Dezequote:Op zondag 10 april 2011 15:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
PM maar dan kijk ik thuis of ik hem heb
oke, ff kijken of ik die kan downloadenquote:
ik ben de dagen aan het aftellenquote:Op zondag 10 april 2011 15:32 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Peter, Alles naar wens voorlopig ?
[..]
Buurman
Zo uit je sig haal ik ook omgeving tilburg ?quote:Op zondag 10 april 2011 15:32 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Peter, Alles naar wens voorlopig ?
[..]
Buurman
Ik tel met je meequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op zondag 10 april 2011 15:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
oke, ff kijken of ik die kan downloaden
Lekker in het zonnetje gezeten?quote:
Klopt als een bus, alleen wat zuidelijkerquote:Op zondag 10 april 2011 15:33 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Zo uit je sig haal ik ook omgeving tilburg ?
Extra betalen om vast te mogen komen zitten in het rulle zandquote:Op zondag 10 april 2011 15:35 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M gaat trouwens is kijken voor een mountainbike vignet in de loonse- drunense duinen.
Nu alleen over verharde paden gefietst maar blijft gewoon een mooie omgeving. Tussen het punt Biezenmortel - loonse drunense duinen - loon op zand is nog drunen gekomen
toch ee ntoch van tussen de 30 a 35 kilometer
GMTAquote:Op zondag 10 april 2011 15:38 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Extra betalen om vast te mogen komen zitten in het rulle zand
mwa er zitten stukjes zand parcour in maar ook veel bospadenquote:Op zondag 10 april 2011 15:38 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Extra betalen om vast te mogen komen zitten in het rulle zand
Bij " 't zand" ? mooie omgeving wel jaquote:Op zondag 10 april 2011 15:42 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mwa er zitten stukjes zand parcour in maar ook veel bospaden
Maar denk volgende week eerst naar Dorst ga of in Alphen. liggen ook 2 routes.
quote:Op zondag 10 april 2011 15:44 schreef Muck het volgende:
Er gaat hier al een week of twee de hele dag een hondje helemaal los. Hij blaft aan een stuk door en de laatste paar dagen is hij ontzettend aan het janken. Ik zit er dus hard over te denken de dierenbescherming te bellen, maar weet niet precies welk adres er bij die mensen hoort. Zouden ze de melding dan wel in behandeling nemen?
als er hoop gloort aan de horizon is zelfs het diepste dal te doenquote:
Van wie beweer jij nou dat die een diep dal heeftquote:Op zondag 10 april 2011 15:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als er hoop gloort aan de horizon is zelfs het diepste dal te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
ik geloof nooit dat jij al klaar bent met strijkenquote:Op zondag 10 april 2011 15:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
komen ze kijken en luisteren en aanbellen bij waar ze denken dat het is
![]()
als ze een beetje lief zijn
Ik ben nog niet eens begonnenquote:Op zondag 10 april 2011 15:46 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik geloof nooit dat jij al klaar bent met strijken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |