En ze reppen er met geen woord over dat de andere dames het duidelijk doorgestoken kaart vinden.quote:Bevredigend rapport
10 april om 11.10
Philip krijgt een mooi cijfer.
Joanna praat vol trots over haar nachtelijke avontuur met Philip. Ze vindt dat hij erg goed kan zoenen en geeft hem daarvoor het cijfer 9. Ze maakt de dames ook meteen duidelijk dat ze uitsluitend gaat zoenen en niets meer dan dat. Joanna: "Me broertje mag me zoenend op tv zien, maar er wordt niet gekrikt." Ze is superblij dat ze Philip ontmoet heeft en maakt nogmaals duidelijk dat ze het zou zeggen als ze verliefd zou zijn. Monique vraagt of Joanna plannen heeft om vandaag met Philip te zoenen. De spirituele vrouw doet dit alleen als ze daar behoefte aan heeft.
ja dat zouden ze mogen verbieden zo af en toequote:Op zondag 10 april 2011 11:28 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Op zich is dat wel leuk, ze zouden alleen moeten kappen met dat zingen
quote:Op zondag 10 april 2011 11:28 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Op zich is dat wel leuk, ze zouden alleen moeten kappen met dat zingen
Mja ,ik had niet zoveel insmakelijke inspiratie als Heksje.quote:Op zondag 10 april 2011 11:28 schreef superkokje het volgende:
gelukkig staan er weer 2 open![]()
deze was eerst
van allemaal die daar rondlopen, zingt sharon nog het normaalstquote:Op zondag 10 april 2011 11:29 schreef suksan het volgende:
wat wel heel raar is, is dat Sharon beweerd in amerika te hebben gewoond maar een liedje kan ze niet zingen want zij maakt hele nieuwe teksten..........en daarbij komt.............ZINGEN KAN ZE NIET
quote:Op zondag 10 april 2011 11:30 schreef Urb het volgende:
[..]
Mja ,ik had niet zoveel insmakelijke inspiratie als Heksje.![]()
Spirituele vrouw?quote:Op zondag 10 april 2011 11:29 schreef Urb het volgende:
[..]
En ze reppen er met geen woord over dat de andere dames het duidelijk doorgestoken kaart vinden.![]()
het is al een grote Jo show, dit wordt de hele week weer naar Jo kijkenquote:Op zondag 10 april 2011 11:29 schreef farscapevr8 het volgende:
eigenlijk wel mooi dat jo gekust heeft met flip.
kunnen we mooi zien wat net5 daar mee gaat doen.
willen ze haar echt mooi neerzetten zoals de meeste hier denken dan maken ze er een jo dag van maar als ze willen zetten ze haar als een sletje neer wat al na 1 week in de armen van de volgende springt na eerst een heel drama gemaakt te hebben.
we wachten af....
ik denk dat je even naar een oorarts moetquote:Op zondag 10 april 2011 11:30 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
van allemaal die daar rondlopen, zingt sharon nog het normaalst
nee hoor mijn oren zijn primaquote:Op zondag 10 april 2011 11:31 schreef suksan het volgende:
[..]
ik denk dat je even naar een oorarts moet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |