij bent de laatste jaren gewoon nogal verwend met oogstrelend voetbal, je moet je doelen en verwachtingen eens bijstellen.
quote:Op zondag 10 april 2011 14:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ben de laatste jaren verwend met oogstrelend voetbal?Van wie?
Van Ajax, dit jaar is het gewoon allemaal ietsje minder, maar voorgaande jaren was het topniveau, dat weet jij ook.quote:Op zondag 10 april 2011 14:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nooit van sarcasme gehoord?quote:Op zondag 10 april 2011 14:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Soms moet je gewoon simpel blijven hé.quote:Op zondag 10 april 2011 14:53 schreef napoleonfour het volgende:
Weinig inspiratie nubreektmijnklomp ?
Ruilen voor Berg? Voor de laatste 4 wedstrijden dan...quote:Op zondag 10 april 2011 14:56 schreef Ronaldsen het volgende:
Die Janko is ook een faalhaas, wat een trage stijve hark is dat
Als die maar gewassen isquote:Op zondag 10 april 2011 14:56 schreef Stofje het volgende:
[..]
Een enorme joekeloeris ja, maar dan ook echt enórm!
Is dat niet de slogan van de sponsor van de ene clubje uit brabant?quote:Op zondag 10 april 2011 14:56 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Soms moet je gewoon simpel blijven hé.
Nou dat gaat iets te verquote:Op zondag 10 april 2011 14:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ruilen voor Berg? Voor de laatste 4 wedstrijden dan...
Vast welquote:Op zondag 10 april 2011 14:58 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Nou dat gaat iets te ver
Staat Berg weer in de basis straks?
De racist.quote:Op zondag 10 april 2011 14:59 schreef BansheeBoy het volgende:
El Hamdaoui speelt erg goed, jammer alleen dat de Jong hem structureel overslaat.²
Anita vergeet jequote:Op zondag 10 april 2011 14:59 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat een geweldige jeugdopleiding hebben we ook, Aras, Eriksen en Boilesen
Eerst wel.quote:Op zondag 10 april 2011 15:01 schreef Ronaldsen het volgende:
Wordt mounir nog uitgefloten eigenlijk? Of deze week niet?
Dat vinden er wel meer, maar we hebben m pas 2 halve wedstrijden gezien nu.quote:Op zondag 10 april 2011 15:02 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind die Boilesen trouwens veel beter dan Blind.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |