Gerard ligt toch echt zwaar in het water heurquote:Op zondag 10 april 2011 00:58 schreef Pablolaatje het volgende:
Op UPC alleen MoMa te zien en geen zwemmers?
Ja, slaat nergens opquote:Op zondag 10 april 2011 00:58 schreef Pablolaatje het volgende:
das nog eens fijn he?quote:Op zondag 10 april 2011 00:58 schreef Pablolaatje het volgende:
Aaah Geer is juist Jo aan het overhalen onder zijn poortje door te zwemmen... (hoe klinkt een beetje fout)quote:Op zondag 10 april 2011 00:58 schreef Pablolaatje het volgende:
Karim is er geweest.quote:Op zondag 10 april 2011 00:58 schreef Flashbox het volgende:
Gerard is toch in de Kvdw geweest, zal hij een missie hebben om iedereen in het zwembad te krijgen???
Of heeft ze instructies van dr mama gekregen?quote:Op zondag 10 april 2011 00:59 schreef schurk65 het volgende:
ondanks der gekonkel, is jo leuker dan mo en lau!
Ja hier op Ziggo houden ze ook die saaie Maaike en Mo steeds in beeldquote:Op zondag 10 april 2011 00:58 schreef Pablolaatje het volgende:
Zo zie je maar weer; alles komt goedquote:Op zondag 10 april 2011 00:59 schreef Urb het volgende:
[..]
Geefnie, ik had er net 1 overgeslagen geloof ik.
1&2 zijn de zwemmers, incl Gerardquote:Op zondag 10 april 2011 00:58 schreef Pablolaatje het volgende:
quote:Op zondag 10 april 2011 01:00 schreef Candyfreak het volgende:
Ik heb echt respect voor Gerard, Sharon en Karim
+1quote:Op zondag 10 april 2011 01:00 schreef Candyfreak het volgende:
Ik heb echt respect voor Gerard, Sharon en Karim
wat wel opvalt is dat Maik de minst populaire man is op de SSt site en dat er hier ook maar weinig vrouwen zijn die hem interessant vindenquote:Op zondag 10 april 2011 01:00 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk dat Maik straks dumpt voor een kerel. Volgens mij is die gewoon homo , maar wil die het nog niet toegeven. Ik ben hetero maar hou van sex met mannen is een beetje een raar verhaal dan ben je echt geen hetero hoor .
Nu niet meerquote:Op zondag 10 april 2011 00:58 schreef Pablolaatje het volgende:
Ah de volgende die ook op bezoek kan komenquote:Op zondag 10 april 2011 00:59 schreef PoezeligDing het volgende:
Maik hoopt niet dat een ex van hem naar de media is gegaan, het is niet op zo'n fijne manier uit gegaan.
Omdat er niet veel zinnigs uitkomt. Alhoewel hij soms wel heel droog uit de hoek kan komen, maar hij steekt weing effort in het programma buiten monique om.quote:Op zondag 10 april 2011 01:01 schreef Flow3r het volgende:
[..]
wat wel opvalt is dat Maik de minst populaire man is op de SSt site en dat er hier ook maar weinig vrouwen zijn die hem interessant vinden
Hij is net zo saai als Lijzige Lauraquote:Op zondag 10 april 2011 01:01 schreef Flow3r het volgende:
[..]
wat wel opvalt is dat Maik de minst populaire man is op de SSt site en dat er hier ook maar weinig vrouwen zijn die hem interessant vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |