abonnement Unibet Coolblue
pi_95294122
Op FOK! zijn er nogal wat koffieliefhebbers. Zo heeft de Nespresso een eigen topic en is er zelfs een slowchattopic voor de liefhebbers van koffie. Eerder schreven we al over de Senseo.

Gadget Review: De Senseo Crema en Senseo: Hot Chocolate en Espresso en Lifestyle: Pickwick T-Pads

Na de introductie van een nieuw koffieconcept van Nestlé, de Dolce Gusto, is het tijd voor een review. De redactie van de Frontpage schreef de volgende review over dit apparaat.


Decennia lang bestond de Nederlandse koffiewereld uit weinig meer dan het conventionele koffiezetapparaat met de doodgewone filterkoffie. Heel Nederland zette een doodgewoon 'bakkie pleur' en er zat maar weinig variatie in de koffieconsumptie. Pas eind jaren tachtig, begin jaren negentig, werden de wat meer exotische koffiesmaken populair in allerlei uitgaans- en horecagelegenheden. Met de komst van de Senseo werd de 'saaie' traditie radicaal overboord gegooid. Met meer dan 10 miljoen verkochte exemplaren is het apparaat de absolute nummer één in de koffiemarkt; de padjes vliegen de winkel uit en er komen nog steeds allerlei nieuwe smaakvariaties voor de Senseo op de markt. Voor andere fabrikanten is de opmars van de Senseo een teken geweest dat de Nederlandse markt rijp is voor allerhande nieuwe koffieconcepten. Zo timmert Nestlé met espressomerk Nespresso (What Else?) al jaren aan de weg in het duurdere segment en supermarktconcern Ahold probeerde de Senseo te lijf te gaan met de PuC. Met wisselend succes overigens, want de PuC is stilletjes weer verdwenen van de markt. Alleen de Nespresso wint nog steeds aan populariteit, ondanks de hoge aanschafprijs van het apparaat en de relatief dure cupjes (rond de 30 cent per kopje). Voor het moederconcern Nestlé in ieder geval het teken dat de Nederlandse markt wel in is voor een nieuw apparaat. Ze introduceren een nieuw koffieconcept: De Dolce Gusto.

081021_18642_DolceGusto112.JPG


De Dolce Gusto is een beetje een vreemde vogel in de koffiewereld. Het apparaat lijkt allereerst niet echt op zijn concurrenten. De vormgeving lijkt nog het meest op een soort kip of andere vogel. Ook in de reclamespotjes, die Nestlé uitzendt, wordt het apparaat als een soort dier neergezet, dat door een stel kuikentjes (de verschillende kopjes koffie) wordt achtervolgd. Daarnaast werkt het apparaat behoorlijk anders dan de grote concurrenten Senseo en Nespresso en lijkt het meer op de PuC van Ahold. De koffie wordt met redelijk grote cups in het apparaat geplaatst en sommige smaken worden vergezeld met een cup met melkpoeder. Per smaak (er zijn er vijf) moet er minstens een cup in het apparaat worden geplaatst, eventueel gevolgd door een tweede cup met melkpoeder. Bij een Café Macchiato doe je bijvoorbeeld eerst de cup met melk in het apparaat en daarna pas de koffie. Het bereiden van een Macchiato duurt ongeveer 45 seconden zodra het apparaat klaar is voor gebruik (een opwarmtijd van ongeveer een minuut). Normaal wordt in reclamespotjes een ideaalbeeld geschetst; de cappucino heeft altijd een flinke laag melkschuim en qua opbouw ziet de koffie er schitterend uit. Jammer genoeg is dan het resultaat thuis behoorlijk teleurstellend. Bij de Dolce Gusto is hier echter geen sprake van! Het schuim is behoorlijk stevig en ook qua uiterlijk ziet de koffie er geweldig uit. Het meest belangrijke is natuurlijk de smaak en die doet absoluut niet onder voor de professionele apparaten.

081022_18642_kopjesgusto.JPG


Het design van het apparaat zal veel mensen bevallen. De Dolce Gusto is wel wat aan de grote kant, zeker in vergelijking met zijn concurrenten, en neemt door de bolle vorm meer ruimte in dan eigenlijk nodig zou zijn. Daarnaast ziet het apparaat er bijzonder gelikt uit, maar voelen sommige onderdelen niet erg sterk aan; dat geldt met name voor de verstelbare kophouder en het dekseltje van het waterreservoir. Toch zijn dat slechts details, in het algemeen oogt het apparaat solide en gebruiksvriendelijk.
Doordat je verschillende formaten koffie klaar kunt maken (een kleine espresso of een grote latté) is het erg handig dat je de standaard -waar je je kopje op zet- kunt verstellen. Je voorkomt hiermee gespetter en het resultaat ziet er ook netter uit. Door het ontwerp wordt het apparaat -in tegenstelling tot de padhouder bij de Senseo- nauwelijks vies. Daarnaast kun je het apparaat in één keer voorzien van ruim een liter water, zodat je het reservoir niet continu hoeft bij te vullen. Qua bediening is het overigens wel onhandig dat je zelf moet bepalen wanneer het apparaat klaar is met de bereiding; je moet erg opletten dat je koffie niet te waterig of juist te sterk wordt.

081021_18642_dg_maschinen_neu.jpg


Bij aanschaf van de Dolce Gusto (verkrijgbaar in zwart, wit, zilver en rood), krijg je een proefverpakking met zestien cups in verschillende smaken, een glas om Latté in te maken en een 'gewoon' koffiekopje met schotel. Ook krijg je een soort klein afvalcontainertje voor de gebruikte cups. De meegeleverde gebruiksaanwijzing is wat warrig, maar het apparaat werkt intuïtief genoeg om snel je eerste kop koffie te kunnen zetten. Er zijn allerlei accessoires verkrijgbaar voor de Dolce Gusto (zoals Nestlé dat ook beschikbaar heeft voor de high-end Nespresso), zoals kopjes, schoteltjes en een beperkt aantal aanvullende onderdelen. De Dolce Gusto is verkrijgbaar vanaf 129 euro en is daarmee veel duurder dan de goedkope versie van de Senseo. Echter, Senseo zit ook niet stil en heeft een variant ontwikkeld waarmee ook melk opgeschuimd kan worden; deze kost rond de 179 euro en is dus juist duurder dan de Dolce Gusto.

081021_18642_B000IWJ8EY_4.jpg


De prijs is voor een 'gewoon bakkie pleur' aan de hoge kant en is vergelijkbaar met de koffie van de Nespresso, zo'n 30 cent per kopje. De smaken waarbij ook een cupje melk nodig is zitten zelfs rond de 60 cent per kop. Dat is een flink bedrag, maar het eindresultaat is zowel qua presentatie als smaak goed vergelijkbaar met hetgeen je in menig horecagelegenheid krijgt voorgeschoteld voor twee of drie euro. De Dolce Gusto is daarmee zeker geen apparaat om voor je hele verjaardagsvisite drie kopjes koffie te zetten, maar wel om eens lekker van te genieten. De Dolce Gusto zal zijn plek op de Nederlandse koffiemarkt moeten veroveren (zeker omdat de cups niet bij de Albert Heijn te koop zijn), maar voor de liefhebber van de cappuccino, macchiato en dergelijke is het apparaat zeker een must-have.

Fabrikant: Krups Adviesprijs: 129 euro
  zondag 10 april 2011 @ 12:05:58 #2
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_95294648
Ik heb van die strooiers bij de DE winkel gehaald. Kaneel met suiker is echt heerlijk over de cappuccino van DG. maar volgens mij ook heel simpel zelf te maken als ik de ingrediënten zie.. kaneel en suiker.. :D
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_95298914
Een scheutje kaneelsiroop (gewoon zonder alcohol) is ook altijd heel lekker..
pi_95350327
Komt er heel misschien nog een refund (geld terug) actie aan voor Dolce Gusto apparaten?
Momenteel krijg je in Duitsland 30 euro terug op een Circollo, maar daarvoor heb je een Duitse bankrekeningnummer nodig.

Picollo kan ik voor 61 euro nieuw halen, en lijkt mij een vrij recent model.
Alhoewel het natuurlijk altijd goedkoper kan hé :)
  woensdag 13 april 2011 @ 14:23:07 #5
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_95442526
Heerlijke koffie
Liever één keer met Sneeuwwitje, dan zeven keer met de dwergen.
pi_95495850
Leuke apparaatjes hoor, jammer alleen dat je maar 1 kopje per keer kan zetten, duurt lang met visite enzo.

Dolce Gusto Picollo heb ik hier het goedkoopst gezien: http://www.espresso-appar(...)09-titanium~1667.htm
  donderdag 14 april 2011 @ 16:20:44 #7
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_95495907
Volgens mij is de OP een beetje verouderd. Ik haal mijn cups gewoon bij de AH hoor :+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  donderdag 14 april 2011 @ 22:01:47 #8
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_95515633
AH, Jumbo, Plus, Jan Linders...ze hebben ze allemaal.

Koffie Verkeerd zie ik alleen nergens helaas
Liever één keer met Sneeuwwitje, dan zeven keer met de dwergen.
pi_95533325
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 16:20 schreef Maraca het volgende:
Volgens mij is de OP een beetje verouderd. Ik haal mijn cups gewoon bij de AH hoor :+
Oh, ja het was zo'n verhaal, ik heb het niet echt doorgelezen :+
pi_95568128
Nu ¤20 retour op iedere machine!
www.dolce-gusto.nl/retouractie
pi_95569932
http://www.nescafe.nl/refundactie/

¤20,- retour bij aankoop van een NESCAFÉ Dolce Gusto machine in de periode van 16 april t/m 19 juni 2011.

Deze actie is geldig op alle NESCAFÉ Dolce Gusto modellen (Melody, Creativa, Circolo, Fontana en Piccolo).

Deze actie is alleen geldig op machines die via de reguliere Nederlandse detailhandel
of via een Nederlandse webwinkel zijn aangeschaft.

Deze actie geldt niet in combinatie met andere acties, met uitzondering van Dukaten actie bij Blokker (t/m 8 mei 2011).
  zaterdag 16 april 2011 @ 08:38:28 #12
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_95573205
Nog meer mensen aan de DG dan ;)
Liever één keer met Sneeuwwitje, dan zeven keer met de dwergen.
  zaterdag 16 april 2011 @ 09:12:29 #13
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_95573467
Bobshop.nl heeft ook een aanbieding. Misschien dat die kan icm de 20 euro retour actie?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  zondag 17 april 2011 @ 09:50:55 #14
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_95612241
https://www.dolce-gusto.n(...)/Pages/Creativa.aspx
Als ze nou dit nou in het model Circolo zouden maken, dan was ik verkocht O+
Het is jammer dat hij vrij prijzig is, anders wist ik het wel :)
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_95612857
Hmmm.... kan voor zo'n 50 euro (na refund) een witte Fontana halen, alleen vind ik die erg lelijk... (althans op de plaatjes wel, weet niet in het 'echt'). Wil eigenlijk een Piccoli, maar die is duurder (raar maar waar) en heeft een minder grote watertank.

Voor de rest zijn alle machines toch hetzelfde, op het design na? :)
  zondag 17 april 2011 @ 14:37:29 #16
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_95620443
Nu aan een Cortado , gisteren in Duitsland gekocht, hier voor alsnog alleen via de webshop verkrijgbaar.
Ook gelijk een doosje nesquik meegenomen om te proberen.
Is best lekker.
Prijs per doosje in Duitsland is inmiddels gestegen naar de 4,19.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_95721077
@Deezertje: ik heb de Piccolo en de Fontana even vergeleken:

http://www.espresso-appar(...)icaties-1433.htm#tab

http://www.espresso-appar(...)70.htm#specificaties

Ik zie dat de Fontana wat uitgebreider is met o.a. Instelbare koffietemperatuur, automatisch uitschakelen en inderdaad een groter waterreservoir. Piccolo vind ik zelf ook wel wat mooier, maar is blijkbaar minder uitgebreid..
pi_95854571
Ik heb de Fontana dan maar gekocht :)
Na 20 euro retour kost ie 51 euro, een mooie prijs.

Volgende week ga ik een dagje shoppen in Antwerpen.
Weet iemand toevallig als ze daar ook Dolce Gusto cups verkopen en of deze goedkoper zijn dan in Nederland? :) Zag dat er een grote supermarkt (GB) zit in het shoppingcenter.
  vrijdag 22 april 2011 @ 16:59:36 #19
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_95855838
Bij de Makro zijn ze 4,87 :) daar even de ice cups gehaald :9 scheelt weer verzendkosten
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  vrijdag 22 april 2011 @ 17:45:06 #20
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_95857120
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 09:50 schreef The_Tankgirl het volgende:
https://www.dolce-gusto.n(...)/Pages/Creativa.aspx
Als ze nou dit nou in het model Circolo zouden maken, dan was ik verkocht O+
Het is jammer dat hij vrij prijzig is, anders wist ik het wel :)
Ik niet!
Mijn Circolo is goed genoeg...en die maakt ook de koffie die ik wil ;)
Liever één keer met Sneeuwwitje, dan zeven keer met de dwergen.
pi_95931123
De koffie bevalt té goed.
's Ochtends 2 bakken caffè crema grande en 's avond de espresso; per dag 4 cupjes = ¤1,25.
pi_95931193
quote:
11s.gif Op dinsdag 19 april 2011 17:22 schreef EdEspresso het volgende:
@Deezertje: ik heb de Piccolo en de Fontana even vergeleken:

Ik zie dat de Fontana wat uitgebreider is met o.a. Instelbare koffietemperatuur, automatisch uitschakelen en inderdaad een groter waterreservoir. Piccolo vind ik zelf ook wel wat mooier, maar is blijkbaar minder uitgebreid..
De Fontana heeft alleen een iets groter waterreservoir. Voor de rest is ie technisch he-le-maal hetzelfde als de Piccolo.
  zondag 24 april 2011 @ 21:29:46 #23
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_95931326
quote:
0s.gif Op zondag 24 april 2011 21:25 schreef adder het volgende:
De koffie bevalt té goed.
's Ochtends 2 bakken caffè crema grande en 's avond de espresso; per dag 4 cupjes = ¤1,25.
Herkenbaar :') Maar bedenk ook dat je in de meeste gevallen voor ¤ 1,25 1 kopje koffieprut krijgt :+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  zondag 1 mei 2011 @ 23:07:01 #24
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_96228407
Ok, heb eindelijk de ice coffee van Dolce Gusto kunnen krijgen in de winkel *O* IJsblokjes waren klaar en de koffie gemaakt zoals op de achterkant staat beschreven (soms vraag ik mij af of ik de enige ben die op dat moment staat te sukkelen met een maatbeker en een stift :'))

Conclusie: hij is nog best lekker :o Alleen er is geen 'krachtige' smaak. Het lijkt wel alsof de smaak ergens op de achtergrond aanwezig is in plaats van de voorgrond. Werd wel beter nadat de hoeveelheid ijsblokjes het drankje echt ijskoud maakte, maar de uiteindelijke oplossing was toch echt het toevoegen van suiker. Toen werd het pas de bekende ijskoffie waar we allemaal zo dol op zijn *;
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_96239532
Voor wie nog geen DG heeft, de Melody II in wit of rode kleur is deze week 69 euro bij Media Markt Eindhoven. Tijdelijk krijg je 20 euro terug via Nescafe, dus betaal je uiteindelijk maar 49 euro.
Weet alleen niet als je er nog een glas enzo bijkrijgt zoals in de OP staat vermeld, maar zal wel niet.

Heb zelf de Fontana en die lijkt behalve het design qua functies identiek aan de Melody, maar dan met een lagere prijs. ;)
  maandag 2 mei 2011 @ 11:05:04 #26
300082 roos85
JUICHEN!
pi_96240726
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 09:50 schreef The_Tankgirl het volgende:
https://www.dolce-gusto.n(...)/Pages/Creativa.aspx
Als ze nou dit nou in het model Circolo zouden maken, dan was ik verkocht O+
Het is jammer dat hij vrij prijzig is, anders wist ik het wel :)
wwoowww moooi O+

alleen die adviesprijs :')
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  maandag 2 mei 2011 @ 23:26:19 #27
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_96277437
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 23:07 schreef Maraca het volgende:(soms vraag ik mij af of ik de enige ben die op dat moment staat te sukkelen met een maatbeker en een stift :'))

Denk ik wel...ik doe dat in elk geval NIET
Liever één keer met Sneeuwwitje, dan zeven keer met de dwergen.
  dinsdag 3 mei 2011 @ 00:43:59 #28
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_96280560
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 23:26 schreef joers1 het volgende:

[..]

Denk ik wel...ik doe dat in elk geval NIET
Na een tijdje kan ik het wel op de gok doen, maar dan heb ik voor bepaalde cups ook bepaalde glazen 'aangewezen' :') :D
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_96291014
Mooi ding hoor, vooral dat LCD-display lijkt me handig met storingen. Goedkoopste prijs die ik heb gezien is ¤138,95, daarna nog die cashback verzilveren natuurlijk. Dat maakt ¤118,95.
  donderdag 30 juni 2011 @ 18:06:31 #30
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_98874394
De Ice Cappu vond ik erg tegenvallen....de Icetea is wel lekker
Liever één keer met Sneeuwwitje, dan zeven keer met de dwergen.
pi_98875652
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 18:06 schreef joers1 het volgende:
De Ice Cappu vond ik erg tegenvallen....de Icetea is wel lekker
Ik lust geen koffie maar die ice cappu vind ik juist lekker....
  donderdag 30 juni 2011 @ 18:58:13 #32
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_98876355
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 18:06 schreef joers1 het volgende:
De Ice Cappu vond ik erg tegenvallen....de Icetea is wel lekker
Suiker is het magische woord in dezen *O* Maakt het al een stuk lekkerder..
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  donderdag 30 juni 2011 @ 22:10:26 #33
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_98884140
Nu bij een online bestelling van vier verpakkingen gratis icetea.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_98961462
Ik heb een paar weken geleden de IceTea besteld toen ik nieuwe kopjes online bestelde. Ik vind hem te zoet, mijn vriend vind hem erg lekker.

Op de cups staat sinds een tijdje een cijfer, weet iemand wat dat is? De sterkte staat ook met balkjes aangegeven en die is op iedere Lungo-cup -vanzelfsprekend- hetzelfde maar het getal verschilt steeds...
pi_99019873
Wie weet in welke supermarkt deze te koop zijn.....

pi_99020289
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 13:52 schreef soapie het volgende:
Wie weet in welke supermarkt deze te koop zijn.....

[ afbeelding ]
Alleen online waarschijnlijk. Ik heb ze tenminste nog nooit in de supermarkt gezien, ook niet in de AH XL.
  maandag 4 juli 2011 @ 14:13:27 #37
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_99020526
Makro heeft ze
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_99030138
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 13:52 schreef soapie het volgende:
Wie weet in welke supermarkt deze te koop zijn.....

[ afbeelding ]
Op de site van DG staat dat ze alleen via de webshop te koop zijn. Maar de groothandel is een goede optie. In de supermarkt iig niet. Heb hier wel een pak staan maar nog steeds niet geprobeerd.
pi_99030404
Naar de makro dan maar..... :)
  dinsdag 5 juli 2011 @ 07:13:28 #40
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_99053200
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 22:10 schreef Curiosity het volgende:
Nu bij een online bestelling van vier verpakkingen gratis icetea.
Vandaag mijn bestelling ontvangen en kreeg 2 x icetea gratis.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
  donderdag 7 juli 2011 @ 10:13:59 #41
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_99143225
Nu aan een bakkie Café au lait, deze is erg lekker, ook een nieuwe smaak.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_99148633
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2011 10:13 schreef Curiosity het volgende:
Nu aan een bakkie Café au lait, deze is erg lekker, ook een nieuwe smaak.
Is de Café au Lait minder zoet dan de Latte Macchiato?
  donderdag 7 juli 2011 @ 14:20:48 #43
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_99152398
quote:
5s.gif Op donderdag 7 juli 2011 12:56 schreef Serinde het volgende:

[..]

Is de Café au Lait minder zoet dan de Latte Macchiato?
De Latte Macchiato koop ik altijd ongezoet, dus dat zou ik niet weten.
Ik houd niet van zoete koffie maar de au lait vind ik prima smaken, niet zoet naar mijn bescheiden mening.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
  maandag 11 juli 2011 @ 00:05:39 #44
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_99303534
Even spammen hoor :+

Ibood heeft vandaag de Dolce Gusto Piccolo als dagaanbieding. Voor ¤ 50.- (excl. verzendkosten) ^O^
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  zaterdag 16 juli 2011 @ 12:59:33 #45
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_99537696
Mijn Piccolo is aangekomen van iBood O+

Jammer dat ik zo moet werken, zal morgen zeker een bakkie proberen!
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  woensdag 20 juli 2011 @ 08:34:03 #46
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_99694601
En? Hoe bevalt het? :)

Heb voor het eerst sinds eeuwen weer filterkoffie gezet. Mijn smaakpapillen hebben echt zoiets van: wtf is dit nou weer? :'(

Heb ze teveel verwend -O-
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_99705032
Ik heb nu een Nespresso maar met de recente prijsstijging naar 37 cent voor een lungo overweeg ik over te stappen naar de DG. Kleine berekening leert dat de Lungo voor DG 4,69 / 16 = 28 cent kost.
Iemand vergelijking Nespresso en DG al meegemaakt?
Nog tips waar ik op moet letten bij een evt aankoop?
http://www.scrumzelfstudie.nl voor snelle en goedkope Scrum Master Certificering dmv zelfstudie
  woensdag 20 juli 2011 @ 15:17:41 #48
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_99706543
Is het wel rendabel om over te stappen? Bedoel, voor een DG ben je ook snel minimaal 60 euro kwijt.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_99707671
Ja, dat denk ik wel aangezien er zn 100 cups per maand doorheengaan.
http://www.scrumzelfstudie.nl voor snelle en goedkope Scrum Master Certificering dmv zelfstudie
  woensdag 20 juli 2011 @ 17:03:35 #50
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_99711686
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juli 2011 15:43 schreef Keffo het volgende:
Ja, dat denk ik wel aangezien er zn 100 cups per maand doorheengaan.
100? :o

Dan is het wel rendabel ja. Eerste jaar bespaar je al ¤ 108,- (aanschaf machine niet meegenomen) dus je terugverdienperiode is < 1 jaar (afhankelijk van het model). Dan is het wel interessant :Y
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  woensdag 20 juli 2011 @ 17:40:24 #51
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_99713230
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 mei 2011 00:43 schreef Maraca het volgende:

[..]

Na een tijdje kan ik het wel op de gok doen, maar dan heb ik voor bepaalde cups ook bepaalde glazen 'aangewezen' :') :D
Hij zit nog in de doos _O-
Zal hem vanavond uitpakken en neem morgen ochtend een bakkie (als ik 's avonds neem slaap ik moeilijk aangezien ik 04:30 mijn bed uit moet..)
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  donderdag 21 juli 2011 @ 17:42:17 #52
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_99758799
Beste Dion,

Bedankt voor je bestelling! We zijn blij dat je NESCAFE Dolce Gusto als je
koffieleverancier hebt gekozen. Hierbij bevestigen we je bestelling.

Krijg Intenso capsules gratis, ga nog even bestelling plaatsen krijg je weer extra doosje gratis. :P
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  donderdag 21 juli 2011 @ 17:42:54 #53
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_99758819
Maar heb je nu al je eerste kopje gehad? :+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  donderdag 21 juli 2011 @ 17:46:20 #54
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_99758979
Nee, morgen! Echt waar O+

Ook balen, die gratis bestelling ziet ie als 1e bestelling. Nu krijg ik dus geen gratis capsules bij mijn echte 1e bestelling. Zal wel morgen een belletje doen. :P
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 12:45:03 #55
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_99834139
En? En? En? :+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  zondag 24 juli 2011 @ 12:12:15 #56
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_99871439
Wat een anti-climax _O- Hij werkt niet!

Ik doe hem in het stopcontact, power on, dat is ie groen doe ik er een capsule in en dan selecteer ik hot en er komt gewoon niks uit :P
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_99871496
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 12:12 schreef Dionysiou het volgende:
Wat een anti-climax _O- Hij werkt niet!

Ik doe hem in het stopcontact, power on, dat is ie groen doe ik er een capsule in en dan selecteer ik hot en er komt gewoon niks uit :P
Zou er water in doen..... _O-
  zondag 24 juli 2011 @ 13:11:02 #58
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_99873131
Zat er al in. :P

Na 30 min rook ik ook een lichte plastiek branderige lucht. Weg met dat ding.
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  zondag 24 juli 2011 @ 13:13:20 #59
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_99873223
:{ what the..

Wat jammer -O-
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  zondag 24 juli 2011 @ 13:19:00 #60
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_99873419
Ja, maar het zat er wel aan te komen.. toen ik het pakket kreeg zat deze sticker erop:

''Uw postzending is tijdens het verwerkingsproces open geraakt. Zonder kennisneming van de inhoud is de zending opnieuw gesloten. Onze excuses hiervoor.''

Ik stuur hem wel retour.
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  dinsdag 26 juli 2011 @ 19:20:57 #61
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_99970843
Morgen komt mijn Dolce Gusto Creativa binnen. Die andere stuur ik terug en krijg het geld terug. Heb nu inmiddels:

- Mocha
- Latte Macchiato
- Nestea Peach
- Ice Cappuchino
- Grande Espresse

binnen qua cups. Dus kan echt niet 2 weken wachten voor een omruil order!!
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_99971359
Ik heb nu een pak nesquik, vind hem een beetje waterig, chocochino vind ik lekkerder.....
  dinsdag 26 juli 2011 @ 20:34:07 #63
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_99974233
Mocha :9

Die kon ik voorheen altijd bij de supermarkt halen, maar ik moest zo nodig verhuizen }:|
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  donderdag 28 juli 2011 @ 23:28:13 #64
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_100069660
Ben tevreden met mijn DG. Is het alleen niet mogelijk de temperatuur op te voeren?
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  donderdag 28 juli 2011 @ 23:32:20 #65
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_100069825
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 23:28 schreef Dionysiou het volgende:
Ben tevreden met mijn DG. Is het alleen niet mogelijk de temperatuur op te voeren?
Mijn koffie is anders bloedheet :o Alhoewel ik wel eens de opmerking kreeg dat de koffie vrij lauw was.. later nog eens koffie gezet voor die persoon (in de tussentijd had ik hem ontkalkt) en toen vond zij hem ook heel heet.

Misschien moet hij nog even opwarmen ;)
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  donderdag 28 juli 2011 @ 23:43:56 #66
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_100070316
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2011 23:32 schreef Maraca het volgende:

[..]

Mijn koffie is anders bloedheet :o Alhoewel ik wel eens de opmerking kreeg dat de koffie vrij lauw was.. later nog eens koffie gezet voor die persoon (in de tussentijd had ik hem ontkalkt) en toen vond zij hem ook heel heet.

Misschien moet hij nog even opwarmen ;)
Ah ik wacht het even af, maak morgen ochtend lekker een Mocha!
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  donderdag 28 juli 2011 @ 23:45:49 #67
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_100070384
Heb je trouwens netjes de handleiding gevolgd over de 30 seconden (ofzo) doorlopen?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  donderdag 28 juli 2011 @ 23:54:13 #68
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_100070731
quote:
18s.gif Op donderdag 28 juli 2011 23:45 schreef Maraca het volgende:
Heb je trouwens netjes de handleiding gevolgd over de 30 seconden (ofzo) doorlopen?
Hmm, nee.. :P Heb hem wel 6x gespoeld.. :P
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  zaterdag 30 juli 2011 @ 14:33:15 #69
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_100124763
Temperatuur is nu top, koffie is echt heerlijk. Ice cappuccino was een genot (met ijsklontjes!)
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  zaterdag 30 juli 2011 @ 14:44:47 #70
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_100125116
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 14:33 schreef Dionysiou het volgende:
Temperatuur is nu top, koffie is echt heerlijk. Ice cappuccino was een genot (met ijsklontjes!)
*O*
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  zaterdag 30 juli 2011 @ 15:11:26 #71
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_100125976
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2011 14:33 schreef Dionysiou het volgende:
Temperatuur is nu top, koffie is echt heerlijk. Ice cappuccino was een genot (met ijsklontjes!)
Ik vijd het helemaal niks...die ijscappu
Liever één keer met Sneeuwwitje, dan zeven keer met de dwergen.
  maandag 1 augustus 2011 @ 11:50:05 #72
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_100188278
Net Dolce Gusto gezet met echte melk *O* En nee, niet door melk in het waterreservoir te gooien :+

Ben dol op de late macchiato, maar je gaat het wel in je portemonnee voelen. Dus ik heb nu echte melk (campina volle melk) opgewarmd tot 650 en daarna opgeklopt met een handmatige melkopschuimer. In een latte macchiato glas geschonken en vervolgens de Dolce Gusto Espresso Intenso laten toevoegen.

Et voila Latte Macchiato met een beetje van mij en een beetje van Dolce Gusto *;

Het is wel meer werk, maar voor de middag/avond niet zo heel erg. Zie mezelf dit alleen niet 's morgens doen voordat ik naar werk vertrek :+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  maandag 1 augustus 2011 @ 12:20:08 #73
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_100189372
...wat win je er financieel mee? ;)
Buiten het feit dat het veel werk is...;)

Smaak zal ongetwijfeld goed zijn ;) Volle melk...dat is tenminste "echt" :)
Liever één keer met Sneeuwwitje, dan zeven keer met de dwergen.
  maandag 1 augustus 2011 @ 12:26:59 #74
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_100189582
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 12:20 schreef joers1 het volgende:
...wat win je er financieel mee? ;)
Buiten het feit dat het veel werk is...;)

Smaak zal ongetwijfeld goed zijn ;) Volle melk...dat is tenminste "echt" :)
Nou in een Espresso Intenso pak zitten 16 cups ipv 8 :+ En melk haal ik sowieso voor de cornflakes :9
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  maandag 1 augustus 2011 @ 14:01:25 #75
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_100192579
Dat bespaart je dus nauwelijks iets...als je gaat omrekenen...;) Hoop werk, weinig échte winst ;)
Maar als de smaak beter is...dan is het een aanrader.

Ook al eens koffie geprobeerd met een scheutje Licor43 erin? Ook een aanrader.
Liever één keer met Sneeuwwitje, dan zeven keer met de dwergen.
  maandag 1 augustus 2011 @ 14:06:51 #76
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_100192744
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 14:01 schreef joers1 het volgende:
Dat bespaart je dus nauwelijks iets...als je gaat omrekenen...;) Hoop werk, weinig échte winst ;)
Maar als de smaak beter is...dan is het een aanrader.

Ook al eens koffie geprobeerd met een scheutje Licor43 erin? Ook een aanrader.
Dan onderschat je hoeveel latte macchiato's ik drink :+ Nog los van het feit dat het heerlijk is :9

En nee, ik drink geen alcohol dus ik pas :P
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_101053082
Iemand nog een Dolce Gusto Creativa te koop voor me?
http://www.scrumzelfstudie.nl voor snelle en goedkope Scrum Master Certificering dmv zelfstudie
pi_101058430
De AH hier verkoopt nu ook de cappuccino light *O*
Alleen niet zo goed voor de realisatie van ons boodschappen-budget :')
pi_101252272
Heb de Gusto Creativa besteld. komt hopelijk vandaag of maandag binnen. Ben benieuwd!
http://www.scrumzelfstudie.nl voor snelle en goedkope Scrum Master Certificering dmv zelfstudie
  zondag 28 augustus 2011 @ 12:54:36 #80
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_101284099
Bij Vente Exclusive zijn ze nu 65 euro en 75 euro, een lichtblauwe en hartjes variant (picollo)
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_101331962
En binnen, eerste bakkies Lungo en Grande cafe creme gedronken en bevalt goed.
Baai Baai Nespresso
http://www.scrumzelfstudie.nl voor snelle en goedkope Scrum Master Certificering dmv zelfstudie
pi_102137990
De nieuwe smaak Latte Macchiato caramel is heerlijk.
  maandag 19 september 2011 @ 21:28:04 #83
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_102157024
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 14:20 schreef ikkie1984 het volgende:
De nieuwe smaak Latte Macchiato caramel is heerlijk.
Klopt :)
Liever één keer met Sneeuwwitje, dan zeven keer met de dwergen.
pi_102598564
Zie ik op internet dat ze chai latte voor de Dolce Gusto hebben, verkopen ze dat niet in Nederland. Ik ben verdrietig en boos. ;( :(
signatuurloos
  zondag 2 oktober 2011 @ 09:13:28 #85
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_102603627
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 00:24 schreef Captain_Maximum het volgende:
Zie ik op internet dat ze chai latte voor de Dolce Gusto hebben, verkopen ze dat niet in Nederland. Ik ben verdrietig en boos. ;( :(
Wel in België zag ik :')
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_102627063
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2011 09:13 schreef Maraca het volgende:

[..]

Wel in België zag ik :')
Dat is alweer een stuk dichterbij. Met een beetje geluk binnenkort ook in Nederland te koop.
signatuurloos
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 12:43:27 #87
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_103368168
Nu inderdaad ook in NL te koop Chai Lstte....geen idee wat ik me daarbij moet voorstellen: kofie? Thee? Koffie met theesmaak of thee met koffiesmaak?

Iemand ervaring?
Liever één keer met Sneeuwwitje, dan zeven keer met de dwergen.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 13:07:47 #88
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_103369189
Mail die ik net kreeg.

Wow, jij krijgt een exotische herfst! Want met onze nieuwe Chai Tea Latte waan je je zo in exotische sferen. Deze kruidige nieuwkomer uit India heeft een avontuurlijke smaak van kaneel, gember, kardemom
en kruidnagel, veel warme schuimige melk en zwarte thee. Hierdoor smaakt onze Chai Tea Latte niet alleen lekker, maar ruikt het ook nog eens heerlijk. En omdat wij jou graag willen verwennen met dit exotische wonder, krijg je één doosje Chai Tea Latte gratis bij een bestelling van minimaal ¤ 25,- in de webshop.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 15:31:44 #89
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_103375352
Die mail kreeg ik ook ja ;)
Heb m al in bestelling ;)
Liever één keer met Sneeuwwitje, dan zeven keer met de dwergen.
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 15:52:34 #90
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_103376209
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2011 15:31 schreef joers1 het volgende:
Die mail kreeg ik ook ja ;)
Heb m al in bestelling ;)
Als je die mail leest weet je toch wat het moet voorstellen?, thee met melk ;)
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_103412034
Ik heb de Chai latte inmiddels binnen en hij smaakt erg goed.
signatuurloos
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 12:56:57 #92
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_103412547
Heb hem ook maar besteld. Samen met de vanille en karamel latte. Hopelijk smaken ze :P
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  zondag 23 oktober 2011 @ 17:36:42 #93
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_103460390
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 12:37 schreef Captain_Maximum het volgende:
Ik heb de Chai latte inmiddels binnen en hij smaakt erg goed.
vertel ;) Omschrijf de smaak ;)
Liever één keer met Sneeuwwitje, dan zeven keer met de dwergen.
pi_103554003
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2011 17:36 schreef joers1 het volgende:

[..]

vertel ;) Omschrijf de smaak ;)
Thee wat vooral naar kaneel smaakt met melk erbij.
signatuurloos
  dinsdag 25 oktober 2011 @ 22:21:51 #95
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_103561755
Ook ik heb 'm binnen. Vind 'm lekker...terwijl ik geen theeliefhebber ben :)
Liever één keer met Sneeuwwitje, dan zeven keer met de dwergen.
pi_104410655
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  woensdag 16 november 2011 @ 23:26:10 #97
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_104459310
Welke vinden jullie lekkerder.

-Chococino
-Nesquik

Aangezien ik naast allerlei koffiesoorten, ook regelmatig een kop chocolademelk drink.
Vind ik persoonlijk Chococino lekkerder van smaak.
pi_104521730
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2011 23:26 schreef wolferl het volgende:
Welke vinden jullie lekkerder.

-Chococino
-Nesquik

Aangezien ik naast allerlei koffiesoorten, ook regelmatig een kop chocolademelk drink.
Vind ik persoonlijk Chococino lekkerder van smaak.
Chococino!!!! Nesquik is veel wateriger...
  maandag 28 november 2011 @ 09:38:02 #99
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_104912867
In de webshop is helaas de CAFE AU LAIT niet meer te bestellen.....balen!
Liever één keer met Sneeuwwitje, dan zeven keer met de dwergen.
pi_106377981
Weet niet of jullie het al wisten maar sinds kort kan je ook bij Amazon.de Dolce Gusto capsules kopen. Prijzen schommelen rond de 12-13 euro voor 48 capsules. Veel smaken zijn hier te verkrijgen (ook de oudere of exclusieve). Bestel je voor 20 euro of meer dan betaal je geen verzendkosten. :) (je kan ook kiezen voor een levering elke 'x' maanden, dan betaal je nog minder per doosje, maar is niet verplicht).

De CAFE AU LAIT is daar nog voor 14 euro te koop (48 stk.)
pi_106390503
Wij hebben sinds kort een Dolce Gusto Circulo(chocolate). Prachtig ding! De koffie valt zeker niet tegen, maar wat is die melk zoet! Ik denk daardoor dat ik liever zelf mijn melk wil gaan opschuimen.
Het inschatten van de hoeveelheden is ook nog best lastig, maar we worden er al steeds beter in c_/
pi_106407125
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 23:17 schreef Deezertje het volgende:
Weet niet of jullie het al wisten maar sinds kort kan je ook bij Amazon.de Dolce Gusto capsules kopen. Prijzen schommelen rond de 12-13 euro voor 48 capsules. Veel smaken zijn hier te verkrijgen (ook de oudere of exclusieve). Bestel je voor 20 euro of meer dan betaal je geen verzendkosten. :) (je kan ook kiezen voor een levering elke 'x' maanden, dan betaal je nog minder per doosje, maar is niet verplicht).

De CAFE AU LAIT is daar nog voor 14 euro te koop (48 stk.)
Nee, wist ik niet, maar zat hier wel al een tijd op te wachten/hopen! :)
Gelijk maar 2x3 dozen besteld, voor ¤ 4,45 per doos en geen verzendkosten. Scheelt toch een slok op een borrel c_/
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
  vrijdag 3 februari 2012 @ 19:24:16 #103
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_107566861
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 09:38 schreef joers1 het volgende:
In de webshop is helaas de CAFE AU LAIT niet meer te bestellen.....balen!
Inmiddels weer te bestellen, direct maar gedaan met de chai latte erbij,
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
  vrijdag 3 februari 2012 @ 19:35:46 #104
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_107567383
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 12:05 schreef Dragonberry het volgende:
Wij hebben sinds kort een Dolce Gusto Circulo(chocolate). Prachtig ding! De koffie valt zeker niet tegen, maar wat is die melk zoet! Ik denk daardoor dat ik liever zelf mijn melk wil gaan opschuimen.
Het inschatten van de hoeveelheden is ook nog best lastig, maar we worden er al steeds beter in c_/
De suikervrije varianten zijn ook erg lekker.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
  vrijdag 3 februari 2012 @ 20:18:23 #105
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_107569349
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 19:24 schreef Curiosity het volgende:

[..]

Inmiddels weer te bestellen, direct maar gedaan met de chai latte erbij,
Ik bestel voortaan bij Koffiepiraat...leveren EN sneller EN goedkoper
Liever één keer met Sneeuwwitje, dan zeven keer met de dwergen.
pi_107587734
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 februari 2012 20:18 schreef joers1 het volgende:

[..]

Ik bestel voortaan bij Koffiepiraat...leveren EN sneller EN goedkoper
Afhankelijk van hoeveel pakken je afneemt en gezien de verzendkosten (¤ 3,95) die deze winkel berekent, is Amazon.de toch een stuk goedkoper. Verzending duurt een dag of 3, maar dat heb ik er wel voor over.
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
  zaterdag 4 februari 2012 @ 10:18:08 #107
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_107587759
In elk geval is de webshop van DolceGusto zelf, voor mij geen optie meer. Verzenden duurt daar soms wel 4 tot 7 dagen
Liever één keer met Sneeuwwitje, dan zeven keer met de dwergen.
  zaterdag 4 februari 2012 @ 15:38:13 #108
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_107596774
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 10:18 schreef joers1 het volgende:
In elk geval is de webshop van DolceGusto zelf, voor mij geen optie meer. Verzenden duurt daar soms wel 4 tot 7 dagen
Ik bestel meestal op zondag en op woensdag heb ik het binnen.
Vind ik niet lang.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_107597735
Goedemiddag :)

Ik heb een DG kado gekregen. Hartstikke leuk alleen ik begrijp de balkjes op de cupjes niet helemaal. Drie balkjes is dat een bepaalde tijd of hoe werkt dat ? Hoe bepalen jullie hoeveel water nodig is ? Excuses als dit een domme vraag is...
  zaterdag 4 februari 2012 @ 16:35:17 #110
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_107598433
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 16:09 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Goedemiddag :)

Ik heb een DG kado gekregen. Hartstikke leuk alleen ik begrijp de balkjes op de cupjes niet helemaal. Drie balkjes is dat een bepaalde tijd of hoe werkt dat ? Hoe bepalen jullie hoeveel water nodig is ? Excuses als dit een domme vraag is...
De hoeveelheid water en koud of warm staat vermeld op het doosje.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
  zaterdag 4 februari 2012 @ 18:31:48 #111
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_107602264
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 15:38 schreef Curiosity het volgende:

[..]

Ik bestel meestal op zondag en op woensdag heb ik het binnen.
Vind ik niet lang.
Heb jij vaak geluk gehad en/of ik vaak pech. Ik heb anderhalf jaar bij Dolce Gusto bestellingen gedaan en duurde ALTIJD minimaal 5 dagen....en heb diverse keren gehad dat bestelling niet klopte en incompleet was.
Koffiepiraat twee keer gedaan en twee keer gewoon binnen 24-uur koffie gekregen. Zelfs in de tijd dat de Cafe Au Lait bij Dolce niet leverbaar was, wassie bij Koffiepiraat wel aanwezig.
En...die heeft een Arabica-variant die de NL-Dolce Gusto niet eens heeft :) (en die erg lekker is)
Liever één keer met Sneeuwwitje, dan zeven keer met de dwergen.
  vrijdag 17 februari 2012 @ 20:28:50 #112
366965 Black-beauty-babe
Kus voor iedereen!
pi_108094309
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 april 2011 08:38 schreef joers1 het volgende:
Nog meer mensen aan de DG dan ;)
Ikke!
^O^
pi_108346247
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2012 18:31 schreef joers1 het volgende:

[..]

Heb jij vaak geluk gehad en/of ik vaak pech. Ik heb anderhalf jaar bij Dolce Gusto bestellingen gedaan en duurde ALTIJD minimaal 5 dagen....en heb diverse keren gehad dat bestelling niet klopte en incompleet was.
Koffiepiraat twee keer gedaan en twee keer gewoon binnen 24-uur koffie gekregen. Zelfs in de tijd dat de Cafe Au Lait bij Dolce niet leverbaar was, wassie bij Koffiepiraat wel aanwezig.
En...die heeft een Arabica-variant die de NL-Dolce Gusto niet eens heeft :) (en die erg lekker is)
[ afbeelding ]
Hier ook een fan van de Koffiepiraat. Ik had besteld bij Dolce Gusto, na een week wachten maar eens gebeld en toen bleek dat ze mijn bestelling helemaal niet hadden :{ Vervolgens een aantal dagen wachten tot ik mijn geld teruggestort kreeg. De Koffiepiraat leverde binnen 24 uur mijn bestelling.
  vrijdag 24 februari 2012 @ 18:28:51 #114
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_108354959
Koffiepiraat doet prima zaken, hebben me bij al mijn bestellingen nog gratis chocolade gegeven ook ;) Reep Cote d'Or, een Toblerone, elke keer zit er weer iets bij. Toch leuk.
En die snelle levering is gewoon top. daar kan Dolce Gusto zelf een puntje aan zuigen
Liever één keer met Sneeuwwitje, dan zeven keer met de dwergen.
  dinsdag 28 februari 2012 @ 07:39:06 #115
366965 Black-beauty-babe
Kus voor iedereen!
pi_108492517
Dolcé Gusto cappaccino ice




Lekkerrrrr
^O^
  zondag 25 maart 2012 @ 10:10:18 #116
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_109483371
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 07:39 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Dolcé Gusto cappaccino ice

[ afbeelding ]

Lekkerrrrr
Het is weer tijd om ijsblokjes te maken *O*
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_109563271
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 12:05 schreef Dragonberry het volgende:
Wij hebben sinds kort een Dolce Gusto Circulo(chocolate). Prachtig ding! De koffie valt zeker niet tegen, maar wat is die melk zoet! Ik denk daardoor dat ik liever zelf mijn melk wil gaan opschuimen.
Het inschatten van de hoeveelheden is ook nog best lastig, maar we worden er al steeds beter in c_/
Zoet? Ik vind hem juist niet zoet genoeg. Ik doe er 2 lepeltjes suiker bij en dan roeren....wel jammer van het mooie uiterlijk van mijn capucchino die laagjes....de ice capucchino vind ik trouwens wel zoet genoeg.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 13:07:57 #118
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_109564296
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 12:35 schreef Yellowcard het volgende:

[..]

Zoet? Ik vind hem juist niet zoet genoeg. Ik doe er 2 lepeltjes suiker bij en dan roeren....wel jammer van het mooie uiterlijk van mijn capucchino die laagjes....de ice capucchino vind ik trouwens wel zoet genoeg.
Ik doe het als volgt (ik vind hem ook niet zoet genoeg :@ ). Melk, dan suiker erin, roeren en dan koffie erin. Ziet het er nog steeds strak uit en het is dan lekker zoet (die koffie heeft daar geen invloed op).
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_109576561
Aha slim!! Bedankt voor de tip :)
  dinsdag 27 maart 2012 @ 22:42:58 #120
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_109589258
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 februari 2012 07:39 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Dolcé Gusto cappaccino ice

[ afbeelding ]

Lekkerrrrr
Vind ik erg tegenvallen...erg waterig
Liever één keer met Sneeuwwitje, dan zeven keer met de dwergen.
pi_109595974
Vind hem bijna gelijk aan die van Douwe Egberts in blik. Minder romig dat wel.
  woensdag 28 maart 2012 @ 07:56:35 #122
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_109596113
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 22:42 schreef joers1 het volgende:

[..]

Vind ik erg tegenvallen...erg waterig
Ja, hij had idd wel wat romiger gemogen :Y Iemand tips om er dingen bij te doen die hiervoor zorgen? Vanille-ijs bijvoorbeeld?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_109718993
Mensen,

Wat is nou de goedkoopste plek/manier om aan de cupjes te komen? (Legaal)
Koffiepiraat, Jumbo, Amazon.de?

Ben met name opzoek naar Nesquik en Nestea Citroen.
  maandag 2 april 2012 @ 17:04:06 #124
366965 Black-beauty-babe
Kus voor iedereen!
pi_109810390
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 00:24 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Mensen,

Wat is nou de goedkoopste plek/manier om aan de cupjes te komen? (Legaal)
Koffiepiraat, Jumbo, Amazon.de?

Ben met name opzoek naar Nesquik en Nestea Citroen.
Nesquik zit flauwe smaak aan, smaakt waterig
^O^
  maandag 2 april 2012 @ 17:05:55 #125
366965 Black-beauty-babe
Kus voor iedereen!
pi_109810455
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 22:42 schreef joers1 het volgende:

[..]

Vind ik erg tegenvallen...erg waterig
Iets minder water doorheen laten lopen dan wat er op de verpakking staat
^O^
  maandag 2 april 2012 @ 17:20:33 #126
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_109811106
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 maart 2012 00:24 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Mensen,

Wat is nou de goedkoopste plek/manier om aan de cupjes te komen? (Legaal)
Koffiepiraat, Jumbo, Amazon.de?

Ben met name opzoek naar Nesquik en Nestea Citroen.
Dat zijn nu echt de 2 smaken die ik nooit zou kopen voor de Dolce Gusto. :o Met name omdat je daarvoor gewoon pakken kunt halen in de winkel.

Ik baal ervan dat ze echt vrijwel alle smaken in mijn supermarkt verkopen behalve de Tai Chi thee :'(
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_110389932
Heb Caramel Latte Macchiato binnen van de webshop. De lekkerste smaak die ik tot nu toe heb geproefd. Betrap me er zelfs op dat ik aan mijn koffie zit te snuffelen. Heerlijk die caramelgeur _O_
pi_110391510
quote:
1s.gif Op maandag 2 april 2012 17:04 schreef Black-beauty-babe het volgende:

[..]

Nesquik zit flauwe smaak aan, smaakt waterig
Ik vind hem ook zwaar tegenvallen, en zal hem dan ook niet meer kopen.
  zondag 22 april 2012 @ 19:01:28 #129
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_110641894
quote:
0s.gif Op woensdag 28 maart 2012 07:56 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ja, hij had idd wel wat romiger gemogen :Y Iemand tips om er dingen bij te doen die hiervoor zorgen? Vanille-ijs bijvoorbeeld?
Om mezelf maar even te quoten. Heb de stoute schoenen aangetrokken en heb vanille-ijs in de koffie gedaan. Resultaat? Goddelijk! Eerst een paar scheppen ijs, dan de melk en dan de koffie. Even laten staan zodat het goed koud wordt en oh oh oh wat lekker :9
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  donderdag 3 mei 2012 @ 07:18:54 #130
366965 Black-beauty-babe
Kus voor iedereen!
pi_111072694
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 19:01 schreef Maraca het volgende:

[..]

Om mezelf maar even te quoten. Heb de stoute schoenen aangetrokken en heb vanille-ijs in de koffie gedaan. Resultaat? Goddelijk! Eerst een paar scheppen ijs, dan de melk en dan de koffie. Even laten staan zodat het goed koud wordt en oh oh oh wat lekker :9
Moet ik dat ook maar eens proberen.
^O^
  donderdag 3 mei 2012 @ 07:23:18 #131
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_111072718
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2012 07:18 schreef Black-beauty-babe het volgende:

[..]

Moet ik dat ook maar eens proberen.
Kan de AH huismerk erg aanraden.. Hertog en Jumbo huismerk vond ik iets minder :@
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  donderdag 3 mei 2012 @ 17:07:35 #132
366965 Black-beauty-babe
Kus voor iedereen!
pi_111091886
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 07:23 schreef Maraca het volgende:

[..]

Kan de AH huismerk erg aanraden.. Hertog en Jumbo huismerk vond ik iets minder :@
Bedankt voor de tip.
^O^
pi_111092943
Ik ga binnenkort eens experimenteren met AH Kaneelijs :)
  maandag 7 mei 2012 @ 21:04:23 #134
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_111263680
Feest! Mijn supermarkt is eindelijk wakker geworden en heeft het Dolce Gusto aanbod uitgebreid *O* Chai Tea Latte gewoon in het schap O+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  dinsdag 8 mei 2012 @ 07:40:02 #135
366965 Black-beauty-babe
Kus voor iedereen!
pi_111277530
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2012 21:04 schreef Maraca het volgende:
Feest! Mijn supermarkt is eindelijk wakker geworden en heeft het Dolce Gusto aanbod uitgebreid *O* Chai Tea Latte gewoon in het schap O+
Thee voor de Dolce Gusto??
Is die wel lekker?
^O^
  dinsdag 8 mei 2012 @ 07:48:31 #136
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_111277599
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 07:40 schreef Black-beauty-babe het volgende:

[..]

Thee voor de Dolce Gusto??
Is die wel lekker?
Ja, die is zo ontzettend lekker O+



*O*
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  dinsdag 8 mei 2012 @ 15:37:35 #137
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_111291594
Ooh lekker! Welke supermarkt is dat?
Ik vind het irritant dat deze alleen online te koop is!
  woensdag 9 mei 2012 @ 07:26:38 #138
366965 Black-beauty-babe
Kus voor iedereen!
pi_111321887
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 07:48 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ja, die is zo ontzettend lekker O+

[ afbeelding ]

*O*
Ziet er best apart uit, maar lijkt mij ook lekker.
^O^
  donderdag 10 mei 2012 @ 19:04:14 #139
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_111388002
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2012 15:37 schreef gcjoel het volgende:
Ooh lekker! Welke supermarkt is dat?
Ik vind het irritant dat deze alleen online te koop is!
Jumbo in Dordrecht *; Maar ik vind het zo stom dat je die theekoppen niet kunt bestellen :(
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  vrijdag 11 mei 2012 @ 07:28:10 #140
366965 Black-beauty-babe
Kus voor iedereen!
pi_111407994
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2012 19:04 schreef Maraca het volgende:

[..]

Jumbo in Dordrecht *; Maar ik vind het zo stom dat je die theekoppen niet kunt bestellen :(
Ik ga toch eens vragen bij de Jumbo in 's-Heerenberg of ze aan die thee kunnen komen
^O^
  vrijdag 11 mei 2012 @ 09:51:49 #141
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_111410305
Hmm hier geen Jumbo in de buurt helaas!
  vrijdag 11 mei 2012 @ 10:12:48 #142
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_111410856
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 07:28 schreef Black-beauty-babe het volgende:

[..]

Ik ga toch eens vragen bij de Jumbo in 's-Heerenberg of ze aan die thee kunnen komen
Doen! Gisteren even na een lange werkdag op de bank gezeten met deze thee. Geluksmomentje O+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_111413175
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 mei 2012 10:12 schreef Maraca het volgende:

[..]

Doen! Gisteren even na een lange werkdag op de bank gezeten met deze thee. Geluksmomentje O+
Precies waarvoor het bedoeld is dolce gusto c_/
Met kaneelijs wordt het me iets te zoet.

Ook geen Jumbo bij mij. Misschien wachten tot ze de C1000 gaan ombouwen.
pi_111451612
Ik begin deze dag met Café au lait. Voordelige keuze 16 cups koffie met melk samen. Samen met 2 AH Picolientjes best een goede start vind ik :)
  zaterdag 12 mei 2012 @ 09:55:50 #145
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_111452543
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 08:33 schreef Yellowcard het volgende:
Ik begin deze dag met Café au lait. Voordelige keuze 16 cups koffie met melk samen. Samen met 2 AH Picolientjes best een goede start vind ik :)
Hier nu aan de Chai latte.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
  zaterdag 12 mei 2012 @ 10:10:08 #146
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_111452759
Mocha hier c_/
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_111454530
Welke machine hebben jullie eigenlijk?
Ik heb de Circolo (zilverkleurig). Ik heb nooit echt bekeken wat het verschil is met de Piccolo maar deze zag er zo mooi uit dat ik er gelijk verliefd op werd toen ik hem zag staan :)
Hij is iets duurder maar kan hij ook meer of betaalde ik alleen voor het design?
Niet dat ik er spijt van heb hij geeft mijn keuken gelijk een andere uitstraling :)
  zaterdag 12 mei 2012 @ 11:55:55 #148
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_111454755
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 11:48 schreef Yellowcard het volgende:
Welke machine hebben jullie eigenlijk?
Ik heb de Circolo (zilverkleurig). Ik heb nooit echt bekeken wat het verschil is met de Piccolo maar deze zag er zo mooi uit dat ik er gelijk verliefd op werd toen ik hem zag staan :)
Hij is iets duurder maar kan hij ook meer of betaalde ik alleen voor het design?
Niet dat ik er spijt van heb hij geeft mijn keuken gelijk een andere uitstraling :)
Ik heb ook een zilverkleurige Circolo. Wilde eigenlijk de zwarte, maar die was een stuk duurder dan de zilveren. En ach, die vond ik ook wel mooi :) Verschil is met name de inhoud van de watertank. In die van de Piccolo kan minder water..
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  zaterdag 12 mei 2012 @ 13:11:43 #149
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_111456659
De thee was weg :'( Dus of het was maar een eenmalige actie (wat ik me niet voor kan stellen) of heel Dordt is er nu achtergekomen }:|
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_111483653
Ok bedankt. Ik denk dat vooral de dames theeliefhebbers alles hebben opgekocht :o Mijn zus is ook al zo'n theeleut. Ik heb alleen de Nestea Peach geprobeerd maar die geeft iets teveel schuim. Bij mijn volgende bestelling zal ik de Chai ook eens proberen.
  woensdag 16 mei 2012 @ 07:34:28 #151
366965 Black-beauty-babe
Kus voor iedereen!
pi_111612203
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2012 13:11 schreef Maraca het volgende:
De thee was weg :'( Dus of het was maar een eenmalige actie (wat ik me niet voor kan stellen) of heel Dordt is er nu achtergekomen }:|
Bij de Jumbo staat op de borden iets van hebben wij een produkt niet in het assortiment dan zorgen wij dat wij het voortaan in huis hebben. Dus je kan het proberen te vragen.

Dit heb ik wel eens gevraagd voor een pizza, toen zeiden ze dat het niet aansloeg. Dus de Jumbo maakt hun beloftes op de borden ook niet altijd waar
^O^
  woensdag 16 mei 2012 @ 09:57:19 #152
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_111614771
quote:
1s.gif Op woensdag 16 mei 2012 07:34 schreef Black-beauty-babe het volgende:

[..]

Bij de Jumbo staat op de borden iets van hebben wij een produkt niet in het assortiment dan zorgen wij dat wij het voortaan in huis hebben. Dus je kan het proberen te vragen.
Dit heb ik wel eens gevraagd voor een pizza, toen zeiden ze dat het niet aansloeg. Dus de Jumbo maakt hun beloftes op de borden ook niet altijd waar
Ze hebben het wel in het assortiment, maar alleen te weinig :+ Vandaag even snel de laatste pak gepakt :')
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  zaterdag 26 mei 2012 @ 12:54:13 #153
366965 Black-beauty-babe
Kus voor iedereen!
pi_112048504
Chai tea latte is idd erg lekker
^O^
pi_112089686
Weet niet of het goedkoper is dan in de Nederlandse winkel, maar via Amazon.de kan je Chai Tea ook kopen. 3 pakjes voor 14 euro. Boven de 20 euro is gratis verzending dus 28 euro voor 6 pakjes (4,66 per pakje)...

Tip: Of kies voor abonneer & bespaar en krijg 10% korting op de prijs + gratis verzending. En cancel meteen na je eerste zending is verzonden en je hebt de goedkoopste prijs + gratis verzending ;)

http://www.amazon.de/Nesc(...)id=1338124276&sr=1-1

[ Bericht 25% gewijzigd door Deezertje op 27-05-2012 15:18:17 ]
pi_112090079
Misschien een te voor de hand liggende vraag en antwoord maar toch:
De refundactie (20% terug op aankoopbedrag) staat nergens in de voorwaarden dat je het aparaat in NEDERLAND moet kopen. Enkel en alleen dat je een Nederlands banknummer moet hebben. Ben ik nou gek of kan ik dus ook een machine kopen via Amazon.co.uk / Amazon.de en 20% terugkrijgen op mijn Nederlandse banknummer.

Kan het nergens in de actievoorwaarden terugvinden...
http://www.nescafe.nl/refundactie/
  zondag 27 mei 2012 @ 15:27:06 #156
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_112090117
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 15:25 schreef Deezertje het volgende:
Misschien een te voor de hand liggende vraag en antwoord maar toch:
De refundactie (20% terug op aankoopbedrag) staat nergens in de voorwaarden dat je het aparaat in NEDERLAND moet kopen. Enkel en alleen dat je een Nederlands banknummer moet hebben. Ben ik nou gek of kan ik dus ook een machine kopen via Amazon.co.uk / Amazon.de en 20% terugkrijgen op mijn Nederlandse banknummer.

Kan het nergens in de actievoorwaarden terugvinden...
http://www.nescafe.nl/refundactie/
Ik denk dat je gelijk hebt :)
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_112090154
Vorige actie was trouwens beter: 20 euro terug ipv 20%.
Maar ja ook bij Nespresso is het crisis hé :P
  zaterdag 2 juni 2012 @ 17:35:11 #158
375003 El-a-Menthol
menthol madness
pi_112349991
quote:
0s.gif Op zondag 27 mei 2012 15:25 schreef Deezertje het volgende:
Misschien een te voor de hand liggende vraag en antwoord maar toch:
De refundactie (20% terug op aankoopbedrag) staat nergens in de voorwaarden dat je het aparaat in NEDERLAND moet kopen. Enkel en alleen dat je een Nederlands banknummer moet hebben. Ben ik nou gek of kan ik dus ook een machine kopen via Amazon.co.uk / Amazon.de en 20% terugkrijgen op mijn Nederlandse banknummer.

Kan het nergens in de actievoorwaarden terugvinden...
http://www.nescafe.nl/refundactie/
Ehh... reken er wel op dat apparaten in het buitenland soms (vaak) andere stekkers hebben he?
En voltage/ampère en zo verschilt vaak ook.
Dan heb je nog converters, waar je van een buitenlandse stekker iets op klikt en dan in het stopcontact, maar schijnt voor lange tijd ook niet ideaal te zijn (apparaat kan er stuk van gaan).
Tenzij je iets hebt wat niet alleen zorgt dat hij in je stopcontact past maar ook alles aanpast qua spanning. Persoonlijk zou ik het niet doen en gewoon een goede aanbieding hier zien te vinden.
"Trying is the first step towards failure"
"All normal people love meat. ... You don't win friends with salad."
"If God didn't want us to eat animals, why did he make them out of meat?"
(Homer J. Simpson)
pi_112350116
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 mei 2012 12:54 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Chai tea latte is idd erg lekker
Ook gehaald, snel eens uitproberen!!!
pi_112358740
Vandaag een Genio gekocht, heel blij mee *O*
  zondag 3 juni 2012 @ 09:35:58 #161
58711 soapie
Zeeperd
pi_112373343
Het dolce gusto cups mysterie

Misschien hier iemand???
pi_112391388
voor mezelf hoef ik die luxe niet en als ik ergens te gast ben vind ik iemand die me vers geklopte cappuccino maakt veel stoerder dan iemand met zo'n automaat. why mensen, why ;(
  zondag 3 juni 2012 @ 18:42:05 #163
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_112391447
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2012 18:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
voor mezelf hoef ik die luxe niet en als ik ergens te gast ben vind ik iemand die me vers geklopte cappuccino maakt veel stoerder dan iemand met zo'n automaat. why mensen, why ;(
Persoonlijk: omdat ik voor mijzelf die luxe wel wil. En ik ga geen verse geklopte cappuccino maken als ik bezoek heb, alhoewel ik de spullen daarvoor wel in huis heb.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  zondag 3 juni 2012 @ 18:43:32 #164
58711 soapie
Zeeperd
pi_112391495
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 17:38 schreef soapie het volgende:

[..]

Ook gehaald, snel eens uitproberen!!!
Lekker!!!
  dinsdag 5 juni 2012 @ 17:44:10 #165
366965 Black-beauty-babe
Kus voor iedereen!
pi_112483739
Aparte smaak, smaakt wel een beetje naar kruiden vindt ik
^O^
  donderdag 21 juni 2012 @ 07:35:06 #166
366965 Black-beauty-babe
Kus voor iedereen!
pi_113176007
Het is stilletjes hier
^O^
  donderdag 12 juli 2012 @ 08:57:29 #167
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_114097102
Vraagje! *O*

Ik heb een tijdje geleden de Dolce Gusto Genio mogen testen. Ik vond 't een erg prettig apparaat met érg lekkere koffie.
Uiteindelijk heb ik 'm toch teruggestuurd; ik had verwacht wel weer prima toe te kunnen met m'n 'ouderwetse' koffiezetapparaat.

Maaaar, inmiddels ben ik er achter dat ik tóch een DC wil. Ik heb even online rond zitten kijken en blijf zitten met een vraag.

De Genio die ik had had zo'n draaiknopje waarmee je de hoeveelheid water in kon stellen die door een cupje loopt. De Piccolo (goedkoopste DC?) heeft die optie niet. Smaakt een cappuccino uit een Piccolo nou heel anders dan 1 uit een Genio? Anyone? :)
A grand adventure has begun.
pi_114122392
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 08:57 schreef Keshet het volgende:
Vraagje! *O*

Ik heb een tijdje geleden de Dolce Gusto Genio mogen testen. Ik vond 't een erg prettig apparaat met érg lekkere koffie.
Uiteindelijk heb ik 'm toch teruggestuurd; ik had verwacht wel weer prima toe te kunnen met m'n 'ouderwetse' koffiezetapparaat.

Maaaar, inmiddels ben ik er achter dat ik tóch een DC wil. Ik heb even online rond zitten kijken en blijf zitten met een vraag.

De Genio die ik had had zo'n draaiknopje waarmee je de hoeveelheid water in kon stellen die door een cupje loopt. De Piccolo (goedkoopste DC?) heeft die optie niet. Smaakt een cappuccino uit een Piccolo nou heel anders dan 1 uit een Genio? Anyone? :)
Er zijn verschillende Piccolo's;
oude:

en nieuwe:


Die nieuwe hebben ook zo'n knopje, maar zijn wel iets duurder dan de oude :)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
  donderdag 12 juli 2012 @ 20:01:24 #169
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_114122795
En nee, de koffie smaakt exact hetzelfde. Grootste verschil is gewoon het design en de hoeveelheid wat die erin kan. (nog even los van de oude en nieuwe modellen)
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_114123655
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 20:01 schreef Maraca het volgende:
En nee, de koffie smaakt exact hetzelfde. Grootste verschil is gewoon het design en de hoeveelheid wat die erin kan. (nog even los van de oude en nieuwe modellen)
Volgens mij is de hoeveelheid water die erin kan gelijk toch? :o

Maar wat het grote verschil is volgens mij; bij de oude moet je zelf in de gaten houden hoeveel water er door het cupje stroomt, en bij de nieuwe kun je dat instellen (hoeveel streepjes, staat op het cupje) en hoef je er niet op te letten, toch?

En dat kan wel degelijk zorgen voor smaakverschil ;)

Mocht je dus van het gemak houden dan zou ik de nieuwe nemen (ik wil ook!!!!)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
  donderdag 12 juli 2012 @ 20:20:34 #171
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_114123747
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 20:18 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Volgens mij is de hoeveelheid water die erin kan gelijk toch? :o

Maar wat het grote verschil is volgens mij; bij de oude moet je zelf in de gaten houden hoeveel water er door het cupje stroomt, en bij de nieuwe kun je dat instellen (hoeveel streepjes, staat op het cupje) en hoef je er niet op te letten, toch?

En dat kan wel degelijk zorgen voor smaakverschil
Ja, sorry. Ik doelde echt op de verschillende modellen die DG heeft. Niet op het oude vs nieuwe model
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_114123803
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 20:20 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ja, sorry. Ik doelde echt op de verschillende modellen die DG heeft. Niet op het oude vs nieuwe model
oh okee!

Maar omdat ze vroeg of die zonder dat scrollknopje anders was ging ik daarop in :)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
  donderdag 12 juli 2012 @ 20:25:04 #173
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_114123999
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 20:21 schreef tombolafan het volgende:

[..]

oh okee!

Maar omdat ze vroeg of die zonder dat scrollknopje anders was ging ik daarop in :)
Nee, dat is ook terecht. Ik ben half wakker :P
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  zaterdag 14 juli 2012 @ 09:43:21 #174
366965 Black-beauty-babe
Kus voor iedereen!
pi_114186900
quote:
0s.gif Op donderdag 12 juli 2012 20:25 schreef Maraca het volgende:

[..]

Nee, dat is ook terecht. Ik ben half wakker :P
Neem een DC, daar knap je van op!
^O^
  zondag 22 juli 2012 @ 10:42:37 #175
58711 soapie
Zeeperd
pi_114523614
Meer mensen hier last van??
Als ik het melkcupje eruit haal zit er melk bovenop, en lekt over het apparaat heen. Is alleen met de melk, niet met de koffie. Apparaat al schoongemaakt, helpt niet.....
pi_114526611
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 10:42 schreef soapie het volgende:
Meer mensen hier last van??
Als ik het melkcupje eruit haal zit er melk bovenop, en lekt over het apparaat heen. Is alleen met de melk, niet met de koffie. Apparaat al schoongemaakt, helpt niet.....
Hmm, nooit echt last van. Gebruik je veel of weinig melk uit het cupje? Het enige wat ik kan bedenken is namelijk dat er nog teveel in het cupje zit.

Weet iemand of je de Cafe au lait ook bij de jumbo kan kopen? Wij hebben nu een doosje meegenomen uit Duitsland, maar het bevalt best goed :9
  zondag 22 juli 2012 @ 13:51:04 #177
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_114528362
Hangt natuurlijk per woonplaats af he ;) De Jumbo in Dordt verkoopt hem iig wel.

quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 10:42 schreef soapie het volgende:
Meer mensen hier last van??
Als ik het melkcupje eruit haal zit er melk bovenop, en lekt over het apparaat heen. Is alleen met de melk, niet met de koffie. Apparaat al schoongemaakt, helpt niet.....
Nee, best vreemd dat het alleen met de melk is. Dan ga ik eigenlijk mee met Dragonberry over dat je misschien nog teveel melk in het cupje laat zitten.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  zondag 22 juli 2012 @ 13:57:42 #178
58711 soapie
Zeeperd
pi_114528592
quote:
0s.gif Op zondag 22 juli 2012 13:51 schreef Maraca het volgende:
Hangt natuurlijk per woonplaats af he ;) De Jumbo in Dordt verkoopt hem iig wel.

[..]

Dan ga ik eigenlijk mee met Dragonberry over dat je misschien nog teveel melk in het cupje laat zitten.
Dat zou goed kunnen idd... Maar eens proberen meer melk te gebruiken...
  maandag 30 juli 2012 @ 00:00:05 #179
366965 Black-beauty-babe
Kus voor iedereen!
pi_114828887
Ik ben vanmorgen vergeten het cupje eruit te halen, ik kreeg het hendeltje niet meer omhoog het leek wel of het vacuum gezogen was
^O^
pi_114837290
quote:
1s.gif Op maandag 30 juli 2012 00:00 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Ik ben vanmorgen vergeten het cupje eruit te halen, ik kreeg het hendeltje niet meer omhoog het leek wel of het vacuum gezogen was
Wat raar? Wij laten de cupjes best vaak nog zitten en nooit problemen mee gehad
  maandag 30 juli 2012 @ 15:06:54 #181
366965 Black-beauty-babe
Kus voor iedereen!
pi_114848209
quote:
1s.gif Op maandag 30 juli 2012 10:02 schreef Dragonberry het volgende:

[..]

Wat raar? Wij laten de cupjes best vaak nog zitten en nooit problemen mee gehad
Het is echt zo, ik moet zoveel kracht zetten dat ik zelfs bang ben dat het hendeltje gaat afbreken
^O^
pi_114848403
quote:
1s.gif Op maandag 30 juli 2012 15:06 schreef Black-beauty-babe het volgende:

[..]

Het is echt zo, ik moet zoveel kracht zetten dat ik zelfs bang ben dat het hendeltje gaat afbreken
Het is er nog steeds niet uit dus? :o
En als je het cuphoudertje een beetje heen en weer probeert te bewegen (meer erin duwen bijvoorbeeld?)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
  maandag 30 juli 2012 @ 15:57:20 #183
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_114850658
Dat is vreemd :o Laat dat cupje er ook vaak genoeg inzitten. Zou het helpen om hem gewoon aan te zetten en er 'koffie' mee te zetten :?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_114850700
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 15:57 schreef Maraca het volgende:
Dat is vreemd :o Laat dat cupje er ook vaak genoeg inzitten. Zou het helpen om hem gewoon aan te zetten en er 'koffie' mee te zetten :?
Oh dat is ook slim! :Y
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
  maandag 30 juli 2012 @ 15:58:40 #185
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_114850728
Even een beetje heet water erdoor spoelen?

Iemand anders kwam ook al met dat plan. Ik heb het ook eens gehad en daarmee ging ie los.
Bij Hoevelaken rechtsaf.
  woensdag 1 augustus 2012 @ 10:48:52 #186
366965 Black-beauty-babe
Kus voor iedereen!
pi_114937762
quote:
6s.gif Op maandag 30 juli 2012 15:11 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Het is er nog steeds niet uit dus? :o
En als je het cuphoudertje een beetje heen en weer probeert te bewegen (meer erin duwen bijvoorbeeld?)
Hij is inmiddels los gelukkig, wat een drama zeg....


Ik moet s'morgens wel mijn Dolce Gusto mokka koffie hebben
^O^
  woensdag 1 augustus 2012 @ 10:50:44 #187
366965 Black-beauty-babe
Kus voor iedereen!
pi_114937836
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 15:57 schreef Maraca het volgende:
Dat is vreemd :o Laat dat cupje er ook vaak genoeg inzitten. Zou het helpen om hem gewoon aan te zetten en er 'koffie' mee te zetten :?
Aanzetten en even door laten lopen oke maar de koffie die daar uit komt gooi ik toch liever weg
^O^
  woensdag 1 augustus 2012 @ 10:51:51 #188
366965 Black-beauty-babe
Kus voor iedereen!
pi_114937876
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 15:58 schreef mmascha het volgende:
Even een beetje heet water erdoor spoelen?

Iemand anders kwam ook al met dat plan. Ik heb het ook eens gehad en daarmee ging ie los.
Mocht het weer voorkomen dan probeer ik dat.
^O^
  woensdag 1 augustus 2012 @ 11:11:36 #189
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_114938601
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 10:50 schreef Black-beauty-babe het volgende:

[..]

Aanzetten en even door laten lopen oke maar de koffie die daar uit komt gooi ik toch liever weg
Ja, dat spreekt voor zich :P Was meer als idee om het cupje mee los te krijgen.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  woensdag 1 augustus 2012 @ 18:30:27 #190
366965 Black-beauty-babe
Kus voor iedereen!
pi_114957670
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 11:11 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ja, dat spreekt voor zich :P Was meer als idee om het cupje mee los te krijgen.
Weet ik, bedankt voor de tip
^O^
pi_114962255
De Café au lait die we uit Duitsland hebben meegenomen bevalt zo goed, dat we het voortaan gaan bestellen. Morgen komt als het goed is onze eerste bestelling aan, inclusief een gratis pak ice cappuccino. Ben benieuwd hoe die is :9
  woensdag 1 augustus 2012 @ 20:35:35 #192
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_114963480
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 20:16 schreef Dragonberry het volgende:
De Café au lait die we uit Duitsland hebben meegenomen bevalt zo goed, dat we het voortaan gaan bestellen. Morgen komt als het goed is onze eerste bestelling aan, inclusief een gratis pak ice cappuccino. Ben benieuwd hoe die is :9
Ik had hem van de week in mijn hand en moest toen aan dit topic denken. Waarom zet Dolce Gusto nooit op de verpakking wat het nu precies is? ;(
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  donderdag 2 augustus 2012 @ 20:02:37 #193
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_115013156
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 20:16 schreef Dragonberry het volgende:
De Café au lait die we uit Duitsland hebben meegenomen bevalt zo goed, dat we het voortaan gaan bestellen. Morgen komt als het goed is onze eerste bestelling aan, inclusief een gratis pak ice cappuccino. Ben benieuwd hoe die is :9
Ik heb die vandeweek bij de AH gehaald. Ik heb die ook al eens in Duitsland gekocht. Maar nu dus bij (mijn) AH.
Bij Hoevelaken rechtsaf.
pi_115045409
Ik heb mijn Dolce Gusto ontkalkt en nu doet hij het niet meer ;( Hij geeft nog wel water enzo maar bouwt geen druk meer op, krijg slappe cappuccino's. Iemand toevallig tips? Ik heb al wat rond gegoogeled maar vindt niet echt iets wat ik zou kunnen proberen
pi_115045486
quote:
1s.gif Op maandag 30 juli 2012 00:00 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Ik ben vanmorgen vergeten het cupje eruit te halen, ik kreeg het hendeltje niet meer omhoog het leek wel of het vacuum gezogen was
Heb ik ook een keer gehad! Ik was zo blij dat het uiteindelijk gelukt was hem toch open te krijgen, ik gooi tegenwoordig altijd het cupje gelijk weg omdat ik bang ben dat het weer gebeurd :')
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 23:51:09 #196
366965 Black-beauty-babe
Kus voor iedereen!
pi_115118415
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 12:38 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb mijn Dolce Gusto ontkalkt en nu doet hij het niet meer ;( Hij geeft nog wel water enzo maar bouwt geen druk meer op, krijg slappe cappuccino's. Iemand toevallig tips? Ik heb al wat rond gegoogeled maar vindt niet echt iets wat ik zou kunnen proberen
Wat heb je daar voor gebruikt dan?
^O^
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 23:52:53 #197
366965 Black-beauty-babe
Kus voor iedereen!
pi_115118501
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 12:40 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Heb ik ook een keer gehad! Ik was zo blij dat het uiteindelijk gelukt was hem toch open te krijgen, ik gooi tegenwoordig altijd het cupje gelijk weg omdat ik bang ben dat het weer gebeurd :')
Ik let daar nu ook goed op
^O^
  zaterdag 4 augustus 2012 @ 23:57:01 #198
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_115118725
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 12:38 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb mijn Dolce Gusto ontkalkt en nu doet hij het niet meer ;( Hij geeft nog wel water enzo maar bouwt geen druk meer op, krijg slappe cappuccino's. Iemand toevallig tips? Ik heb al wat rond gegoogeled maar vindt niet echt iets wat ik zou kunnen proberen
Heb je het gaatje ook doorgeprikt?
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_115119492
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 23:51 schreef Black-beauty-babe het volgende:

[..]

Wat heb je daar voor gebruikt dan?
Dat ontkalkingsspul op d dolce gusto site!
pi_115119507
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 23:57 schreef Curiosity het volgende:

[..]

Heb je het gaatje ook doorgeprikt?
Yea ;(
pi_115128282
Ik heb laatst HG ontkalker voor espresso- en padkoffiezetapparaten gebruikt, mijn Circolo was nagenoeg helemaal verstopt, na ontkalken met HG (wat denk ik een stuk goedkoper is dan het spul via de DG site) werkt de Circolo weer als een tierelier :)
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
  zondag 5 augustus 2012 @ 13:51:34 #202
366965 Black-beauty-babe
Kus voor iedereen!
pi_115135517
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2012 00:10 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Dat ontkalkingsspul op d dolce gusto site!
Wat raar, ik heb het bij de mediamarkt gehaald dat is voor alle koffie cup-automaten. Je moest wel heel vaak naspoelen op de koude en warme stand maar de DG doet het verder nog prima.

Wel alles volgens het ontkalkings produkt gedaan?
^O^
pi_115392086
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2012 13:51 schreef Black-beauty-babe het volgende:

[..]

Wat raar, ik heb het bij de mediamarkt gehaald dat is voor alle koffie cup-automaten. Je moest wel heel vaak naspoelen op de koude en warme stand maar de DG doet het verder nog prima.

Wel alles volgens het ontkalkings produkt gedaan?
Sorry dacht dat ik al gereageerd had, maar heb idd alles zoals gedaan als in de handleiding en daarna nog veel nagespoeld ;(
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 08:53:30 #204
211937 escalatie
in ... 3..., 2..., 1...
pi_115941436
Zouden er ook ooit "nep"cups op de markt komen van de concurrenten, zoals je ook ziet met de Senseo? Voor standaard koppen koffie zal dat flink kunnen schelen in de kosten.
Het zal wel met patenten e.d. te maken.
pi_116948924
Ik kan niet kiezen welk apparaat ik wil :{ ik wil sterkte in kunnen stellen en een enigzins compact apparaat, iemand do's of dont's?
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  dinsdag 18 september 2012 @ 20:16:36 #206
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_116950111
quote:
99s.gif Op dinsdag 18 september 2012 19:56 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik kan niet kiezen welk apparaat ik wil :{ ik wil sterkte in kunnen stellen en een enigzins compact apparaat, iemand do's of dont's?
Tja, compact.. dan kom je al snel op de Piccolo uit.

Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_117420686
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 september 2012 20:16 schreef Maraca het volgende:

[..]

Tja, compact.. dan kom je al snel op de Piccolo uit.

[ afbeelding ]
Wij hebben die gisteren gekocht. Fijn ding! En idd lekker compact :Y En ik vind 'm er zelf nog leuk uitzien ook :Y

Heb het topic even doorgescrolld op zoek naar info over 'goedkope' cups (oftewel, wat is het beste adres). Wij wonen vlakbij de grens in Duitsland, en daar zijn we gisteren meteen een paar doosjes gaan halen (¤4,44 per doosje). Dat was bij de Kaufland.

Weet iemand toevallig of ze bij de Lidl in Duitsland toevallig ook verkrijgbaar zijn, en of ze daar nog goedkoper zijn? Kan het op internet niet zo snel vinden. Anders ga ik binnenkort sowieso eens kijken, maar als iemand hier het toevallig weet, zou dat handig zijn :)
pi_117420719
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 08:53 schreef escalatie het volgende:
Zouden er ook ooit "nep"cups op de markt komen van de concurrenten, zoals je ook ziet met de Senseo? Voor standaard koppen koffie zal dat flink kunnen schelen in de kosten.
Het zal wel met patenten e.d. te maken.
Kwam gisteren een paar artikelen tegen online en die geven idd aan dat het design van de cups behoorlijk dichtgebouwd zit qua patenten. Dus is erg lastig om daar een nep variant voor te maken.
pi_117420855
Heb van de week een Melody 2 bij de Penny Markt gehaald in Duitsland voor 60 euro. :)
Gelijk wat doosjes besteld bij Amazon.de
Nesquik en Chococino voor 12,50 euro per 3 doosjes (in totaal dus 25 euro kwijt voor 6 doosjes).

Ben nog niet echt overtuigd qua smaak van de Nesquik.
Chococino ruikt en proeft inderdaad meer naar cacao, maar ook hier proeft het niet veel anders dan een kopje chocolademelk uit een pak van Chocomel...

Voor ik weer 12,50 euro voor 3 doosjes er door knal, welke smaken raden jullie mij aan?
Zoals je ziet houd ik wel van een lekker warm en zoet drankje. Het wordt ook steeds frisser buiten, heerlijk de machine aan 's avonds!! :)
  zondag 30 september 2012 @ 17:14:28 #210
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_117428484
Zei iemand chocolade in een koffietopic? :9

Mocha is de Numero uno verslaving hier.



Nesquik en Chococino zou ik niet snel halen. Dan haal ik wel een pak Chocomel en warm ik het op in de magnetron. Daarvoor zijn de cups iets te duur. Maar Mocha? Hmmm :9
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_117433914
Alleen jammer dat je dan twee cupjes kwijt bent per kopje.... Tikt hard aan dan!
pi_117434260
Wij drinken graag Café latte omdat je dan met 1 cupje, gelijk koffie met melk hebt. Voor de rest warm ik zelf wel melk op, even opkloppen en doe er espresso bij.
  zondag 30 september 2012 @ 20:49:48 #213
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_117438085
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 19:30 schreef Deezertje het volgende:
Alleen jammer dat je dan twee cupjes kwijt bent per kopje.... Tikt hard aan dan!
Ja, dat is het nadeel ;(
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_117443990
Ik vind de Nesquik eigenlijk wel lekker :) Doe er alleen een streepje minder water bij dan op de cupjes staat. Dan is 'ie lekker. Vind ik dan :+
pi_117454261
quote:
0s.gif Op zondag 30 september 2012 13:25 schreef Deezertje het volgende:
Heb van de week een Melody 2 bij de Penny Markt gehaald in Duitsland voor 60 euro. :)
Gelijk wat doosjes besteld bij Amazon.de
Nesquik en Chococino voor 12,50 euro per 3 doosjes (in totaal dus 25 euro kwijt voor 6 doosjes).

Ben nog niet echt overtuigd qua smaak van de Nesquik.
Chococino ruikt en proeft inderdaad meer naar cacao, maar ook hier proeft het niet veel anders dan een kopje chocolademelk uit een pak van Chocomel...

Voor ik weer 12,50 euro voor 3 doosjes er door knal, welke smaken raden jullie mij aan?
Zoals je ziet houd ik wel van een lekker warm en zoet drankje. Het wordt ook steeds frisser buiten, heerlijk de machine aan 's avonds!! :)
Ik vind die nasquik ook niet lekker, veel te waterige smaak ook al doe je er minder water bij. Geef mij de chococino maar :9

Maar ik drink bijna alleen maar de cappucchino *;
  maandag 8 oktober 2012 @ 07:18:23 #216
366965 Black-beauty-babe
Kus voor iedereen!
pi_117721005
Ik heb nu deze Dolce Gusto gehaald:



Ik moet zeggen dat het het geld absoluut waard is, nu geloof ik nog in de aanbieding bij kijkshop.

Met automatisch stop, er zit zelfs 2 kleine blauwe led-lampjes in bij het gedeelte waar de koffie uitkomt en de koffie smaakt ook nog eens beter dan de DG zonder auto stop, een echte aanrader!!
^O^
  dinsdag 8 januari 2013 @ 18:56:51 #217
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_121321699
Kick
Ik heb er sinds kort 1 die nu om de 1 of andere mysterieuze reden vacuum zit.
wilde nesquick maken, na 2 druppels kapte hij ermee en ging rood knipperen, er zit voldoende wwater in de tank.
cupjeshouder krijg ik met geen mogelijkheid meer open
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  dinsdag 8 januari 2013 @ 19:46:42 #218
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_121323938
Hij gaat dus echt niet meer open, ook niet na netjes 20 minuten wacxhten zoals de site zegt.
Wat je dán moet doen vermelden ze niet :')
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_121329718
quote:
13s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 19:46 schreef Mirjam het volgende:
Hij gaat dus echt niet meer open, ook niet na netjes 20 minuten wacxhten zoals de site zegt.
Wat je dán moet doen vermelden ze niet :')
HEb ik ook gehad mir, na tijdje opgegeven, toen ik de volgende dag wat ging friemelen was hij opeens easy open gegaan :')
  dinsdag 8 januari 2013 @ 22:01:05 #220
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_121331308
quote:
17s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 21:33 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

HEb ik ook gehad mir, na tijdje opgegeven, toen ik de volgende dag wat ging friemelen was hij opeens easy open gegaan :')
ik hoop het, heb het net nog geprobeerd maar hij wil écht niet, pokkeding ;(
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_121331937
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 22:01 schreef Mirjam het volgende:

[..]

ik hoop het, heb het net nog geprobeerd maar hij wil écht niet, pokkeding ;(
Ja had ik ook, ik weet ook niet wat je er verder aan kunt doen, ik was al blij dat hij de dag erna met beetje wiebelen opeens wel open ging :Y
pi_121344930
quote:
17s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 22:12 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Ja had ik ook, ik weet ook niet wat je er verder aan kunt doen, ik was al blij dat hij de dag erna met beetje wiebelen opeens wel open ging :Y
klantenservice gebeld, ik moest maar vooral met een lange dikke naald de capsule van onderen lekprikken.
en een doek erbij houden want het zou er met hoge druk uit spuiten :')
3 naalden verder en een lekke capsule is hij er inderdaad uiut, maar het voelt niet echt goed ofxzo :')
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_121344988
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 10:52 schreef Mirjam het volgende:

[..]

klantenservice gebeld, ik moest maar vooral met een lange dikke naald de capsule van onderen lekprikken.
en een doek erbij houden want het zou er met hoge druk uit spuiten :')
3 naalden verder en een lekke capsule is hij er inderdaad uiut, maar het voelt niet echt goed ofxzo :')
weird, wel fijn dat hij er uit is :9 ik haal wel sinds die ene keer gelijk altijd de ucps eruit als k klaar ben
pi_121345092
quote:
17s.gif Op woensdag 9 januari 2013 10:54 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

weird, wel fijn dat hij er uit is :9 ik haal wel sinds die ene keer gelijk altijd de ucps eruit als k klaar ben
dat deed ik dus altijd al he :o
en hij heeft al eens eerder dichtgezeten, toen ging hij wel snel open, dus ik kijk het maar even aan.
vanmiddag een drankje mee maken en kijken of hij gek doet (nu thee)
heb wel meteen de holle naald ook schoongemaakt maar daar zag ik niks geks in
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_121345120
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 10:57 schreef Mirjam het volgende:

[..]

dat deed ik dus altijd al he :o
en hij heeft al eens eerder dichtgezeten, toen ging hij wel snel open, dus ik kijk het maar even aan.
vanmiddag een drankje mee maken en kijken of hij gek doet (nu thee)
heb wel meteen de holle naald ook schoongemaakt maar daar zag ik niks geks in
nee bij mij was er toen ook niets raars te zien :/

Nouja, je kunt weer lekkere dingen maken c_/
  woensdag 9 januari 2013 @ 10:58:34 #226
366965 Black-beauty-babe
Kus voor iedereen!
pi_121345136
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2013 18:56 schreef Mirjam het volgende:
Kick
Ik heb er sinds kort 1 die nu om de 1 of andere mysterieuze reden vacuum zit.
wilde nesquick maken, na 2 druppels kapte hij ermee en ging rood knipperen, er zit voldoende wwater in de tank.
cupjeshouder krijg ik met geen mogelijkheid meer open
Bij eerste keer alleen wat water door laten lopen, dit was mij ook overkomen
^O^
pi_121345197
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2013 10:58 schreef Black-beauty-babe het volgende:

[..]

Bij eerste keer alleen wat water door laten lopen, dit was mij ook overkomen
heb ik gedaan net :Y
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_121345234
De cupjes zijn ook nooit in de aanbieding of Bonus hé :P
Haal ze altijd in Duitsland voor ongeveer 4 euro per doosje.
Lijkt wel alsof ze de prijs kunstmatig hoog houden...
  woensdag 9 januari 2013 @ 11:08:18 #229
366965 Black-beauty-babe
Kus voor iedereen!
pi_121345476
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 11:00 schreef Mirjam het volgende:

[..]

heb ik gedaan net :Y
Ik wist ook niet, ik dacht lekker water erin doen capsule erin, de juiste verhouding kiezen en op het knopje drukken. Je hoorde wel dat de machine ging werken maar kwam vervolgens een paar druppeltjes uit.
Dan baal ik altijd als er iets mis gaat want dan heb je niet evenveel melk als koffie capsules meer.
^O^
pi_121345499
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2013 11:08 schreef Black-beauty-babe het volgende:

[..]

Ik wist ook niet, ik dacht lekker water erin doen capsule erin, de juiste verhouding kiezen en op het knopje drukken. Je hoorde wel dat de machine ging werken maar kwam vervolgens een paar druppeltjes uit.
Dan baal ik altijd als er iets mis gaat want dan heb je niet evenveel melk als koffie capsules meer.
dit heeft me in totaal al zes capsules gekost denk ik sinds ik hem heb, en ik heb hem sinds begin december :')
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_121346129
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 11:01 schreef Deezertje het volgende:
De cupjes zijn ook nooit in de aanbieding of Bonus hé :P
Haal ze altijd in Duitsland voor ongeveer 4 euro per doosje.
Lijkt wel alsof ze de prijs kunstmatig hoog houden...
Same here, de Chococino laatst voor 3,95 per doos bij Amazon.de, gelijk 6 dozen gekocht :P (en zonder verzendkosten!).
Jammer dat het hier in NL zo duur moet zijn (nou ja, eerder belachelijk eigenlijk).
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_121346208
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 11:28 schreef KillerBee4ever het volgende:

[..]

Same here, de Chococino laatst voor 3,95 per doos bij Amazon.de, gelijk 6 dozen gekocht :P (en zonder verzendkosten!).
Jammer dat het hier in NL zo duur moet zijn (nou ja, eerder belachelijk eigenlijk).
Je kan bij Amazon.de ook abonneren (kies dan altijd voor 1x per 6 maanden). Krijg je 10% korting én gratis verzending en kan je meteen na de eerste verzending alweer opzeggen :) Had laatst 3 dozen Cappuccino voor 10,50 euro. Hier bij de Jumbo kosten ze 4,80 per doosje...
pi_121350430
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 11:30 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Je kan bij Amazon.de ook abonneren (kies dan altijd voor 1x per 6 maanden). Krijg je 10% korting én gratis verzending en kan je meteen na de eerste verzending alweer opzeggen :) Had laatst 3 dozen Cappuccino voor 10,50 euro. Hier bij de Jumbo kosten ze 4,80 per doosje...
Aha, dat wist ik dus niet (zeker) :P , abo voor m'n volgende bestelling c_/
^O^
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
  donderdag 10 januari 2013 @ 08:57:55 #234
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_121383741
Koffiepiraat is mijn favo webshop hiervoor
Liever één keer met Sneeuwwitje, dan zeven keer met de dwergen.
pi_121398788
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2013 11:28 schreef KillerBee4ever het volgende:

[..]

Same here, de Chococino laatst voor 3,95 per doos bij Amazon.de, gelijk 6 dozen gekocht :P (en zonder verzendkosten!).
Jammer dat het hier in NL zo duur moet zijn (nou ja, eerder belachelijk eigenlijk).
Bij welke winkel in Duitsland, want bij Kaufland in Emmerich kosten ze ¤4,50
^O^
pi_121399705
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2013 16:58 schreef Black-beauty-babe het volgende:

[..]

Bij welke winkel in Duitsland, want bij Kaufland in Emmerich kosten ze ¤4,50
Amazon.de :)
pi_121470847
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 09:10 schreef KillerBee4ever het volgende:
Ik heb laatst HG ontkalker voor espresso- en padkoffiezetapparaten gebruikt, mijn Circolo was nagenoeg helemaal verstopt, na ontkalken met HG (wat denk ik een stuk goedkoper is dan het spul via de DG site) werkt de Circolo weer als een tierelier :)
Same here, HG werkt als een trein (En niet de Fyra :')) ^O^
pi_121519225
Heb voor kerst een DG machine gekregen.

mijn vraag is alleen: wanneer gaat dat kut pattend of octrooi van die cups eraf zodat er goedkopere cups op de markt komen?

of weet iemand een site waar je goedkope cups kan bestellen?
Nothing to see here, carry on
pi_121520619
passen e lo'r espresso cups niet in dat dolce gusto apparaat?
Nothing to see here, carry on
  zondag 13 januari 2013 @ 21:15:23 #240
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_121522082
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 20:51 schreef RijstNatie het volgende:
passen e lo'r espresso cups niet in dat dolce gusto apparaat?
nee, dat zijn nespresso cups
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zondag 13 januari 2013 @ 21:15:57 #241
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_121522118
Weet je wel zeker dat je een dolce gusto hebt gekregen? :o
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_121522119
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 20:51 schreef RijstNatie het volgende:
passen e lo'r espresso cups niet in dat dolce gusto apparaat?
die zijn voor de nespresso. De DG cups zijn heel anders.. ;)
pi_121535863
quote:
0s.gif Op zondag 13 januari 2013 20:29 schreef RijstNatie het volgende:
Heb voor kerst een DG machine gekregen.

mijn vraag is alleen: wanneer gaat dat kut pattend of octrooi van die cups eraf zodat er goedkopere cups op de markt komen?

of weet iemand een site waar je goedkope cups kan bestellen?
Als je nou ff twee berichten naar boven gaat zie je al dat er al tips gegeven zijn

En goedkopere cups gaat wss de kwaliteit ook weer minder worden, dan kun je net zo goed senseo pakken. Wees blij dat er iig lekkere koffie op de markt is
pi_121797464
Chai thee in de aanbieding nu bij Amazon.de
Is die lekker (en dan meteen ook voor 3 doosjes a 11 euro totaal?) :P
  zondag 20 januari 2013 @ 14:16:23 #245
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_121797671
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 14:12 schreef Deezertje het volgende:
Chai thee in de aanbieding nu bij Amazon.de
Is die lekker (en dan meteen ook voor 3 doosjes a 11 euro totaal?) :P
Ik vind het een aanrader :9
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_121797684
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 14:12 schreef Deezertje het volgende:
Chai thee in de aanbieding nu bij Amazon.de
Is die lekker (en dan meteen ook voor 3 doosjes a 11 euro totaal?) :P
Die is zooooooooo smerig.
pi_121797703
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 14:16 schreef Maraca het volgende:

[..]

Ik vind het een aanrader :9
Het is gewoon thee met warme melk ofzo? :p
  zondag 20 januari 2013 @ 14:17:09 #248
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_121797712
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 14:16 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Het is gewoon thee met warme melk ofzo? :p
ja, maar dan wat kruidiger
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zondag 20 januari 2013 @ 14:17:44 #249
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_121797738
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 14:16 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Het is gewoon thee met warme melk ofzo? :p
Ja, maar niet alsof je wat melk bij een Pickwick thee doet :P
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_121797825
Hmm ja... vind 5 euro voor een testdoosje bij de supermarkt hier meer dan 11 euro voor 3 doosjes :P
Waarom gaat die Caramel Mokka nooit in de aanbieding?
  zondag 20 januari 2013 @ 14:19:56 #251
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_121797837
ik heb hier een doos met 5 chai melk cupjes, maar de thee cupjes zijn allemaal verdwenen dafuq :')
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zondag 20 januari 2013 @ 14:21:59 #252
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_121797936
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 14:19 schreef Deezertje het volgende:
Hmm ja... vind 5 euro voor een testdoosje bij de supermarkt hier meer dan 11 euro voor 3 doosjes :P
Waarom gaat die Caramel Mokka nooit in de aanbieding?
Caramel Mokka?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_121797984
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 14:21 schreef Maraca het volgende:

[..]

Caramel Mokka?
Nescafé Dolce Gusto Latte Macchiato Caramel bedoelde ik.

Oh, die is nou ook 11 euro voor 3 doosjes (gratis verzending).... :P
Dan sla ik de chai thee over haha
  zondag 20 januari 2013 @ 14:24:38 #254
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_121798062
quote:
0s.gif Op zondag 20 januari 2013 14:22 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nescafé Dolce Gusto Latte Macchiato Caramel bedoelde ik.

Oh, die is nou ook 11 euro voor 3 doosjes (gratis verzending).... :P
Dan sla ik de chai thee over haha
Ah, die bedoelde je! Ik dacht al :P
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  maandag 21 januari 2013 @ 07:27:37 #255
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_121832377
Ik heb al bijna vier jaar de DG, maar als ik bij iemand kom die een ouderwetse Senseo heeft staan, is het slootwater wat ik drink. Je raakt behoorlijk verpest door DG (zo lekker is het).
pi_123069593
Man man man, wat spettert de Dolce Gusto Melody 2 zeg! Is er dan echt niets aan te doen? Toevoer/doorloopgaatje is gewoon pico bello schoon...
  zaterdag 13 april 2013 @ 20:34:26 #257
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_125242250
Heb vandaag Latte Macchiato Vanilla gekocht.

Moet zeggen dat de vanilla erg aanwezig is, verder niet heel bijzonder.
pi_125263237
Iemand die nieuwe Marrakesh thee al geprobeerd? Voordeel: 16 cupjes in een pak, dus gewoon eentje per kopje. Nadeel: vooralsnog alleen via de Webshop verkrijgbaar. Ik bestel alleen maar via Amazon (daar nog niet verkrijgbaar) vanwege het prijsverschil en gratis verzending (spar-abo nemen en meteen opzeggen na eerste levering).
  zondag 14 april 2013 @ 13:40:03 #259
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_125263830
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 13:22 schreef Deezertje het volgende:
Iemand die nieuwe Marrakesh thee al geprobeerd? Voordeel: 16 cupjes in een pak, dus gewoon eentje per kopje. Nadeel: vooralsnog alleen via de Webshop verkrijgbaar. Ik bestel alleen maar via Amazon (daar nog niet verkrijgbaar) vanwege het prijsverschil en gratis verzending (spar-abo nemen en meteen opzeggen na eerste levering).
is dat net zoiets als de chai?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_125263848
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 13:40 schreef Mirjam het volgende:

[..]

is dat net zoiets als de chai?
Groene thee met mint
  zondag 14 april 2013 @ 13:41:25 #261
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_125263873
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 13:40 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Groene thee met mint
uit de dolce gusto, lijkt me niet zo lekker, ik heb dat altijd met thee uit een koffie-automaat
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zondag 14 april 2013 @ 14:27:18 #262
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_125265413


Mooi O+
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  vrijdag 10 mei 2013 @ 20:47:54 #263
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_126320402
De Chocochino is echt lekker :D
Ik heb de Chai Tea Latte, Mocha en nog een paar besteld. Je hebt lekker snel een knopje en het smaakt nog goed ook :Y

Zijn die codes in de doosjes trouwens nog nuttig of kan ik ze weggooien?
pi_126670154
Heeft iemand een tip voor de handmatige piccolo? Ik heb deze gekregen maar vindt het niet zo handig qua verhoudingen mengen. Op de doosjes staat hoeveel streepjes je moet pakken bij een automatische, maar hoe staat dit in verhouding bij de handmatige? Want op het blote oog kan je natuurlijk niet het aantal ml. bepalen.
  zaterdag 18 mei 2013 @ 12:10:38 #265
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_126670607
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 11:54 schreef VulcanRaven het volgende:
Heeft iemand een tip voor de handmatige piccolo? Ik heb deze gekregen maar vindt het niet zo handig qua verhoudingen mengen. Op de doosjes staat hoeveel streepjes je moet pakken bij een automatische, maar hoe staat dit in verhouding bij de handmatige? Want op het blote oog kan je natuurlijk niet het aantal ml. bepalen.
Om die reden heb ik een automatische gekocht :@
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_126671420
Mijn Senseo-kopjes zijn bijna tot de rand vol met 7 streepjes, als je dezelfde soort kopjes hebt kun je het daar misschien een beetje aan afmeten?
  zaterdag 18 mei 2013 @ 13:20:30 #267
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_126672520
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 mei 2013 11:54 schreef VulcanRaven het volgende:
Heeft iemand een tip voor de handmatige piccolo? Ik heb deze gekregen maar vindt het niet zo handig qua verhoudingen mengen. Op de doosjes staat hoeveel streepjes je moet pakken bij een automatische, maar hoe staat dit in verhouding bij de handmatige? Want op het blote oog kan je natuurlijk niet het aantal ml. bepalen.
Trial and error is het eigenlijk :+ Na een tijdje weet je precies wanneer je moet stoppen.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_126998827
Volgens het doosje van de Chai tea moet er meer melk dan thee bij. Maar ligt het aan mij of proef je dan juist de karamel net niet? :P Ik proef de karamel wel, maar elke keer denk ik... hij kan voller van smaak zijn! Gewoon minder melk toevoegen dus?
pi_128096220
DG doet wel sloom met verzending zeg, krijg je eerst een mailtje met dat de bestelling is verzonden check je het op track & trace : pakketje wordt nog voorbereid :')

Overigens wat is het nut van bestellen via hun website voor 5 euro de stuk als ze in de supermarkt 4,80 kosten :?
  vrijdag 21 juni 2013 @ 22:23:25 #270
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_128100206
Denk dat ik eens de Marrakesh style tea ga bestellen. Ze weten wel een sfeer te creëren :D

https://www.dolce-gusto.nl/NL/Marrakesh/Pages/Marrakesh.aspx
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  zaterdag 22 juni 2013 @ 01:15:21 #271
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_128107653
Ik zit echt te dubben nu, om met DG te stoppen.
Vind namelijk die cups erg duur worden.

Nesquick is niet te zuipen trouwens.
  zaterdag 22 juni 2013 @ 08:00:29 #272
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_128110350
Koop je dan de 'gewone' cups of die met melk?
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_128112838
Ik koop ze nog steeds bij Amazon.de, waar ze al een hele tijd 4 euro p/d kosten (soms paar cent minder of meer). Dit dan wel met een zgn. 'Spar-abo' (maar ook zonder Spar-abo zijn de dozen vaak een stuk goedkoper dan in NL).
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
  zondag 23 juni 2013 @ 21:15:52 #274
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_128166490
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 08:00 schreef Maraca het volgende:
Koop je dan de 'gewone' cups of die met melk?
Met melk :@ (maar die zijn wel het lekkerst)
  zondag 23 juni 2013 @ 21:23:27 #275
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_128166997
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 21:15 schreef wolferl het volgende:

[..]

Met melk :@ (maar die zijn wel het lekkerst)
Helemaal mee eens :D Maar dan gaat het hard! Wat je zou kunnen doen is als je meer tijd hebt, is zelf de melk maken en dan alleen een espresso cup (bijv. intenso) gebruiken. :9
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  zondag 23 juni 2013 @ 21:27:44 #276
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_128167313
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 21:23 schreef Maraca het volgende:

[..]

Helemaal mee eens :D Maar dan gaat het hard! Wat je zou kunnen doen is als je meer tijd hebt, is zelf de melk maken en dan alleen een espresso cup (bijv. intenso) gebruiken. :9
Dat is wel een idee.

Het probleem is, ik krijg soms mensen op bezoek, en die zien dan Dolce Gusto machine op de aanrecht staan. Oh, ik lust wel een espresso/cappuccino/latte machiatto... ;)

Maar het blijft wel prijzig. Ik vind het jammer dat ze de gebruikte cups niet hergebruiken. Goed voor milieu, en je krijgt wat statiegeld (of een soort van korting op je volgende doos).

Doch ben ik wel verpest, want Senseo drink ik niet meer. De hele familie heeft zo'n slootwater machine staan, en ik proef het verschil duidelijk in het voordeel van de Dolce Gusto.
pi_128167392
Tja, ik noemde een paar posts terug ook al een goedkope(re) oplossing, maar don't mind me... :?
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
  zondag 23 juni 2013 @ 21:29:41 #278
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_128167468
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 21:27 schreef wolferl het volgende:

[..]

Dat is wel een idee.

Het probleem is, ik krijg soms mensen op bezoek, en die zien dan Dolce Gusto machine op de aanrecht staan. Oh, ik lust wel een espresso/cappuccino/latte machiatto... ;)

Maar het blijft wel prijzig. Ik vind het jammer dat ze de gebruikte cups niet hergebruiken. Goed voor milieu, en je krijgt wat statiegeld (of een soort van korting op je volgende doos).

Doch ben ik wel verpest, want Senseo drink ik niet meer. De hele familie heeft zo'n slootwater machine staan, en ik proef het verschil duidelijk in het voordeel van de Dolce Gusto.
Herkenbaar :')

Wanneer loopt hun patent af? O-)
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  zondag 23 juni 2013 @ 21:31:58 #279
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_128167645
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 11:34 schreef KillerBee4ever het volgende:
Ik koop ze nog steeds bij Amazon.de, waar ze al een hele tijd 4 euro p/d kosten (soms paar cent minder of meer). Dit dan wel met een zgn. 'Spar-abo' (maar ook zonder Spar-abo zijn de dozen vaak een stuk goedkoper dan in NL).
Zoveel verschil zit er niet in zonder Spar-abo. Althans, die paar cent extra betaal ik dan wel in de winkel. Het gaat pas echt zoden aan de dijk zetten op het moment dat hun patent verloopt en ook B en C-merken cups gaan produceren (zoals bij de Senseo).
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  zondag 23 juni 2013 @ 21:41:58 #280
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_128168367
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 21:29 schreef Maraca het volgende:

[..]

Herkenbaar :')

Wanneer loopt hun patent af? O-)
Even opgezocht, want toch wel nieuwsgierig.

quote:
The pod and coffee capsule system draw some criticism due to the lock-in effect. This means that the low cost of acquisition for each coffee machines is illusory, since the costs of the capsules for it exceeds that of conventional coffee — sometimes several times — and can cost more than the machine itself in a short time span. The Nestlé capsule systems are currently not compatible with each other, and each system requires different types of coffee capsules. Since the design is proprietary, these capsules are only available from the manufacturer. A further disadvantage is the increased amount of waste, due to the impossibility of refilling the capsules.
Met andere woorden, er is stevige kritiek op het capsule gebondenheid aan een specifiek apparaat. De alleen rechten liggen bij Nestlé, en de capsules/cups zijn in korte tijd duurder dan het apparaat zelf. Dit is ook het geval met bijvoorbeeld printers en printerinkt. Ook dat derden partijen niet de capsules mogen maken en het milieu vervuilend is vanwege het niet recyclebaar zijn.

Exact wat mijn kritiekpunten zijn.
pi_128182347
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 21:31 schreef Maraca het volgende:

[..]

Zoveel verschil zit er niet in zonder Spar-abo. Althans, die paar cent extra betaal ik dan wel in de winkel. Het gaat pas echt zoden aan de dijk zetten op het moment dat hun patent verloopt en ook B en C-merken cups gaan produceren (zoals bij de Senseo).
Zo'n 60-70 cent per doosje vind ik anders een behoorlijk verschil, maar goed, ik kan niet in jouw knip kijken natuurlijk, ik vind het iig de moeite meer dan waar (want: ook geen verzendkosten boven de 20 euro bij Amazon.de)
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
  maandag 24 juni 2013 @ 07:48:23 #282
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_128182605
quote:
0s.gif Op maandag 24 juni 2013 06:18 schreef KillerBee4ever het volgende:

[..]

Zo'n 60-70 cent per doosje vind ik anders een behoorlijk verschil, maar goed, ik kan niet in jouw knip kijken natuurlijk, ik vind het iig de moeite meer dan waar (want: ook geen verzendkosten boven de 20 euro bij Amazon.de)
zonder Spar-abo he. Ik zag bijvoorbeeld dat de Mocha EUR 4,75 was. In de winkel betaal ik misschien EUR 4,85 - EUR 5,00 (verschilt per supermarkt). Dat vind ik niet de moeite waard.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_131051660
Stil hier!
Dolce heeft weer een nieuwe smaak: Tea Latte.
Net zoals de Marrakesh is deze alleen op de eigen website (a 5 euro per doosje) te bestellen.
Doen ze dit expres zodat je het niet goedkoper in de winkel of bij Amazon krijgt?
Nu moet je 8 doosjes bestellen om gratis verzending te hebben... Terwijl ik niet weet of het lekker is. Andere smaken zijn in de winkel of per Spar-Abo goedkoper...
  woensdag 11 september 2013 @ 09:57:12 #284
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_131051775
Of je neemt gelijk een paar van die hippe DG glazen mee in je bestelling *O*
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_131345741
Vanaf vandaag: gratis verzending vanaf 4 doosjes (20 euro) en een nieuwe smaak: choco caramel!
Aangezien de doosjes hier 4,79 euro kosten in de winkel (en dus goedkoper) bestel ik smaken die ze alléén in de webshop verkopen... ;)
  vrijdag 20 september 2013 @ 21:30:57 #286
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_131395275
Au Lait blijft mn favoriete dagelijkse koffie
Liever één keer met Sneeuwwitje, dan zeven keer met de dwergen.
pi_131396432
Nergens nog nieuws over een B merk? Het zal toch wel een keer?
pi_131397564
quote:
99s.gif Op vrijdag 20 september 2013 21:52 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Nergens nog nieuws over een B merk? Het zal toch wel een keer?
Patenten. Nog steeds.
pi_131398552
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 september 2013 22:12 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Patenten. Nog steeds.
Wanneer loopt die af? :o
pi_131405868
De Marrakesh thee smaakt exact hetzelfde als de Minty Marocco van Pickwick. Alleen krijg je bij Pickwick 20 kopjes voor 1,50 (volgende week 2e gratis ook nog) en bij Dolce Gusto 16 voor 5 euro... Meer mensen dit ervaren? ;)
  zaterdag 21 september 2013 @ 09:44:29 #291
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_131406241
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 september 2013 21:30 schreef joers1 het volgende:
Au Lait blijft mn favoriete dagelijkse koffie
Voor mij is dat Cortado :9 Heerlijk om mee wakker te worden.
Koop overigens alleen nog Cortado en Intenso espresso cups. Heb nu een melkschuimer dus een beetje onzin om dan melkcups te kopen :P
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_131861493
Weet niet of het altijd zo goedkoop is maar capsulehouder (18 stuks) voor maar 3 euro @ makro.
pi_131888629
Nog steeds geen B merk. Ook niet in het buitenland. :')

Dan geen dolce gusto.
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
  zondag 6 oktober 2013 @ 08:25:56 #294
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_131891722
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 00:32 schreef CookieSlikker het volgende:
Nog steeds geen B merk. Ook niet in het buitenland. :')

Dan geen dolce gusto.
Patent he -O-
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_131909820
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 08:25 schreef Maraca het volgende:

[..]

Patent he -O-
Hoelang moet dat nog gaan duren voordat die afgelopen is? Of kan dat zomaar verlengt worden?
De sleutel naar deze ondertitel is kwijt. Probeer jij hem te vinden?
pi_131910334
Oh voor wie nog twijfelt over aanschaf: deze week een Genio bij Albert Heijn voor maar 59,99 :o
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
  zondag 6 oktober 2013 @ 20:11:50 #297
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_131911778
quote:
0s.gif Op zondag 6 oktober 2013 19:22 schreef CookieSlikker het volgende:

[..]

Hoelang moet dat nog gaan duren voordat die afgelopen is? Of kan dat zomaar verlengt worden?
Eerder in dit topic hebben we ook al informatie gezocht hierover. Volgens mij werden we toen niet echt iets wijzer over een eventuele einddatum.
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  dinsdag 5 november 2013 @ 23:46:37 #298
254662 joers1
Calvus Interscriptus
pi_132947345
Choco Caramel vandaag gekregen...met twee gratis glazen...ook lekker
Liever één keer met Sneeuwwitje, dan zeven keer met de dwergen.
pi_133167415
Voor diegenen die nog geen Dolce Gusto hebben(of een nieuwe willen)
Ze hebben sinds kort een 50,- cashback actie die geld op al hun apparaten.
T ' is dat de meeste webshops hun prijzen nu daardoor aan het verhogen zijn, maar hou het in de gaten.
Zo heb ik vanochtend een piccolo besteld voor 4,- na de cashback. :D (Ik had nog geen 1-kops koffie automaat)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_133257334
Indien iemand een machinecode heeft, ik zou er erg blij mee zijn!
FHF / [GEZ] Dolce Gusto machinecodes
pi_133259260
Ik heb er nu ook één. O+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')