nee dank je zit nogt vol van die visquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:42 schreef MaryMouse het volgende:
iemand een worteltje, komkommertje, snoeptomaatje of stengeltje bleekselderij ?
goffer... kan wel zien dat je kok bentquote:
daar staat groot buitenop "foute kroeg"?quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:46 schreef Niki.P het volgende:
LOL, veel van deze nummers draaien ze ook vaak in mijn favoriete kroeg!
Staat er niet letterlijk op! Maar is het wel!!quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:47 schreef Vultarian het volgende:
[..]
daar staat groot buitenop "foute kroeg"?
in nijmegen heb je echt zon foute kroeg bougie wougie echt gaaf!!quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:47 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Staat er niet letterlijk op! Maar is het wel!!
quote:
30 km verder is er ook een. Dat was in de periode dt ik daar 5 dagen in de week kwam wel een heule foutequote:Op zaterdag 9 april 2011 22:48 schreef bollokus het volgende:
[..]
in nijmegen heb je echt zon foute kroeg bougie wougie echt gaaf!!
quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
Wat gaat de COS snel.... gesloten... ik F5 en Bollo heeft al geopend en we zitten al op pagina 2
ik sta op scherp vanavondquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
Wat gaat de COS snel.... gesloten... ik F5 en Bollo heeft al geopend en we zitten al op pagina 2
ik ga graag naar die tentjes ben geen disco gangerquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
30 km verder is er ook een. Dat was in de periode dt ik daar 5 dagen in de week kwam wel een heule foute
Het record van 10 minuten 1 COS vol staat ook al een paar weken, moet misschien maar een keer verbroken wordenquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:51 schreef MaryMouse het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |