die komen hier nooit op vakantiequote:Op zaterdag 9 april 2011 23:46 schreef Blue Thunder het volgende:
en de portugezen die daar werken hebben echt iets van WTF?!
Tuurlijk zijn we het eensquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:44 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Mooi, dacht bijna dat we het niet meer met elkaar eens waren
Dat dus, Die zitten zo in de wc, want ze mogen niet op elkaars kamer komen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Mootje zal wel weer jeuk hebben en hopen dat het feestje gauw afgelopen is, gek he nergens last van als ze wordt gedopt door maik, geen blaasontsteking niks helemaal niks.......en als ze ongesteld is laat ze zich ook nemen is goor heel goor![]()
![]()
Die door Maik gevoede vleesboom aan een groeistuip bezig??quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:45 schreef Je_Psychiater het volgende:
Mootje heeft buikpijn, ze verbijt zich goed.en maakt er een feestje van.
Je zal vast wel weer helemaal gelijk hebben.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Mootje zal wel weer jeuk hebben en hopen dat het feestje gauw afgelopen is, gek he nergens last van als ze wordt gedopt door maik, geen blaasontsteking niks helemaal niks.......en als ze ongesteld is laat ze zich ook nemen is goor heel goor![]()
![]()
Broek uit, tetten bloot....Hollandse Hoeren....quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
@BepvdW
Ik mag van Rob hiet even wat typen. Ik lees veel mee en Rob is onnze gestoorde buurman. Hij kijkt alles. Als we buiten zitten dan zijn we helemaal op de hoogte. Wij noemen hem al gerard in de buurt want hij is net zo gek.
Ik ga meschien ook wel een account aanmaken op deze site. Ik moet altijd veel lachen om jullie.
Nu moet ik [plaats maken voor rob. hij heeft hier allemaal programmas open en hij is bang dat ik verkeerde knopjes indruk en alles kwijt is.
maar ik mocht even groetjes aan jullie doen
dus groetjes van mij
ennu gaan we aan de wijn en bitterballen
Ajuuu
Idd. het job nummer die blijft zo hangenquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:47 schreef iBenny het volgende:
Ohw help... dit nummer heb ik dus morgen de hele dag in mijn kop
nog een beppiequote:Op zaterdag 9 april 2011 23:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
@BepvdW
Ik mag van Rob hiet even wat typen. Ik lees veel mee en Rob is onnze gestoorde buurman. Hij kijkt alles. Als we buiten zitten dan zijn we helemaal op de hoogte. Wij noemen hem al gerard in de buurt want hij is net zo gek.
Ik ga meschien ook wel een account aanmaken op deze site. Ik moet altijd veel lachen om jullie.
Nu moet ik [plaats maken voor rob. hij heeft hier allemaal programmas open en hij is bang dat ik verkeerde knopjes indruk en alles kwijt is.
dus groetjes van mij
Ajuuu
SEKI!quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:48 schreef markna het volgende:
[..]
tering ook weer opgegraven uit die bus
quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
![]()
Misschien komt hierna wel een nog erger nummer dat en heb je dat morgen in je hoofdquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:47 schreef iBenny het volgende:
Ohw help... dit nummer heb ik dus morgen de hele dag in mijn kop
Tsja, die bacterien gaan toch een keer opspelen he.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:47 schreef Coos het volgende:
[..]
Die door Maik gevoede vleesboom aan een groeistuip bezig??
Weet niet welke wijk jij woont, maar kan er misschien een heel groot hoog hek omheen?quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
@BepvdW
dus groetjes van mij
Ajuuu
Leer 1 ding......Ik heb altijd gelijk, en zo niet dan neem ik mijn gelijkquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:47 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Je zal vast wel weer helemaal gelijk hebben.
yup goeie maat voor karimquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:48 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
SEKI!
die moeten ze ff een weekie in het huis donderen
waarvan ?quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:45 schreef Je_Psychiater het volgende:
Mootje heeft buikpijn, ze verbijt zich goed.en maakt er een feestje van.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
@BepvdW
dus groetjes van mij
Ajuuu
Hoi bepvdw, doe maar snel een account maken. Hier wat schelden op de sst-bewoners is heerlijk om te doen. Je krijgt zo nooit een hartverzakking ofzoquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
@BepvdW
dus groetjes van mij
Ajuuu
quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Weet niet welke wijk jij woont, maar kan er misschien een heel groot hoog hek omheen?
quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Weet niet welke wijk jij woont, maar kan er misschien een heel groot hoog hek omheen?
Jahaaa dat willen verliefde stelletjes ...quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:48 schreef Urb het volgende:
[..]
![]()
Mo tegen Maik pruilend " Ik wil je in m'n be-hed"![]()
Weet je wel hoe moeilijk dat is met die lange benen?quote:
Laten we daar maar op hopenquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:48 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Misschien komt hierna wel een nog erger nummer dat en heb je dat morgen in je hoofd
Ja maar je moet altijd op meerdere schelden want anders ben je een pispaaltjes zoekerquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:49 schreef syllys het volgende:
[..]
Hoi bepvdw, doe maar snel een account maken. Hier wat schelden op de sst-bewoners is heerlijk om te doen. Je krijgt zo nooit een hartverzakking ofzo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |