abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95688853
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 21:32 schreef Renesite het volgende:

[..]

Oh zit jij nu ook in Groningen? :o
Nee joh. Betuwe ftw O+ O+

Ik vind het een prachtig project en hou het gewoon in de gaten :)
pi_95689718
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 21:15 schreef loecje het volgende:
ik dacht aan een keukenkastje van marktplaats ofzo. maar dan moet je wel een gat zagen voor de afvoer waardoor een la niet kan..
Als je een gat kan zagen voor de afvoer, dan moet het je zeker ook lukken om de lade in tekorten
pi_95690283
dan krijg je wel een hele korte la... die afvoer zit irritant ver naar voren.

ik heb de eerste mug ook gespot binnen. iemand al een hor oplossing?
ik dacht aan een hor bij 1 raam vastzetten met klittenband aan het buitenste randje van het kozijn(dus hor aan de buitenkant)
pi_95690562
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/30149170
Is zoiets niet mogelijk?

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/80205149
Of anders deze, dan kan je wellicht de handdoek stang nog links hangen..
pi_95690588
Zou iemand trouwens misschien het RENDO contract online kunnen zetten? Ik vraag mij vooral af wat de opzegtermijn van het RENDO contract is, aangezien er in het Nijestee contract staat dat de opzegtermijn Van RENDO af kan wijken van Nijestee (1 maand).

En beide contracten zijn voor onbepaalde duur toch?
pi_95690668
@ Janet:

Waar heb je die geweldige tafel met stoelen vandaan
WAAAUW
pi_95697243
quote:
0s.gif Op zondag 17 april 2011 22:25 schreef Janett het volgende:
Hier foto's van mijn studio :)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe bevalt je kookplaat trouwens? Wil die ook gaan bestellen namelijk! En waar heb jij hem gekocht :) ?
pi_95697649
Er draaide tot net iemand echt uber hard zn muziek, ik heb de cd van Adele wel tig keer gehoord. Echt niet grappig gewoon hoe hard. Ook erg aso.

Heb trouwens ook die ledberg verlichting gekocht! Hoe hebben jullie hem vast gemaakt? Dubbelzijdig tape?
Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
You gave me thiss, your fire becomes a kiss.
pi_95700795
haha en om gelijk aan te bellen en boos uit te vallen wil je ook niet de eerste week he :p
pi_95701030
gewoon met dubbelzijdig tape ja. zoals zoveel dingen :P
pi_95702930
quote:
11s.gif Op maandag 18 april 2011 22:00 schreef Jansie het volgende:
@ Janet:

Waar heb je die geweldige tafel met stoelen vandaan
WAAAUW
De tafel heb ik bij de kringloop gehaald en helemaal wit geverfd en de stoelen van marktplaats. Ook die heb ik helemaal wit geverfd en de zitjes van een nieuw stofje voorzien. Al met al heeft het me maar ¤50 gekost :)
pi_95702951
quote:
0s.gif Op maandag 18 april 2011 23:45 schreef Perzikvrucht het volgende:

[..]

Hoe bevalt je kookplaat trouwens? Wil die ook gaan bestellen namelijk! En waar heb jij hem gekocht :) ?
Hij bevalt me wel goed! Moest wel even wennen aan het elektrisch koken, maar hij doet het goed. Heb hem bij Neckermann besteld.
pi_95703001
Loecje, jouw gordijnen zijn zoveel mooier dan de mijne. Mijne zijn legergroen.. :S
pi_95722702
Uit dat aircoding zou toch ook koude lucht moeten kunnen komen? Heeft iemand van jullie dat al uitgeprobeerd? Ik wilde het eens proberen, maar als ik hem op koud zet, komt er alleen warme lucht uit :p Lekker warme dag vandaag zeg :) ben benieuwd hoe het stadsstrand gaat worden en of er ook snel gras wordt aangelegd tussen de blokken in. Denk dat ze daar pas mee bezig gaan nadat ze met alles klaar zijn, nog een maandje wachten dus.
pi_95725287
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 17:57 schreef Boelii het volgende:
Uit dat aircoding zou toch ook koude lucht moeten kunnen komen? Heeft iemand van jullie dat al uitgeprobeerd? Ik wilde het eens proberen, maar als ik hem op koud zet, komt er alleen warme lucht uit :p Lekker warme dag vandaag zeg :) ben benieuwd hoe het stadsstrand gaat worden en of er ook snel gras wordt aangelegd tussen de blokken in. Denk dat ze daar pas mee bezig gaan nadat ze met alles klaar zijn, nog een maandje wachten dus.
Alleen bij 28 graden of hoger kan er koude lucht geblazen worden, verder kan ie 4 graden naar beneden koelen dus verwacht er niet teveel van.
pi_95725756
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 17:57 schreef Boelii het volgende:
je kan er alleen koude lucht uit laten komen wanneer het een bepaalde periode boven de 25 graden is geweest... vind het zelf ook niet zo fijn dat ik niet kan bepalen wanneer je hem op airco of verwarmstand hebt. Dat hele Rendo duurzaamheids gedoe is ook een farce
pi_95727380
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 09:25 schreef Janett het volgende:
Loecje, jouw gordijnen zijn zoveel mooier dan de mijne. Mijne zijn legergroen.. :S
elk blok heeft zn eigen kleur gordijnen. vind deze ook wel oke :P
pi_95727438
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 19:07 schreef Apogist het volgende:

[..]

je kan er alleen koude lucht uit laten komen wanneer het een bepaalde periode boven de 25 graden is geweest... vind het zelf ook niet zo fijn dat ik niet kan bepalen wanneer je hem op airco of verwarmstand hebt. Dat hele Rendo duurzaamheids gedoe is ook een farce
ik heb dat hele ding nog niet aan gehad...
pi_95728332
Kijk dit is een super topic wat een tips!

Ik ga 13 mei in Blok E wonen (eerste verdieping)

Allen die internet willen delen <-bericht mij!
pi_95729595
Wil dat delen nu wel, ik zie hele zwakke signalen van anderen.
pi_95730093
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 19:35 schreef loecje het volgende:

[..]

elk blok heeft zn eigen kleur gordijnen. vind deze ook wel oke :P
Ja weet ik, beetje jammer.
pi_95730121
geen idee. de buren waarmee ik ga delen hebben nog geen internet dus kan het nog niet testen.

met ramen open kan ik 4 signalen met 1 streepje ontvangen... met ramen dicht niets.
ik ben bang dat het niet lukt maar ga toch een poging doen, als het moet met versterker ertussen. kan altijd zelf nog internet van ziggo aanvragen.

[ Bericht 17% gewijzigd door loecje op 19-04-2011 20:21:33 ]
pi_95734468
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 20:09 schreef RTS91 het volgende:
Wil dat delen nu wel, ik zie hele zwakke signalen van anderen.
Jij had toch Z1 van Ziggo? Bevalt die een beetje qua snelheid etc..?
pi_95735788
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 21:20 schreef Janett het volgende:

[..]

Jij had toch Z1 van Ziggo? Bevalt die een beetje qua snelheid etc..?
Jahoor genoeg voor normaal internet, emailen, youtuben etc. Downloaden gaat ook prima.
pi_95751825
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 21:39 schreef RTS91 het volgende:

[..]

Jahoor genoeg voor normaal internet, emailen, youtuben etc. Downloaden gaat ook prima.
Hoe lang duurde het ongeveer dat je volledig aangesloten was aan het internet en TV?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')