The Queen was not amused.quote:Op zondag 10 april 2011 14:02 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
goed topic mang heb je de prins zelf al ingelicht
Dan zeg ik faal. Als je het aantal uren tussen dood en bruiloft deelt door het aantal uren in het jaar kom je uit op 13,6603 jaar.quote:Op zondag 10 april 2011 13:49 schreef Bankfurt het volgende:
Het getal van de Illuminati 13 + Het getal van het Beest 666 = 13,666
Wie trouwt er nu precies 13,666 jaar, nadat zijn moeder is "verongelukt" in de stad van Godin Diana ? (= Parijs).
Op het feest van Satan: 29 april a.s.
http://helpfreetheearth.com/news277_kate.html
Leuke bruidegom, 29 jaar, lijkt sprekend op zijn "verongelukte" moeder
Je zou maar de bruid zijn van zo'n reptiel.
Het wordt het leukste feestje van de Windsors in hun historie.
waarom?quote:Op zondag 10 april 2011 14:13 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Vooral goed opletten of de bruidegom een trouwring accepteert.
Ik denk van niet....
Maar had graag nog even antwoord op mijn vraag?quote:Op zondag 10 april 2011 14:13 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Vooral goed opletten of de bruidegom een trouwring accepteert.
Ik denk van niet....
De Anti-Christ trouwt met een Mother of Darkness, en heeft alle MoD's als rituele partner.quote:
Jij mag op de bruiloft voor de confetti zorgen.quote:
Ik zal je receptie helemaal ondersnipperenquote:Op zondag 10 april 2011 14:23 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Jij mag op de bruiloft voor de confetti zorgen.
Er is veel behoefte aan papiersnippers die dag.
waarom trouwt hij dan uberhaupt.. omdat het moet? Wel het papier maar niet het symbool zegmaar?quote:Op zondag 10 april 2011 14:19 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
De Anti-Christ trouwt met een Mother of Darkness, en heeft alle MoD's als rituele partner.
De Windsors zetten hun hoogste troef in.
Mee eenschquote:Op zondag 10 april 2011 14:32 schreef Gulo het volgende:
Volgens mij hoort dit topic overigens niet in BNW thuis maar in ONZ.
De Illuminati hebben altijd een omgekeerde agenda.quote:Op zondag 10 april 2011 14:33 schreef Robin__ het volgende:
[..]
waarom trouwt hij dan uberhaupt.. omdat het moet? Wel het papier maar niet het symbool zegmaar?
Ik kan me voorstellen dat sommigen dat vinden. Maar over zaken als multinationals die het beleid van bepaalde landen dicteren etc. moet gediscussieerd kunnen worden.quote:Op zondag 10 april 2011 14:39 schreef 1299 het volgende:
[..]
Volgens mij horen nagenoeg alle BNW topics in ONZ thuis
Oh jij hebt dit artikel gelezen.. Zeg dat dan.quote:Op zondag 10 april 2011 14:19 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
De Anti-Christ trouwt met een Mother of Darkness, en heeft alle MoD's als rituele partner.
TS speelt teveel gothic spelletjesquote:Op zondag 10 april 2011 14:19 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
en de grote lijnen van dat ritueel zijn..? incl diana om laten komen op een bepaalde datum (2/3 jaar voor 29 april)quote:Op zondag 10 april 2011 14:42 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
De Illuminati hebben altijd een omgekeerde agenda.
Niet de bruiloft is het ritueel, maar de nacht die erop volgt. Het is een globaal ritueel. Precies 13,666 jaar na dato.
Beste post in BNW sinds tijden, helemaal mee eens.quote:Op zondag 10 april 2011 14:44 schreef Gulo het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat sommigen dat vinden. Maar over zaken als multinationals die het beleid van bepaalde landen dicteren etc. moet gediscussieerd kunnen worden.
Het is natuurlijk moeilijk om een grens te stellen, omdat je dan voor een ander moet bepalen wat enigszins mogelijk/geloofwaardig is.
Dit topic gaat echter helemaal nergens over. Ik kan me niet voorstellen dat iemand deze nonsens voor mogelijk houdt.
Sowieso, wanneer het de kant op gaat van reptillians, anti-christ etc. lijkt het me dan nog eerder iets voor tru dan voor BNW.
Ik zou liever zien dat BNW zich tot wereldse zaken beperkt.
Nee, deze had ik nog niet gelezen; ik had een andere link.quote:Op zondag 10 april 2011 14:45 schreef Selestha het volgende:
[..]
Oh jij hebt dit artikel gelezen.. Zeg dat dan.
Alleen al de titel van die bron!
Nee, zo ver zou ik niet willen gaan.quote:Op zondag 10 april 2011 14:39 schreef 1299 het volgende:
[..]
Volgens mij horen nagenoeg alle BNW topics in ONZ thuis
Hij is slachtoffer, geen dader.quote:Op zondag 10 april 2011 15:52 schreef Bankfurt het volgende:
Alphen a/d Rijn - 9 april = 9/4 = 9+4=13
6 x schieten, 6 doden, dader 24 jaar = 666
maakt ook: 13,666
dader: Tritian van der V. = tri x V(au) = 666
Alphen = alephs
Voorproefje voor 29 april misschien ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |