Ja is dan mischien beter voor de genezing,quote:Op maandag 11 april 2011 16:08 schreef ElisaB het volgende:
Nagekomen berichtje: het bandje kan niet op tijd binnen zijn, dus het wordt toch volgende week. Volgens de DA jammer voor ons, maar voor de operatie zelfs beter (als de randen van de kruisband van zichzelf al wat tijd krijgen om te helen, zijn ze wat sterker bij de reparatie)
Ja die ervaring heb ik ook gehad en je denkt dan dat het heel erg vies is, maar dat valt dan meestal nog wel mee.quote:Op maandag 11 april 2011 16:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Woensdag. Ben benieuwd. Gips zit vastgeplakt aan mijn huid aan de binnenkant. Zal blij zijn als het ff eraf is.
Dat valt nog wel mee. Ik was als de dood dat dat onderbeentje er zo'n soort van los bij hing, maar dat is helemaal niet aan de orde. Dat blijft echt wel zitten, alleen is het een beetje instabiel. Ze mag bij voorkeur niet teveel springen, maar zelfs als ze dat wel zou doen, dan blijft de poot gewoon zo die nu is.quote:Op maandag 11 april 2011 16:11 schreef indaha het volgende:
Ja is dan mischien beter voor de genezing,maar dan moet je wel Pluim nog een week in toom houden.
Is misschien slecht voor je nachtrust maar ja daar ben je dan kattenpersoneel voor
Jakkie! Misschien ben jij wel gewoon misselijk van alle spanningquote:Op maandag 11 april 2011 16:13 schreef Oognip het volgende:
Brrr op dit moment wordt HET gesprek gevoerd met de familieen mijn vader kreeg vandaag ook een echo van zijn onderbuik/lever en ik ben nog steeds misselijk
Ramenmannen; je hebt er nix anquote:Op maandag 11 april 2011 16:08 schreef Nonneke het volgende:
zooooooooooo de heren zijn lekker naar huis, nog 3 dagen te gaan![]()
Logeerkamer en WalkinCloset zijn voorzien van nieuwe kozijntjes en raampjesHelaas toch nog fout gegaan in de bestelling, we wouden alles glas houden, hebben ze toch 1 paneel waar een raam zou moeten zitten
ooh crap! Ik PM je het adres welquote:Op maandag 11 april 2011 16:13 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja die ervaring heb ik ook gehad en je denkt dan dat het heel erg vies is, maar dat valt dan meestal nog wel mee.
Trouwens heb je de verhuiskaart al gestuurd anders kan ik mijn kaartje niet sturen
PM gestuurd!quote:Op maandag 11 april 2011 16:13 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja die ervaring heb ik ook gehad en je denkt dan dat het heel erg vies is, maar dat valt dan meestal nog wel mee.
Trouwens heb je de verhuiskaart al gestuurd anders kan ik mijn kaartje niet sturen
F_R, 't telt ook nog mee of je moeder + of - is, een - moeder maakt antistoffen tegen +, andersom niet. Als jij - bent en je moeder + kan je geen bloed van haar krijgen idd.quote:Op maandag 11 april 2011 16:26 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat weet ik maar mijn moeder had dan toch ook een rhesusfactor moeten krijgen.
Want ik kan haar bloed niet accepteren en bloedcontact is wel mogelijk tijdens de zwangerschap
idd, waar zijn die ramenvrouwen als je ze nodig hebtquote:Op maandag 11 april 2011 16:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ramenmannen; je hebt er nix an
Ik ben overigens wel gek op nieuwe kozijnen; het knapt er altijd zo van op
Ik voel met je mee. Wij hebben dan ook knetterhard hardhout genomenquote:Op maandag 11 april 2011 16:51 schreef Nonneke het volgende:
idd, waar zijn die ramenvrouwen als je ze nodig hebt![]()
Oh ja het knapt er ook onwijs van op, nu al, en het ziet er best goed uit aan de buitenkant (cremeachtig, en daar zit een heel licht houtnerfje in) maar aan de binnenkant is het gewoon glad witwit, het is niet te schilderen dus moet gaan lopen kutten met plakfolie ofzo (ik heb verder alles antraciet, deuren etc dus het steekt zo af straksen om de tuindeur kan ik wel janken zo'n groot wit plastic vlak
)
Had liever hout gehad Ik ben gewoon een zeikerd
quote:
Yeah right!quote:Op maandag 11 april 2011 16:59 schreef Qwea het volgende:
[..]Only in the mind of ElisaB and Nonneke
Er gaat toch wel weer een verse laag gips omheen, of mag je al helemaal zonderquote:Op maandag 11 april 2011 16:07 schreef Qwea het volgende:
Woensdag. Ben benieuwd. Gips zit vastgeplakt aan mijn huid aan de binnenkant. Zal blij zijn als het ff eraf is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |