Dus op de zus aan je antwoord te zien?quote:
Dat weet je niet hequote:Op zaterdag 9 april 2011 23:02 schreef Reksie1981 het volgende:
De vraag is..
Lijkt de nicht van Lauw op Laura of op de zus van Lau?
quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:03 schreef trollie67 het volgende:
[..]
dat is nu echt niet moeilìjk he?ik zei gisteren al,als je ze neerschiet valt ze pas na 3 dagen òm,zo lui is ze
brokeback mountain ;0quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:03 schreef versabommie het volgende:
Heeft iemand al grappen gemaakt over die Hammer-broek?
quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:03 schreef versabommie het volgende:
Heeft iemand al grappen gemaakt over die Hammer-broek?
iemand zei het al, dat weet je niet hé.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:03 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Dus op de zus aan je antwoord te zien?
Dit kan ik waarderen...quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:04 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
iemand zei het al, dat weet je niet hé.
Alleen leden van de hyves zouden kunnen ontcijferen wie ik ben
quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:05 schreef Wazigwijfke het volgende:
Iemand een man kopen? De mijn HAAT Gerard. Ik wil hem kwijt
Heb geen hyves, val niet binnen de doelgroep tot 20 jaar helaas..quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:04 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
iemand zei het al, dat weet je niet hé.
Alleen leden van de hyves zouden kunnen ontcijferen wie ik ben
quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:05 schreef Wazigwijfke het volgende:
Ja hoorde ook de vraag of ik misschien verjaagd wasquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:05 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
![]()
we hadden het vanmiddag nog over je dat we je een tijdje niet hadden gezien
Mo zwanger of zo aardig buikje op de capquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:04 schreef mazaru het volgende:
Ze moeten haar ook wel hebben hoor!![]()
[ afbeelding ]
Hij is gewoon jaloersquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:05 schreef Wazigwijfke het volgende:
dus jij bent vrijgezel binennkort? doe eens pic plaatsen van je?quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:05 schreef Wazigwijfke het volgende:
Eerst een foto van je spillepoten zien!quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:05 schreef Wazigwijfke het volgende:
Nee, kijk onder mijn berichtjesquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:05 schreef sjampoeh het volgende:
wat is lau haar hyves dan ? is het vennekoop ?
Blij dat je er bent. We zijn nu Team Laura nu Genialex exit is. Heb je hem al ontmoet?quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:06 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Ja hoorde ook de vraag of ik misschien verjaagd was
Maar ne hoor, kinderloze week en dan te druk met andere dingen
Ik vind het wel knap dat ze daaraan volhoudtquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:06 schreef Mylene het volgende:
Philip ziet er tof uit ja. Dat Laura niet gewoon een drankje of 2 a 3 mee drinkt.
Ze heeft er (al) 2 opquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:06 schreef Mylene het volgende:
Philip ziet er tof uit ja. Dat Laura niet gewoon een drankje of 2 a 3 mee drinkt.
nah niet openbaar ?quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:07 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Nee, kijk onder mijn berichtjes
En het is vellekoop trouwens
ik zal wel eens joinequote:Op zaterdag 9 april 2011 23:07 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
En dat live op de streams? bah!quote:
We weten nog niet wat ze naar binnen hebben moeten werken vanwege de streamlocks. Mischien is het buikje wat opgezet (ze voelt zich niet zo goed, maar laat niets merken)quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:06 schreef bamby het volgende:
[..]
Mo zwanger of zo aardig buikje op de cap
Insecten toch?quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:08 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
We weten nog niet wat ze naar binnen hebben moeten werken vanwege de streamlocks. Mischien is het buikje wat opgezet (ze voelt zich niet zo goed, maar laat niets merken)
Haha. Ik zei vanavond drie maal: die Geer is zo leuk...speelt het spel zo goed.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:05 schreef Wazigwijfke het volgende:
afserveren!quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:08 schreef Wazigwijfke het volgende:
Hij noemt hem vetkuifDie man van mij is niet goed!
quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:09 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Haha. Ik zei vanavond drie maal: die Geer is zo leuk...speelt het spel zo goed.
Manlief: nou je hebt wel een echte favoriet he? Ik hoor dit iedere avond
quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als Betty Bitch dit zou weten dat Gerard zijn tv moment heeft, gaat ze helemaal over de rooie.
Christine, ingrid, jamie of mandy?quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:07 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
Hey, het was d'r fakking stroom-botje hoooor.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:10 schreef Psychecn het volgende:
O Gottegot.......Jo moet weer aandacht..................pfff
dacht 't niet hequote:Op zaterdag 9 april 2011 23:10 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ja zeg ik! Kopen?? Kost bijna niks
Garantie tot aan de deur
van de ex dan,want na 6weken krijg je zo een pens alleen van zuipen,vreten en niets doen,zag je in bb 5quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:06 schreef bamby het volgende:
[..]
Mo zwanger of zo aardig buikje op de cap
quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:10 schreef Flow3r het volgende:
Is fenneke weg?![]()
Ik vind Geer toch wel heul sexy zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |