Als je een gat kan zagen voor de afvoer, dan moet het je zeker ook lukken om de lade in tekortenquote:Op maandag 18 april 2011 21:15 schreef loecje het volgende:
ik dacht aan een keukenkastje van marktplaats ofzo. maar dan moet je wel een gat zagen voor de afvoer waardoor een la niet kan..
Hoe bevalt je kookplaat trouwens? Wil die ook gaan bestellen namelijk! En waar heb jij hem gekochtquote:Op zondag 17 april 2011 22:25 schreef Janett het volgende:
Hier foto's van mijn studio
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De tafel heb ik bij de kringloop gehaald en helemaal wit geverfd en de stoelen van marktplaats. Ook die heb ik helemaal wit geverfd en de zitjes van een nieuw stofje voorzien. Al met al heeft het me maar ¤50 gekostquote:Op maandag 18 april 2011 22:00 schreef Jansie het volgende:
@ Janet:
Waar heb je die geweldige tafel met stoelen vandaan
WAAAUW
Hij bevalt me wel goed! Moest wel even wennen aan het elektrisch koken, maar hij doet het goed. Heb hem bij Neckermann besteld.quote:Op maandag 18 april 2011 23:45 schreef Perzikvrucht het volgende:
[..]
Hoe bevalt je kookplaat trouwens? Wil die ook gaan bestellen namelijk! En waar heb jij hem gekocht?
Alleen bij 28 graden of hoger kan er koude lucht geblazen worden, verder kan ie 4 graden naar beneden koelen dus verwacht er niet teveel van.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:57 schreef Boelii het volgende:
Uit dat aircoding zou toch ook koude lucht moeten kunnen komen? Heeft iemand van jullie dat al uitgeprobeerd? Ik wilde het eens proberen, maar als ik hem op koud zet, komt er alleen warme lucht uit :p Lekker warme dag vandaag zegben benieuwd hoe het stadsstrand gaat worden en of er ook snel gras wordt aangelegd tussen de blokken in. Denk dat ze daar pas mee bezig gaan nadat ze met alles klaar zijn, nog een maandje wachten dus.
je kan er alleen koude lucht uit laten komen wanneer het een bepaalde periode boven de 25 graden is geweest... vind het zelf ook niet zo fijn dat ik niet kan bepalen wanneer je hem op airco of verwarmstand hebt. Dat hele Rendo duurzaamheids gedoe is ook een farcequote:Op dinsdag 19 april 2011 17:57 schreef Boelii het volgende:
Uit dat aircoding zou toch ook koude lucht moeten kunnen komen? Heeft iemand van jullie dat al uitgeprobeerd? Ik wilde het eens proberen, maar als ik hem op koud zet, komt er alleen warme lucht uit :p Lekker warme dag vandaag zegben benieuwd hoe het stadsstrand gaat worden en of er ook snel gras wordt aangelegd tussen de blokken in. Denk dat ze daar pas mee bezig gaan nadat ze met alles klaar zijn, nog een maandje wachten dus.
elk blok heeft zn eigen kleur gordijnen. vind deze ook wel okequote:Op dinsdag 19 april 2011 09:25 schreef Janett het volgende:
Loecje, jouw gordijnen zijn zoveel mooier dan de mijne. Mijne zijn legergroen.. :S
ik heb dat hele ding nog niet aan gehad...quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:07 schreef Apogist het volgende:
[..]
je kan er alleen koude lucht uit laten komen wanneer het een bepaalde periode boven de 25 graden is geweest... vind het zelf ook niet zo fijn dat ik niet kan bepalen wanneer je hem op airco of verwarmstand hebt. Dat hele Rendo duurzaamheids gedoe is ook een farce
Ja weet ik, beetje jammer.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:35 schreef loecje het volgende:
[..]
elk blok heeft zn eigen kleur gordijnen. vind deze ook wel oke
Jij had toch Z1 van Ziggo? Bevalt die een beetje qua snelheid etc..?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:09 schreef RTS91 het volgende:
Wil dat delen nu wel, ik zie hele zwakke signalen van anderen.
Jahoor genoeg voor normaal internet, emailen, youtuben etc. Downloaden gaat ook prima.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:20 schreef Janett het volgende:
[..]
Jij had toch Z1 van Ziggo? Bevalt die een beetje qua snelheid etc..?
Hoe lang duurde het ongeveer dat je volledig aangesloten was aan het internet en TV?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:39 schreef RTS91 het volgende:
[..]
Jahoor genoeg voor normaal internet, emailen, youtuben etc. Downloaden gaat ook prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |