Ik krijg die appstore niet eens op mn telefoonquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:13 schreef Kandijfijn het volgende:
Ik heb zoiets van ik doe er al geen zaken meer mee![]()
, kan me zo kapot ergeren aan dit soort onzin.
Die heb je gebackuptquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:19 schreef Pino112 het volgende:
Heb hem gebootet, even wennen dat ie in het Engels is.
Tof dat al mijn sms'jes er nog zijn, hoedefuck kan dat?
Whutquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:19 schreef Pino112 het volgende:
Hoe zijn je indrukken? Gelikt allemaal?quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:19 schreef Pino112 het volgende:
Die standaard launcherquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:24 schreef jampot het volgende:
[..]
Hoe zijn je indrukken? Gelikt allemaal?
Vind je dat niks? Vind het er juist wel vet uitzien..quote:
Best of both worldsquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die standaard launcher![]()
En ik krijg vast commentaar op school dat het te veel op iOS lijkt.
Ja die is niet echt productiefquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die standaard launcher![]()
En ik krijg vast commentaar op school dat het te veel op iOS lijkt.
Productief? Hoe ziet jullie launcher er uit dan? Ik heb hier gewoon 3 knopjes, telefoon, drawer, en internet. Oh, en contacten, camera en market bij swipen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:35 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ja die is niet echt productief![]()
Gewoon ff je eigen launcher opzetten en ff verder kijken
Ja, nog 1.5 maand en dan ben ik er vanafquote:
Dan heb je neem ik aan ook weer een appdrawer?quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, nog 1.5 maand en dan ben ik er vanaf
En geef mij dan maar gewoon Launcher Pro Plus.
Heel vaag trouwens, de Market ging allemaal apps downloaden zoals Whatsapp, Soundcloud, Dropbox enzo.
En FC's van Dropbox en Google Maps.
Probleem.
ADWlauncher met standaard dock (telefoon, drawer, browser)quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:37 schreef jampot het volgende:
[..]
Productief? Hoe ziet jullie launcher er uit dan? Ik heb hier gewoon 3 knopjes, telefoon, drawer, en internet. Oh, en contacten, camera en market bij swipen.
Its nog a bug, its a future.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, nog 1.5 maand en dan ben ik er vanaf
En geef mij dan maar gewoon Launcher Pro Plus.
Heel vaag trouwens, de Market ging allemaal apps downloaden zoals Whatsapp, Soundcloud, Dropbox enzo.
En FC's van Dropbox en Google Maps.
Probleem.
quote:Op woensdag 13 april 2011 00:11 schreef Kandijfijn het volgende:
Dan installeer je browser uit andere versie?
Of een gehackte versie![]()
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=980111
*Je mag me aanraken![]()
Ik werk een beetje in die businessquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waar dan, ding is toch nog niet uit?
Je bent telefoonverkoperquote:Op woensdag 13 april 2011 01:00 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ik werk een beetje in die businessAl weten jullie er onveveer 200x zoveel van als ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |