En ze reppen er met geen woord over dat de andere dames het duidelijk doorgestoken kaart vinden.quote:Bevredigend rapport
10 april om 11.10
Philip krijgt een mooi cijfer.
Joanna praat vol trots over haar nachtelijke avontuur met Philip. Ze vindt dat hij erg goed kan zoenen en geeft hem daarvoor het cijfer 9. Ze maakt de dames ook meteen duidelijk dat ze uitsluitend gaat zoenen en niets meer dan dat. Joanna: "Me broertje mag me zoenend op tv zien, maar er wordt niet gekrikt." Ze is superblij dat ze Philip ontmoet heeft en maakt nogmaals duidelijk dat ze het zou zeggen als ze verliefd zou zijn. Monique vraagt of Joanna plannen heeft om vandaag met Philip te zoenen. De spirituele vrouw doet dit alleen als ze daar behoefte aan heeft.
ja dat zouden ze mogen verbieden zo af en toequote:Op zondag 10 april 2011 11:28 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Op zich is dat wel leuk, ze zouden alleen moeten kappen met dat zingen
quote:Op zondag 10 april 2011 11:28 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Op zich is dat wel leuk, ze zouden alleen moeten kappen met dat zingen
Mja ,ik had niet zoveel insmakelijke inspiratie als Heksje.quote:Op zondag 10 april 2011 11:28 schreef superkokje het volgende:
gelukkig staan er weer 2 open![]()
deze was eerst
van allemaal die daar rondlopen, zingt sharon nog het normaalstquote:Op zondag 10 april 2011 11:29 schreef suksan het volgende:
wat wel heel raar is, is dat Sharon beweerd in amerika te hebben gewoond maar een liedje kan ze niet zingen want zij maakt hele nieuwe teksten..........en daarbij komt.............ZINGEN KAN ZE NIET
quote:Op zondag 10 april 2011 11:30 schreef Urb het volgende:
[..]
Mja ,ik had niet zoveel insmakelijke inspiratie als Heksje.![]()
Spirituele vrouw?quote:Op zondag 10 april 2011 11:29 schreef Urb het volgende:
[..]
En ze reppen er met geen woord over dat de andere dames het duidelijk doorgestoken kaart vinden.![]()
het is al een grote Jo show, dit wordt de hele week weer naar Jo kijkenquote:Op zondag 10 april 2011 11:29 schreef farscapevr8 het volgende:
eigenlijk wel mooi dat jo gekust heeft met flip.
kunnen we mooi zien wat net5 daar mee gaat doen.
willen ze haar echt mooi neerzetten zoals de meeste hier denken dan maken ze er een jo dag van maar als ze willen zetten ze haar als een sletje neer wat al na 1 week in de armen van de volgende springt na eerst een heel drama gemaakt te hebben.
we wachten af....
ik denk dat je even naar een oorarts moetquote:Op zondag 10 april 2011 11:30 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
van allemaal die daar rondlopen, zingt sharon nog het normaalst
nee hoor mijn oren zijn primaquote:Op zondag 10 april 2011 11:31 schreef suksan het volgende:
[..]
ik denk dat je even naar een oorarts moet
Aangezien haar moeder een dikke vinger in de SST pap heeft, lijkt me dit al vrij duidelijk.quote:Op zondag 10 april 2011 11:29 schreef farscapevr8 het volgende:
willen ze haar echt mooi neerzetten zoals de meeste hier denken dan maken ze er een jo dag van maar als ze willen zetten ze haar als een sletje neer wat al na 1 week in de armen van de volgende springt na eerst een heel drama gemaakt te hebben.
we wachten af....
quote:Op zondag 10 april 2011 11:31 schreef suksan het volgende:
[..]
ik denk dat je even naar een oorarts moet
maar nog de restquote:Op zondag 10 april 2011 11:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze heeft zo een schelle stem en gilt overal bovenuit steeds........maar toch Sharon
Wonen / gewoond hebben in amerika geeft geen garantie tot goed kunnen zingen hoorquote:Op zondag 10 april 2011 11:29 schreef suksan het volgende:
wat wel heel raar is, is dat Sharon beweerd in amerika te hebben gewoond maar een liedje kan ze niet zingen want zij maakt hele nieuwe teksten..........en daarbij komt.............ZINGEN KAN ZE NIET
quote:Op zondag 10 april 2011 11:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze heeft zo een schelle stem en gilt overal bovenuit steeds........maar toch Sharon
dachten we ook bij amanda maar die werd af en toe ook aardig voor lul gezet (al had ze daar weinig hulp bij nodig lol )quote:Op zondag 10 april 2011 11:32 schreef Urb het volgende:
[..]
Aangezien haar moeder een dikke vinger in de SST pap heeft, lijkt me dit al vrij duidelijk.
quote:Op zondag 10 april 2011 11:33 schreef Urb het volgende:
[..]
![]()
Of het echt mooi is weet ik niet maar ik vind Sharon toch ook duidelijk het mooiste zingen daar.
inderdaad, ze zal wel weer in het goede licht komenquote:Op zondag 10 april 2011 11:32 schreef Urb het volgende:
[..]
Aangezien haar moeder een dikke vinger in de SST pap heeft, lijkt me dit al vrij duidelijk.
moeten ze dan donderdag vlak voor zijn verjaardag uitzenden.quote:Op zondag 10 april 2011 11:29 schreef farscapevr8 het volgende:
we wachten af....
quote:Op zondag 10 april 2011 11:38 schreef Poezewoes het volgende:
Ze weten bij kijkcijfers dat Alex terug is in Nederland
19 HELP MIJN MAN IS RIDDER 561.000
ja en dat was het al een tijdje, maar nu wordt het ons nog een extra onder de neus gewreven...quote:
Mwah.. ze zal toch niet zo begaafd zijn dat ze kan zoenen én lullen tegelijk? Laat ze maar lekker zoenen....quote:
heyyyy da's waar.....geen me moeder, broertje en bulletje meer....quote:Op zondag 10 april 2011 11:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Mwah.. ze zal toch niet zo begaafd zijn dat ze kan zoenen én lullen tegelijk? Laat ze maar lekker zoenen....
Ja het heeft ook zijn voordelen hoorquote:Op zondag 10 april 2011 11:42 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
heyyyy da's waar.....geen me moeder, broertje en bulletje meer....
Ach tweetyquote:Op zondag 10 april 2011 11:43 schreef superkokje het volgende:
Iemand het nieuwe huisdier al gezien?
[ link | afbeelding ]
Secret story so far is al afgekapt 1 of 2 weken geleden, daar keek helemaal geen hond naar.quote:Op zondag 10 april 2011 11:42 schreef Poezewoes het volgende:
ik kijk s'zondags nooit had het vermoeden dat het een herhaling is van de afgelopen week!
als ik mag kiezen, Mo eruit...quote:Op zondag 10 april 2011 11:43 schreef knagsje het volgende:
en de eliminatie staat ook al vast voor donderdag, maik of Mo moet het huis verlaten zodat er maar een 'liefdeskopel' overblijft en ze zo de finale in wandelen...mamajo regelt het wel hoor..
Ik vind alles best, zolang Gerard of Karim het maar niet zijnquote:
quote:Op zondag 10 april 2011 11:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vind alles best, zolang Gerard of Karim het maar niet zijn
Primaquote:Op zondag 10 april 2011 11:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik vind alles best, zolang Gerard of Karim het maar niet zijn
quote:Op zondag 10 april 2011 11:44 schreef MargrietV het volgende:
en Maik wil een Zamboni voor de vloer, ff Thialf bellen
quote:Op zondag 10 april 2011 11:43 schreef superkokje het volgende:
[ link | afbeelding ]
Je hebt groot gelijkquote:Op zondag 10 april 2011 11:45 schreef Toverheks het volgende:
fijne dag mensen ga lekker van mijn zondag genieten
quote:Op zondag 10 april 2011 11:45 schreef Toverheks het volgende:
geniet er van heksjequote:Op zondag 10 april 2011 11:45 schreef Toverheks het volgende:
heeft die dan nog meer veren in haar kont nodig, zat toch al vol met zichzelf gegeven pauwenveren. Je hebt bonen en pronkbonen toch.quote:Op zondag 10 april 2011 11:47 schreef knagsje het volgende:
[..]
als je maar ff weet dat Jo ze heeft gekregen he
Jaaaah!! Jij was er van overtuigt dat het na het huis zou gebeuren (oke ik ook).. Was ongeveer 10 minuten na ik naar bed gingquote:
Nah, dat gaat niet lukken neequote:Op zondag 10 april 2011 11:56 schreef Blackprinces het volgende:
oh ze willen karim en sharon koppelen???
No way...
quote:Op zondag 10 april 2011 11:56 schreef Blackprinces het volgende:
oh ze willen karim en sharon koppelen???
No way...
Ik ben ook te vroeg naar bed gegaanquote:Op zondag 10 april 2011 11:56 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Jaaaah!! Jij was er van overtuigt dat het na het huis zou gebeuren (oke ik ook).. Was ongeveer 10 minuten na ik naar bed ging
Filmpjes al gekeken?quote:Op zondag 10 april 2011 11:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ben ook te vroeg naar bed gegaan
Dit had ik zeker (nog) niet verwacht
wie zn fantasie is er op hol geslagen? laura zeker?quote:Op zondag 10 april 2011 11:57 schreef Blackprinces het volgende:
En als Jurien was gebleven was er misschien wel wat met Aafke of Cynthia gebeurt??
Ehhhh JURIENNNNNNNN.........???
het is wel het enige fatsoenlijke kledingstuk van roesjesdrollemien.quote:Op zondag 10 april 2011 11:57 schreef ThomasSlayer het volgende:
Zouden Amerikanen met een t-shirt van Delft of U.V.A rondlopen? Gedweep.
quote:Op zondag 10 april 2011 11:58 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
wie zn fantasie is er op hol geslagen? laura zeker?![]()
Ohw, ze gingen in bed verder?quote:Op zondag 10 april 2011 12:00 schreef MargrietV het volgende:
[..]
hoef echt geen 3 uur gebek onder een blauwe deken te zien, niets aan,
Ze mogen niet in de zelfde slaapkamer kommen he, het blauwe deken lag gewoon in het witte bankje ding...quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 12:03 schreef shomila het volgende:
Goede middag.![]()
Flip en Jo gezoend, zo die is snel over haar liefde van haar leven heen.
Ik krijg steeds meer het idee dat die relatie al over was voor ze het huis in kwam.
en ik krijg steeds meer het idee dat net 5 ons dit gewoon door de strot wil duwen..quote:Op zondag 10 april 2011 12:03 schreef shomila het volgende:
Goede middag.![]()
Ik krijg steeds meer het idee dat die relatie al over was voor ze het huis in kwam.
ga weg...........quote:Op zondag 10 april 2011 12:04 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
en ik krijg steeds meer het idee dat net 5 ons dit gewoon door de strot wil duwen..
Ha grappig. Ik postte gisteren middag dat dit het nieuwe script zou worden.quote:Op zondag 10 april 2011 11:56 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Jaaaah!! Jij was er van overtuigt dat het na het huis zou gebeuren (oke ik ook).. Was ongeveer 10 minuten na ik naar bed ging
quote:Op zondag 10 april 2011 12:05 schreef itsme het volgende:
[..]
Ha grappig. Ik postte gisteren middag dat dit het nieuwe script zou worden.
Ze waren zo close.
hey nu kunnen ze het ene bericht dat te vroeg geplaatst werd plaatsen.
Dat Jo en Flip dichter bij elkaar waren of zo iets? was zondag!
draaikontquote:Op zondag 10 april 2011 12:06 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Oke......
Ben een heel volgzaam typje
site staat al vol met zequote:Op zondag 10 april 2011 12:05 schreef itsme het volgende:
[..]
Ha grappig. Ik postte gisteren middag dat dit het nieuwe script zou worden.
Ze waren zo close.
hey nu kunnen ze het ene bericht dat te vroeg geplaatst werd plaatsen.
Dat Jo en Flip dichter bij elkaar waren of zo iets? was zondag!
oef.....het zweet brak me al uit....quote:Op zondag 10 april 2011 12:06 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Oke......
Die zal best over zijn geweest, maar dat Dennix de as van oma zou snuiven hadden we niet kunnen bedenkenquote:Op zondag 10 april 2011 12:03 schreef shomila het volgende:
Goede middag.![]()
quote:Op zondag 10 april 2011 12:06 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Die zal best over zijn geweest, maar dat Dennix de as van oma zou snuiven hadden we niet kunnen bedenken
flip denkt wss het hele zigeunerkamp van dennis op zijn dak te krijgen.....quote:Op zondag 10 april 2011 12:06 schreef Je_Psychiater het volgende:
Philip was vanacht wel een uur lang bezorgd hoe men, de bewoners en buitenwereld, er tegen aan zou kijken. Joanna vroeg dan steeds weer: "Philip" waar ben je bang voor, en ging dan steeds weer uitleggen hoe het onstaan was en dat het echt haar eigen keuze was om te zoenen.
Philip zegt bang te zijn dat men denkt dat hij al die tijd geprobeerd heeft haar te versieren. Joanna vroeg dan steeds:"en is dat zo?", dan zij Philip steeds: "nee dat is niet zo", met een lachje er achteraan. "Nou dan, waar ben je dan bang voor", zegt Joanna.
Beiden spreken tegen elkaar uit, niet verliefd op elkaar te zijn! Ik zet daar mijn vraagtekens bij, 2 a 3 uur zoenen in een opwelling?)
Nou ja gebeurt wel vaker dat mensen dingen doen in een opwelling.quote:Op zondag 10 april 2011 12:06 schreef Je_Psychiater het volgende:
Philip was vanacht wel een uur lang bezorgd hoe men, de bewoners en buitenwereld, er tegen aan zou kijken. Joanna vroeg dan steeds weer: "Philip" waar ben je bang voor, en ging dan steeds weer uitleggen hoe het onstaan was en dat het echt haar eigen keuze was om te zoenen.
Philip zegt bang te zijn dat men denkt dat hij al die tijd geprobeerd heeft haar te versieren. Joanna vroeg dan steeds:"en is dat zo?", dan zij Philip steeds: "nee dat is niet zo", met een lachje er achteraan. "Nou dan, waar ben je dan bang voor", zegt Joanna.
Beiden spreken tegen elkaar uit, niet verliefd op elkaar te zijn! Ik zet daar mijn vraagtekens bij, 2 a 3 uur zoenen in een opwelling?)
en als laatste onthuld he dit koppel, hoe toevallig...quote:Op zondag 10 april 2011 12:08 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nou ja gebeurt wel vaker dat mensen dingen doen in een opwelling.
Maar we zitten al weet ik hoe lang te kijken naar hoe net 5 die 2 naar elkaar "dwingen"
Zo iets dacht ik ook al, want hij ging er steeds maar weer niet verder op in, op de vraag waar ben je dan bang voor. Maar dan dacht ik weer dat zal toch niet, dan ga je toch niet door met zoenen?quote:Op zondag 10 april 2011 12:08 schreef knagsje het volgende:
[..]
flip denkt wss het hele zigeunerkamp van dennis op zijn dak te krijgen.....
en ook toevallig dat Jo meerdere keren herhaald niet naar huis te willen.quote:Op zondag 10 april 2011 12:09 schreef knagsje het volgende:
[..]
en als laatste onthuld he dit koppel, hoe toevallig...
8 weken zonder sex he........quote:Op zondag 10 april 2011 12:09 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Zo iets dacht ik ook al, want hij ging er steeds maar weer niet verder op in, op de vraag waar ben je dan bang voor. Maar dan dacht ik weer dat zal toch niet, dan ga je toch niet door met zoenen?
Jij Philip!quote:Op zondag 10 april 2011 12:06 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Oke......
Iets met kat en muis. Iedereen heeft al door dat hun tot over de oren verliefd op elkaar zijn, behalve hunzelf.quote:Op zondag 10 april 2011 12:06 schreef Je_Psychiater het volgende:
Nee, maar toen ik vrijgezel was stond ik ook regelmatig met mannen te zoenen.quote:
jij stouterd...quote:Op zondag 10 april 2011 12:12 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nee, maar toen ik vrijgezel was stond ik ook regelmatig met mannen te zoenen.
Is lekker, maar stelt ook niet zoveel voor.
Joanna vanmorgen tegen met de andere meiden: ze vonden het wel schattig (dat getwijfel van Philip) en Joanna er achteraan "hij is zo romantisch, ik ben nog nooit een man tegen gekomen die zo zorgzaam is".quote:Op zondag 10 april 2011 12:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Iets met kat en muis. Iedereen heeft al door dat hun tot over de oren verliefd op elkaar zijn, behalve hunzelf.
Als er verder niets achter zit stelt het geen ruk voor nee, daarom is het juist dan ook onzinnig om te doen,... i.m.o. Als er spanning is tussen 2 mensen is zoenen wel ehmmmquote:Op zondag 10 april 2011 12:12 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nee, maar toen ik vrijgezel was stond ik ook regelmatig met mannen te zoenen.
Is lekker, maar stelt ook niet zoveel voor.
eeeehm wat?quote:Op zondag 10 april 2011 12:13 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Als er verder niets achter zit stelt het geen ruk voor nee, daarom is het juist dan ook onzinnig om te doen,... i.m.o. Als er spanning is tussen 2 mensen is zoenen wel ehmmm
ehhhmm????quote:Op zondag 10 april 2011 12:13 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Als er verder niets achter zit stelt het geen ruk voor nee, daarom is het juist dan ook onzinnig om te doen,... i.m.o. Als er spanning is tussen 2 mensen is zoenen wel ehmmm
Zo geil dat je er psoriasis van kan krijgen, vraag maar aan jo,... of aan mo als je uitleg wilt over smegmaquote:
quote:Op zondag 10 april 2011 12:15 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Zo geil dat je er psoriasis van kan krijgen, vraag maar aan jo,... of aan mo als je uitleg wilt over smegma
Chill? Relaxed? [/alexmode off]quote:Op zondag 10 april 2011 12:13 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
juist.quote:Op zondag 10 april 2011 12:13 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
[..]
Zo geil dat je er psoriasis van kan krijgen, vraag maar aan jo,... of aan mo als je uitleg wilt over smegma
[..]
Ben alleen gevoelig voor romantiek als het mijzelf betreftquote:Op zondag 10 april 2011 12:15 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
juist.
Maar er zijn mensen die daar erg gevoelig voor romatiek zijn.
Veel stemmen voor Jo en Flip dus
zoenen is gaafquote:Op zondag 10 april 2011 12:15 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Kan dat niet dan? Zoenen is lekker, Jo wil echt niet meer laten zien dan dat en ze hebben al weken geen lichamelijke intimiteit gehad. Ik snap het wel hoor.quote:Op zondag 10 april 2011 12:06 schreef Je_Psychiater het volgende:
<knip>
Bakvissen dus.quote:Op zondag 10 april 2011 12:15 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
juist.
haal zorgzaam niet door elkaar met romantiek. Geen appels met peren vergelijken.quote:Op zondag 10 april 2011 12:15 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
juist.
Of appels met ramenquote:Op zondag 10 april 2011 12:16 schreef MargrietV het volgende:
[..]
haal zorgzaam niet door elkaar met romantiek. Geen appels met peren vergelijken.
Ja...quote:Op zondag 10 april 2011 12:16 schreef Niki.P het volgende:
Ze hebben al wel filmpjes van vanochtend op de site staan maar nog geen van de zoen-sessie.. Willen ze dat mensen om de sessie te zien naar de daily van maandag gaat kijken..
quote:Na de foute party wordt het ineens heel gezellig.
De meesten zagen het al aankomen, alleen wanneer het plaats zou vinden wist niemand nog. Vannacht rond 02:00 uur tilt Philip Joanna op om vervolgens naar buiten te gaan. Aangekomen bij de ronde witte bank geven ze elkaar een hartstochtelijke eerste zoen. Karim ziet het van een afstandje en ook hij beseft nu dat Philip en Joanna elkaar hebben gevonden. Nadat Philip en Joanna enkele minuten hebben gezoend, vraagt Philip zich af of dit wel zo verstandig is. Hij voelt zich toch niet helemaal goed bij de situatie. Zij is tenslotte net een week vrijgezel. Joanna vindt dat hij zich niet zo moet aanstellen.
Heb je de zoen gemist? Kijk dan maandag naar de daily show vanaf 19:30 uur op Net5!
Maakt niet uit. De stemmende bakvisdoelgroep ligt in katzwijm te bellen/sms'en.quote:Op zondag 10 april 2011 12:16 schreef MargrietV het volgende:
haal zorgzaam niet door elkaar met romantiek. Geen appels met peren vergelijken.
juist jij snapt utquote:Op zondag 10 april 2011 12:16 schreef Niki.P het volgende:
Ze hebben al wel filmpjes van vanochtend op de site staan maar nog geen van de zoen-sessie.. Willen ze dat mensen om de sessie te zien naar de daily van maandag gaat kijken..
quote:
ik sla maar even over, ik krijg um nie eens omhoog van dat mormelquote:Op zondag 10 april 2011 12:18 schreef Stranger1977 het volgende:
Als ik Albino was zou ik voor ik hem in Psoriasis duwde eerst een uitgebreide SOA check vragen
quote:
Idem!quote:Op zondag 10 april 2011 12:19 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik sla maar even over, ik krijg um nie eens omhoog van dat mormel
Juistemquote:Op zondag 10 april 2011 12:22 schreef Blackprinces het volgende:
Mo kan het echt bijna over niks ander hebben dan over nominaties en over exit he?
ik ga meestal voor de ogen maar de ogen van dat mormel lijken een beetje op een overleden koikarper, helemaal leeg..quote:Op zondag 10 april 2011 12:20 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Idem!
Ik hou sowieso niet van blonT
Smegma wil gewoon dat boobjob naar huis gaatquote:Op zondag 10 april 2011 12:22 schreef Blackprinces het volgende:
Mo kan het echt bijna over niks ander hebben dan over nominaties en over exit he?
nou haar ogen vind ik wel mooi maar ze zijn zo...grootquote:Op zondag 10 april 2011 12:22 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik ga meestal voor de ogen maar de ogen van dat mormel lijken een beetje op een overleden koikarper, helemaal leeg..
quote:Op zondag 10 april 2011 12:22 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik ga meestal voor de ogen maar de ogen van dat mormel lijken een beetje op een overleden koikarper, helemaal leeg..
ook dat, maar ze zijn zo leeg/ hol...gewoon eng....quote:Op zondag 10 april 2011 12:23 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
nou haar ogen vind ik wel mooi maar ze zijn zo...groot
Dat is toch niet Vincent, het vogeltje op de boot van Geer?quote:Op zondag 10 april 2011 11:43 schreef superkokje het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ja hallo hey! Dat kan niet! Ze gaat maar lekker buiten spelenquote:
past ze bij flip, dacht eerst dat hij mooie ogen had. Maar zie je ook amper emotie in.quote:Op zondag 10 april 2011 12:24 schreef knagsje het volgende:
[..]
ook dat, maar ze zijn zo leeg/ hol...gewoon eng....
even eten maken voor haar....dan loos ik haar wel weerquote:Op zondag 10 april 2011 12:25 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Ja hallo hey! Dat kan niet! Ze gaat maar lekker buiten spelen
quote:Op zondag 10 april 2011 12:26 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
even eten maken voor haar....dan loos ik haar wel weer
quote:Op zondag 10 april 2011 12:25 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
past ze bij flip, dacht eerst dat hij mooie ogen had. Maar zie je ook amper emotie in.
en dat is pas dertig hequote:Op zondag 10 april 2011 12:26 schreef Stranger1977 het volgende:
Die smegma ziet er ook uit als je ranzig oud lijk
Oke oke, Flugelmeisjes dan, ook goed.quote:Op zondag 10 april 2011 12:19 schreef MargrietV het volgende:
[..]
zo een jaren 60 uitdrukking van de vorige eeuw. Volgens mij maar een stel reutemefleuten.
Nou dank je wel! Heb je meteen mijn zondagmiddag verpest met die hinnekende sprinkhaanquote:Op zondag 10 april 2011 12:27 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
speciaal voor jullie
had je niet hoeven doen.....serieus.....quote:Op zondag 10 april 2011 12:27 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
speciaal voor jullie
quote:Op zondag 10 april 2011 12:28 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Nou dank je wel! Heb je meteen mijn zondagmiddag verpest met die hinnekende sprinkhaan
Dat zou me niets verbazen,... eergister zetten ze ook gewoon een door een vlieg afgekloven pizza in de koelkastquote:Op zondag 10 april 2011 12:29 schreef Mylene het volgende:
Karim verwijdert de poepspetters van de toiletbril.
Als dat schoonmaakdoekje maar niet voor de keuken wordt gebruikt.
was heul lievvvv bedoeltquote:Op zondag 10 april 2011 12:29 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
had je niet hoeven doen.....serieus.....
bij net 5 wel hoor....ze doen het netjes via het draaiboekquote:Op zondag 10 april 2011 12:29 schreef marky het volgende:
En toch vind ik dat Joanna en Philip het redelijk netjes doen met de relatie. Het is wel een relatie te veel die ontstaan is in het huis. Secret story is verworden tot relatie story met als drijfveer waarschijnlijk de kijkcijfers. Beter voortaan alleen maar vrijgezellen in het huis dan maakt het ook allemaal niet meer uit en heeft iedereen de zelfde kansen.
Denk overigens dat de relatie van Joanna op de laatste benen liep en dat voor beide gold dat dit een soort proefscheiding was en die is dus nu definitief.
Het is allemaal wat snel maar dat gebeurd wel bij meer mensen. Er zijn geen draaiboeken voor hoe relaties beginnen of eindigen.
Respectloos tegenover mensen die http://www.google.nl/imag(...)q=f&aqi=g10&aql=&oq= hebben.quote:Op zondag 10 april 2011 12:18 schreef Stranger1977 het volgende:
Als ik Albino was zou ik voor ik hem in Psoriasis duwde eerst een uitgebreide SOA check vragen
het zal eens niet....quote:Op zondag 10 april 2011 12:30 schreef Chanel5 het volgende:
Ze zijn net hun nest uit en willen alweer gaan slapen.
quote:
maak jullie niet druk is net vermoord word nu in tapijt afgevoerdquote:Op zondag 10 april 2011 12:30 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
We kunnen er wel weer 6 weken tegen nu
quote:Op zondag 10 april 2011 12:31 schreef bollokus het volgende:
[..]
[..]
maak jullie niet druk is net vermoord word nu in tapijt afgevoerd
[ link | afbeelding ]
noteer dan maar vast, 1 van die 2 vliegt eruit donderdag......wed er een fles wijn op.quote:Op zondag 10 april 2011 12:31 schreef iBenny het volgende:
Ik hoop echt dat Mo of Maik er donderdag uit gaat.
Ik mo of jo, maar dat gebeurt niet helaasquote:Op zondag 10 april 2011 12:31 schreef iBenny het volgende:
Dus dat ik een SOA test aan zou vragen heeft volgens jou te maken met de psoriases> Of met het mens wat ik zo noem. Wees eens duidelijk met je geslepen soft gelulquote:Op zondag 10 april 2011 12:31 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Respectloos tegenover mensen die http://www.google.nl/imag(...)q=f&aqi=g10&aql=&oq= hebben.
Die laatste sowieso niet.quote:Op zondag 10 april 2011 12:32 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik mo of jo, maar dat gebeurt niet helaas
Ik ook!!quote:Op zondag 10 april 2011 12:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
[..]
[ link | afbeelding ]
zeg Psych, heb jij een oplossing voor mijn anti Jo probleem? Mijn bloed gaat koken wanneer ik haar zie of hoor....quote:Op zondag 10 april 2011 12:33 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
En als dat al zo is, dan is ze niet enige, lijkt het wel.
quote:Op zondag 10 april 2011 12:35 schreef Urb het volgende:
Flip word geroepen om mee te helpen met schoonmaken.
Joanna " Ach laat die jongen, hij doet al alles..."![]()
![]()
![]()
ja, moet je onder een plant gaan staan 10 minuten en je hebt er nooit meer last vanquote:Op zondag 10 april 2011 12:34 schreef knagsje het volgende:
[..]
zeg Psych, heb jij een oplossing voor mijn anti Jo probleem? Mijn bloed gaat koken wanneer ik haar zie of hoor....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
quote:Op zondag 10 april 2011 12:36 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja, moet je onder een plant gaan staan 10 minuten en je hebt er nooit meer last vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Net doen of je het niet begrijpt? Er is vast wel iemand in je buurt die het je beter kan uitleggen.(reactie op je vraag aan mij)quote:Op zondag 10 april 2011 12:32 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Dus dat ik een SOA test aan zou vragen heeft volgens jou te maken met de psoriases> Of met het mens wat ik zo noem. Wees eens duidelijk met je geslepen soft gelul
Sharon blèrde af en toe dat ze moesten komen.quote:Op zondag 10 april 2011 12:36 schreef shomila het volgende:
Toen Jo en Flip aan het zoenen waren waar was de rest toen?
Ze moesten toch allemaal tegelijk gaan slapen.
quote:Op zondag 10 april 2011 12:36 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja, moet je onder een plant gaan staan 10 minuten en je hebt er nooit meer last vanBOL is stoutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik haat gluiperds........
kunnen ze niet twee vliegen in een klap doen, opgeruimd staat netjes.quote:Op zondag 10 april 2011 12:32 schreef knagsje het volgende:
[..]
noteer dan maar vast, 1 van die 2 vliegt eruit donderdag......wed er een fles wijn op.
Een stream kijken waar ze niet in beeld is mischien?quote:Op zondag 10 april 2011 12:34 schreef knagsje het volgende:
[..]
zeg Psych, heb jij een oplossing voor mijn anti Jo probleem? Mijn bloed gaat koken wanneer ik haar zie of hoor....
dat valt de laatste tijd niet mee aangezien ze soms 3 prive streams heeftquote:Op zondag 10 april 2011 12:38 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Een stream kijken waar ze niet in beeld is mischien?
En Jo kat lekker terug " Nee jou vent, die doet helemaal niks!" & Maik is met verkeerde been uit bed gestapt, die mag niet meer sexen, daarom"quote:
Ja nu mag het ineens wel weer.quote:
[..]
[..]
[ link | afbeelding ]
ow, ik bedoelde dat zonnebril stukje.. dat monique ze koopt om niet maar haar ogen te knijpen en jo omdat ze het mooi vindquote:Op zondag 10 april 2011 12:39 schreef Urb het volgende:
[..]
En Jo kat lekker terug " Nee jou vent, die doet helemaal niks!"![]()
Is hij opstandig??quote:Op zondag 10 april 2011 12:40 schreef Reksie1981 het volgende:
Maik is met zn verkeerde (derde) been uit bed gestapt! Oh OH!
Zelfs Maik is intelligenter dan onze Psych. Joh als je mijn berichten storend vind, lees er lekker overheen of klaag ergens anders maar zeker niet hier aangezien je gister nog iemand aansprak op het feit dat gezeur niets met de streams te maken heeft.quote:Op zondag 10 april 2011 12:37 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Net doen of je het niet begrijpt? Er is vast wel iemand in je buurt die het je beter kan uitleggen.(reactie op je vraag aan mij)
Ja dat viel mij ook op, waarom zou ze dat nu weer zeggen.quote:Op zondag 10 april 2011 12:40 schreef shomila het volgende:
Jo gaat niks weigeren ze gaat haar moeder niet voor lul zetten wtf
ze weigert zelfs zinnig te pratenquote:Op zondag 10 april 2011 12:40 schreef shomila het volgende:
Jo gaat niks weigeren ze gaat haar moeder niet voor lul zetten wtf
Weet niet, Sjer en Jo hebben het erover dat ze voor de opdrachten willen gaan, maar dat maik met het verkeerde been uit bed is gestapt omdat ie niet meer kan sexen met Moquote:Op zondag 10 april 2011 12:40 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Is hij opstandig??
Heeft hij het licht gezien??
Vertellll
ow dat....quote:Op zondag 10 april 2011 12:41 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Weet niet, Sjer en Jo hebben het erover dat ze voor de opdrachten willen gaan, maar dat maik met het verkeerde been uit bed is gestapt omdat ie niet meer kan sexen met Mo
dat doen de meestequote:Op zondag 10 april 2011 12:42 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ow dat....
ja die jongen denkt met ze pik
Ohwwww sorry psych!!! Ben ik nu respectloos tegenover de walvissen?quote:Op zondag 10 april 2011 12:42 schreef Stranger1977 het volgende:
Ja walvis, het gaat veel sneller als je het huis met z'n allen schoonmaakt i.p.v. alleen. Het gaan nog sneller als je het gewoon niet schoonmaakt.
Op de andere sms-en als ze op de nominatiebank zit, misschien?quote:Op zondag 10 april 2011 12:39 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
dat valt de laatste tijd niet mee aangezien ze soms 3 prive streams heeft
Ongezonde adoratie voor haar moeder lijkt mr...Of MamaJo is echt de regiseur van SST.quote:Op zondag 10 april 2011 12:41 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja dat viel mij ook op, waarom zou ze dat nu weer zeggen.
Van wiens moeder is eigenlijk door Dennix de as opgesnoven? Van papaJo of mamaJo?quote:Op zondag 10 april 2011 12:43 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ongezonde adoratie voor haar moeder lijkt mr...Of MamaJo is echt de regiseur van SST.
Weer terug naar binnen bedoelt ze.quote:Op zondag 10 april 2011 12:44 schreef MargrietV het volgende:
stemafspraak! Jo zegt Geer gaat als eerste de deur uit!
ik zeg ook meeste, nee ik scheer niet iedereen over een kamquote:
Nee, als ze in de exit gang staan gaat Geer als eerste weer door de deur naar binnen (denkt Jo). En ze heeft gelijk.quote:Op zondag 10 april 2011 12:44 schreef MargrietV het volgende:
stemafspraak! Jo zegt Geer gaat als eerste de deur uit!
ik denk ma-joquote:Op zondag 10 april 2011 12:45 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Van wiens moeder is eigenlijk door Dennix de as opgesnoven? Van papaJo of mamaJo?
Indeed!quote:Op zondag 10 april 2011 12:44 schreef Reksie1981 het volgende:
Waarom zitten de teams niet meer bij elkaar?
Ik wil dat er gezonde irritatie ontstaat tussen de verliefden!
quote:Op zondag 10 april 2011 12:45 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Van wiens moeder is eigenlijk door Dennix de as opgesnoven? Van papaJo of mamaJo?
lief zijn jij anders ruil ik mijn koekepan in hoorquote:Op zondag 10 april 2011 12:45 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik zeg ook meeste, nee ik scheer niet iedereen over een kam
Offtopic: Je weet precies wat ik bedoel. (en PS je bent niet zo anoniem als je misschien denkt).quote:Op zondag 10 april 2011 12:43 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Ohwwww sorry psych!!! Ben ik nu respectloos tegenover de walvissen?
Als psoriasis nou haar moeder cremeert,... misschien komt Dennix dan wel terug bij haar omdat er dan weer wat te snuiven is.quote:
nee joh, hij heeft teveel lol met flugels..quote:Op zondag 10 april 2011 12:47 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Als psoriasis nou haar moeder cremeert,... misschien komt Dennix dan wel terug bij haar omdat er dan weer wat te snuiven is.
Leg mij dat eens uit Psych?????Wat bedoel je?quote:Op zondag 10 april 2011 12:46 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Offtpoic: (en PS je bent niet zo anoniem als je mischien denkt).
1000 euro voor in je persoonlijke kluisquote:Op zondag 10 april 2011 12:48 schreef shomila het volgende:
Jo denkt dat haar team genomineerd staat.
Zou ze echt zo slecht zijn dat ze daarom Flip gister gezoend heeft?
Ik kan het bijna niet geloven, maar iets zegt me dat dat wel zo is.
quote:Op zondag 10 april 2011 12:48 schreef shomila het volgende:
Jo denkt dat haar team genomineerd staat.
Zou ze echt zo slecht zijn dat ze daarom Flip gister gezoend heeft?
Ik kan het bijna niet geloven, maar iets zegt me dat dat wel zo is.
Ohw boehoe,... post maar wie ik ben dan.quote:Op zondag 10 april 2011 12:46 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Offtpoic: Je weet precies wat ik bedoel. (en PS je bent niet zo anoniem als je mischien denkt).
hij is waarschijnlijk in 1977 geborenquote:Op zondag 10 april 2011 12:48 schreef knagsje het volgende:
[..]
Leg mij dat eens uit Psych?????Wat bedoel je?
ben je al bangquote:Op zondag 10 april 2011 12:49 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Ohw boehoe,... post maar wie ik ben dan.
Ga ik niet uitleggen. een verstaander heeft maar een half woord nodig en we zitten in COS.quote:Op zondag 10 april 2011 12:48 schreef knagsje het volgende:
[..]
Leg mij dat eens uit Psych?????Wat bedoel je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |