abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95290180
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 05:46 schreef MrVanBraun het volgende:
Alles fucking afgezet en dan die vrouw op die fiets :D
Ja idd :') Ik zat ook stomverbaasd te kijken toen later een allochtoonse man doodleuk het winkelcentrum uit kwam lopen met een volle c1000 tas..... _O-
pi_95290181
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 05:46 schreef vergezocht het volgende:

[..]

Wat vind die gast zo grappig bij het einde? :? Dat er een vrouw even langs fietst? :|W
Nee, die man op het eind die zijn achtertuin uit kwam lopen en al die chaos zag :') Het wtf-gehalte van zijn face.
  zondag 10 april 2011 @ 05:51:49 #128
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_95290185
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 05:33 schreef MrVanBraun het volgende:

[..]

Heftig. Erg voor die bejaarden man.

In Texas zijn de ouwetjes wel wat gewend. Wat betreft schoten in de wijken enz
Ja! Elke avond is 't daar feest. :')

Maar goed, everything is bigger in Texas.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_95290186
Overigens zie je mij niet in die video, dat waren gewoon 2 vrienden. Ik filmde het zelf.
pi_95290188
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 05:48 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Nee, die man op het eind die zijn achtertuin uit kwam lopen en al die chaos zag :') Het wtf-gehalte van zijn face.
Hmmm :{ misschien ligt het er aan mij, maar ik zie niks grappigs hierin :N
pi_95290189
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 05:53 schreef vergezocht het volgende:

[..]

Hmmm :{ misschien ligt het er aan mij, maar ik zie niks grappigs hierin :N
Die man die woont daar en heeft niks door. Hij denkt: hmm mooie dag en stapt uit zijn achtertuin........ Wat de neuk is hier aan de hand?! :+ Hij kwam net naar buiten
pi_95290191
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 05:54 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Die man die woont daar en heeft niks door. Hij denkt: hmm mooie dag en stapt uit zijn achtertuin........ Wat de neuk is hier aan de hand?! :+ Hij kwam net naar buiten
Kennen jullie hem dan? En misschien had hij het wel door, na tv gekeken te hebben?

Hij staat daar gewoon, niks zo vreemd toch?
pi_95290195
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 05:55 schreef vergezocht het volgende:

[..]

Kennen jullie hem dan? En misschien had hij het wel door, na tv gekeken te hebben?

Hij staat daar gewoon, niks zo vreemd toch?
Als je het niet grappig vindt dan kan dat gewoon. Zal inderdaad een beetje raar klinken maar ja die humor hebben wij (van mij mag je het noemen wat je wil, tokkie-humor etc. maakt mij niks uit)

Je vindt het grappig of niet...
pi_95290199
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 05:57 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Als je het niet grappig vindt dan kan dat gewoon. Zal inderdaad een beetje raar klinken maar ja die humor hebben wij (van mij mag je het noemen wat je wil, tokkie-humor etc. maakt mij niks uit)

OK, ik dacht eerst dat jullie lachten om die journalist die leek nog wat te zeuren :D
pi_95290200
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 05:59 schreef vergezocht het volgende:

[..]

OK, ik dacht eerst dat jullie lachten om die journalist die leek nog wat te zeuren :D
Die journalist, tja die stond er ook 10 jaar om zich voor te bereiden.
Wat wel grappig is, hij zei ook een keer: Vanaf de positie waar ik nu sta zie ik geen ambulance wagens meer.

Maar je ziet duidelijk een ambulance wagen staan daar. :')
pi_95290201
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 05:57 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

:P
Ik zou dat ook hebben hoor. Als ik daar was had ik ook nog tot 1 uur in me nest gelegen zonder wat te horen.
pi_95290202
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 06:02 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Die journalist, tja die stond er ook 10 jaar om zich voor te bereiden.
Wat wel grappig is, hij zei ook een keer: Vanaf de positie waar ik nu sta zie ik geen ambulance wagens meer.

Maar je ziet duidelijk een ambulance wagen staan daar. :')
Ik denk dat jullie gewoon wat koeling moesten zoeken bij een spannende situatie en jullie hadden ontspanning nodig die jullie vonden in dat beetje humor...

Ik hoop dat jullie niet aan het lachen waren over de tragische daad zelf...
pi_95290203
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 06:04 schreef vergezocht het volgende:

[..]

Ik denk dat jullie gewoon wat koeling moesten zoeken bij een spannende situatie en jullie hadden ontspanning nodig die jullie vonden in dat beetje humor...

Ik hoop dat jullie niet aan het lachen waren over de tragische daad zelf...
Je ziet toch duidelijk dat wij om die vrouw op de fiets, dat hondje, en die man in zijn achtertuin aan het lachen waren. :o
pi_95290204
Nou hier staatie eindelijk dan:
Jongen dreigt met herhaling Alphen
pi_95290205
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 06:05 schreef Skillstorm het volgende:

[..]

Je ziet toch duidelijk dat wij om die vrouw op de fiets, dat hondje, en die man in zijn achtertuin aan het lachen waren. :o
Volgens mij is dat niet voor iedereen zo duidelijk zonder uitleg. Maar goed, zo belangrijk is het ook weer niet, ik vroeg me alleen af waarom hij lachten. Vond het niet echt ongepast alleen vreemd zeg maar.
pi_95290206
Ook ging er een oude vrouw met haar fiets onder het lint door en liep gewoon verder, een agent moest haar tegen houden :')
pi_95290207
De jongen in kwestie was een rare gast, herken zijn gezicht. heb m wel eens koprollend Door de stad zien gaan, marcheerde altijd super strak/rechtop en leek nogal in zn eigen wereldje te zitten. Snap niet wat zo'n jongen op een schietvereninging deed.
pi_95290208
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 06:06 schreef vergezocht het volgende:

[..]

Volgens mij is dat niet voor iedereen zo duidelijk zonder uitleg. Maar goed, zo belangrijk is het ook weer niet, ik vroeg me alleen af waarom hij lachten. Vond het niet echt ongepast alleen vreemd zeg maar.
Ja ach, comic relief in zo'n situatie kunnen we allemaal wel gebruiken.
pi_95290209
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 06:06 schreef TC_Artemis het volgende:
De jongen in kwestie was een rare gast, herken zijn gezicht. heb m wel eens koprollend Door de stad zien gaan, marcheerde altijd super strak/rechtop en leek nogal in zn eigen wereldje te zitten. Snap niet wat zo'n jongen op een schietvereninging deed.
Oefenen?
pi_95290210
Laten wij maar erachter komen dat ook deze jongen wat Youtube filmpjes heeft achtergelaten
pi_95290214
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 06:14 schreef vergezocht het volgende:
Laten wij maar erachter komen dat ook deze jongen wat Youtube filmpjes heeft achtergelaten
Ik denk dat hij niet zo actief was op internet daar er ook geen profielen van hem zijn te vinden.
Dit had anders ook al lang naar voren gekomen. In de media is al gezegd dat hij trots was op zijn wapens en verlof en ook wel eens wapens liet zien e.d.
Dan zou je zeggen dat hij ergens trots op internet staat maar er is nog niets, helemaal niets, ontdekt.
-weg-
pi_95290218
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 06:18 schreef Auti het volgende:

[..]

Ik denk dat hij niet zo actief was op internet daar er ook geen profielen van hem zijn te vinden.
Dit had anders ook al lang naar voren gekomen. In de media is al gezegd dat hij trots was op zijn wapens en verlof en ook wel eens wapens liet zien e.d.
Dan zou je zeggen dat hij ergens trots op internet staat maar er is nog niets, helemaal niets, ontdekt.
Das behoorlijk vreemd voor iemand van zijn leeftijd (17) die geen internet gebruikt.
pi_95290221
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 06:21 schreef vergezocht het volgende:

[..]

Das behoorlijk vreemd voor iemand van zijn leeftijd (17) die geen internet gebruikt.
24, of bedoel je nu die Twitter dreiger?

En dat het een vreemde snuiter was dat staat inmiddels ook wel vast. Hij zal vast wel internet gebruikt hebben maar het lijkt mij geen sociaal media profiel type.
-weg-
pi_95290223
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 06:26 schreef Auti het volgende:

[..]

24, of bedoel je nu die Twitter dreiger?

En dat het een vreemde snuiter was dat staat inmiddels ook wel vast. Hij zal vast wel internet gebruikt hebben maar het lijkt mij geen sociaal media profiel type.
O my bad, je hebt gelijk, hij is idd 24.

Ik werd verward door al die berichten over die tweede nietsnut.
pi_95290226
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 06:28 schreef vergezocht het volgende:

[..]

O my bad, je hebt gelijk, hij is idd 24.

Ik werd verward door al die berichten over die tweede nietsnut.
Oh dat is wel begrijpelijk hoor, ik moet het voor mijzelf ook nog even op een rij zetten. Anders kan ik het straks niet kwijt.
-weg-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')