abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 april 2011 @ 15:46:23 #226
262650 kitao
prikplaatje
pi_95344962
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 15:38 schreef nikk het volgende:
Hoe minder wapens des te beter mi. Het huidige systeem is zo gek nog niet. Nederland telt relatief weinig schietincidenten, dus ergens doen we toch iets goed.
eén in alphen met 7 doden en op dezelfde dag vlak voor het politieburo om 5 uur smiddags eén dode in rotterdam.
is maar wat je weinig noemt.
plus die schoonmoeder, plus die 2 in Alphen ad Rijn in een auto pas geleden....noem maar op.
iedere week wel minstens een dooie.
megalomaniac
pi_95345278
Psychopaten houd je niet tegen. Idioten wel. Moet er niet aan denken dat iedereen een wapen zou kunnen krijgen. En dat criminelen wel wapens hebben is vervelend, maar in de regel gebruiken ze die vrijwel alleen onderling.
pi_95345356
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 15:54 schreef nikk het volgende:
Psychopaten houd je niet tegen. Idioten wel. Moet er niet aan denken dat iedereen een wapen zou kunnen krijgen. En dat criminelen wel wapens hebben is vervelend, maar in de regel gebruiken ze die vrijwel alleen onderling.
Als iedereen een pistool bij zich draag is dat heel gemakkelijk.
  maandag 11 april 2011 @ 16:03:34 #229
262650 kitao
prikplaatje
pi_95345654
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 15:54 schreef nikk het volgende:
het bewijs is er anders overduidelijk bloederig voor je neus dat ook degenen die dan niet tot iedereen behoren zoals jij dat noemt wel minstens 3 wapens thuis op de plank hebben liggen en daar een massa-slachting mee aanrichten.
dus waar baseer jij dat dan op dat niet iedereen een wapen zou moeten krijgen maar wel een beperkt aantal ?
omdat het tot 'het recht op vrije-sport beoefening' hoort ?
megalomaniac
  maandag 11 april 2011 @ 16:20:58 #230
278931 paintmeester
RAMMING SPEED!
pi_95346380
quote:
14s.gif Op maandag 11 april 2011 15:55 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Als iedereen een pistool bij zich draag is dat heel gemakkelijk.
Als iedereen toegang heeft tot een vuurwapen wordt de maatschappij echt niet veiliger. :{
Ik denk dat het beter is om het wapenbezit in Nederland nog verder aan banden te leggen. Leuk dat je de schietsport beoefend, maar dat een normale burger 5 vuurwapens thuis in de kast heeft hangen is te gek voor worden. Schiet dan maar met de wapens van de schietvereniging die gewoon op de schietbaan blijven en na gebruik in de kluis gaan :{w .

Die dingen moet je niet thuis hebben liggen.
How'd you like to scrape the barnacles off of me rudder?
pi_95346510
Meer over de rol van Twitter hierin http://bit.ly/dNhMRL
  maandag 11 april 2011 @ 16:25:07 #232
262650 kitao
prikplaatje
pi_95346542
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 16:20 schreef paintmeester het volgende:

Als iedereen toegang heeft tot een vuurwapen wordt de maatschappij echt niet veiliger. :{
Ik denk dat het beter is om het wapenbezit in Nederland nog verder aan banden te leggen. Leuk dat je de schietsport beoefend, maar dat een normale burger 5 vuurwapens thuis in de kast heeft hangen is te gek voor worden. Schiet dan maar met de wapens van de schietvereniging die gewoon op de schietbaan blijven en na gebruik in de kluis gaan :{w .

niet alleen schietverenigingleden zouden die achter moeten laten maar ook politie-agenten.
iedereen eigenlijk, het aantal agenten en militairen dat hier privé-geschillen met een dodelijke afloop heeft beindigd is ook al amper nog te tellen.

gewoon afschaffen het prive-bezit van vuurwapens.
megalomaniac
pi_95346699
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 16:25 schreef kitao het volgende:

[..]

niet alleen schietverenigingleden zouden die achter moeten laten maar ook politie-agenten.
iedereen eigenlijk, het aantal agenten en militairen dat hier privé-geschillen met een dodelijke afloop heeft beindigd is ook al amper nog te tellen.

gewoon afschaffen het prive-bezit van vuurwapens.
Is een pistool dat een agent mee naar huis neemt prive bezit? dat is toch gewoon je dienst wapen en geen prive bezit? agenten krijgen in tegenstelling tot de gewone burger tenminste nog een psychologisch onderzoek...
  maandag 11 april 2011 @ 16:32:34 #234
262650 kitao
prikplaatje
pi_95346895
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 16:28 schreef FransjeVanDusschoten het volgende:

[..]

Is een pistool dat een agent mee naar huis neemt prive bezit? dat is toch gewoon je dienst wapen en geen prive bezit? agenten krijgen in tegenstelling tot de gewone burger tenminste nog een psychologisch onderzoek...
als er een agent in de zaal is dan kan hij de nieuwe regels toelichten.
er was wel sprake van dat ook zij hun dienstwapen na werktijd moeten inleveren, hoe dit verder verlopen is weet ik niet zeker.
dat inleveren is niet zo gek als je de gruweldaden van sommigen van hen gedurende de afgelopen jaren erop na slaat.
megalomaniac
pi_95347048
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 16:32 schreef kitao het volgende:

[..]

als er een agent in de zaal is dan kan hij de nieuwe regels toelichten.
er was wel sprake van dat ook zij hun dienstwapen na werktijd moeten inleveren, hoe dit verder verlopen is weet ik niet zeker.
dat inleveren is niet zo gek als je de gruweldaden van sommigen van hen gedurende de afgelopen jaren erop na slaat.
nee heb je zeker gelijk in. ik wist trouwens niet dat de regels veranderd zijn. maar gelukkig drukken ze niet iedere aap die bij de popo wil een gun in zn klauwen
  maandag 11 april 2011 @ 16:55:55 #236
262650 kitao
prikplaatje
pi_95347940
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 16:35 schreef FransjeVanDusschoten het volgende:

[..]

nee heb je zeker gelijk in. ik wist trouwens niet dat de regels veranderd zijn. maar gelukkig drukken ze niet iedere aap die bij de popo wil een gun in zn klauwen
dus het is waar dat de politie na diensttijd hun wapens moeten inleveren ?
had ik het toch goed.
en een suicidaal ventje met een inrichtingsverleden mag er thuis 3 op de plank hebben liggen.
wat klopt er hier niet ?!!

|:(

de slachtpartij in alphen heeft de wetgever dus zelf op zn geweten maar ipv dat te erkennen reageren ze hun frustratie af op een onnozele tweetende tiener.

de oorzaak ligt niet daar maar bij het faalbeleid.
megalomaniac
pi_95348115
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 16:55 schreef kitao het volgende:

[..]

dus het is waar dat de politie na diensttijd hun wapens moeten inleveren ?
had ik het toch goed.
en een suicidaal ventje met een inrichtingsverleden mag er thuis 3 op de plank hebben liggen.
wat klopt er hier niet ?!!

|:(

de slachtpartij in alphen heeft de wetgever dus zelf op zn geweten maar ipv dat te erkennen reageren ze hun frustratie af op een onnozele tweetende tiener.

de oorzaak ligt niet daar maar bij het faalbeleid.
excuses voor mijn bedroevende volgorde van antwoorden, ik bedoelde dat je gelijk had over die gruweldaden. ik weet niet wat het beleid is mbt het inleveren van dienstwapens.
pi_95348151
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 16:20 schreef paintmeester het volgende:

[..]

Omdat jij het zegt? Bullshit. Het wordt voor mij veiliger als ik een pistool op zak heb wanneer een labiele debiel beslist te komen met wapens.
pi_95348207
quote:
13s.gif Op maandag 11 april 2011 17:00 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Omdat jij het zegt? Bullshit. Het wordt voor mij veiliger als ik een pistool op zak heb wanneer een labiele debiel beslist te komen met wapens.
Mensen die zulke opmerkingen maken zie ik liever niet met wapens
Auteur: Anna Reactie: In het Engels ken ik daar een mooie uitdrukking voor....
Sud the fuck off... Twats...
pi_95348327
quote:
13s.gif Op maandag 11 april 2011 17:00 schreef HyperViper het volgende:

[..]

het gaat er niet om dat het voor jou veiliger wordt maar dat het voor iedereen veiliger wordt. je slaat de plank volledig mis. inderdaad, mensen die dit soort dingen zeggen zie ik ook liever niet met wapens
pi_95348437
quote:
14s.gif Op maandag 11 april 2011 17:02 schreef xyzyx het volgende:

[..]

Mensen die zulke opmerkingen maken zie ik liever niet met wapens
Heb je ook nog argumenten of ben je gewoon weer lekker aan het trollen? Druif.

quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 17:05 schreef FransjeVanDusschoten het volgende:

[..]

het gaat er niet om dat het voor jou veiliger wordt maar dat het voor iedereen veiliger wordt. je slaat de plank volledig mis. inderdaad, mensen die dit soort dingen zeggen zie ik ook liever niet met wapens
Dit geld voor elk individueel, je mag zelf ook wel nadenken hoor.
pi_95348487
quote:
13s.gif Op maandag 11 april 2011 17:07 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Heb je ook nog argumenten of ben je gewoon weer lekker aan het trollen? Druif.

[..]

Dit geld voor elk individueel, je mag zelf ook wel nadenken hoor.
wat zijn jouw argumenten dan? ben ik wel benieuwd naar
  maandag 11 april 2011 @ 17:09:03 #243
262650 kitao
prikplaatje
pi_95348501
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 17:05 schreef FransjeVanDusschoten het volgende:

daarom, ik zie liever helemaal niemand met wapens, maar aangezien de praktijk anders laat zien vind ik het niet vreemd dat mensen, al is het maar met een mes, over straat gaan.
de staat heeft er zelf voor gezorgd dat de ene wel een wapen mag hebben en de ander niet.
logisch dan men dan illegaal gaat inslaan.
megalomaniac
pi_95348614
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 17:08 schreef FransjeVanDusschoten het volgende:

[..]

wat zijn jouw argumenten dan? ben ik wel benieuwd naar
Lees eens even terug zeg, je bent toch niet debiel of wel? Als je niet eens begrijpend kan lezen wat doe je hier dan? Mijn argument is dat criminelen zich sowieso niet aan de wet houden dus het verstandiger is om burgers zichzelf te laten beschermen in plaats van dat de staat geweldsmonopolie heeft.
pi_95348902
quote:
13s.gif Op maandag 11 april 2011 17:11 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Lees eens even terug zeg, je bent toch niet debiel of wel? Als je niet eens begrijpend kan lezen wat doe je hier dan? Mijn argument is dat criminelen zich sowieso niet aan de wet houden dus het verstandiger is om burgers zichzelf te laten beschermen in plaats van dat de staat geweldsmonopolie heeft.
Maar er zijn veel mensen die ook maar 1 steekje los kunnen hebben. Ruzie hebben met een ober oid.... Kan je dreigen met een pistool als de bestelling te lang duurt. Lijkt me geen verbetering:p
pi_95348969
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 17:18 schreef Jordony het volgende:

[..]

Maar er zijn veel mensen die ook maar 1 steekje los kunnen hebben. Ruzie hebben met een ober oid.... Kan je dreigen met een pistool als de bestelling te lang duurt. Lijkt me geen verbetering:p
Dan kan je gaan dreigen inderdaad, maar dan is het wel te hopen dat die ober geen dikke .50 op je schedel zet. Die ober is ook niet gek.
pi_95349000
quote:
14s.gif Op maandag 11 april 2011 17:20 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Dan kan je gaan dreigen inderdaad, maar dan is het wel te hopen dat die ober geen dikke .50 op je schedel zet. Die ober is ook niet gek.
Of juist wel, dan wordt het een wel héle vreemde situatie.
pi_95349112
quote:
14s.gif Op maandag 11 april 2011 17:21 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Of juist wel, dan wordt het een wel héle vreemde situatie.
een situatie met evt. dodelijke afloop:P en dan gaan anderen mensen die ook in dat restaurant zitten, ook schieten op het personeel omdat het nu nog langer duurt voordat ze hun bestelling krijgen xDSorry dat ik er een beetje een lolletje van maak :P
pi_95349235
quote:
Op maandag 11 april 2011 17:00 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Het probleem is dat er dan veel meer debielen met een wapen zijn.
  maandag 11 april 2011 @ 17:28:26 #250
262650 kitao
prikplaatje
pi_95349274

[ Bericht 100% gewijzigd door kitao op 11-04-2011 17:29:15 ]
megalomaniac
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')