Sorry, hier geloof ik helemaal niks van.quote:Op zondag 10 april 2011 00:23 schreef Messina het volgende:
[..]
Mogelijk is hij ontvoerd door aliens en hebben ze hem ertoe gedwongen. Kom op.
"We moeten alle opties open houden"quote:Op zondag 10 april 2011 00:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry, hier geloof ik helemaal niks van.
Wat is daar nou weer trollen aanquote:Op zondag 10 april 2011 00:23 schreef Messina het volgende:
[..]
We hoeven niet alle opties af te gaan. Het komt over als trollen.
"Mogelijk geweldadige games"
"Mogelijk slechte opvoeding".
Ja, wth. Mogelijk is hij ontvoerd door aliens en hebben ze hem ertoe gedwongen. Kom op.
Je weet dat je het tegen Bansheeboy hebt, de übertroll van Fok?quote:Op zondag 10 april 2011 00:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Over dit soort onderwerpen proberen wereldwijd mensen te promoveren, Psychologen en Pedagogen op universitair niveau, maar jij komt hier even op Fok! melden wat de rol van ouders is bij vorming van kinderen?
Gast, echt. Ga je schamen.
Dank.quote:Op zondag 10 april 2011 00:24 schreef Specularium het volgende:
Predator op RTL5, gewoon omdat het kan.
Zulke zaken voorkom je niet, dit zal in de toekomst ook gewoon voor blijven komen. Hoe goed of slecht de opvoeding ook zal zijn, gestoorde en doorgedraaide mensen zullen er altijd blijven. Door meteen al over de opvoeding te beginnen, zonder ook maar iets van de zaak te weten, zet je de ouders meteen al af als medeschuldig. Wat er is gebeurt is al erg genoeg voor de ouders, ze zijn niet alleen hun kind kwijt maar moeten ook nog eens de rest van hun leven met de gedachten leven dat hun kind een moordenaar is.quote:Op zondag 10 april 2011 00:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je moet alle opties open houden, en daar waar je invloed kunt uitoefenen moet je dit zeker doen. We kunnen met zijn allen lekker een slaapzak opzoeken en zeggen "het kind is gek". Maar daarmee kun je toekomstige zaken als deze niet voorkomen.²
Troll of niet, er liggen daar kinderen en ouders, enige vorm van respect lijkt mij niet ongeplaatst.quote:Op zondag 10 april 2011 00:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je weet dat je het tegen Bansheeboy hebt, de übertroll van Fok?
Mja, helemaal als hij minutenlang aan het schieten is geweest...quote:Op zondag 10 april 2011 00:22 schreef Glazenmaker het volgende:
maar er was een modeshow en zelfs als je maar 20 kogels hebt in je magazijn moet je er toch wel meer raken.
quote:Op zondag 10 april 2011 00:26 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Zulke zaken voorkom je niet, dit zal in de toekomst ook gewoon voor blijven komen. Hoe goed of slecht de opvoeding ook zal zijn, gestoorde en doorgedraaide mensen zullen er altijd blijven. Door meteen al over de opvoeding te beginnen, zonder ook maar iets van de zaak te weten, zet je de ouders meteen al af als medeschuldig. Wat er is gebeurt is al erg genoeg voor de ouders, ze zijn niet alleen hun kind kwijt maar moeten ook nog eens de rest van hun leven met de gedachten leven dat hun kind een moordenaar is.
Mwa, dat van dat opvoeding dat zou zomaar kunnen, ook al vind ik het wat voorbarig dat aan te nemen.quote:Op zondag 10 april 2011 00:25 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Wat is daar nou weer trollen aan? Ik vind de redenen die hij tot nu toe genoemd heeft niet meer dan redelijk.
Omdat hij een discussie erover wil uitlokkenquote:Op zondag 10 april 2011 00:25 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Wat is daar nou weer trollen aan? Ik vind de redenen die hij tot nu toe genoemd heeft niet meer dan redelijk.
Uiteindelijk zul je altijd gekken houden, maar je moet alles wat binnen je mogelijkheid ligt doen om dit te voorkomen. De spreekwoordelijke slaapzak opzoeken kan altijd. Maar dat is te makkelijk.quote:Op zondag 10 april 2011 00:25 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Er wordt nergens gesproken over "onophoudelijk schieten". Hij heeft gericht op mensen geschoten. Enkele geraakt. Ik denk niet dat hij de hele route heeft geschoten.quote:Op zondag 10 april 2011 00:26 schreef matthijst het volgende:
[..]
Mja, helemaal als hij minutenlang aan het schieten is geweest...
Een beetje automatisch geweer knalt die 50 kogels er in een paar seconden doorheen lijkt me...
Blijkbaar volgt hij een cursus profiler via de LOI.quote:Op zondag 10 april 2011 00:27 schreef Chokeme het volgende:
Bansheeboy, de hele avond al bezig he. Ik snap niet hoe je je zo kunt vervelen en wat je uiteindelijke plezier is maar goed. Beetje respectloos om dit topic zo vol te trollen.
Dat is een behoorlijke aanname. Kun je die funderen?quote:Op zondag 10 april 2011 00:28 schreef Messina het volgende:
[..]
Er wordt nergens gesproken over "onophoudelijk schieten". Hij heeft gericht op mensen geschoten. Enkele geraakt. Ik denk niet dat hij de hele route heeft geschoten.
Niet dat dit wat uitmaakt voor onze politici. Toen een of ander Frans meisje van de brug afsprong met paddo's op werd niet eens gewacht op de lab resultaten waaruit bleek dat dit tich niet het geval was om paddo's verboden te maken. Morgen in het nieuws komt de PvdA een verbod op wapenbezit eisen en de VVD op wiet en wapens.quote:Op zondag 10 april 2011 00:27 schreef Messina het volgende:
[..]
Omdat hij een discussie erover wil uitlokkenEn dat is kansloos en OT.
Ik kan ook nog wel 10 plausibele redenen opnoemen, maar feit is dat we het allemaal niet weten.
Serieus?quote:Op zondag 10 april 2011 00:29 schreef meth1745 het volgende:
tip tussendoor: moest je ooit zo'n traumatische gebeurtenis meemaken, ga daarna enkele uren tetris spelen.
Heb je minder kans op post-traumatische stress.
Dat bedoel ik dus ook: als hij minutenlang bezig is geweest met 50 kogels heeft hij ruim de tijd gehad om eens goed aan te leggen...quote:Op zondag 10 april 2011 00:28 schreef Messina het volgende:
[..]
Er wordt nergens gesproken over "onophoudelijk schieten". Hij heeft gericht op mensen geschoten. Enkele geraakt. Ik denk niet dat hij de hele route heeft geschoten.
Helemaal mee eens, en naar mijn smaak liggen ze daar eigenlijk te lang. Met alle respect voor de ongetwijfeld belangrijke onderzoeken. Je kunt je afvragen wat het nut daarvan nog is nu ook de dader dood blijkt.quote:Op zondag 10 april 2011 00:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Troll of niet, er liggen daar kinderen en ouders, enige vorm van respect lijkt mij niet ongeplaatst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |