Kleurtjesquote:Op zondag 10 april 2011 15:13 schreef Muck het volgende:
Dank je
Ik wil eeeeeigenlijk de schoorsteen in een van de kleurtjes van het glas in lood verven, maar voorlopig houden we het nog even wit
na het etenquote:Op zondag 10 april 2011 15:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoe laat gaan jullie weer op huus op an?
quote:Op zondag 10 april 2011 15:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kleurtjes![]()
Aan welke zat je dan te denken?
Appelgroen in de keuken is leukquote:Mijn oude huis was ook bijna helemaal wit, behalve de schoorsteen, die was aubergine![]()
Oh. En de keuken appelgroen
Oh, hoe laat moet je draaien dan?quote:Op zondag 10 april 2011 15:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
na het eten
Uiterlijk kwart voor 7 ik moet vanavond weer draaien
9 uur weerquote:Op zondag 10 april 2011 15:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, hoe laat moet je draaien dan?
Ik wilde hier ook meer kleur, en mocht een heule muur doen van meneer Taart..nu heb ik het turquoise kastje en wat accesoires in een kleurtje en vind ik het ook niet meer zo nodigquote:Op zondag 10 april 2011 15:19 schreef Muck het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht aan dat paars... (ja, toch paars) maar ik denk er steeds harder over om het lekker niet te doen, omdat de kastdeuren nu blauw zijn en de ruimte zo lekker licht is
Jaquote:Appelgroen in de keuken is leuk
Dat heb ik dus met de kasten, ik wild kleur en eh, dat heb ik nuquote:Op zondag 10 april 2011 15:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik wilde hier ook meer kleur, en mocht een heule muur doen van meneer Taart..nu heb ik het turquoise kastje en wat accesoires in een kleurtje en vind ik het ook niet meer zo nodig
[..]
Ja![]()
Vrolijk
Okequote:
Jaquote:Op zondag 10 april 2011 15:22 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat heb ik dus met de kasten, ik wild kleur en eh, dat heb ik nu
Boh, coolquote:Op zondag 10 april 2011 15:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
![]()
En als ik met cadeautjes kom dan doe ik wel iets kleurigs
gewoon iets met balkonrandquote:Op zondag 10 april 2011 15:23 schreef Muck het volgende:
Ik ga eens afwassen, dan heb ik straks de ruimte om te koken
quote:Op zondag 10 april 2011 15:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Oke
Ik moet alleen nog wel muziek bij elkaar zoeken, ik heb nog geen idee
Oke even over nadenken onderwegquote:Op zondag 10 april 2011 15:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]dan moet je wel op tijd thuis zijn ja
![]()
ik zeg: lekker zomers
maar friem, ik woon idd in tilburgquote:
Hey fraariequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |