Gerard ligt toch echt zwaar in het water heurquote:Op zondag 10 april 2011 00:58 schreef Pablolaatje het volgende:
Op UPC alleen MoMa te zien en geen zwemmers?
Ja, slaat nergens opquote:Op zondag 10 april 2011 00:58 schreef Pablolaatje het volgende:
das nog eens fijn he?quote:Op zondag 10 april 2011 00:58 schreef Pablolaatje het volgende:
Aaah Geer is juist Jo aan het overhalen onder zijn poortje door te zwemmen... (hoe klinkt een beetje fout)quote:Op zondag 10 april 2011 00:58 schreef Pablolaatje het volgende:
Karim is er geweest.quote:Op zondag 10 april 2011 00:58 schreef Flashbox het volgende:
Gerard is toch in de Kvdw geweest, zal hij een missie hebben om iedereen in het zwembad te krijgen???
Of heeft ze instructies van dr mama gekregen?quote:Op zondag 10 april 2011 00:59 schreef schurk65 het volgende:
ondanks der gekonkel, is jo leuker dan mo en lau!
Ja hier op Ziggo houden ze ook die saaie Maaike en Mo steeds in beeldquote:Op zondag 10 april 2011 00:58 schreef Pablolaatje het volgende:
Zo zie je maar weer; alles komt goedquote:Op zondag 10 april 2011 00:59 schreef Urb het volgende:
[..]
Geefnie, ik had er net 1 overgeslagen geloof ik.
1&2 zijn de zwemmers, incl Gerardquote:Op zondag 10 april 2011 00:58 schreef Pablolaatje het volgende:
quote:Op zondag 10 april 2011 01:00 schreef Candyfreak het volgende:
Ik heb echt respect voor Gerard, Sharon en Karim
+1quote:Op zondag 10 april 2011 01:00 schreef Candyfreak het volgende:
Ik heb echt respect voor Gerard, Sharon en Karim
wat wel opvalt is dat Maik de minst populaire man is op de SSt site en dat er hier ook maar weinig vrouwen zijn die hem interessant vindenquote:Op zondag 10 april 2011 01:00 schreef formerjellybean het volgende:
Ik denk dat Maik straks dumpt voor een kerel. Volgens mij is die gewoon homo , maar wil die het nog niet toegeven. Ik ben hetero maar hou van sex met mannen is een beetje een raar verhaal dan ben je echt geen hetero hoor .
Nu niet meerquote:Op zondag 10 april 2011 00:58 schreef Pablolaatje het volgende:
Ah de volgende die ook op bezoek kan komenquote:Op zondag 10 april 2011 00:59 schreef PoezeligDing het volgende:
Maik hoopt niet dat een ex van hem naar de media is gegaan, het is niet op zo'n fijne manier uit gegaan.
Omdat er niet veel zinnigs uitkomt. Alhoewel hij soms wel heel droog uit de hoek kan komen, maar hij steekt weing effort in het programma buiten monique om.quote:Op zondag 10 april 2011 01:01 schreef Flow3r het volgende:
[..]
wat wel opvalt is dat Maik de minst populaire man is op de SSt site en dat er hier ook maar weinig vrouwen zijn die hem interessant vinden
Hij is net zo saai als Lijzige Lauraquote:Op zondag 10 april 2011 01:01 schreef Flow3r het volgende:
[..]
wat wel opvalt is dat Maik de minst populaire man is op de SSt site en dat er hier ook maar weinig vrouwen zijn die hem interessant vinden
Zo moeten we ook heel vaak je voorliefde aan Laura en Betty Bitch lezen.quote:Op zondag 10 april 2011 00:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat doet ze opdat niemand vergeet dat ze regelmatig in Amerika is. Dat moeten we per dag 20x aanhoren![]()
En ze spreekt net zo goed Engels als Eddy Wally
Hij vind zichzelf iets te interessant heb ik het idee , en geloof dat die naar vrouwen een beetje toe is alsof god is . Denk dat zijn modellenbaantje iets te veel naar het hoofd is gestegen.quote:Op zondag 10 april 2011 01:01 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hij voegt totaal niks toe.quote:Op zondag 10 april 2011 01:01 schreef Flow3r het volgende:
[..]
dat klopt, maar het is meer dan dat, hij mist ook sexappealquote:Op zondag 10 april 2011 01:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
Omdat er niet veel zinnigs uitkomt. Alhoewel hij soms wel heel droog uit de hoek kan komen, maar hij steekt weing effort in het programma buiten monique om.
Dronken- aandachtquote:Op zondag 10 april 2011 01:05 schreef Flashbox het volgende:
Waarom gaat die Joanna nou mee met Karim
Ik vind dat wel meevallen. Ik vind philip minder aantrekkelijk iig, die is gewoon eng met die kraaloogjes en strakke kop. Ik dacht in eerste instantie dat zijn geheim zou zijn dat ie vrouw was geweest.quote:Op zondag 10 april 2011 01:04 schreef Flow3r het volgende:
[..]
dat klopt, maar het is meer dan dat, hij mist ook sexappeal
Er zit werkelijk niets aantrekkelijks aan. brrrrr ik vind het een lelijkerd.quote:Op zondag 10 april 2011 01:04 schreef Flow3r het volgende:
[..]
dat klopt, maar het is meer dan dat, hij mist ook sexappeal
Koude ijzige ogen krijg er de brrrr vanquote:Op zondag 10 april 2011 01:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind dat wel meevallen. Ik vind philip minder aantrekkelijk iig, die is gewoon eng met die kraaloogjes en strakke kop. Ik dacht in eerste instantie dat zijn geheim zou zijn dat ie vrouw was geweest.
After is ook leuk, Gerard en Karim hebben er weer wat moois van gemaaktquote:Op zondag 10 april 2011 01:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Alleen te vroeg gestopt door de Stem en kornuiten.
Ligt inderdaad in haar bedje...quote:Op zondag 10 april 2011 01:06 schreef Injetta het volgende:
Waar is Laura? Ligt die alweer te slapen?
Niemand om te kriebelen?
quote:Op zondag 10 april 2011 01:07 schreef Injetta het volgende:
Wat is die Maik ook eng wit.. Met name zijn gezicht..
Ik vind hem echt zooooooo lelijk...
ja of dat ie vroeg brandwonden in zijn gezicht had gehad.quote:Op zondag 10 april 2011 01:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind dat wel meevallen. Ik vind philip minder aantrekkelijk iig, die is gewoon eng met die kraaloogjes en strakke kop. Ik dacht in eerste instantie dat zijn geheim zou zijn dat ie vrouw was geweest.
1 van zijn geheimen is dat hij een vrouw is, maar dat lag teveel voor de hand dus hebben ze maar dat andere verhaal genomen!quote:Op zondag 10 april 2011 01:06 schreef Ripley het volgende:
[..]
Wat is dat toch een ongelofelijke saaie doos die meid zeg..quote:
Ik vind geer de knapste, maar die is wel te bruin. Daarna karim, ik hou wel van wat afwijkend. En daarna maik eigenlijk. Zijn persoonlijkheid is me te vlak maar oppervlakkig vind ik het geen lelijke man.quote:Op zondag 10 april 2011 01:07 schreef TimeJumper het volgende:
Er zit werkelijk niets aantrekkelijks aan. brrrrr ik vind het een lelijkerd.
Met zijn vissenmondje , zijn vrouwenbenen, zijn rare lachej van uh uh uh
Dat vieze niet douchen, dat viezige snorretje en baardje
neeeeeeeeeeeeee Maaike is niet mijn type
Ze moeten niet zeuren.quote:Op zondag 10 april 2011 01:08 schreef Darklight het volgende:
oh karim is met kleding het zwembad ingesprongen,vonden ze niet leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |