quote:
Je moeder.quote:
Ik dacht t zelfdequote:Op zaterdag 9 april 2011 22:42 schreef Isdatzo het volgende:
Wacht, hadden we überhaupt een OP?
Sinds wanneer dan.
Gaaf is het daar hé! Ik ben daar in 2009 geweest. Jij bent dus ook in die torens geweest?quote:Op zondag 10 april 2011 10:14 schreef Ynske het volgende:
t was zo ontzettend gaaf gister in t Landschaftspark!
hoog! maar zo gaaf!
jaquote:Op zondag 10 april 2011 10:16 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Gaaf is het daar hé! Ik ben daar in 2009 geweest. Jij bent dus ook in die torens geweest?
Was die mooie lichtshow er? Die heb ik helaas gemist, we waren 's ochtends vroeg al naar Duisburg gegaan. Een aantal van het groepje had geen zin om nog op de lichtshow te wachten helaas.quote:Op zondag 10 april 2011 10:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja
de angsthaas is met bonkend hart, knikkende knieën en hyperventileren 2 keer boven geweest
een keer met daglicht en savonds weer![]()
je wil niet weten hoe ik heb staan beven, maar t is zo de moeite waard
ik weet wel dat als ik alleen was geweest, was ik niet tot boven gekomen
ja die was erquote:Op zondag 10 april 2011 10:26 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Was die mooie lichtshow er? Die heb ik helaas gemist, we waren 's ochtends vroeg al naar Duisburg gegaan. Een aantal van het groepje had geen zin om nog op de lichtshow te wachten helaas.
Leukquote:Op zondag 10 april 2011 11:18 schreef Wiebeldak het volgende:
Tijd om ze de stad in te gaan met 135mm en 17-40. Ik heb geen idee wat ik van plan ben maar dat zal wel weer 'alles wat los en vast zit' schieten worden.
Dit keer een beetje het wat oudere gedeelte van Rotterdam denk ik. Oude en nieuwe binnenweg en ik wil denk ik even bij de bouwput in Rotterdam centraal langs. Daarnaast ook proberen een beetje een kleurtje te krijgen.quote:
Nice! De wok was ook nice btwquote:Op zondag 10 april 2011 10:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
ja die was er
wij waren met een groep die om 11 uur naar huis wilden, jammer maar ok, ik ga nog wel een keer. echt zo indrukwekkend en mooi
BBQ, waar woon je, ik stap nu op de fiets.quote:Op zondag 10 april 2011 17:04 schreef kanovinnie het volgende:
Die ander vond ik toffer!
Nu maar eens proberen om foto's op een tv te bewerken. Liggend op de bank, muziekje, kater die wegtrekt en straks BBQ
Bizar is dat! Gelukkig viel het allemaal mee voor diegenen die eraf gevallen was.quote:Op zondag 10 april 2011 17:44 schreef -Datdus- het volgende:
Wat ik dus meemaakte,
Het was lekker weer dus ik dacht ik ga even het park in met mn camera. Komt er ineens uit het niets een paard aan gegaloppeerd. Ik had zoiets van huh, da hoort nie! Ik schoot gauw een plaatje en liep wat verder om te zien waar het persoon op het paard was gebleven...
Ja hoor, daar lag een persoon ongeveer 50 meter van mij vandaan ik liep er naartoe om te kijken of het goed ging. Gelukkig was er niet veel aan de hand behalve een beetje rugpijn.
[ afbeelding ]
Nu je het zo zegt, realiseer ik me dat ik eigenlijk geen idee meer heb hoe dat ook alweer ging.quote:Op zondag 10 april 2011 18:10 schreef Puala het volgende:
Uiteindelijk stabiele zijligging gelegd (ik was de enige van +- 40 omstanders die kon handelen) en 112 laten bellen.
Ik had in het begin ook zoiets van "euhhhh hoe moet het ook al weer". Na rustig denken wist ik het weerquote:Op zondag 10 april 2011 18:31 schreef Omniej het volgende:
[..]
Nu je het zo zegt, realiseer ik me dat ik eigenlijk geen idee meer heb hoe dat ook alweer ging.Laatste EHBO-cursus die ik heb gehad, was nog in groep 8.
N.a.v die foto's wou ik ook op padquote:Op zondag 10 april 2011 16:34 schreef Puala het volgende:
[ afbeelding ]
Hier is heel veel bloesem te vinden![]()
voor je rug Timmos
Hey! Herkenbaar, van een paar weken terug:quote:Op zondag 10 april 2011 17:55 schreef Wiebeldak het volgende:
Voor alle motors fans hier in dit topic:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 april 2011 21:28 schreef Daantke het volgende:
[..]
Hey! Herkenbaar, van een paar weken terug:
[ afbeelding ]
Handige linkjes naar van alles en nog watquote:Op maandag 11 april 2011 00:04 schreef Andyy het volgende:
Iemand adressen waar ik MOET kijken?
Wil deze week een D7000 halen
Ik haal mijn spul bij Cameratools in Apeldoorn. Ze hebben veel op voorraad en erg klantvriendelijk.quote:Op maandag 11 april 2011 00:04 schreef Andyy het volgende:
Iemand adressen waar ik MOET kijken?
Wil deze week een D7000 halen
Dat dus.quote:
Nasty... ontstekingsremmers gekregen?quote:Op maandag 11 april 2011 12:03 schreef Timmos het volgende:
[..]
Dat dus.
Vanochtend naar de dokter geweest, ontsteking bij een gewricht in mn onderrug ofzo, kan tot 6 weken duren..
Diclofenac jaquote:Op maandag 11 april 2011 13:13 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Nasty... ontstekingsremmers gekregen?
Leuk om te zien dat mijn gear in totaal >500,- Eur omhoog is gegaanquote:Op maandag 11 april 2011 13:49 schreef Ener-G het volgende:
Pfff.. 50/1.4G AF-S is ook bijna nergens te krijgen
Geniet er nog maar even van....quote:
Die prijzen zijn schrikbarend gestegen idd. In de US is de prijs van de D700 inmiddels gelijk/hoger aan de adviesprijs van Nikonquote:Op maandag 11 april 2011 15:32 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Leuk om te zien dat mijn gear in totaal >500,- Eur omhoog is gegaan
Ik herken het gevoel, ben net weer terug van de tandarts. De zenuwbehandeling van afgelopen vrijdag was niet goed gegaan. Weekend flink wat pijn gehad, afwachten wat het doet als de verdoving is uitgewerkt.quote:Op maandag 11 april 2011 15:39 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik kan momenteel alleen genieten als ik slaap
Hier een halve fles van naar binnen gieten en je ligt zo te tukken...quote:Op maandag 11 april 2011 16:29 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Ik herken het gevoel, ben net weer terug van de tandarts. De zenuwbehandeling van afgelopen vrijdag was niet goed gegaan. Weekend flink wat pijn gehad, afwachten wat het doet als de verdoving is uitgewerkt.
5,5 maanden wachten. Dat duurt nog wel evenquote:Op maandag 11 april 2011 17:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oh Paul Bergen even gesproken van de week, komt er in September waarschijnlijk de nieuwe 24-70 2.8. En ik wil nu een nieuwe kopen, hoezo een beroerd moment
Jups hij heeft net twee nieuwe 1DMIV's gehaald met nieuwe 70-200 2.8 IS II en dus vervanging van zijn uit elkaar vallende 24-70 2.8 hij mag hem ruilen tzt als de nieuwe uitkomt. Maar goed ik weet niet of ik daar ook voor in aanmerking komquote:Op maandag 11 april 2011 17:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
5,5 maanden wachten. Dat duurt nog wel even
Hoezo zou hij het weten? Connecties met Canonmensen?
Tsja, als je voor 10k aan materiaal koopt mag er wel wat tegenover staan jaquote:Op maandag 11 april 2011 17:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jups hij heeft net twee nieuwe 1DMIV's gehaald met nieuwe 70-200 2.8 IS II en dus vervanging van zijn uit elkaar vallende 24-70 2.8 hij mag hem ruilen tzt als de nieuwe uitkomt. Maar goed ik weet niet of ik daar ook voor in aanmerking kom
Ik mocht hem wel even vasthouden, geil materiaal zo'n MIVquote:Op maandag 11 april 2011 17:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tsja, als je voor 10k aan materiaal koopt mag er wel wat tegenover staan ja
Pfffff. Dat ligt ver buiten mijn budget.quote:Op maandag 11 april 2011 17:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jups hij heeft net twee nieuwe 1DMIV's gehaald met nieuwe 70-200 2.8 IS II en dus vervanging van zijn uit elkaar vallende 24-70 2.8 hij mag hem ruilen tzt als de nieuwe uitkomt. Maar goed ik weet niet of ik daar ook voor in aanmerking kom
Wegrennenquote:Op maandag 11 april 2011 17:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik mocht hem wel even vasthouden, geil materiaal zo'n MIV
September?quote:Op maandag 11 april 2011 17:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oh Paul Bergen even gesproken van de week, komt er in September waarschijnlijk de nieuwe 24-70 2.8. En ik wil nu een nieuwe kopen, hoezo een beroerd moment
Hij had het over september, maar goed kan hij er uiteraard naast zitten. Hoe dan ook, hij komt eraan. Dus hoeveel waarde heeft het nu om de huidige 24-70 aan te schaffen? Wat uiteraard ook een toplens isquote:Op maandag 11 april 2011 17:57 schreef Omniej het volgende:
[..]
September?Ik ga er vanuit dat de nieuwe 24-70 f/2.8 (IS?) met de 5D3 meekomt, en eerlijk gezegd zie ik die niet al in september in de winkel liggen...
Och, er komt ook een 1dm5. Heeft Paul Bergen dan ook een miskoop?quote:Op maandag 11 april 2011 18:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hij had het over september, maar goed kan hij er uiteraard naast zitten. Hoe dan ook, hij komt eraan. Dus hoeveel waarde heeft het nu om de huidige 24-70 aan te schaffen? Wat uiteraard ook een toplens is
Ja weet je, als je nu een 24-70 nodig hebt, waarom dan wachten?quote:Op maandag 11 april 2011 18:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hij had het over september, maar goed kan hij er uiteraard naast zitten. Hoe dan ook, hij komt eraan. Dus hoeveel waarde heeft het nu om de huidige 24-70 aan te schaffen? Wat uiteraard ook een toplens is
Nou ik merk gewoon dat mijn huidige sigma 24-70 op kwaliteit achteruit gaat, moet vervangen worden en loop al een tijdje te hikken tegen de canon variant. Prijs is iets omhoog gegaan maar is nog wel te overzien.quote:Op maandag 11 april 2011 18:16 schreef Omniej het volgende:
[..]
Ja weet je, als je nu een 24-70 nodig hebt, waarom dan wachten?Als je blijkbaar bereid bent om een half jaar op de nieuwe versie te wachten, en het is nog niet eens zeker of hij er dan al is, kun je je ook afvragen of je die 24-70 wel echt nodig hebt.
Enige wat mij op dit moment tegen zou houden de 24-70 te halen, is dat de prijs een tijdje terug omhoog is gegaan. Maar ja, dan nog, als je hem gewoon nodig hebt en je het voor het geld niet hoeft te laten, vind ik het onzin op een nieuwe versie te wachten.
Edit: Oh de prijs is ook al weer een tikkeltje gezakt zie ik. ¤1020 nu.
Hoezo gaat de kwaliteit achteruit? Gaat de autofocus minder en wordt hij gammeler?quote:Op maandag 11 april 2011 18:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nou ik merk gewoon dat mijn huidige sigma 24-70 op kwaliteit achteruit gaat, moet vervangen worden en loop al een tijdje te hikken tegen de canon variant. Prijs is iets omhoog gegaan maar is nog wel te overzien.
AF ring is een keer vastgelopen tijdens een shoot, wat niet handig is. Daarbij is de focus beduidend minder de laatste tijd dan dat ik begon met de lens na overname. Merk ook dat hij niet helemaal scherp is op de focuspunten die ik kies. Vandaar dat ik al een tijdje tegen de canon variant aan het aanhikken benquote:Op maandag 11 april 2011 18:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoezo gaat de kwaliteit achteruit? Gaat de autofocus minder en wordt hij gammeler?
Dat is wel jammer. Met welke lens schiet je trouwens het meest?quote:Op maandag 11 april 2011 18:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
AF ring is een keer vastgelopen tijdens een shoot, wat niet handig is. Daarbij is de focus beduidend minder de laatste tijd dan dat ik begon met de lens na overname. Merk ook dat hij niet helemaal scherp is op de focuspunten die ik kies. Vandaar dat ik al een tijdje tegen de canon variant aan het aanhikken ben
Ik weet niet hoe duur die sigma is, maar het prijsverschil is voor mij toch een belangrijke factorquote:Op maandag 11 april 2011 18:20 schreef Omniej het volgende:
Ah.Ik wist niet dat jij de Sigma 24-70 had...
Maar ja, dan zou ik het dus wel weten als ik in jouw situatie had gezeten. Ik leg liever nu 1000 euro neer voor een toplens, dan dat ik nog een half jaar of langer met een lens rond zou moeten lopen waarover ik niet tevreden ben. Ga er sowieso vanuit dat de nieuwe 24-70 een stuk duurder zal zijn.
Heb standaard de 24-70 op de ene, en de 70-200 op de andere zitten tijdens concertenquote:Op maandag 11 april 2011 18:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is wel jammer. Met welke lens schiet je trouwens het meest?
Dat dacht ik al ja. Maar met welke schiet je dan meer? de 24-70 of de 70-200?quote:Op maandag 11 april 2011 18:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Heb standaard de 24-70 op de ene, en de 70-200 op de andere zitten tijdens concerten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
quote:Op maandag 11 april 2011 18:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat dacht ik al ja. Maar met welke schiet je dan meer? de 24-70 of de 70-200?
Weet je trouwens al of je 16 mei kan?Euhm, gemiddeld ongeveer gelijk. Alleen komen er uit de 70-200 vaak betere foto's (goh).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus op dit moment voorkeur voor de 70-200
En nee weet nog niet of ik kan![b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
Klinkt logisch. Het hangt denk ik ook heel erg van de zaal en band af.quote:Op maandag 11 april 2011 18:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Euhm, gemiddeld ongeveer gelijk. Alleen komen er uit de 70-200 vaak betere foto's (goh).
Dus op dit moment voorkeur voor de 70-200
En nee weet nog niet of ik kan!
Waar ga je hem voor gebruiken?quote:Op maandag 11 april 2011 18:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Klinkt logisch. Het hangt denk ik ook heel erg van de zaal en band af.
Ik wil binnenkort ook een zoomlens kopen, zit te denken aan de 70-200 f/4. Zit alleen in dubio of ik met of zonder IS zal nemen.
Voordeel met: In donkere ruimtes/ 's avonds handmatig schieten
Nadeel: Duurder.
En ik ga hem denk ik toch alleen overdag gebruiken. Het is nu nog nooit voorgekomen dat ik binnen een andere lens dan de 18-55 of 50mm er op had.
Vooral buiten dan. Beetje inzoomen voor vogeltjes enzo. Sowieso vind ik 70 mm te ver ingezoomd voor binnen. 50mm vaak ook al.quote:Op maandag 11 april 2011 18:35 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Waar ga je hem voor gebruiken?
70-200 2.8 zonder IS en dan met een extender 2.0 ertussen?quote:Op maandag 11 april 2011 18:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vooral buiten dan. Beetje inzoomen voor vogeltjes enzo. Sowieso vind ik 70 mm te ver ingezoomd voor binnen. 50mm vaak ook al.
In 't paasweekend ga ik even kijken of ik hem kan lenen van een kennis. En anders de 70-200 f/2.8 van een ander
Ik vind 200 vies tegenvallen voor vogeltjesquote:Op maandag 11 april 2011 18:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vooral buiten dan. Beetje inzoomen voor vogeltjes enzo. Sowieso vind ik 70 mm te ver ingezoomd voor binnen. 50mm vaak ook al.
In 't paasweekend ga ik even kijken of ik hem kan lenen van een kennis. En anders de 70-200 f/2.8 van een ander
Ik heb een 70-200 F4 in de aanbieding. Ik wil hem alleen nog even laten checken omdat ik het idee heb dat de zoom ring iets te soepel gaat maar misschien is er ook niets aan de hand. De foto kwaliteit is iig perfect.quote:Op maandag 11 april 2011 18:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Klinkt logisch. Het hangt denk ik ook heel erg van de zaal en band af.
Ik wil binnenkort ook een zoomlens kopen, zit te denken aan de 70-200 f/4. Zit alleen in dubio of ik met of zonder IS zal nemen.
Voordeel met: In donkere ruimtes/ 's avonds handmatig schieten
Nadeel: Duurder.
En ik ga hem denk ik toch alleen overdag gebruiken. Het is nu nog nooit voorgekomen dat ik binnen een andere lens dan de 18-55 of 50mm er op had.
Edit: Kan je het ff laten weten zodra je het wel of niet weet? Dan kan ik op zoek gaan naar een andere lift.
Nee, zonder extender. En dan f/4. Want f/2.8 is voor nu te duur.quote:Op maandag 11 april 2011 18:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
70-200 2.8 zonder IS en dan met een extender 2.0 ertussen?
Ik noem maar een voorbeeldje. Voor close ups van vogels is het inderdaad te weinig ja.quote:Op maandag 11 april 2011 18:38 schreef Timmos het volgende:
[..]
Ik vind 200 vies tegenvallen voor vogeltjes
Is die met of zonder IS? En wat doe jij wo 27 april? Dan ben ik voor een cursus in Rotterdam en heb ik 's avonds tijd om te kijken.quote:Op maandag 11 april 2011 18:40 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik heb een 70-200 F4 in de aanbieding. Ik wil hem alleen nog even laten checken omdat ik het idee heb dat de zoom ring iets te soepel gaat maar misschien is er ook niets aan de hand. De foto kwaliteit is iig perfect.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Kano-tweedehands-vinniequote:Op maandag 11 april 2011 18:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hehe, die Kano plukt ons leeg hier.
Ik had vandaag 55.2 aangetikt op de fiets. Ook een nieuw record. Maar dan anders.quote:Op maandag 11 april 2011 18:44 schreef freud het volgende:
Zo. Nieuw snelheidsrecord. Afgelopen donderdag bruiloft geschoten, nu klaar met de nabewerking. Alleen nog een album maken en klaar.
Zozo, rappe comjoeper hè.quote:Op maandag 11 april 2011 18:44 schreef freud het volgende:
Zo. Nieuw snelheidsrecord. Afgelopen donderdag bruiloft geschoten, nu klaar met de nabewerking. Alleen nog een album maken en klaar.
T*ring da's rap!!quote:Op maandag 11 april 2011 18:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik had vandaag 55.2 aangetikt op de fiets. Ook een nieuw record. Maar dan anders.
Dit is zelf op mijn oude PC! Laat staan de dual quadcore die ik in gedachten hebquote:
Sterkte!quote:Op maandag 11 april 2011 18:46 schreef Puala het volgende:
Kom net bij m'n oma vandaan. M'n tante is plots erg achteruit gegaan. Ze is er samen met mama heen om te waken vanacht..
Wat je nu hebt is toch al een quadcore maar nog niet duaal?quote:Op maandag 11 april 2011 18:49 schreef freud het volgende:
[..]
Dit is zelf op mijn oude PC! Laat staan de dual quadcore die ik in gedachten heb.
quote:Op maandag 11 april 2011 18:42 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Is die met of zonder IS? En wat doe jij wo 27 april? Dan ben ik voor een cursus in Rotterdam en heb ik 's avonds tijd om te kijken.
Zie dit niet als een ik wil 'm van je kopen, maar meer als een ik ben wel geïnteresseerd. Ik had al eerder gezien dat je die 70-200 in de aanbieding had.Zie pmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jeetje, vervelend zeg! Erg veel sterkte aan jou, je tante en iedereen die haar kent.quote:Op maandag 11 april 2011 18:46 schreef Puala het volgende:
Kom net bij m'n oma vandaan. M'n tante is plots erg achteruit gegaan. Ze is er samen met mama heen om te waken vanacht..
Is die 90 euro zo'n dramatisch prijsverschil dan?quote:Op maandag 11 april 2011 18:40 schreef kanovinnie het volgende:
Nee, zonder extender. En dan f/4. Want f/2.8 is voor nu te duur.
Extender d'r tussen en hij kan ook vogels spotten.quote:Op maandag 11 april 2011 19:39 schreef Omniej het volgende:
[..]
Is die 90 euro zo'n dramatisch prijsverschil dan?
Ik bedoel, je overweegt nu ook een f/4 IS en die is 909 euro. Een f/2.8 is 999... Ik zou dan nog eerder voor de f/2.8 gaan denk ik.
En dan ook nog een enigszins fatsoenlijk max. diafragma overhouden.quote:Op maandag 11 april 2011 19:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Extender d'r tussen en hij kan ook vogels spotten.
Dual quadcore = 8 coresquote:Op maandag 11 april 2011 18:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Wat je nu hebt is toch al een quadcore maar nog niet duaal?
Ik draai nu met SSD en een raptor als scratchdisk van PS en LRquote:Op maandag 11 april 2011 19:18 schreef Wiebeldak het volgende:
Hij is al aardig oud maar ik draai windows nog altijd op 2 raptors en dat maakt toch zo een enorm verschil met 1 enkele schijf.
pfff. Daar teken ik nog voor.quote:Op maandag 11 april 2011 20:11 schreef freud het volgende:
[..]
Dual quadcore = 8 cores
[..]
Ik draai nu met SSD en een raptor als scratchdisk van PS en LR. En dan nog wat Tb's voor opslag. Deze is inmiddels 3 jaar oud, en dus tijd voor een nieuwe
.
Dat is balen. Hopelijk is ze weer snel goed! Succes!quote:Op maandag 11 april 2011 18:46 schreef Puala het volgende:
Ik had nog niet echt naar de prijzen gekeken.quote:Op maandag 11 april 2011 19:39 schreef Omniej het volgende:
[..]
Is die 90 euro zo'n dramatisch prijsverschil dan?
Ik bedoel, je overweegt nu ook een f/4 IS en die is 909 euro. Een f/2.8 is 999... Ik zou dan nog eerder voor de f/2.8 gaan denk ik.
Brug af zonder wind in de rug toen ik net van 't pont af kwamquote:Op maandag 11 april 2011 18:49 schreef freud het volgende:
[..]
T*ring da's rap!!
[..]
Dit is zelf op mijn oude PC! Laat staan de dual quadcore die ik in gedachten heb.
[..]
Sterkte!
PM gelezen. Ik onthou 'm!quote:Op maandag 11 april 2011 19:08 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Zie pm
[..]
Jeetje, vervelend zeg! Erg veel sterkte aan jou, je tante en iedereen die haar kent.
Lichtsterkte heb je uiteraard met de f/2.8.quote:Op maandag 11 april 2011 20:59 schreef kanovinnie het volgende:
Waarmee heb ik mee lichtsterkte op dezelfde iso? Dat is zeker vergelijkbaar?
Nog eens 500 euro. Ik ga zoeken naar de pot met goud.quote:Op maandag 11 april 2011 19:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Extender d'r tussen en hij kan ook vogels spotten.
f/8 is toch goed te doen als je enigszins zonnig weer hebt?quote:Op maandag 11 april 2011 19:45 schreef Omniej het volgende:
[..]
En dan ook nog een enigszins fatsoenlijk max. diafragma overhouden.Met een f/4 en een 2x extender zit je al op f/8 en zul je waarschijnlijk ook je AF verliezen. Tenzij je er een 1D bijkoopt natuurlijk.
Mijn 'ouwe' bakkie gaat straks ook gewoon tweakers op (althans, als DA hem niet wil/mag. Export van 100 foto's uit LR van een 7D/5Dmk2 kost me nu bijna 10 minuten!quote:Op maandag 11 april 2011 20:26 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
pfff. Daar teken ik nog voor.
3 jaar is in computer land eigenlijk al vrij oud ja. Laat staan mijn ruim 5 jaar alweer. Zolang ie nog doet wat ie moet doen. Helaas kan ik alleen niet meer bij mij opslag omdat ik 2 schijven niet kan aansluiten. Dat is wel erg vervelend. Misschien eens een extern schijfje halen.
Pfff, dilemma's.quote:Op maandag 11 april 2011 21:01 schreef Omniej het volgende:
[..]
Lichtsterkte heb je uiteraard met de f/2.8.
Maar het ligt aan je onderwerpen. Met de f/2.8 haal je domweg kortere sluitertijden, met de f/4 IS kun je je sluitertijden juist nog wat langer rekken dan zonder IS... Met IS win je meer stops dan met de f/2.8, maar daar heb je alleen wat aan als je onderwerp stilstaat natuurlijk.
Je AF heeft voor zover ik weet f/5.6 nodig, dus met een f/8 lens zul je over moeten op handmatige focus gok ik zo. Tenzij je dus een 1D hebt, die is gevoeliger en doet z'n kunstje met een f/8 ook nog.quote:Op maandag 11 april 2011 21:03 schreef kanovinnie het volgende:
f/8 is toch goed te doen als je enigszins zonnig weer hebt?
Fucking irritant is dat. Als ik betaal voor een site, wil ik ook snelheid.quote:Op maandag 11 april 2011 21:10 schreef Wiebeldak het volgende:
FlickR is ziek volgens mij. Gaat langzaam joh, hoe kan ik nu normaal mijn foto's uploaden en met picnik verder bewerken.... niet.
Waken is meestal het laatste wat je voor de persoon kan ''doen''..quote:Op maandag 11 april 2011 20:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is balen. Hopelijk is ze weer snel goed! Succes!
Ah. Dan gaat 't 'm niet helemaal worden. Dan maar een f/2.8 met 2x extender kopen.quote:Op maandag 11 april 2011 21:16 schreef Omniej het volgende:
[..]
Je AF heeft voor zover ik weet f/5.6 nodig, dus met een f/8 lens zul je over moeten op handmatige focus gok ik zo. Tenzij je dus een 1D hebt, die is gevoeliger en doet z'n kunstje met een f/8 ook nog.
Flickr is sowieso altijd traag met uploaden bij mij.quote:[..]
Fucking irritant is dat. Als ik betaal voor een site, wil ik ook snelheid.
Ja, niet echt doorgeklikt oid.quote:Op maandag 11 april 2011 21:24 schreef Wiebeldak het volgende:
Niet stiekem even gekeken Vinnie? Naar een grote Labrador
Niet goed gelukt?quote:Op maandag 11 april 2011 21:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, niet echt doorgeklikt oid.
Net de foto's van zaterdagavond gezien. Jezus
Dat wel een beetje, maar meer wat er op staatquote:
Haha dat is juist altijd leuk.quote:Op maandag 11 april 2011 21:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat wel een beetje, maar meer wat er op staat
En dan icm met bierquote:Op maandag 11 april 2011 21:28 schreef kanovinnie het volgende:
Nouja, voor iemand die naar mate de avond vordert steeds meer bier drink is is het niet heel ernstig.
Het was maar goed dat ik 'm niet mee naar de kroeg genomen. Dan zou er echt rommel op staanquote:Op maandag 11 april 2011 21:33 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Haha dat is juist altijd leuk.
[..]
En dan icm met bier![]()
Ik maak wel eens knetter stoned foto's met opzet. Kijken wat eruit komt al snap ik op dat moment echt niet wat ik aan het doen ben. Soms heel verrassend de volgende dag.
Gaat ook niet recht. Of verticaal is iets scheef of horizontaal is iets scheef. Iig lukt mij niet. Dan had ik iets anders moeten gaan staan terwijl ik de foto nam.quote:Op maandag 11 april 2011 21:48 schreef kanovinnie het volgende:
Die tweede staat niet helemaal recht? Links zie je het aan de inspringing van de stenen.
Ah, das irritant. Kan je hem dan niet beter goed scheef zetten ipv half recht?quote:Op maandag 11 april 2011 21:50 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Gaat ook niet recht. Of verticaal is iets scheef of horizontaal is iets scheef. Iig lukt mij niet. Dan had ik iets anders moeten gaan staan terwijl ik de foto nam.
Nee want dan valt het raam naambordje weg of een stukje raamquote:Op maandag 11 april 2011 21:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ah, das irritant. Kan je hem dan niet beter goed scheef zetten ipv half recht?
Hmm, goed punt.quote:Op maandag 11 april 2011 21:51 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Nee want dan valt het naam naambordje weg of een stukje raam:D
Zet je 'm toch weer aan bij Window -> nogwat?quote:Op maandag 11 april 2011 21:55 schreef kanovinnie het volgende:
PANIEK
Mijn balk die rechts in photoshop zit/zat met alle curve/contrast enzovoorts knopjes is weg.
Gevonden jaquote:Op maandag 11 april 2011 22:03 schreef Omniej het volgende:
[..]
Zet je 'm toch weer aan bij Window -> nogwat?
Yahoooquote:Op maandag 11 april 2011 22:13 schreef kanovinnie het volgende:
Ik moet straks ook nog foto's uploaden. Laat je wat bandbreedte over?
Raamquote:Op maandag 11 april 2011 21:39 schreef Wiebeldak het volgende:
Ben hier al de hele avond mee bezig:
[ afbeelding ]
Denk dat ie klaar is nu. Edit: Toch niet. Heb hem nog iets smeriger gemaakt.
En deze:
[ afbeelding ]
Voor mij was het regelmatig rond de 60 gisteren, afdaling van de Gileppe. Moest me toch dwingen om in de bochten van de rem af te blijven.quote:Op maandag 11 april 2011 18:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik had vandaag 55.2 aangetikt op de fiets. Ook een nieuw record. Maar dan anders.
Lekkerquote:Op maandag 11 april 2011 22:21 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Voor mij was het regelmatig rond de 60 gisteren, afdaling van de Gileppe. Moest me toch dwingen om in de bochten van de rem af te blijven.
Al een MTB gekochtquote:Op maandag 11 april 2011 22:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Lekker
Mijn afdaling is een ruime 100 meter, met max 4/5 meter hoogteverschil. Dus trappen als een gek en hopen dat je in de goede versnelling zit
Neuh, ga denk ik toch voor een racefietsquote:
Alleen een beetje ver als je ten noorden van Amsterdam woontquote:Op maandag 11 april 2011 22:24 schreef ultra_ivo het volgende:
De Gileppe is een lekkere afdaling. Ruime bochten en goed asfalt. Alleen als je vlak langs de stuwdam rijdt wil er nog wel eens een windvlaag zijn. Dan ben ik blij met m'n zware wielen met lage velgen.
linkje naar die stream?quote:Op maandag 11 april 2011 22:29 schreef Wiebeldak het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik zo een bizarre foto. Kwam ik net op FlickR tegen.
Weinig origineel, heb die foto al 3322352352 keer voorbij zien komen.quote:Op maandag 11 april 2011 22:29 schreef Wiebeldak het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik zo een bizarre foto. Kwam ik net op FlickR tegen.
quote:Op maandag 11 april 2011 22:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Neuh, ga denk ik toch voor een racefiets
Eerste keer dat ik 't zie. Waar is dat dan?quote:Op maandag 11 april 2011 22:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Weinig origineel, heb die foto al 3322352352 keer voorbij zien komen.
Wil er zelf ook nog wel een keer foto's maken die iedereen al gemaakt heeft.
Ook al is dat een bekende spot, wist ik niet. Deze foto is in alle opzichten perfect vind ikquote:Op maandag 11 april 2011 22:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Weinig origineel, heb die foto al 3322352352 keer voorbij zien komen.
Wil er zelf ook nog wel een keer foto's maken die iedereen al gemaakt heeft.
Verlaten (kolen?)mijn. Kom ff niet op de naam.. iets met Zech blabla oid.quote:Op maandag 11 april 2011 22:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik 't zie. Waar is dat dan?
Mwah, nog geen 45km voor mij tot aan de Gileppe. Amsterdam is toch wat verder weg.quote:Op maandag 11 april 2011 22:27 schreef kanovinnie het volgende:
Alleen een beetje ver als je ten noorden van Amsterdam woont
Ik kan tenminste door de polders fietsen. Probeer jij dat maar!quote:Op maandag 11 april 2011 22:46 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Mwah, nog geen 45km voor mij tot aan de Gileppe. Amsterdam is toch wat verder weg.
Voor vlak kan ik door het Maasdal of langs de Zuid-Willemsvaart.quote:Op maandag 11 april 2011 22:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik kan tenminste door de polders fietsen. Probeer jij dat maar!
45 km is ook nog een eind! 45 km heen, naar beneden razen en dan weer 45 km terug?
Ik was kapot na 80 km
300 kmquote:Op maandag 11 april 2011 22:49 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Voor vlak kan ik door het Maasdal of langs de Zuid-Willemsvaart.
80km valt best mee. Gisteren was de tocht die ik reed 300km.
En nou 80km offroad in de bergen op de MTB. Dán mag je kapot zijnquote:Op maandag 11 april 2011 22:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik kan tenminste door de polders fietsen. Probeer jij dat maar!
45 km is ook nog een eind! 45 km heen, naar beneden razen en dan weer 45 km terug?
Ik was kapot na 80 km
ik had iets van 20,5 zuiver en 17, nogwat inclusief alles. 17u20 totaaltijd. En dan niet vlak, de rit ging naar de Signal de Botrange. Volgende week weer een 300 en dan met Pasen een 400.quote:Op maandag 11 april 2011 22:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
300 kmWat rij je dan gemiddeld? Of hou je dat niet bij?
Hmmm... minder... sterkte!!quote:Op maandag 11 april 2011 18:46 schreef Puala het volgende:
Gaat dat lukken met die tand van je?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:56 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Nou.. vanmorgen gehoord dat ik zaterdag voor communicatiemedewerker moet spelen
Nou ja ben gisteren teruggegaan naar de tandarts. Ze hebben 'em weer opengemaakt, foto's gemaakt met een meetdingetje in het gatquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:04 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Gaat dat lukken met die tand van je?
Ahhh wtf,...quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:16 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Nou ja ben gisteren teruggegaan naar de tandarts. Ze hebben 'em weer opengemaakt, foto's gemaakt met een meetdingetje in het gat(mond kon niet dicht en verdoving = kwijlen, door de wachtkamer naar de röntgen).
Nu zit er een watje in zodat de druk weg kanMag gewoon eten en drinken. Donderdag moet ik terug voor een noodvulling.
Was trouwens nog wel grappig: Hij jenst er een verdoving en haalt de vulling weg. Vraagt 'ie aan mij 'Is de druk nu weg?'. Ja hallo ik heb toch verdoving, dat voel ik toch niet..![]()
Maar goed, heb nu geen last meer, dus ik denk dat het zaterdag ook wel goed gaat.
Er zat een gaatje die ze hebben gemaakt, maar ze hebben een zenuw geraakt, hierdoor heb ik nu een zenuwontsteking. (Terwijl ik doodsbang ben voor de tandarts)quote:
Niks mis mee toch?quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:56 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Nou.. vanmorgen gehoord dat ik zaterdag voor communicatiemedewerker moet spelen
Oepsquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:20 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Er zat een gaatje die ze hebben gemaakt, maar ze hebben een zenuw geraakt, hierdoor heb ik nu een zenuwontsteking. (Terwijl ik doodsbang ben voor de tandarts)
Het plan is flink wat uitgebreider geworden dan oorspronkelijk. T'is nu dus met pers en burgemeester.quote:
Pics gimmequote:Op dinsdag 12 april 2011 17:56 schreef Pizza_Boom het volgende:
Leuk, dit topic. Ik ben nu wat fotos van diverse PC's en laptops bij elkaar aan het schrapen op een USB HDD, maar herinner me eraan dat ik hier op FOK! ook een klein portfolio van mijzelf plaats.
In ieder geval is er hier genoeg aanwezig waar ik nog van kan leren, zie ik al.
Me gusta. Mag je vaker doen. Maar niet te vaak want dan wordt 't weer saaiquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Je doet af en toe eens iets anders hè
Hehe, ik was nog niet helemaal tevreden met de resultaten maar dit soort bandjes kan het wel hebben. Hoofdprogramma had 6 bouwlampen mee als licht. Helemaal dikke primaquote:Op dinsdag 12 april 2011 18:13 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Me gusta. Mag je vaker doen. Maar niet te vaak want dan wordt 't weer saai.
Ja!quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Van vandaag weet ik niet, anderen had ik al gezegd. Morgen Calculus en heb alle oefententamens gemaakt die ik heb maar gaat hem alsnog niet worden denk ik.quote:
Hey psst. Minimeet zaterdagquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:48 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ook wordt het toegepast om menstruatiepijn te verlichten.
Leuke foto!quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]
Met de ergste krampen die ik had kon ik nog altijd normaal lopen en mn sokken aandoen enzoquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat zou ik niet heel snel zeggen.
Sokken aandoen wel, lopen niet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:04 schreef Timmos het volgende:
[..]
Met de ergste krampen die ik had kon ik nog altijd normaal lopen en mn sokken aandoen enzo..
Nee heb nog wel elke dag foto's gemaakt maar ben te druk met tentamens. Dus ga ze na m'n tentamens bewerken en dan uploaden.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zeg Noor ben je al gestopt met je 365 serie?
Zou leuk geweest zijn, maar nee ik ben gestopt met kanopoloquote:
Ik ga denk ik binnenkort ook stoppen want:quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:07 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Zou leuk geweest zijn, maar nee ik ben gestopt met kanopolo
Als het toernooi nou in Groningen was kwam ik wel even kijken (heb nog een boot en een spatzeil liggen waar ik vanaf wil)
Ik had ongeveer het zelfde, en mn hele team is gestopt, en om nou bij de senioren door te varenquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik ga denk ik binnenkort ook stoppen want:
Altijd koud (serieus, de toernooien die ik met lekker weer heb gevaren zijn op 2 handen te tellen en ik heb er toch al 5/6 jaar aan besteed)
Net als de warme toernooien zijn ook de dames waar ik warm van wordt op minder dan 1 hand te tellen.
Altijd kut als je 's avonds bier zit te drinken en de volgende dag om 7 uur weer moet varen (want koud).
Betere win kansen?quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:48 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ik had ongeveer het zelfde, en mn hele team is gestopt, en om nou bij de senioren door te varen
Dat is inderdaad ook nietsquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:48 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ik had ongeveer het zelfde, en mn hele team is gestopt, en om nou bij de senioren door te varen
Van je camera?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
Note to self: altijd een extra accu mee.
Perfecte moment, BAM accu leeg.
Ja.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:10 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Van je camera?
Ik zorg altijd dat ie vol is als ik er mee op pas ga.
Ik ken het wel.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja.
Ja ik besloot net ineens 'oh ik ga foto's maken'.En reed langs Philips Nederland en die had mooie lichten dus ik dacht heujjjjj daar maak ik een stop. Kwam beveiliger naar me toe. Mocht wel foto's maken maar hoe lang ik nog nodig had, want de poort ging sluiten.
Binnenkort nog maar een keertje heen. Maar serieus het was perfect![]()
kwam net een man naar buiten en die stond op precies de goede plek te roken en toen was het gedaan.
Ze zijn iets van 10-20 euro. Ik zal wel ff kijken welke ik heb. Die werkt prima.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh en ik MOET een draadloze afstandsbediening, seeeerieus. 100 keer op en neer lopen voor dat projectje is fucking vervelend.
Iemand nog tips voor goedkope?
Ik weet niet wat het bereik van een afstandsbediening is.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:22 schreef Wiebeldak het volgende:
Net als een afstandbediening. Is gewoon infra rood.
Meter of 10 wel denk ik.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het bereik van een afstandsbediening is.
Das wel erg goed koop.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
http://www.dealextreme.co(...)emote-for-canon-5577
Dan wacht je toch even om vervolgens voor kwaliteit te gaanquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:36 schreef Mexicaantje. het volgende:
$ 3,50 of ¤ 25,-. Als hij het niet doet heb ik pech en koop ik alsnog wel een dure.
Heb pas de 20ste weer geld though.
Nul euro. En nee want alstie het doet dan doet 'ie het.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:37 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Dan wacht je toch even om vervolgens voor kwaliteit te gaanHoeveel verzendkosten komen er nog bij?
Vind de tralie wat te flets van kleur. Kleuren van de personen zijn op zich wel goed en hebben een goede positie ook. Zou hem denk ik wel iets croppen aan de linkerkant.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:38 schreef Wiebeldak het volgende:
Ben ondertussen weer een foto aan het maken. Vraag mij af wat jullie er van vinden. Ben het nog niet helemaal eens over de kleur tonen.
[ afbeelding ]
- Wat werkt, werkt idd. Vind zelf die houder erg handigquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nul euro. En nee want alstie het doet dan doet 'ie het.
[..]
Vind de tralie wat te flets van kleur. Kleuren van de personen zijn op zich wel goed en hebben een goede positie ook. Zou hem denk ik wel iets croppen aan de linkerkant.
Ik vind hem gaaf. Die klompen icm met die "rok" en dan die ongewone ondergrond die er totaal niet bij past.quote:
Toch kan ik me voorstellen dat hij dat dachtquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik was net vlakbij een bos zelfportretten aan het schieten voor dat 365 Days ding. Komt er zo'n gast langs. "Vind je dat nou leuk, in je eentje, beetje heen en weer rennen?"
Ehhhh ja. Anders doe ik het niet."Ja je kan toch iemand meevragen?" Neeeee dan moet ik die dingen uitleggen. Ging hij moeilijk doen en me raar aankijken.
Die moet je de stink eye geven.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik was net vlakbij een bos zelfportretten aan het schieten voor dat 365 Days ding. Komt er zo'n gast langs. "Vind je dat nou leuk, in je eentje, beetje heen en weer rennen?"
Ehhhh ja. Anders doe ik het niet."Ja je kan toch iemand meevragen?" Neeeee dan moet ik die dingen uitleggen. Ging hij moeilijk doen en me raar aankijken.
Dat de compositie je stoort vind ik positief in dit gevalquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja de compositie stoort me nog steeds.Maar vind hem in z/w wel 10x beter.
Waarom?quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:03 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Dat de compositie je stoort vind ik positief in dit geval
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ook spammen!
[ link | afbeelding ]
Philips Nederland, Eindhoven
Als je die met remote over zou kunnen doen dan zou die helemaal super zijnquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
Meer spammen.
[ link | afbeelding ]
[4/365]
want?quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:28 schreef Timmos het volgende:
[..]
Als je die met remote over zou kunnen doen dan zou die helemaal super zijn
Ik weet zelf ook niet wat het beste isquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik weet niet hoe je twee foto's over elkaar gooit.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
Waarom zou je dat doen als dit waarschijnlijk 10x mooier. Gewoon 1 foto en in mijn ogen perfectquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
Succes!quote:Op woensdag 13 april 2011 07:07 schreef Omniej het volgende:
Morgûh. Ik heb ook weer een heerlijke nacht gehad ja... 4 uurtjes slaap en over een kleine twee uurtjes weer tentamen. Waarom moet dat zo godverdomd vroeg?
't Voelt als midden in de nacht dit.
Same here, kon niet slapen vannacht omdat het zo achterlijk koud was. Vest aan, twee sjaals om, fleecedeken om m'n benen en nog had ik het koud. Verwarming aangezet om 1 uur 's nachts en toen ging het wel weer.quote:Op woensdag 13 april 2011 07:07 schreef Omniej het volgende:
Morgûh. Ik heb ook weer een heerlijke nacht gehad ja... 4 uurtjes slaap en over een kleine twee uurtjes weer tentamen. Waarom moet dat zo godverdomd vroeg?
't Voelt als midden in de nacht dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |