Ja, die kan je weggooien.quote:Op woensdag 13 april 2011 01:31 schreef rumiii het volgende:
flashen ging verkeerd
situation -> FUBAR
ik heb hem verneukt of niet?
telefoon raakt wel in download modus, alleen wordt niet geflasht,
en recovery modus resulteert in twee tekentjes, een telefoon met een pijl naar een pc..
ik had hier nooit aan moeten beginnen, noob dat ik ben
Dan heb je de drivers waarschijnlijk niet. Maar volgens kandijfijn heb je geen firmware, weet niet welke drivers je dan moet hebben :pquote:Op woensdag 13 april 2011 01:34 schreef rumiii het volgende:
nee, that's the problem, pc opnieuw opstarten?
Exact dezelfde,quote:Op woensdag 13 april 2011 01:35 schreef jampot het volgende:
[..]
Dan heb je de drivers waarschijnlijk niet. Maar volgens kandijfijn heb je geen firmware, weet niet welke drivers je dan moet hebben :p
Nouja, ik weet dat ik ook regelmatig niet kon connecten met odin, en de drivers installeren lost dan het probleem op. Voor 2.2.1 gaat dat gewoon automatisch als je je telefoon in "kies-mode" inplugt (opgestart, dat zal hier dus neit kunnen :p), en voor 2.3.3 had ik de nexus s drivers geinstalleerd, werkte ook top :pquote:
windows xp, als je dat bedoelt, ik ga nu even JPU downloaden man, thanksquote:Op woensdag 13 april 2011 01:36 schreef Kandijfijn het volgende:
Absoluut via JPU proberen te gaan die heeft een bootloader, als die eventueel beschadigd is hersteld die de boel wel weer.
Welke OS gebruik je?
Dat bedoelde ikquote:Op woensdag 13 april 2011 01:40 schreef rumiii het volgende:
[..]
windows xp, als je dat bedoelt, ik ga nu even JPU downloaden man, thanks
heb dat programma allang verwijderdquote:Op woensdag 13 april 2011 01:43 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik
Windows XP download niet alle drivers uit zichzelf zoals Vista/7. Als je zometeen niet kan flashen moet drivers eventueel handmatig installeren.
Ik ken alleen methode via AndroidSDK, maar misschien heeft Jampot een andere methode?
Vraag: Draait KIES niet stiekem op de achtergrond (kan je zien in system-tray.
Nouja, voor 2.3.3 werken dus schijnbaar de Nexus S drivers, dat is gewoon een kwestie van oude drivers verwijderen uit je device manager, nieuwe installeren, herstarten, en je telefoon wordt herkentquote:Op woensdag 13 april 2011 01:43 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik
Windows XP download niet alle drivers uit zichzelf zoals Vista/7. Als je zometeen niet kan flashen moet drivers eventueel handmatig installeren.
Ik ken alleen methode via AndroidSDK, maar misschien heeft Jampot een andere methode?
Vraag: Draait KIES niet stiekem op de achtergrond (kan je zien in system-tray.
Schrijf ik nou herkend met een t?quote:Op woensdag 13 april 2011 01:44 schreef jampot het volgende:
[..]
Nouja, voor 2.3.3 werken dus schijnbaar de Nexus S drivers, dat is gewoon een kwestie van oude drivers verwijderen uit je device manager, nieuwe installeren, herstarten, en je telefoon wordt herkent
moet ik het bestandje daar flashen of JPU die jij aanraadt?quote:Op woensdag 13 april 2011 01:47 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
![]()
http://www.androidworld.n(...)et-meer-opstart.html
Goede Guide.
JPU, die gids is al wat ouder nml.quote:Op woensdag 13 april 2011 01:52 schreef rumiii het volgende:
[..]
moet ik het bestandje daar flashen of JPU die jij aanraadt?
I'm fielder op her toetsenbord, ik bind her Finn dat I'm Dakar Veen Nederlands woordenboek bin Hebrew, dat Engelse is Nietzsche heel Finn.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:55 schreef Kandijfijn het volgende:
Er is een 0,2 versie eigenlijk maar die wil je niet.
Kwestie van tijd waarschijnlijk tot 3-4 devs er serieus werk van gaan maken. Ik stoor me er niet persoonlijk aan omdat ik op school ook altijd Engels moest spreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |