Als ze in het zelfde bed hadden mogen slapen was het denk ik heus wel gebeurt...quote:Op zondag 10 april 2011 01:21 schreef spikey08 het volgende:
jammer,of niet. zonder drank geen geneuk bij moneuk.
quote:Op zondag 10 april 2011 01:22 schreef sjampoeh het volgende:
waar was die waarschuwing nu voor v jo en karim ? met kleren aan in het zwembad ? of hadden ze een zender om.
ik ga ook
kleren aan in zwembadquote:Op zondag 10 april 2011 01:22 schreef sjampoeh het volgende:
waar was die waarschuwing nu voor v jo en karim ? met kleren aan in het zwembad ? of hadden ze een zender om.
ik ga ook
Trustequote:Op zondag 10 april 2011 01:22 schreef sjampoeh het volgende:
ik ga ook
kleren van De Stem in het zwembadquote:
Ja die zit Maik te claimen ...quote:Op zondag 10 april 2011 01:24 schreef Niki.P het volgende:
Ik vindt het nog steeds verbazingwekkend dat dit feestje drama-vrij is gebleven!!!
Gewoon een leuk feestje (of zit Mo te zeuren op de bank)
quote:
Ja en wij hahhaquote:Op zondag 10 april 2011 01:25 schreef Capaja het volgende:
[..]
maar daar heeft deze keer alleen Maik last van
En UPC en Ziggo kijkersquote:Op zondag 10 april 2011 01:25 schreef Capaja het volgende:
[..]
Dat is al een verbetering en nog geen tranen...quote:Op zondag 10 april 2011 01:25 schreef Capaja het volgende:
[..]
laten we onszelf gelukkig prijzen met het idee dat 1 van de 2 ZEKER op de bank komt te zittenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |