SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links naar boeiende tweeps
SuperCurio-Ontwikkelaar voodoo lag-, sound-, colorfix http://twitter.com/#!/codeworkx
Romkitchen-Nieuws over romkitchen http://twitter.com/#!/romkitchen
Codeworkx- Ontwikkelaar CM7 voor SGS http://twitter.com/#!/DocRambone
Links naar boeiende topics @ XDA e.d.Topic-titel
[ Bericht 24% gewijzigd door rumiii op 11-04-2011 07:29:26 ]
Beetje karig wel he.quote:Op zondag 10 april 2011 10:40 schreef rumiii het volgende:
bedankt voor de OP , Kandijfijn, en alle anderen die eraan meegewerkt hebben
Zo lang duurt zoiets toch niet.quote:
Hoe kan ik zonder enige kennis van al die termen, software en fora een goede OP maken.quote:
De zon schijntquote:
Van 7-8 uur tot een dag of 5.quote:Op zondag 10 april 2011 16:11 schreef Dae1337 het volgende:
Hoelang gaat een Galaxy S mee qua batterijduur? En wordt dit erg anders met de Galaxy S2?
Andere PC? Andere USB-poort? Direct op de PC, dus zonder hub?quote:Op zondag 10 april 2011 16:40 schreef RiKe het volgende:
Nagenoeg alles werkt weer, nogmaals bedankt voor de hulp!
Laatste probleem wat ik heb is dat Kies niet met mijn SGS wil verbinden, hij blijft maar op "Verbinden" met die draaiende pijltjes staan, ook al laat je hem zo een uur staan.
Iemand een idee?
Ik heb Kies al opnieuw geïnstalleerd en ook de drivers opnieuw laten installeren.
Zelfde pc, zelfde USB poort, zelfde kabel, direct op de pc.quote:Op zondag 10 april 2011 16:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Andere PC? Andere USB-poort? Direct op de PC, dus zonder hub?
Ik bedoel dus; probeer een andere pc of een andere USB-poortquote:Op zondag 10 april 2011 16:42 schreef RiKe het volgende:
[..]
Zelfde pc, zelfde USB poort, zelfde kabel, direct op de pc.
Ah....ik dacht dus dat je om een bevestiging vroeg of ik hetzelfde gebruikte als voor de flashquote:Op zondag 10 april 2011 16:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik bedoel dus; probeer een andere pc of een andere USB-poort.
quote:04102011
- usb tethering fixed
- modified sensitivity of haptic feedback
JPU is een beta-rom van SGS, je zal waarschijnlijk WSJ5 alsnog moeten flashenquote:Op zondag 10 april 2011 16:47 schreef RiKe het volgende:
[..]
Ah....ik dacht dus dat je om een bevestiging vroeg of ik hetzelfde gebruikte als voor de flash(want toen deed hij het perfect)
Sorry!
Andere USB poort heeft in ieder geval geen effect..
Andere pc heb ik momenteel even niet tot m'n beschikking
Had dat van te voren even gezegd, nu heb ik hem alweer aardig ingericht op de contacten naquote:Op zondag 10 april 2011 17:26 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
JPU is een beta-rom van SGS, je zal waarschijnlijk WSJ5 alsnog moeten flashen.
De reden dat ik je JPU liet flashen is omdat ik uit ervaring weet/en XDA ervaring, dat deze rom alles maar dan ook alles wist (inclusief je bootloader) zodat alle sporen van mislukte flashes/roms wist.
Met een PIT is ALTIJD repartition.quote:Op zondag 10 april 2011 17:28 schreef RiKe het volgende:
[..]
Had dat van te voren even gezegd, nu heb ik hem alweer aardig ingericht op de contacten na
Nu heb ik nog een tijd lopen zoeken naar een oplossing haha
WSJ5 met pit 512 in odin zonder repartition neem ik aan?
(ik check het nu maar even VOOR ik ga flashen)
Dus deze keer ZONDER pit, en ZONDER repartition dus?quote:Op zondag 10 april 2011 17:30 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Met een PIT is ALTIJD repartition.
Maar je moet ZONDER pit flashen dit keer.
En sorry dat ik niet direct had gezegd, had er even niet aan gedacht. Maar je kan super-eenvoudig een back-up maken hoor
. stuur je wel even een DM
Inderdaad, als je even wacht heb ik 2 apk-tjes voor je die back-uppen supereenvoudig maken. Contacten al gesynct via Google sync btw? Dan heb ik namelijk maar 1 progje nodig.quote:Op zondag 10 april 2011 17:32 schreef RiKe het volgende:
[..]
[b]Dus deze keer ZONDER pit, en ZONDER repartition dus?
[/b]
Geeft niet dat je er niet aan had gedacht, o.a. door jou heb ik weer een werkende SGS
Contact sync staat aan bij m'n gmail, verder heb je DMquote:Op zondag 10 april 2011 17:33 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Inderdaad, als je even wacht heb ik 2 apk-tjes voor je die back-uppen supereenvoudig maken. Contacten al gesynct via Google sync btw? Dan heb ik namelijk maar 1 progje nodig.
En mijn Whatsapp, Gmail, RSS, Stocks, Twitter, Facebook danquote:Op zondag 10 april 2011 18:11 schreef AlexanderC het volgende:
Ik bezit ook een SGS
[ afbeelding ]
Een ding is wel dat 'onbeperkt automatisch synchroniseren' UIT moet staan, anders slurpt het zo jouw batterij leeg.
Het klinkt alsof je bestanden corrupt zijn geraakt, dit kan 2 oorzaken hebbenquote:Op zondag 10 april 2011 18:35 schreef LordLynx het volgende:
Gisteravond begon mijn Galaxy S ineens als een idioot te trillen, kreeg allemaal foutmeldingen van programma's die gesloten werden. Toen resette de telefoon uit zichzelf en was ik na opstarten alle instellingen kwijt. Ook werkt bijna geen enkele app meer. Komt dit iemand bekend voor? Softwareupdate/factory reset zou kunnen helpen (nog geen mogelijkheid toe gehad door de marathon van Rdam en nu ben ik ook nog mijn usb-kabel kwijt) of wordt dit een gevalletje garantie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |