doeiiiiquote:Op zondag 10 april 2011 01:09 schreef Noelle06 het volgende:
Gaat nog even een filmpje kijken tot morgen allemaal.
Hoop voor de nachtstreamers dat er wat gaat komen nog.
![]()
![]()
omdat het kan.
Ze valt nu ook wel buiten de groep, is niet heel leuk om daar dan de hele avond bij te hangen.quote:Op zondag 10 april 2011 01:08 schreef Injetta het volgende:
[..]
Wat is dat toch een ongelofelijke saaie doos die meid zeg..
Truste noellequote:Op zondag 10 april 2011 01:09 schreef Noelle06 het volgende:
Gaat nog even een filmpje kijken tot morgen allemaal.
Hoop voor de nachtstreamers dat er wat gaat komen nog.
![]()
![]()
omdat het kan.
er zijn NOG 3 vrijgezellen !quote:Op zondag 10 april 2011 01:09 schreef AYLI het volgende:
[..]
Ze valt nu ook wel buiten de groep, is niet heel leuk om daar dan de hele avond bij te hangen.
ik vind Maik niet mooi, niet lelijk, eigenlijk helemaal niet boeiend, beetje middenmoot, onopvallend type ondanks dat ie dan toch model is en anderen er anders over denkenquote:Op zondag 10 april 2011 01:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind geer de knapste, maar die is wel te bruin. Daarna karim, ik hou wel van wat afwijkend. En daarna maik eigenlijk. Zijn persoonlijkheid is me te vlak maar oppervlakkig vind ik het geen lelijke man.
Waren ze te leuk?quote:
Zow?quote:
Jo en Karim zwommen met kleren aanquote:Op zondag 10 april 2011 01:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor wat? Er gelden toch geen naar ne==bedregel tijden of zo?
Ik vind Gerard ook de knapste en de leukste persoonlijkheid on tv. en te bruin is die niet hoor, lekkerrrrrrrquote:Op zondag 10 april 2011 01:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind geer de knapste, maar die is wel te bruin. Daarna karim, ik hou wel van wat afwijkend. En daarna maik eigenlijk. Zijn persoonlijkheid is me te vlak maar oppervlakkig vind ik het geen lelijke man.
Daar heb ik het ook niet over, ze past gewoon niet in deze groep. Alex was ook zo'n saaie zoutzak, en nu is ze helemaal alleen.quote:
Ik vind maik vrij neutraal, ik heb dat dus vooral met philip.quote:Op zondag 10 april 2011 01:11 schreef TimeJumper het volgende:
Ik vind Gerard ook de knapste en de leukste persoonlijkheid on tv. en te bruin is die niet hoor, lekkerrrrrrr
Daarna Karim die heeft ook wel sexappeal vind ik, en leuke persoonlijkheid (af en toe wat te soft met zijn ik wil geen ruzie houding maar kleinigheidje hou je toch'
En de rest vind ik gewoon lelijk, qua mannen dan , ze hebben zelfs de `brrrrrrrrrrrrr` factor
ik bedoel dat ze ALS ze zou willen, gewoon mee zou kunnen doen, maar daar is ze denk ik veel te moe voorquote:Op zondag 10 april 2011 01:11 schreef AYLI het volgende:
[..]
Daar heb ik het ook niet over, ze past gewoon niet in deze groep. Alex was ook zo'n saaie zoutzak, en nu is ze helemaal alleen.
Het is haar eigen schuld hoor. Er komt totaal niets uit haar.Alleen als de STEM haar opdrachten of missies geeft dan wil ze nog wel eens wel wat doen. Daarbij gaat ze over lijken om tot haar doel te komen.quote:Op zondag 10 april 2011 01:09 schreef AYLI het volgende:
[..]
Ze valt nu ook wel buiten de groep, is niet heel leuk om daar dan de hele avond bij te hangen.
Gefeliciteerd en prettige dag straksquote:Op zondag 10 april 2011 01:10 schreef versabommie het volgende:
Ja mensen, laatste rum drink ik zonder die mongolenstreams. Zo om half 8 eruit om eieren te koken voor de kinderen en een verder lekker ontbijt te maken voor de verjaardag van mijn middelste die 7 is geworden.. morgen dus volledig streamloos en ik ben er geen seconde rauwig om!
Fijne nacht allen!
Sharon en Joanna zijn al een tijdje dik maar dat hebben die 2 op de bank gemist zoals ze wel meer dingen missen omdat ze zo nodig zware gesprekken moeten voerenquote:Op zondag 10 april 2011 01:11 schreef Darklight het volgende:
eMo roddelt ff lekker over Joanna,dat ze sharon opeens zo leuk vind
Dat is het Mo heeft geklaagd dat ze wil neuken met Maik op de bank en dat die anderen te lang bezig zijn... Wat a bitch is het tochquote:Op zondag 10 april 2011 01:10 schreef Candyfreak het volgende:
Ik kan Mo en Maik niet meer zien en horen
doeiiiiquote:Op zondag 10 april 2011 01:10 schreef versabommie het volgende:
Ja mensen, laatste rum drink ik zonder die mongolenstreams. Zo om half 8 eruit om eieren te koken voor de kinderen en een verder lekker ontbijt te maken voor de verjaardag van mijn middelste die 7 is geworden.. morgen dus volledig streamloos en ik ben er geen seconde rauwig om!
Fijne nacht allen!
Klopt helemaal.quote:Op zondag 10 april 2011 01:12 schreef syllys het volgende:
[..]
Het is haar eigen schuld hoor. Er komt totaal niets uit haar.Alleen als de STEM haar opdrachten of missies geeft dan wil ze nog wel eens wel wat doen. Daarbij gaat ze over lijken om tot haar doel te komen.
Versabommie heeft kinderen, ik ben geschoktquote:Op zondag 10 april 2011 01:10 schreef versabommie het volgende:
Fijne nacht allen!
Van Harte en maak er een leuke dag van!quote:Op zondag 10 april 2011 01:10 schreef versabommie het volgende:
Fijne nacht allen!
Qua vrouwen weinig andere keus. Laura is een zombie en monique een siamese tweeling.quote:Op zondag 10 april 2011 01:12 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Sharon en Joanna zijn al een tijdje dik maar dat hebben die 2 op de bank gemist zoals ze wel meer dingen missen omdat ze zo nodig zware gesprekken moeten voeren
oh echt? ik had wel meegekregen dat iedereen voor een half uurtje naar de slaapkamer moest om Mo en Maik een momentje te geven, maar dat het was om te neukenquote:Op zondag 10 april 2011 01:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is het Mo heeft geklaagd dat ze wil neuken met Maik op de bank en dat die anderen te lang bezig zijn... Wat a bitch is het toch
[ afbeelding ]
Omgquote:Op zondag 10 april 2011 01:14 schreef Ripley het volgende:
Wat plastisch, dat klaar gaan zitten voor het neuken
Willen ze het echt op de bank gaan doen?quote:Op zondag 10 april 2011 01:14 schreef Ripley het volgende:
Oh ik had meegekregen dat Karim het beu was.quote:Op zondag 10 april 2011 01:14 schreef Flow3r het volgende:
[..]
oh echt? ik had wel meegekregen dat iedereen voor een half uurtje naar de slaapkamer moest om Mo en Maik een momentje te geven, maar dat het was om te neuken![]()
ik wil het niet eens weten denk ikquote:Op zondag 10 april 2011 01:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Willen ze het echt op de bank gaan doen?
Maik wel geloof ik, ik hoop dat ze het niet gaan doen qua gene factor.quote:Op zondag 10 april 2011 01:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Willen ze het echt op de bank gaan doen?
Neee dat zullen ze toch echt niet gaan doen toch, dat zou te erg zijnquote:[b] Op zondag 10 april 2011 01:14 schreef Ripley het volgende:[/
daar let ze al heel de week niet op, net als douchen na het "feesten" doet ze ook nietquote:Op zondag 10 april 2011 01:16 schreef Flashbox het volgende:
Ze mag niet zwemmen vanwege blaasontsteking, zal ze dan wel mogen neuken die limbo.
Het is al noemenswaardig dat Jo een waarschuwing krijgtquote:Op zondag 10 april 2011 01:12 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Die krijgen ze de laatste tijd op elk feestje... (beetje laat)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |