Sjawátte? is het nu alweer winter?quote:Op maandag 11 april 2011 15:18 schreef motorbloempje het volgende:
zo's zien of ik 'm omver kan rijden met m'n charadega zo op weg naar de sportschool
Maar wel in een charade?quote:Op maandag 11 april 2011 15:21 schreef motorbloempje het volgende:
Onze geweldige bolide
moet ook de weekboodschappen doen en doe dat liever niet op de fiets: past niet in de fietstassen
D'r zit 100 liter kofferruimte op die tank, en meer cilinderinhoud als een Chadinges, ik zeg: HOAX/kutsmoesquote:Op maandag 11 april 2011 15:21 schreef motorbloempje het volgende:
Onze geweldige bolide
moet ook de weekboodschappen doen en doe dat liever niet op de fiets: past niet in de fietstassen
Verdomme zeg, lees dit bericht nu pasquote:Op maandag 11 april 2011 15:18 schreef motorbloempje het volgende:
zo's zien of ik 'm omver kan rijden met m'n charadega zo op weg naar de sportschool
Gefeliciteerd met je vriendin! Maar waarom heb jij pas groenlicht daarvoor nu zij voor B geslaagd is?quote:Op maandag 11 april 2011 18:51 schreef junkiexp het volgende:
Mijn vriendin heeft net afgereden voor haar B en is geslaagd.
Dat betekent dat ik groen licht heb om A te gaan halen.
Ik ga dus morgen bellen voor een proefles hier in Rotterdam![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |