Whatsapp werkt dan gewoon hoorquote:Op zondag 10 april 2011 17:33 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Inderdaad, als je even wacht heb ik 2 apk-tjes voor je die back-uppen supereenvoudig maken. Contacten al gesynct via Google sync btw? Dan heb ik namelijk maar 1 progje nodig.
Maar wel een weer-widget op je homescreen? Die dingen heb ik uberhaubt nooit begrepen trouwens. Kost data, kost batterij en is volstrekt nutteloos omdat je ook naar buiten kan kijken.quote:Op zondag 10 april 2011 18:11 schreef AlexanderC het volgende:
Ik bezit ook een SGS
[ afbeelding ]
Een ding is wel dat 'onbeperkt automatisch synchroniseren' UIT moet staan, anders slurpt het zo jouw batterij leeg.
Swypequote:Op zondag 10 april 2011 20:33 schreef rumiii het volgende:
[..]
Whatsapp werkt dan gewoon hoor![]()
Eruit gebruikt hier doorgeefluik swype
* probeert opnieuw *
Wie gebruikt hier eigenlijk swype
Heeft iemand hier nog een oplossing voor ?quote:Op zondag 10 april 2011 15:34 schreef hello_moto1992 het volgende:
Een kennis heeft een probleempje met z'n Galaxy. De notificatie bar gaat namelijk slechts een halve cm naar beneden...? Erg vervelend. Met google word ik weinig wijzer.
Ik gebruik swype, gaat vele malen sneller dan gewoon typen, maar misschien komt dat doordat ik ook blind kan typen, en daardoor weet waar de toetsten zitten, ook al zitten m'n vingers ervoor.quote:Op zondag 10 april 2011 20:33 schreef rumiii het volgende:
[..]
Whatsapp werkt dan gewoon hoor![]()
Eruit gebruikt hier doorgeefluik swype
* probeert opnieuw *
Wie gebruikt hier eigenlijk swype
Trekt hij hem wel verder door dan? Klinkt gewoon als een idioot namelijkquote:Op zondag 10 april 2011 21:57 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Heeft iemand hier nog een oplossing voor ?
quote:Op zondag 10 april 2011 22:53 schreef Kandijfijn het volgende:
Maak es eens screen van hoe het eruit ziet als je Wsj5 flashed. Van Odin dus met je computer
Whut, dat zijn 3 files? Waar heb je die vandaan gehaald dan?quote:Op zondag 10 april 2011 22:55 schreef RiKe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoals je zei, GEEN pit, GEEN re-partition.
Telefoon wordt wel herkend in download mode, dit is even zonder aangesloten foon. WSJ5 is normaal altijd 1 grote PDA file????
Nu staat JPU er weer op
Daar heb ik hem vandaan, ik download de I9000WJS5 ## en er zitten 3 files in.quote:Op zondag 10 april 2011 22:59 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Whut, dat zijn 3 files? Waar heb je die vandaan gehaald dan?
Met 3 files moet je altijd met pit+repartition doen.
Download de volgende keer even vanaf http://www.samfirmware.com/WEBPROTECT-i9000.html daar heb je gewoon files met 1 file/.
Sorry dan, ik ging er vanuit dat ze 1 file gebruikten (dat staat er ook nog aan gegeven). Maar flashen met verschillende files is altijd Pit.quote:Op zondag 10 april 2011 23:01 schreef RiKe het volgende:
[..]
Daar heb ik hem vandaan, ik download de I9000WJS5 ## en er zitten 3 files in.
Ook al staat er achter dat er maar 1 in zit zonder pit
De 512 pit dus met re-partition aan?quote:Op zondag 10 april 2011 23:03 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Sorry dan, ik ging er vanuit dat ze 1 file gebruikten (dat staat er ook nog aan gegeven). Maar flashen met verschillende files is altijd Pit.
Ik moet de volgende keer wat meer achtergrond vragen leren stelen
Ik ga weer een poging doen!quote:Op zondag 10 april 2011 23:06 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ja, idd.
Ik ga nu even een gids schrijven voor mensen met dezelfde problemen als jij.
quote:Op zondag 10 april 2011 23:24 schreef RiKe het volgende:
Kies herkent m'n telefoon weer, nu nog kijken of ik bij m'n contacten kan komen....(grmbl graf programma)
Vragen stellen is heel belangrijk, de juiste vragen stellen is nog veel moeilijkerquote:Op zondag 10 april 2011 23:57 schreef Kandijfijn het volgende:
Graag gedaan, ik heb vooral geleerd dat ik eerst meer vragen moet stellen i.p.v. direct dingen te suggereren op aannames.
Maar na ruim 3 jaar flashen op verschillende telefoons raak je zelden in paniek, dan vergeet je soms dat andere mensen zichzelf best wel eens zorgen kunnen maken om hun 500 euro kostende telefoon
.
Nope.quote:Op maandag 11 april 2011 00:00 schreef wolfrolf het volgende:
Zo, allemaal nog lekker aan het flashen?!
ook paar keer gehad....nu al tijdje niet meer...rebooten helptquote:Op zondag 10 april 2011 22:54 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Trekt hij hem wel verder door dan? Klinkt gewoon als een idioot namelijk![]()
Al bijna een week MIUI,.. vastigheidquote:Op maandag 11 april 2011 00:00 schreef wolfrolf het volgende:
Zo, allemaal nog lekker aan het flashen?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |