Ik vind het wel knap dat ze daaraan volhoudtquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:06 schreef Mylene het volgende:
Philip ziet er tof uit ja. Dat Laura niet gewoon een drankje of 2 a 3 mee drinkt.
Ze heeft er (al) 2 opquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:06 schreef Mylene het volgende:
Philip ziet er tof uit ja. Dat Laura niet gewoon een drankje of 2 a 3 mee drinkt.
nah niet openbaar ?quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:07 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Nee, kijk onder mijn berichtjes
En het is vellekoop trouwens
ik zal wel eens joinequote:Op zaterdag 9 april 2011 23:07 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
En dat live op de streams? bah!quote:
We weten nog niet wat ze naar binnen hebben moeten werken vanwege de streamlocks. Mischien is het buikje wat opgezet (ze voelt zich niet zo goed, maar laat niets merken)quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:06 schreef bamby het volgende:
[..]
Mo zwanger of zo aardig buikje op de cap
Insecten toch?quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:08 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
We weten nog niet wat ze naar binnen hebben moeten werken vanwege de streamlocks. Mischien is het buikje wat opgezet (ze voelt zich niet zo goed, maar laat niets merken)
Haha. Ik zei vanavond drie maal: die Geer is zo leuk...speelt het spel zo goed.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:05 schreef Wazigwijfke het volgende:
Iemand een man kopen? De mijn HAAT Gerard. Ik wil hem kwijt
afserveren!quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:08 schreef Wazigwijfke het volgende:
Hij noemt hem vetkuifDie man van mij is niet goed!
quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:09 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Haha. Ik zei vanavond drie maal: die Geer is zo leuk...speelt het spel zo goed.
Manlief: nou je hebt wel een echte favoriet he? Ik hoor dit iedere avond
quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als Betty Bitch dit zou weten dat Gerard zijn tv moment heeft, gaat ze helemaal over de rooie.
Christine, ingrid, jamie of mandy?quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:07 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Hey, het was d'r fakking stroom-botje hoooor.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:10 schreef Psychecn het volgende:
O Gottegot.......Jo moet weer aandacht..................pfff
dacht 't niet hequote:Op zaterdag 9 april 2011 23:10 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ja zeg ik! Kopen?? Kost bijna niks
Garantie tot aan de deur
van de ex dan,want na 6weken krijg je zo een pens alleen van zuipen,vreten en niets doen,zag je in bb 5quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:06 schreef bamby het volgende:
[..]
Mo zwanger of zo aardig buikje op de cap
quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:10 schreef Flow3r het volgende:
Is fenneke weg?![]()
Ik vind Geer toch wel heul sexy zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |