Vergeten je wekker uit te zetten?quote:Op zondag 10 april 2011 10:13 schreef Beatles het volgende: [..] ik ging om 4 uur slapen en wekker ging om 9 uur![]()
Hoiquote:Op zondag 10 april 2011 10:18 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen
Geen radio voor mij, alas. We gaan de hele dag buiten in de zon hangen
quote:Op zondag 10 april 2011 10:19 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hoi
pics van jou buiten in bikini
Er is onderhoud geweest, je moet even opnieuw alles instellen dat helpt vast welquote:Op zondag 10 april 2011 10:37 schreef gewoonfaye het volgende:
Goeiemorgenn mijn liefste radiovriendjes, vriendinnetjes en ander gespuis.
Ik kan via Android niet meer luisteren. Nu ben ik boos. Groetjes
Mogguhquote:
Ik zie serverproblemen gisteren. Niets aan te doen. En nu is er nog maar 1 die luistertquote:Op zondag 10 april 2011 10:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mogguh![]()
Ik zit met mn zoon tv te kijken dus luister niet![]()
Sorry
You go girlquote:Op zondag 10 april 2011 10:49 schreef nick1337 het volgende:
mogguh om 1 uur effe trensen dan maar heluisteraars omhoog pompuh
Ik hoorde iets van 8000 naar 80? Want dan kan je met xiia lite niet luisteren. Dat kan je alleen wijzigen met de betaalde versiequote:Op zondag 10 april 2011 10:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er is onderhoud geweest, je moet even opnieuw alles instellen dat helpt vast wel
Dat is mooi kut. Vooral omdat we juist naar poort 80 zijn gegaan omdat mensen op school en werk dan ook kunnen luisterenquote:Op zondag 10 april 2011 10:50 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik hoorde iets van 8000 naar 80? Want dan kan je met xiia lite niet luisteren. Dat kan je alleen wijzigen met de betaalde versie
dan installeer je dat kreng opnieuwquote:Op zondag 10 april 2011 10:50 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik hoorde iets van 8000 naar 80? Want dan kan je met xiia lite niet luisteren. Dat kan je alleen wijzigen met de betaalde versie
Kan welquote:Op zondag 10 april 2011 10:50 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ja, beter zet je snel de radio aanquote:
Mn zoon is naar buiten dus nu de radio aanquote:
Heb je nog geen ban daar?quote:Op zondag 10 april 2011 11:09 schreef utopie het volgende:
morgen een verwijs brief vragen bij de dokter voor bijzonder tandheelkunde
nee. mn verstandskies moet eruit. ik heb al 4 dagen lang elke minuut van de dag constante pijnquote:
Naisquote:Op zondag 10 april 2011 11:10 schreef djkoelkast het volgende:
Oh de Knetterremix is gewoon de top 10 binnengedrongen
Ja, dan wordt het snijden.quote:Op zondag 10 april 2011 11:11 schreef utopie het volgende:
[..]
nee. mn verstandskies moet eruit. ik heb al 4 dagen lang elke minuut van de dag constante pijn![]()
die kies drukt als het ware tegen mn wang aan waardoor er 2 dikke blaasjes zitten.
elke keer als ik praat, kauw drink of slik dan drukt die kies er tegen aan
Vanavond weer dj lola door je speakersquote:
gast... dankjewel man. ik heb een trauma opgelopen bij de tandarts als kind zijndequote:
BAM !quote:Op zondag 10 april 2011 11:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vanavond weer dj lola door je speakers
Ik ookquote:
zeker weten?quote:Op zondag 10 april 2011 11:14 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik ga luisteren als het goed is
Dat gaan we allemaal als we jouw stem horenquote:Op zondag 10 april 2011 11:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
zeker weten?We gaan op de zwoele Soul-tour
Doen ze onder verdoving en geloof me: je wil liever dat ze een stukje insnijden dan wat je nu hebt hoor.quote:Op zondag 10 april 2011 11:14 schreef utopie het volgende:
[..]
gast... dankjewel man. ik heb een trauma opgelopen bij de tandarts als kind zijndekom jij aan met je snijden
ik vind alles best, zo lang ze mij maar onder zeil brengen met een kapje
![]()
Link ?:Oquote:Op zondag 10 april 2011 11:10 schreef djkoelkast het volgende:
Oh de Knetterremix is gewoon de top 10 binnengedrongen
medestanderquote:Op zondag 10 april 2011 11:14 schreef utopie het volgende:
[..]
gast... dankjewel man. ik heb een trauma opgelopen bij de tandarts als kind zijndekom jij aan met je snijden
ik vind alles best, zo lang ze mij maar onder zeil brengen met een kapje
![]()
quote:Op zondag 10 april 2011 11:18 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat gaan we allemaal als we jouw stem horen
Wat is dat nou Toon, wel jingles maken voor Spees en niet voor Lola?quote:Op zondag 10 april 2011 11:18 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat gaan we allemaal als we jouw stem horen
ze mogen 'm van mij eruit halen hoe ze willen maar ik moet geen naalden zien. het moet onder narcose gebeuren dusquote:Op zondag 10 april 2011 11:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Doen ze onder verdoving en geloof me: je wil liever dat ze een stukje insnijden dan wat je nu hebt hoor.
is ook goedquote:Op zondag 10 april 2011 11:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Op de verzoeksite is hij aan te vragen, of wil je de mp3?
Wat is het verband precies?quote:Op zondag 10 april 2011 11:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wat is dat nou Toon, wel jingles maken voor Spees en niet voor Lola?
quote:Op zondag 10 april 2011 11:22 schreef utopie het volgende:
[..]
ze mogen 'm van mij eruit halen hoe ze willen maar ik moet geen naalden zien. het moet onder narcose gebeuren dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |